آرایش چشم

ریمل ایزادورا بنفش بهتر است یا نارنجی؛ با تفاوت‌های این دو ریمل آشنا شوید!

ریمل ایزادورا یکی از محبوب‌ترین ریمل‌های موجود در بازار است. برند سوئدی ایزادورا سال‌ها است که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد و ریمل‌های این شرکت هم با داشتن کیفیت و قیمتی مناسب، همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند. مجموعه بیگ بولد اکستریم برند ایزادورا یکی از مشهورترین سری‌های ریمل در بازار است که دو محصول بنفش و نارنجی آن کاملاً شناخته شده‌اند. اما به دلیل شباهت‌های ظاهری شاید برای بسیاری این سؤال پیش بیاید که این دو محصول چه فرقی باهم دارند و کدام‌شان مناسب‌تر است. در این مطلب قصد داریم ریمل ایزادورا بنفش و ریمل ایزادورا نارنجی را باهم مقایسه کنیم تا بتوانید هنگام خرید و بسته به نیازی که دارید، ریمل مناسب را برای خودتان انتخاب کنید.

معرفی کلی ایزادورای بنفش و نارنجی و ویژگی‌هایشان

سری Big bold extreme برند سوئدی ایزادورا از شناخته‌شده‌ترین سری ریمل‌ها در بازار است که می‌تواند طیف زیادی از مصرف‌کنندگان را پوشش دهد و نیازشان را برآورده کند. ایزادورا نارنجی یا Ultimate Volume Mascara همان طور که از نامش پیدا است، حجم‌دهنده قوی است که می‌تواند به‌خوبی تمامی مژه‌ها را پوشش دهد و حالت مژه‌های مصنوعی را برای‌تان ایجاد کند. به‌علاوه این محصول خاصیت بلندکنندگی خوبی هم دارد و با رنگ مشکی زیباییش حالت جذاب و رویایی به مژه‌ها می‌بخشد.

از طرف دیگر ایزادورا بنفش یا Super Volumizing Mascara هم قدرت حجم‌دهندگی بالایی دارد و با رنگ‌دانه‌های مشکی ماتش حالتی طبیعی‌تری به مژه‌ها می‌دهد. همچنین این محصول مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند و تک‌تک تارها از هم جدا می‌شوند. علاوه‌براین ایزادورا بنفش اصلاً حس خستگی و سنگینی روی مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. در ادامه ویژگی‌های مختلف این دو ریمل برند ایزادورا را باهم بررسی می‌کنیم.

ریمل حجم دهنده Big Bold
ایزادورا

ریمل ایزادورا حجم دهنده مدل Big Bold

4%
438000 420000
تومان

براش

ریمل ایزادورا بنفش: دارای براش فیبری با موهای کوتاه و بلند به طور مساوی است که به خوبی مژه‌ها را حجم می‌دهد و بلند می‌کند. این برس برای اکثر انواع مژه‌ها مناسب است و می‌تواند تک‌تک تارها را پوشش دهد و در نهایت ظاهر حجیمی به مژه‌ها ببخشد.

ریمل ایزادورا نارنجی: دارای براش فیبری بزرگ‌تر با شانه‌های کوتاه و بلند است که بیشتر برای مژه‌های کم‌پشت و کوتاه مناسب است. این براش می‌تواند حجم فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها بدهد، اما ممکن است برای مژه‌های بلند و پرپشت، حالت غیرطبیعی ایجاد کند. براش ریمل ایزادورا نارنجی قابلیت حجم‌دهندگی و بلندکنندگی بسیار خوبی دارد. اگر مژه‌های شما هم کم پشت است مطلب بهترین ریمل حجم‌دهنده ایرانی و خارجی برای مژه‌های کم‌پشت را از دست ندهید.

رنگ

ریمل ایزادورا بنفش

ریمل ایزادورا بنفش: رنگ مشکی مات دارد که برای مژه‌های طبیعی و آرایش‌های ملایم مناسب‌تر است. این رنگ برای استفاده روزانه ایده‌آل است و به مژه‌ها ظاهری طبیعی و زیبا می‌بخشد.

ریمل ایزادورا نارنجی: رنگ مشکی براق دارد که برای مژه‌های پرپشت و آرایش‌های غلیظ‌تر مناسب‌تر است. این رنگ می‌تواند مژه‌ها را پررنگ‌تر و نمایشی‌تر نشان دهد، اما شاید برای آرایش‌های ملایم و روزمره مناسب نباشد.

ماندگاری

ریمل ایزادورا بنفش: ماندگاری بالایی دارد و در طول روز پخش نمی‌شود. این ریمل برای خانم‌هایی که به دنبال ریمل با ماندگاری بالا هستند، انتخاب مناسبی است.

ریمل ایزادورا نارنجی: ماندگاری مشابه ریمل بنفش دارد، اما ممکن است در طول روز کمی ریزش داشته باشد. این ریمل به دلیل حجم بیشتر، ممکن است در طول روز کمی سنگین‌تر روی مژه‌ها احساس شود.

نکته: به دلیل فرمولاسیون قوی و ماندگاری بالای این دو محصول، شاید پاک کردن آن‌ها خیلی آسان نباشد و برای شستن آن‌ها از روی مژه‌ها به پاک‌کننده قدرتمندی نیاز داشته باشید.

فرمولاسیون

ریمل ایزادورا نارنجی

هر دو محصول ایزادورا فرمولاسیون نسبتاً مشابهی دارند و در ساختار آن‌ها از ویتامین ای برای تقویت مژه‌ها استفاده شده است. پارافین، گلیسریل استئارات، موم مصنوعی زنبور عسل، صمغ اقاقیای سنگالی، موم سبوس برنج و فنوکسی اتانول از دیگر موادی است که در ساخت این محصولات استفاده شده‌اند. البته در فرمولاسیون ایزادورا نارنجی از ترکیباتی استفاده شده است که رنگ این محصول تیره‌تر و براق‌تر باشد تا مژه‌ها حالتی جذاب و نمایشی به خودشان بگیرند.

سایر ویژگی‌های ریمل ایزادورا بنفش و نارنجی

این دو محصول سری بیگ بولد ضد آب نیستند اما  در برابر تعریق و رطوبت مقاومت خوبی دارند. ایزادورای بنفش و نارنجی ضد حساسیت هستند و برای چشم‌های حساس مناسب‌اند، همچنین بدون بو بودن آن‌ها هم باعث می‌شود که حساسیت کمتری برای چشم‌ها ایجاد کنند. در فرمولاسیون هر دو محصول از ویتامین ای استفاده شده است که موجب تقویت مژه‌ها می‌شود. بد نیست این نکته را هم بدانید که هر دو محصول ایزادورا مورد تأیید متخصصان چشم هستند و آزمایش‌های مختلفی را برای تأیید پشت سر گذاشته‌اند. اما برای اینکه بدانید ریمل ایزادورا بنفش بهتر است یا نارنجی شاید خواندن جدول زیر و مقایسه این دو ریمل به شما کمک کند:

ویژگی‌های ریمل ایزادورا بنفش و نارنجیایزادورا بنفشایزادورا نارنجی
براشبراش بزرگ فیبریبراش فیبری بزرگ‌تر
عملکردحجم‌دهندهحجم‌دهنده و بلند کننده
خشک‌شوندگیخشک‌‌شوندگی نسبتاً مناسبخشک‌شوندگی سریع
موقعیت استفادهمصرف روزانهمهمانی و مجالس
ضدآبنیستنیست
ریزش و سیاهینداردخیلی کم
رنگ ریملمشکیمشکی براق
قیمت۲۴۰هزار تومان۲۴۰ هزار تومان
ویژگی‌های ریمل ایزادورا بنفش و نارنجی

سایر محصولات مجموعه بیگ بولد:

ایزادورا آبی

ایزادورا آبی

اگر دنبال ریملی ضدآب از سری بیگ بولد می‌گردید، ریمل ایزادورا آبی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول ماندگاری بالایی دارد و برای مصرف روزانه کاملاً ایده‌آل است. براش این ریمل هم شبیه دو محصولی است که در مورد آن‌ها صحبت کردیم و برای همین قابلیت حجم‌دهندگی نسبتاً خوبی دارد و استفاده از آن حالت طبیعی و جذابی به مژه‌های شما می‌بخشد. ایزادورا آبی هم ضد حساسیت است و پارابن ندارد. علاوه بر این موارد این محصول خیلی سریع خشک می‌شود و ریزش و سیاهی زیر چشم هم ندارد.

حرف آخر

در نهایت، انتخاب ریمل مناسب به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. با توجه به نکاتی که در مورد این دو محصول ایزادورا گفتیم، به نظر می‌رسد ایزادورا بنفش برای مصرف روزانه مناسب باشد، در حالی‌که ایزادورا نارنجی را می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس رسمی‌تر استفاده کنید و از حالت مژه‌های مصنوعی که ایجاد می‌کند، لذت ببرید. هر دوی این محصولات ضد حساسیت هستند و باعث تحریک و قرمزی چشم نمی‌شوند. بد نیست یه این مسئله هم اشاره کنیم که این دو محصول قیمت یکسانی دارند، پس می‌توانید با خیال راحت و بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا