مراقبت از پوست

بهترین کرم آبرسان و روشن‌کننده پوست دست و صورت (ایرانی و خارجی)

مرطوب نگه داشتن پوست، یکی از نیازهای اولیه آن است و برای همین تمامی پوست‌ها به آبرسانی نیاز دارند تا شاداب و سلامت باشند. مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌های پوست ويژگی‌های فراوانی دارند و همزمان با آب‌رسانی و مرطوب نگه‌داشتن آن می‌توانند کارهای دیگری مثل تأمین ویتامین‌های مورد نیاز پوست را هم انجام دهند. یکی از ویژگی‌هایی خوبی که مرطوب‌‌کننده‌ها می‌توانند داشته باشند، درمان تیرگی‌های پوست و روشن و شفاف کردن آن است.
کرم‌ آبرسان و روشن‌کننده نقش کلیدی در زیبایی، لطافت و درخشندگی پوست دارند. بهترین انواع این محصولات حاوی ویتامین ای و سی، رتینول، هیالورونیک اسید و آلفا هیدروکسی اسید است. این مواد ضمن آبرسانی و مرطوب‌ نگه‌داشتن پوست، آن را روشن و درخشان می‌کنند. اما انتخاب کرم آبرسان و روشن‌کننده‌ مناسب نوع پوست‌تان می‌تواند کار پرزحمتی باشد. به همین دلیل در این مطلب تعدادی از این نوع کرم‌ها را برای پوست‌های چرب و خشک معرفی می‌کنیم، تا با توجه به سلیقه و نیاز، محصول ایدئال برای خودتان را انتخاب کنید.

آبرسان نوتروژینا

آبرسان نوتروژینا

کرم مرطوب‌کننده فاقد چربی با عصاره گریپ فروت نوتروژینا از محصولاتی است که می‌توانید با خیال راحت خریداری کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید. این محصول برند آمریکایی نوتروژینا مناسب پوست‌های خشک است و آبرسانی ۲۴ ساعته را برای‌تان تضمین می‌کند و با استفاده مداوم آن، پوستی درخشان و یک‌دست خواهید داشت. کرم آبرسان نوتروژینا سبک است و با حجم ۵۰ میلی‌لیتری برای مصرف روزانه و دائمی ایده‌آل است. در ساخت این محصول از موادی همچون آب، گلیسیرین، عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، اسید سالیسیلیک و ویتامین سی بهره گرفته شده است.
عصاره‌های به‌کار رفته در این کرم لکه‌های پوستی را از بین می‌برند و ظاهری صاف و روشن در صورت ایجاد می‌کنند. این محصول چربی ندارد و حس سنگینی و چربی که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است را روی پوست ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این این محصول باعث گرفتگی منافذ پوست نمی‌شود، و همیشه آن را مرطوب نگه می‌دارد. این محصول برند نوتروژینا در آزمایشگاه‌های معتبر تست شده است و به تأیید متخصصان پوست رسیده است. مرطوب‌کننده و آبرسان نوتروژینا حساسیت‌زا نیست و مصرف بلندمدت آن باعث روشنی و زیبایی پوست می‌شود و با توجه به قیمت نسبتاً مناسبی که دارد می‌توانید آن را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خودتان جای دهید.

آبرسان کامان

آبرسان کامان

بمب آبرسان حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین سی با عصاره لیموی کامان یکی دیگر از محصولاتی است که می‌تواند نیاز آب‌رسانی، تقویت و روشن‌کنندگی پوست را باهم برآورده کند. این محصول برای افرادی که پوستی کدر و تیره دارند بسیار مناسب است و مصرف مداوم آن باعث روشن شدن رنگ پوست می‌شود. علاوه‌بر این در فورمولاسیون بمب آبرسان برند کامان از ترکیب‌هایی استفاده شده است که جلوی روند پیری پوست را هم می‌گیرد. این کرم حاوی ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید، ویتامین سی، عصاره لیمو، سکلومتیکون، پنتین گلیکول و سدیم هیدروکساید است.
این محصول جذب سریع و ماندگاری بالایی دارد و فقط کافی است که صبح‌ و شب از آن استفاده کنید تا تأثیر آن را مشاهده کنید. آبرسان کامان حس چربی و سنگینی روی پوست صورت به‌وجود نمی‌آورد. علاوه بر تمام این موارد قرمزی پوست را کم می‌کند و حساسیت‌زا هم نیست. اگر می‌خواهید از محصولی ایرانی و با قیمتی مناسب استفاده کنید، بمب آبرسان کامان با حجم ۵۰۰ میلی‌لیتری‌اش می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آبرسان بیوآکوا

آبرسان بیوآکوا

کرم مرطوب کننده و آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید حاوی کلاژن از موادی با پایه گیاهی تهیه شده است. این مرطوب‌کننده برای انواع پوست مناسب است. این محصول خاصیت سفیدکنندگی، ضدپیری و ضد چین و چروک دارد و خشکی و زبری پوست را هم از بین می‌برد. در فرمولاسیون این محصول از هیالورونیک اسید و ترکیبات مرطوب‌کننده‌ و گیاهی استفاده شده است که پوست را تغذیه و شاداب می‌کنند. در ساخت این محصول از موادی همچون روغن‌های معدنی، پترولاتوم، اسید استئاریک، نشاسته هیدروژنه، هیالورونات سدیم و کربومر استفاده شده است. کرم آبرسان بیوآکوا جای جوش و لکه‌های پوست را از بین می‌برد و با مصرف بلند مدت آن پوستی صاف و یک‌دست خواهید داشت. این محصول چربی و پی‌اچ پوست را تنظیم می‌کند و باعث می‌شود کشیدگی و زبری پوست از بین برود. وزن این کرم آبرسان پنجاه گرم است و با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای مصرف روزانه شما باشد.

آبرسان لافارر

آبرسان لافارر

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر تنظیم کننده سبوم پوست چرب و آکنه دار مدل 1 از پوست‌تان در برابر خشکی و دهیدراته شدن محافظت می‌کند. این کرم آبرسان رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند و ترشح سبوم و چربی پوست را در کنترل خودش می‌گیرد. این کرم برای پوست‌های چرب و آکنه‌دار طراحی شده است و پس از مصرف به‌راحتی جذب پوست می‌شود و احساس سنگینی به‌وجود نمی‌آورد. این محصول فاقد چربی و غیرحساسیت‌زا هم است با مصرف طولانی مدت آن پوستی صاف و یک‌دست خواهید داشت.
علاوه بر ویژگی‌هایی که گفتیم، این کرم آبرسان لافارر خاصیت ضدپیری دارد و جلوی ایجاد چین‌وچروک را می‌گیرد. از ترکیبات استفاده شده در این محصول می‌تواند به مواردی همچون عصاره بابونه و آلوئه‌ورا، سدیم هیالورونات، انانتیا کلرانتا و اولئانولیک اسید اشاره کرد. برند فرانسوی لافارر در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست بسیار مطمئن است و می‌توانید با خیال راحت از کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان این شرکت استفاده کنید. حجم این محصول ۷۵ میلی‌لیتر از و در کنار کیفیت، قیمت مناسبی هم دارد.

روشن‌کننده درمالیفت

روشن‌کننده درمالیفت

روشن‌کننده درمالیفت شرکت ایرانی درمالیفت، کرمی است که می‌توانید برای رفع تیرگی و لک‌های پوست روی آن حساب ويژه‌ای باز کنید. این کرم حاوی قوی‌ترین ترکیبات روشن‌کننده پوست است و لکه‌هایی که بر اثر آفتاب و افزایش سن ایجاده شده را محو می‌کند. از این محصول می‌توانید برای رفع تیرگی نواحی مختلف بدن استفاده کنید. این محصول از شادابی و طراوت پوست محافظت می‌کند و انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد. از ترکیبات مهم و مؤثر این محصول می‌توان به بوتیل رزورسینول، روغن آووکادو و دانه سیسام، استئاریک تری گلیسیرید و پلی اکریلامید اشاره کرد. کرم روشن‌کننده ملالیفت رطوبت پوست را حفظ می‌کند از پوست در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید هم محافظت می‌کند. حجم این محصول چهل میلی‌لیتر است و می‌توانید در طول روز دو بار آن را روی مناطق تیره پوست خودتان بمالید و از کیفیت و اثر آن بهره ببرید.

آبرسان نئودرم

آبرسان نئودرم

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 150 میلی لیتر محصولی مقرون به‌صرفه و مناسب برای مصارف روزانه است. اگر می‌خواهید از محصولی استفاده کنید که تمامی ویژگی‌های پایه یک آبر‌سان و مرطوب‌کننده خوب را داشته باشد باعث شادابی پوست‌تان شود، می‌توانید از این محصول شرکت نئودرم استفاده کنید. این کرم بافت سبکی دارد و سریع جذب پوست می‌شود. از مزایای دیگر این محصول می‌توان به استفاده از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید، گلیسیرین، آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی، ویتامین ای و بی ۵ اشاره کرد که از خشکی و زبری پوست جلوگیری می‌کنند و باعث شادابی و طراوت آن می‌شوند.
با مصرف این کرم در صبح و شب همیشه پوستی نرم و لطیف خواهید داشت و در دراز صورتی شفاف و روشن خواهید داشت. همه افراد می‌توانند از این محصول استفاده کنند، اما این کرم برای افرادی با پوست خشک و معمولی مناسب‌تر است. این محصول با حجم ۱۵۰ میلی‌لیتری و قیمت مناسب، گزینه خوبی برای مصرف روزانه است.

آبرسان اوردینری

آبرسان اوردینری

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان طبیعی اوردینری محصولی است که انتظاراتی که از یک مرطوب‌کننده خوب داریم را به‌خوبی برآورده می‌کند. این محصول فاقد چربی، پارابن، الکل، سیلیکون، گلوتن و سولفات است و هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند. آبرسان برند کانادایی اوردینری برای انواع پوست‌ها مناسب است. می‌توانید از این کرم هر ۱۲ ساعت یک بار استفاده کنید و مطمئن باشید که پوست‌تان به‌ بهترین نحو تغذیه و آبرسانی می‌شود. در این آبرسان و مرطوب‌کننده قدرتمند از مواد طبیعی مرطوب‌کننده مثل سرامیدها، گلیسرول و تری‌‌گلیسریدها استفاده شده است که به پوست کمک می‌کنند تا رطوبت طبیعی خود را حفظ کند.

همچنین هیالورونیک اسید به‌کار رفته در فرمولاسیون این کرم میزان رطوبت پوست را افزایش می‌دهد. آبرسان اوردینری به راحتی جذب پوست می‌شود و می‌تواند بهبود چشم‌گیری در حالت پوست‌تان ایجاد کند. مصرف طولانی‌مدت این محصول باعث درخشندگی و شادابی پوست می‌شود و جلوی چین‌وچروک و ایجاد لکه‌های پوستی را هم می‌گیرد. آبرسان اوردینری حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری دارد و اگر می‌خواهید به پوست‌ صورت‌تان حسابی توجه کنید، این محصول می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

مرطوب‌کننده و روشن‌کننده سام بای می

ژل کرم مرطوب‌کننده و روشن‌کننده یوجا نیاسین برند سام بای می، کرم روشن‌کننده فوق‌العاده است که با تجمع رنگدانه‌های پوست مقابله می‌کند و پوست‌های کدر و تیره را درخشان و زیبا می‌کند. برای جلوگیری از تجمع رنگ‌دانه‌ها و پیری پوست و همچنین تحریک کلاژن‌سازی از نیاسینامید یا ویتامین بی ۳ در این محصول استفاده شده است. کرم یوجا نیاسین ۱۰ نوع ویتامین مختلف و تقویت‌کننده دارد که باعث طراوت و شادابی  پوست می‌شوند. عصاره یوجا خاصیت رطوبت‌رسانی تغذیه‌کنندگی دارد و در کنار ویتامین سی و نیاسینامید به روشن شدن و کاهش لکه‌های پوستی کمک می‌کند.

این محصول حس چربی و چسبندگی روی پوست ایجاد نمی‌کند و جذب سریعی هم دارد. در مرطوب کننده برنده کره‌ای سام بای می هم مثل تمامی برندهای معتبر و خوب پارابن، سولفات، سیلیکون، الکل و مواد مضر وجود ندارد. این محصول رایحه مصنوعی ندارد، پوست را سفت می‌کند و برای انواع پوست مناسب است. ترکیبات به کار رفته در این ژل کرم خاصیت خنک‌کنندگی هم دارند و با مصرف آن خنکی دل‌پذیری را روی پوست حس می‌کنید. حجم این کرم مرطوب‌کننده و روشن‌کننده ۱۰۰ میلی‌لیتر است و با توجه به کیفیت، قیمت نسبتاً مناسبی هم دارد.

کرم نرم‌کننده درماتیپیک

کرم نرم‌کننده درماتیپیک

کرم نرم کننده صورت درماتیپیک حاوی ویتامین سی، آبرسان و مرطوب‌کننده‌ای قوی است و خطوط ریز و ظریف پوست را پر می‌کند. در این محصول از موادی همچون ویتامین سی، روغن جوجوبا، هیالورونیک اسید و شی باتر استفاده شده است. شی باتر خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و از تبخیر آب پوست جلوگیری می‌کند. همچنین عصاره این گیاه داری خاصیت ضدالتهابی است و در بهبود لک و خشکی پوست مؤثر است. هیالورونیک اسید و ویتامین سی هم خاصیت روشن‌کنندگی و آبرسانی دارند و تمامی خواسته‌ها از یک مرطوب‌کننده پوست را پوشش می‌دهند.

این محصول شرکت درماتیپیک از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس محافظت می‌کند و خاصیت التیام‌بخشی و ترمیمی هم دارد. از دیگر مواد استفاده شده در این کرم می‌توان به روغن آرگان، کلاژن، عصاره آلوئه‌ورا، لسیتین و فنوکسی اتانول اشاره کرد. این محصول حجم ۳۰ میلی‌لیتری دارد و برای تمامی پوست‌ها مناسب است. این محصول هم می‌تواند گزینه مناسبی برای مصرف روزانه شما باشد.

آبرسان سیمپل

آبرسان سیمپل

کرم آبرسان لایت برند سیمپل، محصولی بی‌نظیر بر پایه آب است که پوست صورت را تغذیه و تقویت می‌کند و شادابی و طراوت فوق‌العاده‌ای را به صورت‌تان می‌بخشد. این محصول برای انواع پوست مناسب است، اما برای افرادی با پوست‌های چرب، مختلط و مستعد جوش ایده‌آل است. این محصول بسیار سبک است و خیلی سریع جذب می‌شود و هیچ رد و اثری روی پوست باقی نمی‌گذارد. از ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به ویتامین ای، پرو ویتامین بی ۵، رفنوکسی اتانول، اسید استئاریک و بیزابولول اشاره کرد.
این محصول دو حجم ۵۰ و ۱۲۵ میلی‌لیتری دارد. در ساخت این محصول از موادی همچون الکل، پارابن و عطر و رنگ غیرطبیعی استفاده نشده است. آبرسان سیمپل غیرحساسیت‌زاست و تا دوازده ساعت پوست‌تان را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد. مصرف مداوم این محصول باعث شادابی و طراوت پوست خواهد شد. این محصول برند انگلیسی سیمپل با توجه به ویژگی‌های خوب قیمت مناسبی دارد و می‌توانید با خیال راحت آن را برای مصرف روزانه خود تهیه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.5 / 5. مجموع آرا: 11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا