آرایش لب

رنگ مناسب رژلب برای تابستان 1403

روزهای گرم و دلچسب تابستان نزدیک است و انتخاب یک رنگ رژ تابستانه مناسب می‌تواند یکی از چالش‌های شیرین برای این روزها باشد. خرید رژ لب فصل تابستان هم مانند رنگ رژ فصول دیگر سال نیازمند توجه به چند فاکتور مهم است که بر اساس آب و هوای این فصل، نوع آرایش، رنگ پوست و حتی نوع و رنگ لباس شما تعیین می‌شود. برای اینکه آرایش لب خود را با تابستان گرم امسال تطبیق دهید، حتما مروری بر راهنمای این مقاله از مجله خانومی داشته باشید.

چه رنگ هایی از رژ لب برای فصل تابستان مناسب است؟

رنگ رژ لب تابستان به عوامل متعددی بستگی دارد که اولین و مهم‌ترین آن‌ها، سلیقه و ترجیح شخصی شماست: سلیقه شما ممکن است رژ براق، مات، جامد یا مایع باشد. در این بخش، سعی کردیم با در نظر گرفتن تمام عوامل و بررسی بهترین گزینه‌های موجود در بازار، لیست کاملی از رنگ‌های رژ لب فصل تابستان را برایتان تهیه کنیم.

رنگ و مدل رژلب‌های مناسب فصل تابستان 1402

1. رنگ نود یا رنگ پوست

رژ لب‌های رنگ پوست یا اصطلاحا رژ لب نود، یکی از رنگ‌های مکمل و مناسب هر نوع آرایش در هر فصلی از سال، به‌خصوص تابستان هستند. این رنگ ملایم، ظاهری کاملا طبیعی دارد و استفاده از آن نسبت به رژهای پررنگ و قرمز رنگ، آسان‌تر و بی‌دردسر است. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب مدل رژلب تابستانی، با توجه به رنگ طبیعی لب‌هایتان، یک یا دو رژ لب نود چند درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از پوست‌تان انتخاب کنید.

رژ لب نود مناسب تابستان

2. رنگ صورتی

با توجه به ترندهای آرایش بهار 1402، رنگ صورتی یک گزینه مناسب برای انواع پوست‌ و با رنگ‌های تابستانه بسیار هماهنگ است. رنگ‌های صورتی ملایم با ظاهری براق، ساتن یا کرمی می‌تواند جلوه زیادی به آرایش‌های تابستانی ببخشد.

رنگ رژلب صورتی تابستانه

3. رنگ ارغوانی مایل به بنفش

رنگ ارغوانی تیره با طیف رنگی بنفش، یکی از رنگ‌های پیشنهادی ما برای رژ لب مناسب تابستان است. با توجه به اینکه، ارغوانی نسبت به گزینه‌های قبلی تیره‌تر است، باید هنگام استفاده از آن دقت بیشتری داشته باشید تا فرم لب‌ها به‌خوبی نمایش داده شود.

رژ لب بنفش ارغوانی برای تابستان

رژ لب‌های تابستانه را می‌توان در فصل بهار هم استفاده کرد. در مقاله مدل و رنگ رژلب مناسب فصل بهار 1402 می‌توانید موارد مشابه زیادی پیدا کنید که مناسب فصل تابستان هم هستند.

4. رنگ قرمز یاقوتی

رنگ قرمز یاقوتی را می‌توان به‌عنوان قرمزترین رنگ قرمز معرفی کرد. این رنگ دارای ترکیبات رنگ آبی است که به‌صورت نامحسوس پختگی خاصی به آن می‌دهد و گزینه مناسبی برای رژ لب‌ فصل تابستان، ب‌خصوص برای قرارهای عاشقانه است.

رژ لب قرمز یاقوتی مخصوص تابستان

5. رنگ شرابی

رژ لب شرابی یکی از رنگ‌های پرطرفدار و گزینه مناسب برای مهمانی‌های تابستانی است. رژ شرابی را در بین رنگ‌های پیشنهادی برای تمام فصول سال می‌بینید.

رنگ رژ شرابی برای تابستان امسال

6. رنگ هلویی

رنگ هلویی پای ثابت تمام تم‌های تابستانی است؛ رنگی بسیار پرکاربرد که برای دورهمی‌های رسمی و غیررسمی با هر نوع آرایشی هماهنگ می‌شود. اگر رنگ پوست روشن یا گندمی دارید، هلویی رنگ رژ لب مخصوص تابستان شماست اما اگر پوستی تیره‌تر دارید، تمرکزتان روی رنگ‌های دیگر باشد.

هلویی بهترین رنگ رژ تابستانی

7. رنگ سرخابی

رژ لب سرخابی، یکی از رنگ‌هایی است که محبوبیت زیادی بین سلبریتی‌ها دارد و یک انتخاب مناسب برای مهمانی‌های روزانه فصل تابستان است.

مدل رژلب‌ های مناسب تابستان 2023

8. رنگ مرجانی

طیف رنگ‌های نارنجی و مرجانی، ظاهری روشن و براقی به لب‌ها می‌بخشند که با روزهای گرم تابستانی بسیار هماهنگ هستند.

رنگ رژ مرجانی مخصوص تابستان امسال

نکاتی که در استفاده از رژ لب در تابستان باید به آن توجه کنید

تابستان، فصل رژ لب‌های روشن با رنگ‌های زنده و شاد است، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم هنگام استفاده از رژ لب فصل تابستان، به این نکات توجه داشته باشید:

  • اگر از رنگ‌های نود استفاده می‌کنید، حتما باید به طیف رنگی و هماهنگی آن با رنگ پوست خود توجه داشته باشید، زیرا هر رنگ رژ لب نود قرار نیست با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.
  • اگر قبلا یک مداد تیره دور لب‌هایتان می‌کشیدید و بعد برای ایجاد کنتراست از رژلب چند درجه روشن‌تر استفاده می‌کردید، باید بدانید که تابستان سال 2023 دیگر خبری از این روش‌ها نیست. هنگام استفاده از رژ تابستانه، کافی‌ست یک رنگ ساده و ترجیحا براق انتخاب کنید.
  • هر رنگ قرمزی را به‌عنوان رژ لب فصل تابستان انتخاب نکنید! رنگ قرمز دارای طیف رنگی بسیار گسترده‌ای است که هرکدام برای فصل و شرایط خاصی مناسب است. اگر طرفدار رژ لب‌های قرمز هستید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ قرمز ملایم یا قرمز خاکی را برای تابستان انتخاب کنید که کمی تم خنک و خاکستری دارند.
  • به رنگ پوست خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و سعی کنید رنگ‌هایی برای تابستان انتخاب کنید که پوستتان را شاداب‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهند.
  • معمولا رژ لب‌ مایع برای روزهای گرم تابستان گزینه بهتری است، چراکه در اثر گرما ذوب نمی‌شود و استفاده از آنها هم راحت‌تر است.

معرفی مدل رژلب‌های مناسب تابستان 2024

حالا که با مجموعه رنگ‌ رژلب مناسب تابستان 1403 آشنا شدید، وقت آن رسیده که یک گام دیگر بردارید و با بهترین مدل رژلب تابستانی امسال آشنا شوید.

رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز

اگر به‌دنبال سری رنگ‌های طبیعی نود هستید، بهتر است بین رژ لب‌های گلدن رز انتخاب کنید. رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز، دارای بافت بسیار سبک با رنگدانه‌های غلیظ است که به‌راحتی کل لب را پوشش می‌دهد و جلوه مات و زیبایی به لب می‌بخشد. این محصول آرایشی دارای ویتامین E و روغن آووکادو است که از خشکی لب‌ها جلوگیری می‌کند. برخلاف بسیاری از رژ لب‌های مایع، این رژ موجب ایجاد چسبندگی و سنگینی روی لب‌ها نمی‌شود.

مدل رژلب‌های مناسب تابستان 2024

رژلب مایع ویوید شاین کالیستا

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا، بافتی سبک و جلوه درخشان جذابی دارد، مخصوصا اگر رنگ صورتی آن را برای تابستان انتخاب کنید. این محصول فاقد پارابن بوده و ماندگاری بالایی دارد. علاوه‌براین، در فرمولاسیون رژ لب کالیستا از ترکیب موم عسل استفاده شده است؛ این ترکیب، علاوه‌بر جلوگیری از خشکی لب‌ها، به ترمیم لب‌های آسیب‌دیده نیز کمک می‌کند.

رنگ رژ لب تابستان

رژ لب مایع مات ولوت شون

اگر به‌دنبال رژ لب تابستانd بنفش هستید، پیشنهاد ما رژ لب مایع مات ولوت شون است. این محصول بر پایه ترکیبات گیاهی تهیه شده و بافت نرم و مخملی جذابی دارد. رژ لب شون حاوی روغن هسته انگور و سرشار از اسیدهای چرب، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است که به تقویت و لطافت لب‌ها کمک می‌کند. ماندگاری این رژ بالاتر از 12 ساعت است، به همین خاطر برای روزهای گرم تابستان گزینه مناسبی است و با عرق کردن پخش نمی‌شود.

مدل رژلب تابستانی

رژ لب سیلک فینیش وت اند وایلد

رژ لب Silk Finish وت اند وایلد، یک رژ لب باکیفیت به رنگ قرمز یاقوتی دارد که بهترین گزینه برای استفاده در مجالس، مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص است. این محصول حاوی ویتامین A، E و آلوئه‌ورا بوده  و دارای خاصیت آبرسانی است. جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن لب‌ها، ماندگاری بالا و بافت سبک و ابریشمی از جمله ویژگی‌های رژ لب وت اند واید هستند.

رنگ رژ لب های تابستان 1402

رژ لب جامد روبی سان

رژ لب جامد روبی سان با رنگ شرابی دلپذیرش، یک انتخاب درست با ماندگاری بالا، برای روزهای تابستان است. این محصول حاوی سیلیکون، ویتامین E، موم زنبور عسل و روغن جوجوبا است و بافت لطیف و یکدستی روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

رژ لب فصل تابستان

رژ لب جامد مات نوت

رژ لب جامد مات نوت، دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های نارنجی و شکلاتی است و دست شما را برای انتخاب رنگ‌های هلویی، بژ و شکلاتی گذاشته است. این محصول آرایشی حاوی روغن ماکادمیا، ویتامین E و آنتی اکسیدان است و بدون تست حیوانی تهیه می‌شود. رژ لب نوت علاوه‌بر محافظت و تقویت لب‌ها، فاقد پارابن بوده و مورد تایید آزمایشات درماتولوژی است.

رنگ رژ لب مناسب فصل تابستان

رژ لب جامد فاقد سرب این لی

رژ لب جامد فاقد سرب این لی یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب رنگ سرخابی روشن است. این محصول آرایشی فاقد سرب و مواد حساسیت زا است، از ترکیبات گیاهی و ساختار سبک برخوردار است، از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست لب جلوگیری می‌کند.

رژ تابستان

رژ لب لانگ ویرینگ فلورمار

اگر به‌دنبال یک رژ لب باکیفیت با رنگ مرجانی هستید، رژ لب لانگ ویرینگ فلورمار انتخاب مناسبی به‌عنوان رنگ رژ لب تابستان است. این رژ لب به‌خاطر رنگدانه‌های طبیعی و بافت لطیفی که دارد، جلوه مرجانی‌رنگ فوق‌العاده‌ای به لب‌ها می‌بخشد. از جمله مزایای رژ لب فلورمار بافت نرم و کرمی، دارا بودن شی باتر در ترکیبات آن، رطوبت رسانی و در عین حال ماندگاری طولانی آن است.

رنگ رژلب مناسب تابستان 1402

سوالات متداول رژ لب تابستانه

چه رنگ رژ لبی برای تابستان مناسب است؟

در تابستان 1403 رژلب‌های نود، صورتی گلگون، ارغوانی، قرمز یاقوتی، شرابی، هلویی، سرخابی و مرجانی ترند هستند و روی پوست‌های مختلف جلوه بسیار زیبایی دارند.

چه برندی رژ لب تابستانی خوب دارد؟

اکثر برندهای معتبر مانند کالیستا، وت اند وایلد، مای، این لی، نوت، فلورمار، گلدن رز، مک و شون دارای رژلب‌های باکیفیت با تنوع رنگی مناسب تابستان هستند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا