آرایش چشم

تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی چگونه ممکن است؟

ریمل جزو اجزای مهم و اصلی لوازم آرایش است که بدون آن آرایش چشم کامل نمی‌شود. اسنس هم جزو بهترین برندهای ریمل است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. اما تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی مشکلی است که بسیاری را در خرید سردرگم می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های ریمل اسنس اصل آشنا می‌شویم و روش تمایز ریمل اسنس اصل و فیک را می‌شناسیم.

ریمل اسنس اصل و فیک

تشخیص ریمل اسنس اصل و فیک

وقتی پای آرایش به میان می‌آید، ریمل جزو مواردی است که در کیف لوازم آرایش هر خانمی پیدا می‌شود. ریمل با افزایش حجم مژه‌ها و بلندتر و زیباتر جلوه دادن‌شان نقش پررنگی در ملاحت چشم‌ها دارد. برندهای ریمل زیادی در بازار وجود دارند که گاه انتخاب بهترین برند را سخت می‌کند. یکی از محبوب‌ترین برندها که مشتریان وفاداری هم دارد، اسنس است. اسنس جزو محصولات باکیفیتی است که قیمت نسبتا مناسبی هم دارد و طرفداران زیادی برای خود دست‌وپا کرده است. با این حال، مثل هر محصول باکیفیت دیگری، بعد از محبوبیت برند، سروکله‌ی محصولات فیکی که ظاهر این ریمل را کپی کرده بودند پیدا شد و تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی را سخت کرد. در ادامه با هم در مورد فرق ریمل اسنس اصل و تقلبی بیشتر می‌خوانیم و تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی را یاد می‌گیریم.

روش‌های تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی

قیمت پایین ریمل اسنس

از قدیم گفته‌اند هرچقدر پول بدهی همان‌قدر آش می‌خوری. این گزاره تقریبا در مورد خرید هر چیزی از جمله ریمل صادق است. ریمل‌های برندهای معتبر اغلب بالای ۲۰۰ هزار تومان هستند و ریمل‌هایی که قیمت‌های بسیار پایین دارند، فیک هستند. از آنجا که ریمل با عضو حساس چشم درگیر است حتما تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی را بشناسید و سراغ ریمل‌های بسیار ارزان یا برندهای غیرمعتبر نروید.

جعبه‌ی تقلبی

یکی از موارد فرق ریمل اسنس اصل و تقلبی نداشتن جعبه است. بسیاری از محصولات آرایشی و دیگر لوازم جعبه دارند و داشتن جعبه معمولا نماد معتبر بودن محصول است اما در مورد اسنس این‌طور نیست! از ویژگی‌های ریمل اسنس اصل این است که جعبه ندارد و بدون جعبه به فروش می‌رسد. بنابراین اگر ریمل اسنس جعبه‌دار دیدید در تقلبی بودن آن شک نکنید.

وجود حفره

حفره ریمل اسنس اصل و فیک

معمولا بدنه‌ اجناس فیک با اصل تفاوت‌هایی دارند که به تشخیص اصل یا تقلبی بودن کمک می‌کند. یک مورد فرق ریمل اسنس اصل و تقلبی حفره‌ زیر محصول است. این حفره در محصولات اصل وجود دارد اما در محصولات تقلبی تعبیه نشده یا متفاوت از حفره محصول اصلی است.

لوگوی متفاوت‌تر

لوگوی ریمل اسنس اصل و فیک

یکی دیگر از موارد تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی اندازه‌ لوگو است. گفتیم معمولا بدنه‌ اجناس اصل و فیک باهم تفاوت‌هایی دارند و یکی از این تفاوت‌ها در ریمل اسنس، ابعاد لوگو است که در نمونه‌ اصلی متفاوت‌تر از نمونه‌ تقلبی است.

چاپ برجسته و طولانی

چاپ روی بدنه ریمل در نسخه‌های اصل و فیک تفاوت‌هایی باهم دارند. این چاپ روی بدنه ریمل اسنس مشکی برجسته و صورتی رنگ است و خطوط بیشتری نسبت به نسخه‌ی فیک دارد. اما در ریمل اسنس تقلبی این نوشته برجسته نیست و رنگ آن هم بنفش است. بنابراین با دقت به نوشته‌ی روی بدنه هم می‌توان متوجه فرق ریمل اسنس اصل و تقلبی شد.

شکل و کیفیت فرچه

شکل ریمل اسنس اصل و فیک

کیفیت فرچه‌ی ریمل اهمیت زیادی دارد و در واقع به کمک همین فرچه است که می‌توانیم مژه‌ها را زیبا و خوش‌حالت کنیم. فرچه‌ نسخه‌ی اصل ژله‌ای است اما نسخه‌ی فیک فرچه‌ مویی دارد. فرچه‌ مویی نسخه‌ی فیک باعث می‌شود مواد ریمل به درستی به مژه‌ها نرسد و مژه‌ها به هم بچسبد و زیبا و خوش‌حالت نشود.

سرپیچ کمتر در ریمل

سرپیچ ریمل اسنس اصل و فیک

نسخه‌های اصلی و فیک ریمل تفاوت‌های جزئی دارند که دقت به این جزئیات می‌تواند به شناخت نسخه‌ درست کمک کند. در نسخه‌ اصل تعداد سرپیچ‌های در ریمل، کمتر و دوتاست و نسخه‌های تقلبی سرپیچ‌های بیشتری دارند. بنابراین اگر به صورت حضوری ریمل را می‌خرید در ریمل را باز کنید و تعداد سرپیچ‌ها را بررسی کنید.

نوع و طرح خاص درون در و ریمل

در ریمل اسنس اصل و فیک

یک نمونه تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی طرح‌های درون در ریمل است. علاوه بر سرپیچ کمتر، درِ ریمل اسنس اصل طرح‌هایی دارد که این طرح‌ها در ریمل تقلبی اسنس وجود ندارد. یکی دیگر از مواردی که جزو ویژگی‌های ریمل اسنس اصل است، نوع بسته شدن در ریمل است. در ریمل اسنس فیک وقتی در محصول را می‌بندید چفت می‌شود و صدای تق می‌دهد اما در ریمل اسنس اصل این مورد وجود ندارد.

شماره بارکد

یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص محصولات فیک از اصل در هر دسته‌ای جست‌وجوی بارکد است. برای تشخیص ریمل اسنس اصل و فیک جست‌وجوی شماره بارکد کمک می‌کند بفهمیم محصول اصل بوده یا تقلبی.

تفاوت‌های ریمل اسنس صورتی و مشکی

تفاوت‌های ریمل اسنس صورتی و مشکی

ریمل اسنس صورتی بیشتر برای افرادی مناسب است که مژه‌های کوتاهی دارند. برس فیبری این ریمل باعث می‌شود مژه‌ها حالتی بلند و پرپشت پیدا کنند و از طرفی حالت چسبندگی و انباشت ماده هم ایجاد نشود. این ریمل ضدآب به راحتی با پاک‌کننده یا صابون و آب هم پاک می‌شود.

ریمل اسنس مشکی از الیافی نایلونی شبیه ابریشم مصنوعی ساخته شده که حجم مژه‌ها را افزایش می‌دهد. در برس این ریمل هم فرچه‌ی ریز و هم فرچه‌ی درشت تعیبه شده و مژه‌ها را زیبا و پرپشت می‌کند. همچنین مانند نمونه صورتی با آب و صابون یا مواد پاک‌کننده به راحتی پاک می‌شود. هر دو نمونه‌ی این برند کیفیت خوبی دارند و در نهایت تفاوت چندانی باهم ندارند.

چند نکته برای خرید ریمل

از آنجا که ریمل با چشم در ارتباط است، با رعایت چند مورد در خرید ریمل می‌توانیم تجربه‌ای بهتر و لذت‌بخش‌تر رقم بزنیم:

  • ضدآب بودن ریمل که باعث می‌شود رطوبت سطح چشم یا اشک باعث خراب شدنش نشود.
  • سبک بودن ماده ریمل باعث می‌شود تا پلک‌ها خسته نشود.
  • برس مناسب کمک می‌کند ماده ریمل به خوبی روی مژه‌ها پخش شوند و استفاده از ریمل ساده‌تر و سریع‌تر شود.
  • از برندهای معتبر که تمام موارد استاندارد در آن‌ها رعایت می‌شود و به چشم آسیبی نمی‌زند، خرید کنید. ریمل اسنس جزو برندهای معتبر و مناسب است.

کوتاه در مورد تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی

با دقت به چند مورد ساده در ظاهر ریمل می‌توانیم ویژگی‌های ریمل اسنس اصل را بشناسیم و خریدی مطمئن داشته باشیم:

  • قیمت پایین ریمل اسنس
  • جعبه‌ی تقلبی
  • وجود حفره
  • لوگوی متفاوت‌تر
  • چاپ برجسته و طولانی
  • شکل و کیفیت فرچه
  • سرپیچ کمتر در در ریمل
  • طرح خاص درون در ریمل
  • نوع بسته شدن در ریمل
  • شماره بارکد

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.6 / 5. مجموع آرا: 44

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا