آرایش صورتبرند ها و محصولات

تشخیص کرم پودر لورال اصل و فیک و تفاوت‌های اورجینال و تقلبی آن

لوازم آرایشی برند فرانسوی لورال از محبوب‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شوند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. همین مسئله باعث می‌شود که مخصوصاً در ایران نمونه‌های فیک و تقلبی زیادی از محصولات این برند در بازار لوازم آرایشی و فروشگاه‌های نامعتبر پخش شود و افراد زیادی را گیج و گمراه کند. اگر برای اولین بار قصد خرید محصولی را داشته باشید و شناخت زیادی روی آن نداشته باشید این مسئله می‌تواند بغرنج‌تر شود. کرم پودرهای باکیفیت و محبوب لورال هم از این قاعده مستثنی نیستند و نمونه‌های تقلبی آن در بازار دیده می‌شود. تشخیص کرم پودر لورال اصل از تقلبی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا متقلبان در جعل محصولات محبوب مانند لورال مهارت دارند. با این حال، با بررسی دقیق جزئیات، می‌توانید به اصالت کرم پودر خود پی ببرید و محصول تقلبی نخرید. برای دانستن فرق کرم پودر لورال اصل و تقلبی، می‌توانید این راهنما را مطالعه کنید.

ویژگی کرم پودر لورال اصل

ویژگی کرم پودر لورال اصل

برای اینکه بتوانیم کرم پودر لورال اصل را از تقلبی تشخیص دهیم، پیش از هرچیزی باید بدانیم که محصولات اورجینال این برند چه ويژگی‌هایی دارند. برای همین در ادامه کرم پودرهای مهم لورال و ویژگی‌‌هایی آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم:

کرم پودر اینفائیبل
لورال

کرم پودر اینفائیبل

0%
853000 0
تومان
کرم پودر  اینفائیبل  مات
لورال

کرم پودر اینفائیبل مات

0%
350000 0
تومان
کرم پودر جدید ترومچ
لورال

کرم پودر جدید ترومچ

0%
490000 0
تومان

مواد تشکیل دهنده: محصولات لورال اصل با مواد اولیه باکیفیت و مرغوب تولید می‌شود که به سلامت پوست شما آسیب نمی‌رساند. این محصولات سرشار از اسید هیالورونیک و مواد آبرسان هستند تا پوست‌تان را تغذیه کنند و آن را شاداب نگه دارند. همچنین در این محصولات از رنگ‌دانه‌های با کیفیت و ماسب پوست استفاده شده است.

  • بافت: کرم پودرهای این برند دارای بافت نرم و یکدستی است که به طور یکنواخت روی پوست پخش می‌شود و لکه‌ها و نواقص پوست را می‌پوشانند.
  • ماندگاری: محصولاتی مانند کرم پودر لورال تیوپی مدل اینفیلبل  ماندگاری بالایی دارند و تا ۳۲ ساعت بدون هیچ مشکلی روی پوست باقی می‌ماند، آن هم بدون اینکه نیاز به تجدید داشته باشد.
  • پوشش دهی: کرم پودر لورال اصل در انواع مختلف با پوشش دهی‌های متفاوت، یعنی سبک، متوسط و کامل موجود است که می‌توانید آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.
  • نوع پوست: کرم پودر لورال اصل برای تمامی پوست‌ها، یعنی خشک، چرب، مختلط و حساس تولید می‌شود.

سری کرم پودرهای محبوب لورال

  • کرم پودر لورال سری Infailibale: این کرم پودر دارای ماندگاری بالا و پوشش دهی کامل است و برای انواع پوست مناسب است. برای مثال کرم پودر لورال شیشه‌ای اینفیلبل ماندگاری بالا دارد و کاملاً ضد تعریق است. همچنین حاوی آبرسان و اسید هیالورونیک است و با اس‌پی‌اف ۱۸ از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.
کرم پودر لورال سری Infailibale
  • کرم پودر لورال سری True Match: این کرم پودر دارای پوشش‌دهی متوسط و طبیعی است و برای انواع پوست مناسب است. کرم پودر جدید ترو مچ لورال رنگ‌بندی متنوعی دارد و با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده کنید.
کرم پودر لورال سری True Match

تفاوت کرم پودر لورال اصل و تقلبی

هرچند که وجود کرم پودرهای تقلبی می‌تواند ما را برای خرید محصول اورجینال به دردسر بیندازد، اما همیشه راهکارها و مسائلی هست که با توجه به آن می‌توانیم کرم پودر لورال اصل را از تقلبی تشخیص دهیم.

بسته‌بندی

  • جعبه: جعبه کرم پودر اصل لورال باید از مقوای باکیفیت و چاپ واضح و دقیق برخوردار باشد. محصولات تقلبی جنس مقوای ضعیف و چاپ دقیقی ندارند. پس اگر به کرم پودری مشکوک‌اید دنبال ناهمواری، رنگ‌پریدگی یا نقص در چاپ باشید.
  • اطلاعات: اطلاعات روی جعبه، مانند نام محصول، شماره رنگ، تاریخ تولید و انقضا، و لیست مواد تشکیل دهنده باید به طور واضح و خوانا چاپ شده باشند. پس حواس‌تان به غلط املایی، نقص یا تناقض در اطلاعات باشد تا محصول فیک نخرید.
  • فونت: تولیدکنندگان محصولات تفقلبی معمولاً از فونت و رنگ مشابه نمونه اصلی استفاده می‌کنند. اما حتماً تفاوت‌هایی در اندازه و طراحی وجود دارد. پس حواس‌تان به این تفاوت‌های ظریف باشد.
  • درب: درب کرم پودر اصل لورال باید به طور کامل و محکم بسته شود و به راحتی باز نشود. درب تقلبی ممکن است لق باشد یا به درستی روی محفظه قرار نگیرد.
  • شماره سریال: بسته بندی اصلی همیشه یک شماره سریال منحصربه‌فرد است که به مشتری امکان می‌دهد اصالت کالا و تاریخ انقضای آن را تأیید کند.

نکته: اگر اولین بار است که کرم پودری از برند لورال می‌خرید، شاید بد نباشد برای آشنایی با شکل ظاهری و بسته‌بندی محصولات لورال به وبسایت اصلی آن سر بزنید و به‌خوبی با بسته‌بندی و شکلی ظاهری آن آشنا شوید تا هنگام خرید به مشکل بر نخورید.

مشخصات کرم پودر

مشخصات کرم پودر لورال

رنگ: رنگ کرم پودر اصل لورال باید با رنگ نمونه ارائه شده در وب‌سایت لورال یا فروشگاه‌های معتبر مطابقت داشته باشد. رنگ تقلبی ممکن است تیره‌تر، روشن‌تر یا کدرتر باشد. همچنین کرم پودر لورال اصل در طیف رنگی گسترده‌ای موجود است که می‌توانید متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

بو: کرم پودر اصل لورال بوی ملایم و مطبوعی دارد که یکی از مشخصه‌های این برند است. بوی تند یا قوی می‌تواند نشان‌دهنده تقلبی بودن محصول باشد که اغلب سعی می‌کنند به کمک آن ترکیب ضعیف خودشان را مخفی کنند.

بافت: کرم پودرهای اورجینال لورال دارای بافت نرم و یکدستی هستند. بافت کرم پودر تقلبی ممکن است دانه‌دانه، سفت یا چسبنده باشد و به‌خوبی روی پوست ننشیند.

عملکرد: کرم پودر اصل لورال به طور یکنواخت روی پوست پخش می‌شود و لکه‌ها و نواقص پوست را می‌پوشاند و در مجموع پوشش‌دهی کاملی دارد. کرم پودر تقلبی ممکن است به طور کامل روی پوست پخش نشود، پوسته پوسته شود یا به سرعت محو شود.

نکات دیگر

قیمت: قیمت کرم پودر اصل لورال در فروشگاه‌های معتبر و آنلاین تقریباً ثابت است. قیمت‌های بسیار پایین‌تر از حد معمول می‌تواند نشان‌دهنده تقلبی بودن محصول باشد. پس حتماً این مسئله را در نظر بگیرید و گول ارزانی را نخورید.

محل خرید: کرم پودر لورال اصل را از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده‌ای مثل سایت خانومی خریداری کنید و چنین محصولاتی را از از دست‌فروشان یا وب‌سایت‌های نامعتبر نخرید.

کلام‌آخر

بازار محصولات آرایشی تقلبی در سال‌های اخیر بسیار داغ شده است و باید مراقب این مسئله باشیم چون بسیاری از این محصولات تقلبی حاوی مواد شیمایی خطرناکی است که به جای اینکه عامل زیبایی باشند، می‌توانند به پوست‌مان آسیب برسانند. با رعایت مواردی که در مجله خانومی گفتیم می‌توانید از خرید و صرف هزینه برای محصولی تقلبی نجات پیدا کنید. حتماً نکاتی مانند ظاهر، کیفیت و اصالت محصول را در نظر داشته باشید تا کرم پودر لورال اصل را تهیه کنید و از مصرف محصولی با کیفیت و خوب لذت ببرید. و فراموش نکنید که خرید از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خطر خرید محصول تقلبی را از بین خواهد برد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا