برند ها و محصولاتمراقبت از پوست

بررسی محصول | ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر

پاک‌کننده‌ها بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست محسوب می‌شوند، اما انتخاب پاک‌کننده مناسب در رسیدن به نتیجه مطلوب موضوع بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود. برخی از پاک‌کننده‌های بسیار قوی یا بی‌کیفیت ممکن است با از بین بردن بیش از حد چربی پوست، منجر به خشک شدن آن شوند. برخی از پاک‌کننده‌ها نیز از شدت ملایم بودن ترکیبات، کاملا بی‌اثر هستند. پاک‌کننده‌های پوست معمولا در اشکال مختلفی از جمله ژل، کرم، روغن و… تولید و عرضه می‌شوند که هرکدام مزایا و معایب خاصی دارند، اما در میان انواع پاک‌کننده صورت، ژل شست‌وشوی صورت بهترین گزینه برای پوست‌های چرب است.

پوست صورت دائما در معرض آلودگی‌های محیطی قرار دارد، علاوه‌براین استفاده از انواع لوازم آرایش نیز منجر به بسته شدن منافذ پوست می‌شود، برای همین پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست صورت در روتین مراقبت از پوست اهمیت زیادی دارد. ژل شست‌وشوی صورت و لایه‌بردار، قوی‌ترین عامل برای از بین بردن چربی‌های سطح پوست و سلول‌های مرده یا باکتری‌های ایجادکننده آکنه است که پاک‌سازی نسبتا عمیق‌تری نسبت به سایر محصولات پاک‌کننده صورت ارائه می‌دهد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست چرب دارید، بهتر است بدانید پوست چرب برای پاک‌سازی نیاز به یک ژل شستشوی قوی دارد تا چربی‌های اضافی سطح پوست را از بین برده و به صورت شما طراوت و شادابی ببخشد.

ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر

ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر یکی از محصولات مراقبتی پوست برای پاک‌سازی پوست است که توسط برند لافارر تولید و عرضه شده است. استفاده مرتب و روزانه از این محصول، یکی از ساده‌ترین راه‌‌حل‌های ممکن برای شادابی پوست و زیبایی چهره خانم‌ها و آقایان است.

همان‌طور که می‌دانید، پوست چرب نسبت به سایر انواع پوست مستعد بروز جوش و آکنه است. ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه برند لافارر با پاک‌سازی منافذ پوست از ایجاد هرگونه آکنه جلوگیری کرده و با رطوبت‌رسانی به پوست و حفظ باکتری‌های مفید، پوستی لطیف و نرم برای شما به ارمغان می‌آورد و از شر ظاهر براق پوست چرب خلاصتان می‌کند.

ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر

ترکیبات ژل شستشوی لافارر

ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه برند لافارر حاوی ترکیباتی مثل اسکراب (دانه‌های لایه‌بردار)، آلانتوئین، بیولین، عصاره آلوئه‌ورا، دکسپانتنول، گلیسیرین، عصاره انانتیا‌کلرانتا، عصاره بید سفید، زینک PCA و اولئانولیک اسید است. این ترکیبات علاوه‌بر لایه‌برداری، از بین بردن سلول‌های مرده پوست و پاک کردن آلودگی‌ها، به تنظیم ترشح چربی، از بین بردن جوش‌های سرسیاه و لکه‌های تیره در پوست کمک می‌کنند. در ادامه با جزییات درباره هرکدام از این مواد اولیه صحبت خواهیم کرد:

آلانتوئین: Allantoin عصاره‌ای است که از نوعی گیاه بومی به نام کامفری برداشت می‌شود، این گیاه در اروپا و آسیا رشد می‌کند. این عصاره به عنوان یکی از مواد اولیه در انواع کرم، لوسیون، ژل، شامپو و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و با خاصیت آبرسانی و لایه‌برداری به پاک‌سازی سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. این ماده خواص مختلفی در زمینه جوانسازی و روشن کردن و تسکین پوست نیز دارد.

بیولین: Bioline نیز نوعی عصاره گیاه است که در محافظت و احیای پوست موثر است. این ماده درخشش طبیعی پوست را بازمی‌گرداند و احساس دلپذیری به شما خواهد بخشید.

دکسپانتنول: Dexpanthenol ماده ای با خاصیت دارویی است که هم خارش پوست را تسکین می‌دهد و هم به ترمیم پوست در شرایط مختلفی مثل اگزما، نیش حشرات و… کمک می‌کند.

گلیسیرین: احتمالا از قدیم شنیده‌اید که گلیسیرین در مرطوب کردن پوست موثر است، این ماده به عنوان یکی از ترکیبات اصلی بسیاری از محصولات مراقبت پوستی محسوب می‌شود که خواص درمانی زیادی دارد.

اولئیک اسید: Oleic Acid به عنوان نوعی ماده پاک‌کننده و تقویت‌کننده بافت پوست در لوازم آرایشی و مراقبتی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده اولیه با ساختار خاصی که دارد، از آسیب پوست در برابر نور خورشید جلوگیری کرده و اثربخشی آنتی‌اکسیدان‌ها را بیشتر می‌کند.

زینک PCA: این ماده معمولا به عنوان ماده نرم‌کننده در محصولا آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع عصاره: وجود عصاره‌هایی مانند عصاره آلوئه‌ورا و عصاره بید سفید در ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر خواص مختلفی دارد که از جمله این فواید می‌توان به درمان آسیب‌های پوستی و خاصیت لایه‌برداری آن‌ها اشاره کرد.

روش استفاده از ژل شستشوی مخصوص پوست چرب لافارر

برای استفاده از ژل شستشو ابتدا با آب ولرم صورت خود را خیس کنید، سپس مقدار مناسبی از ژل شستشوی لافارر را روی پوست خیس خود مالیده و آن را به مدت یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. پس از اینکه ژل در تمام سطح صورت پخش شد، پوست خود را با آب ولرم آبکشی نمایید. توجه داشته باشید که اگر روی پوست خود مواد آرایشی دارید، ابتدا بهتر است مواد آرایشی را تا حدی با محصولات آرایش پاک‌کن پاک کنید، سپس از ژل شستشوی صورت لایه بردار لافارر استفاده کنید.

زمان استفاده از ژل شستشو

اگر دلتان می‌خواهد با استفاده از ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر، هرچه سریع‌تر شاهد تغییرات مثبت در پوستتان باشید، پیشنهاد می‌کنیم از این محصول حداقل به‌صورت یک روز در میان و یا هفته‌ای دو بار استفاده کنید. استفاده منظم از ژل لایه‌بردار، تمام آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست را پاک‌سازی کرده و پوستی شفاف و درخشان به شما خواهد بخشید.

مزایای کلی استفاده از ژل شستشو صورت مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه لافارر

استفاده از اسکراب مخصوص پوست چرب برند لافارر مزایای زیادی برای پوست شما خواهد داشت که در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • حالت براق پوست چرب کاهش پیدا کرده و یا به‌طور کامل از بین می‌رود.
  • منافذ پوست پاکسازی می‌شوند.
  • تیرگی پوست کاهش پیدا کرده و از بروز جوش یا آکنه جلوگیری می‌کند.
  • ترشح چربی را تنظیم می‌کند.
  • باکتری‌های مفید سطح پوست را در جهت سلامتی پوست حفظ می‌کند.

خرید ژل شستشو صورت و لایه بردار

پوست چرب نوعی از انواع پوست است که غدد ترشح چربی بدن فرد فعال‌تر از سایر افراد است که نسبت به حالت نرمال، منافذ پوستی نسبتا بزرگتری هم دارند، با این تفاسیر میزان چربی ترشح شده در سطح پوست بیشتر شده و در صورت عدم رسیدگی، منجر به جوش و آکنه خواهد شد. ژل شستشوی صورت لایه بردار پوست چرب و مستعد آکنه لافارر شوبنده مناسبی برای تنظیم چربی پوست و پاکسازی آن است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. چند هفته پس از استفاده از این محصول، پوستی زیبا، شفاف و متعادل خواهید داشت. شما می‌توانید این محصول مراقبتی را در بسته‌بندی‌های تیوبی با حجم 150 میلی‌لیتری با قیمتی مناسب از فروشگاه‌ اینترنتی خانومی به‌راحتی تهیه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 1.5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا