آرایش صورت

کانسیلر میبلین اصل و تقلبی و روش تشخیص فیک آن

انواع محصولات آرایشی از قرن‌ها پیش به هدف افزایش زیبایی صورت و البته پنهان‌کردن مشکلات کوچک و گاهی بزرگ، استفاده می‌شدند. در حال حاضر نیز این کاربرد لوازم آرایشی، هم‌چنان وجود دارد و کانسیلرها، محبوب‌ترین محصول آرایشی برای رسیدن به این هدف هستند. شما با یک کانسیلر عالی می‌توانید تیرگی‌های اطراف چشم، لکه‌ها، آثار زخم‌ها و حتی خال‌ها را پنهان کنید. در میان انواع برندها، میبلین یکی از پرطرفدارترین کانسیلرها است. این محبوبیت روزافزون، به تولید محصولات فیک این برند منجر شده است. حالا اگر می‌خواهید با روش تشخیص کانسیر میبلین اصل و تقلبی آشنا شوید، همراه ما باشید تا مهم‌ترین روش‌های انجام این کار را به شما بگوییم.

انواع کانسیلرهای میبلین

قبل از بررسی روش‌های تشخیص کانسیلر میبلین اصل و فیک، اجازه دهید که انواع کانسیلرهای این برند را به شما معرفی کنیم:

مایع، فیت می

+ پوستر کانسیلر مایع میبلین

این مدل کانسیلر میبلین، فاقد چربی است. پوشش‌دهی متوسط دارد و 18 درجه رنگ متنوع دارد. کانسیلر فیت می میبلین برای افراد دارای پوست چرب و مستعد جوش، ایده‌آل است.

ماتیکی، کاور استیک

+ پوستر کانسیلر ماتیکی میبلین

این کانسیلر با داشتن 6 درجه رنگ مختلف، یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشاندن خال، تیرگی و جوش است. نسبت به دیگر مدل‌ها، غلیظ‌تر است و پوشش بسیار خوبی دارد.

کانسیلر ایج ریوایند

کانسیلر ایج ریوایند

مشهورترین کانسیلر این برند، کانسیلر ایج ریوایند میبلین است. این کانسیلر، تا 12 ساعت پوشش‌دهی عالی در اختیار شما می‌گذارد. در 18 درجه رنگ متنوع به بازار عرضه شده و قابلیت آبرسانی هم دارد.

مایع، سوپر استی

کانسیلر سوپر استی میبلین

یکی از بهترین کانسیلرهای این برند، کانسیلر مایع سوپر استی است. این کانسیلر تا 30 ساعت ماندگاری دارد، 16 رنگ مختلف داشته و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد حرفه‌ای است.

تیوپی، مستر کانسیل

کانسیلر تیوپی میبلین

مدل تیوپی کانسیلر میبلین، ماندگاری فوق‌العاده خوبی دارد. بافت آن نسبتا غلیظ است و در 5 رنگ مختلف به بازار عرضه شده است.

مدادی، کانسیلر تصحیح رنگ پوست

 کانسیلر مدادی میبلین

این مدل کانسیلر در چندین تناژ رنگی خاص مثل سبز، بنفش، قرمز و… تولید شده. این مدل با داشتن یک پد بسیار کوچک در بخش بالایی خود، مشابه مدل ایج ریوایند است. برای تصحیح تناژ رنگی، از بین بردن قرمزی پوست یا تیرگی‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیت کانسیلر چند کاره

کیت کانسیلر میبلین

پالت کانسیلر میبلین دارای 6 بخش مجزا است. دو رنگ کانسیلر، دو رنگ هایلایتر و دو رنگ کورکتور دارد. بافت آن غلیظ بوده و برای آرایش حرفه‌ای مناسب خواهد بود.

نحوه تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی

ویژگی های کانسیلر میبلین اصل، از روی ظاهر آن‌ها کاملا قابل تشخیص هستند. اگر دقیقا نمی‌دانید که کانسیلر میبلین اصل و فیک چه تفاوت‌هایی با هم دارند، موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

بسته‌بندی محصول

بسته‌بندی کانسیلر

اولین و مهم‌ترین موردی که می‌توانید برای تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی از آن کمک بگیرید، بسته‌بندی است. بسته‌بندی کانسیلر میبلین، یک پلاستیک بی‌رنگ و شفاف است. کانسیلر فیک، بدون بسته‌بندی پلاستیکی بوده یا پلاستیک کدری دارد.

نوشته‌های درج شده روی کانسیلر

 نوشته‌های درج شده روی کانسیلر سوپر استی

دیگر نشانه بسیار واضح میان کانسیلر اصل و فیک، نوشته‌های روی محصول است. برای تشخیص کانسیلر میبلین اصل و فیک، می‌توانید از تصاویر اصلی سایت میبلین کمک بگیرید. تصویر کانسیلر مورد نظرتان را در سایت یافته و آن را ذخیره کنید.

در زمان خرید کانسیلر، ظاهر محصول را با تصویر ذخیره‌شده، مقایسه نمایید. معمولا محل قرارگیری نوشته‌ها، میزان ضخامت آن‌ها، سایز نوشته و حتی نحوه چیدمان‌شان، تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند.

برای مثال، در کانسیلر ایج ریوایند اصل، عبارت Maybelline تنها کمی با حاشیه فاصله دارد. در صورتی که در محصول فیک، این فاصله بیشتر بوده و تقریبا دو الی سه سانتی‌متر است.

ظاهر کانسیلر

 رنگ کرمی/صورتی پد کانسیلر

دیگر تفاوت کانسیلر میبلین اصل و تقلبی، ظاهر محصول است. میزان شفافیت بدنه محصولات، با یکدیگر تفاوت دارند. اگر یک کانسیلر اصل از این برند دارید، حتما آن را در حین خرید همراه داشته باشید و با محصول مد نظرتان مقایسه کنید.

در کانسیلر ایج ریوایند یا ایریزر، ظاهر پد اصل و فیک، تفاوت واضحی با یکدیگر دارند. رنگ پد کانسیلر اصل، صورتی و کرمی است. در صورتی که رنگ پد کانسیلر فیک، سفید رنگ خواهد بود. نوع باز شدن این دو محصول هم یکی از نشانه‌های فیک و اصل بودن آن‌ها است. ایج ریوایند اصل، از سمت راست باز شده و با دو الی سه چرخش، مواد کانسیلر خارج می‌شود. ایج ریوایند فیک، از سمت چپ باز می‌شود و برای خارج شدن مواد کانسیلر، حداقل باید ده بار بدنه را بچرخانید.

رنگ و بافت مواد کانسیلر

 بافت کانسیلر میبلین

دیگر نشانه و تفاوت واضح میان محصول فیک و اورجینال، کیفیت مواد است. انواع کانسیلر اصل میبلین، خیلی راحت محو می‌شوند و بدون تکه‌تکه‌شدن روی پوست قرار می‌گیرند. بافت یک‌دست و سبکی دارند و حتی مدل‌های با پوشش‌دهی متوسط، ساعت‌ها روی پوست باقی می‌مانند.

اما محصولات فیک، به‌سختی محو می‌شوند و تنها یک تا سه ساعت روی پوست ماندگاری دارند. پوشش آن‌ها بسیار کمتر است و به دلیل استفاده از مواد نامرغوب و بسیار چرب، باعث افزایش آکنه و جوش خواهند شد.

بارکد محصول

بارکد روی محصول

دیگر نشانه واضح کانسیلر میبلین اصل و تقلبی، بارکد محصولات است. شما می‌توانید بارکد اصلی هر مدل کانسیلر میبلین را از روی سایت اصلی این برند، ببینید. سپس با بررسی بارکد درج شده روی محصول مورد نظرتان، اصل یا فیک بودن آن را تشخیص دهید.

تفاوت قیمت

قیمت کانسیلرها، یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توانید بر اساس آن، اصل یا فیک‌بودن محصول را تشخیص دهید. بر طبق قیمت‌های درج شده در سایت میبلین، حداقل قیمت یک کانسیلر از این برند، 10 دلار است. بنابراین با یک حساب و کتاب ساده، قیمت حدودی این کانسیلرها را می‌توان تشخیص داد. یک کانسیلر با قیمت خیلی کمتر، به احتمال خیلی زیاد فیک است!

توجه به همه این موارد و در نظر گرفتن این 6 نکته، احتمال خرید یک کانسیلر میبلین فیک را به‌شدت کاهش می‌دهد. پس در خرید خود دقت کرده و این نکات را به خاطر بسپارید.

خرید کانسیلر میبلین اصل از فروشگاه‌های معتبر

علاوه بر همه موارد گفته شده، یکی از بهترین راه‌های خرید کانسیلر میبلین اصل، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. برای این کار، به‌راحتی به یکی از فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و با در نظر گرفتن نوع پوست خود و البته میزان استفاده‌تان از کانسیلر، یک کانسیلر اصل بخرید. کانسیلر میبلین اصل و تقلبی تفاوت‌های زیادی با هم دارند که در این مطلب، مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی کردیم. پس از خواندن این موارد، شما هم تفاوت کانسیلر میبلین اصل و تقلبی را می‌دانید و به‌سادگی می‌توانید کانسیلر میبلین اصل و فیک را از هم تشخیص دهید. حالا شما به ما بگویید: روش شما برای تشخیص کانسیلر میبلین اصل و فیک چیست؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا