آرایش چشم

تفاوت ریمل اسنس مشکی و صورتی چیست و کدام برای شما بهتر است؟

معمولاً همه ما از خرید ریمل‌ یک‌سری انتظارهای مشخصی داریم. ریمل‌ها برای این طراحی شده‌اند که مژه‌های‌مان را بلندتر کنند، به آن‌ها حجم بدهند و کاری کنند که زیبا‌تر از حالت معمولی‌شان به نظر بیایند. علاوه بر این موارد، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های ریملی به‌دردبخور و حسابی این است که مژه‌ها را به هم نچسباند و گلوله‌های سیاه و زشت روی مژه‌ها به‌وجود نیاورد. از طرفی این مسئله که با گذشت چند ساعت زیر چشم‌مان سیاه نشود و ریمل‌مان ماندگاری بالایی داشته باشد هم از مشخصاتی است که در ریملی خوب به دنبال آنیم.

ریمل‌ اسنس از آن محصولاتی است  که نمی‌توان به راحتی از کنارش رد شد؛ چرا که کیفیت و قیمت مناسب را یک‌جا دارد. در میان ریمل‌های این برند دو ریمل اسنس مشکی و صورتی بسیار پرطرفدارند. اما ممکن است برای‌تان این سؤال پیش بیاید که کدام یک از آن‌ها بهترند و هرکدام‌شان چه ويژگی‌هایی دارند. برای همین قصد داریم در این مطلب ويژگی‌های این دو ریمل محبوب اسنس را بررسی کنیم و آن‌ها را باهم مقایسه کنیم تا هنگام خرید به مشکل برنخورید و هرکدام که بیشتر به کارتان می‌آید را با خیال راحت انتخاب کنید.

مجموعه آی لاو اکستریم (I Love Extreme) در برند اسنس چند رنگ مختلف، مثل سبز، آبی، صورتی و مشکی دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در میان محصولات این مجموعه ریمل اسنس صورتی و ریمل اسنس مشکی از ریمل‌های حجم‌دهنده‌ای هستند که هرکدام می‌توانند به نوبه خود نیازهای مورد انتظارتان را برآورده کنند و برای داشتن مژه‌های پرپشت‌تر و زیباتر کنارتان باشند. پس در ادامه به مشخصات این دو ریمل نگاه می‌اندازیم.

براش

براش ریمل اسنس مشکی و صورتی

براش ریمل اسنس صورتی حالت صاف و نازکی دارد و تارهای آن هم کوتاه‌تر است. از شکل این براش هم پیداست که بیشتر برای بلند کردن مژه‌ها مناسب است. اما از آن‌جایی‌که تارهای این براش بسیار فشرده و نزدیک به‌هم هستند، می‌توانند حجم مناسبی هم به مژه‌ها بدهند. از طرف دیگر ریمل اسنس مشکی دارای تارهای متقاطعی است که می‌تواند به کمک آن مژه‌ها را حجیم‌ کنید. مقدار زیادی از ریمل روی این براش بسیار پهن قرار می‌گیرد و با استفاده از آن مژه‌ها به خوبی پوشانده می‌شوند. از شکل این براش هم کاملاً پیداست که برای حجم‌دهی به مژه‌ها ساخته شده است.

ترکیبات و فرمولاسیون

ترکیبات ریمل اسنس مشکی و صورتی

فرمولاسیون ریمل اسنس صورتی حالتی کرمی و خیس دارد و به همین دلیل باید کمی صبر و حوصله داشته باشید تا این ریمل روی مژه‌های‌تان خشک شود و اطراف چشم پخش نشود. در ساخت این محصول از موادی همچون موم کارناوبا، موم زنبور عسل، بوتلین گلیکول، اسید استئاریک، صمغ اقاقیای سنگالی و فنوکسی اتانول استفاده شده است. ریمل اسنس مشکی خیلی سریع‌تر خشک می‌شود و از این بابت دردسری نخواهید داشت. از طرفی رنگ این محصول فوق سیاه نیست، بلکه سیاهی است که حالتی طبیعی روی مژه‌ها به‌وجود می‌آورد. در ساخت اسنس مشکی از موادی همچون پارافین، گلیسریل استئارات، موم زنبور عسل، صمغ اقاقیای سنگالی و تروپولون استفاده شده است. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که ریمل‌های اسنس کاملاً گیاهی هستند.

عملکرد

عملکرد ریمل اسنس مشکی و صورتی

ریمل اسنس صورتی می‌تواند به‌خوبی مژه‌ها را بلند و حجیم کند. همچنین با براشی که حتی مژه‌های کوتاه‌ را از قلم نمی‌اندازد و فرمولاسیون پر و پیمانی که دارد می‌تواند حالت مژه‌های مصنوعی را به‌وجود بیاورد. برای رسیدن به چنین حالتی باید چندین بار مژه‌ها را با ریمل بپوشانید، هرچند بعد از این کار مژه‌ها کمی سنگین می‌شوند ولی در نهایت مژه‌های بلند و پرپشتی خواهید داشت. از طرف دیگر ریمل اسنس مشکی به مژه‌ها حجم می‌دهد و تاب خوبی رو آن‌ها ایجاد می‌کند. هرچند حالت مژه‌های مصنوعی را به‌وجود نمی‌آورد اما ظاهری طبیعی و جذاب به مژه‌ها می‌بخشد.

ریزش و سیاهی

ریزش ریمل اسنس مشکی و صورتی

در مورد اسنس صورتی ریزش و سیاهی به ندرت اتفاق می‌افتد، مگر آن‌که ساعات طولانی از آن استفاده کنید. هرچند اگر برای ایجاد حالت مژه‌های مصنوعی حجم زیادی از آن را روی مژه‌ها بگذارید امکان ریزش و سیاهی بیشتر می‌شود و بهتر است هرچند وقت یک‌بار نگاهی به آن بکنید. اسنس مشکی از آن‌جایی که سریع خشک می‌شود ریزش و سیاهی کمتری دارد و می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی با آن وقت بگذرانید.

ماندگاری و پاک کردن

ماندگاری ریمل اسنس مشکی و صورتی

در زمینه ماندگاری هر دوی این ریمل‌ها تقریباً مشابه هستند. هیچ‌کدام از این ریمل‌ها ضدآب نیستند و به همین دلیل برای روزهای آفتابی که زیاد عرق می‌کنید یا روزهای بارانی که شاید مژه‌ها خیس شود چندان مناسب نیستند و ممکن است زیر چشم‌تان سیاه شود. در مورد پاک کردن هم این ریمل‌ها حالتی مشابه دارند و خیلی راحت و بی‌دردسر از روی مژه‌ها برداشته می‌شوند.

نکات نهایی

مقایسه ریمل اسنس مشکی و صورتی

با نکاتی که در مورد این دو محصول اسنس گفتیم، به نظر می‌رسد اسنس مشکی برای مصرف روزانه مناسب است، در حالی‌که اسنس صورتی را می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس رسمی‌تر استفاده کنید و از حالت مژه‌های مصنوعی که ایجاد می‌کند، لذت ببرید. هر دوی این محصولات ضد حساسیت هستند و باعث تحریک و قرمزی چشم نمی‌شوند. بد نیست یه این مسئله هم اشاره کنیم که این دو محصول قیمت یکسانی دارند، پس می‌توانید با خیال راحت و بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

اسنس صورتیاسنس مشکی
براشنازک و بلند با تارهای ریز و زیاد پهن با تارهایی متقاطع و زیاد
عملکردبلندکننده و حجم دهندهحجم‌دهنده
خشک‌شوندگیدیر خشک‌شوندهزود خشک‌شونده
موقعیت استفادهمهمانی و مجالسمصرف روزانه
ضدآب نیست نیست
ریزش و سیاهیکمخیلی کم
رنگ ریملمشکیمشکی
قیمت۲۶۰هزار تومان۲۶۰هزار تومان
جدول مقایسه اسنس صورتی و مشکی

نگاهی اجمالی به سایر ریمل‌های مجموعه آی لاو اکستریم اسنس

خانواده ریمل اسنس مشکی و صورتی و آبی و سبز

در مجموعه آی لاو اکستریم برند اسنس به جز ریمل‌های صورتی و مشکی سه محصول سبز، آبی و قهوه‌ای هم داریم که هرکدام یک ویژگی شاخص دارند. مهم‌ترین ویژگی ریمل اسنس آبی ضدآب بودن آن است. این محصول براش پهنی دارد که به خوبی مژه‌ها را پرپشت می‌کند و با فرمولاسیون سبکی که دارد می‌توانید ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید. ریمل اسنس سبز برای حجم‌دهی و فر کردن و تاب دادن به مژه‌ها طراحی شده است. به کمک براش مخصوص این ریمل می‌توانید مژه‌های پرپشت و خوش‌حالتی داشته باشید. ریمل اسنس قهوه‌ای هم همان‌طور که از نامش پیداست رنگ قهوه‌ای دارد و اگر از رنگ سیاه برای مژه‌ها خسته شده‌اید می‌توانید با کمک این ریمل ظاهر جدیدی به چشمان‌تان بدهید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.7 / 5. مجموع آرا: 30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا