آرایش چشم

بهترین ریمل کدام است؟ معرفی ۱۵ تا از بهترین مارک ریمل

یکی از سؤال‌های رایجی که معمولاً مشاوران زیبایی یا فروشنده‌های لوازم آرایشی با آن مواجه می‌شوند این است که «بهترین ریمل کدومه؟». با ورود دائمی محصولات و برندهای مختلف که وعده بلندترین و پرحجم‌ترین مژه را به مشتری می‌دهند و هرکدام در مورد براش ادعاهای زیادی دارند، انتخاب محصولی مناسب می‌تواند به کار سخت و وقت‌گیری تبدیل شود و شاید حتی آن‌قدر گیج شویم که ندانیم باید از کجا شروع کنیم.

ریمل‌هایی برای تمام فصول

واقعیت این است که هیچ فرمول همگانی وجود ندارد که برای همه جواب دهد. چه مژه‌های‌تان را دوست داشته باشید یا از آن‌ها بدتان بیاید، هرکدام از ما مدل‌های مختلفی مژه داریم. ضخیم یا نازک، صاف یا موج‌دار، کوتاه یا بلند، مژه‌های ما شکل، اندازه و حتی رنگ‌های مختلفی دارند. بنابراین باید میان مدل‌های مختلف ریملی که در بازار وجود دارد، محصولی که برای‌مان مناسب است را پیدا کنیم. معمولاً براش‌های بزرگ و پرحجم برای ضخیم‌کردن و حجم دادن مناسب‌اند، درحالی‌که براش‌های نازک می‌توانند مژه‌ها را چشم‌گیر کنند و این میان انواع و اقسام ریمل‌های دیگر هم داریم. برای این‌که موقع خرید ریمل کمتر به دردسر بیفتید، قصد داریم در این مطلب بهترین برندهای ریمل، محبوب‌ترین محصول‌هایشان و ویژگی‌های شاخص‌شان را به شما معرفی کنیم.

ریمل لانکوم

برند فرانسوی لانکوم، سابقه‌ای طولانی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد و یکی از برندهای لوکس و باکیفیت بازار محسوب می‌شود. ریمل‌های این برند علاوه بر کیفیت بالا تنوع خوبی هم دارند و مشتری می‌تواند با خیال راحت از میان محصولات این مارک خرید کند. به طور کلی انواع ریمل‌های لانکوم ترکیبات مضر و حساسیت‌زا ندارند و افرادی که مشکلات چشم و حساسیت دارند می‌توانند با خیال راحت محصولات این شرکت را انتخاب کنند. Lash Idole محصول جدید این برند پرطرفدار است. با براش نسل جدیدی که ۲۵۰ تار در سایزهای مختلف و ۳۶۰ ریز تار دارد، پوشش هر مژه به کار بسیار راحتی تبدیل می‌شود. شکل منحنی این ریمل کاملاً در مسیر مژه‌های بالا جا می‌گیرد و امکان پوشش ریشه تا نوک آن‌ها را فراهم می‌کند. تنها با یک حرکت مژه‌های‌تان حجیم و بلند می‌شوند و امولسیون سیاه و لطیف این محصول این امکان را می‌دهد تا حجم دلخواهی از ریمل یک‌دست را روی مژه‌های خود بکشید.

ریمل دیور

برند کریستین دیور یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان است و نیاز چندانی به معرفی ندارد. دیورشو آیکانیک‌ اورکرل (DiorShow iconic overcurl) محصول جدید و ضدآب و بیست‌وچهارساعته برند دیور است. این ریمل واقعاً مژه‌ها را برجسته می‌کند و به لطف فرمول بی‌نظیری که در آن استفاده شده و براش منحصربه‌فرد بزرگش که اثر فرکنندگی دارد، مشتری‌های زیادی را به سوی خود جذب کرده است. فقط هم پای فر کردن مژه‌ها در میان نیست و مژه‌های کوتاه و نازک با استفاده از این ریمل بلند و زیبا می‌شوند و می‌توانید کل روز بدون نگرانی از ریختن و پخش شدن‌اش در اطراف چشم از آن استفاده کنید. این محصول فقط مشکی نیست و رنگ‌های مختلفی همچون قهوه‌ای و قرمز هم دارد. پس شاید بد نباشد برای تنوع هم که شده رنگ مشکی تکراری را کنار بگذاریم و سراغ رنگ‌های جدید برویم.

ریمل مریت

کمپانی مریت را سال ۲۰۲۱ شخصی به نام کاترین پاور در آمریکا تأسیس کرد. این برند آرایشی همه آن چیزی که برای آرایش سریع نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد. ریمل بلند کننده کلین لش (Clean lash) مریت اسیدهای چرب و استرهای روغن زیتون دارد که مژه‌ها را تغذیه می‌کند و حالت می‌دهد. کلین لش برخلاف فرمول‌های سنتی موم، روغن و رنگی که در بازار هستند، کاملاً ضد لکه است، پس برای کسانی که مدام چشمان خود را می‌مالند یا افرادی که به سرعت پای چشم‌شان سیاه می‌شود، ایده‌آل است. علاوه بر این‌ها کلین لش حاوی ویتامین بی تقویت‌کننده مژه و نرم‌کننده‌هایی است که مژه‌های شکننده و حساس را نرم و براق می‌کند و البته ماندگاری زیادی هم دارد. با تمام این ويژگی‌ها ریمل برند مریت خیلی راحت و با آب گرم شسته می‌شود و دردسر چندانی از این بابت به‌وجود نمی‌آورد.

ریمل لورآل

لورآل یکی دیگر از برندهای مشهور فرانسوی است که سال‌ها در زمینه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است. ریمل جدید این شرکت یعنی لیفت تلسکوپی پاریس (Paris telescopic lift) علاقمندان زیادی را به سوی خود کشانده است. این محصول برای بلند کردن و افزایش طول مژه‌ها بسیار مناسب است. لیفت تلسکوپی براش انحصاری دو طرفه‌ای دارد که به کمک آن می‌توانید با یک بار کشیدن مژه‌های‌تان را بلند کنید و در دور دوم و سوم ریمل زدن یک حالت پرحجم و زیبا به مژه‌ها می‌دهد. فقط باید نحوه درست کار با این محصول را یاد بگیرید. تارهای جلویی برای کشیدن ریمل روی مژه‌ها استفاده می‌شود، درحالی‌که با چرخاندن دسته، مژه‌ها را از هم جدا می‌کند و توده‌ها و مواد اضافه را از روی آن برمی‌دارد. در این محصول از سرامید برای تقویت بیشتر مژه‌ها استفاده شده است. شما می‌توانید تمام روز، بیرون از خانه و سر کار بدون نگرانی از ریختن و پخش شدن این محصول لورآل وقت بگذرانید و مطمئن باشید که مژه‌های‌تان در بهترین حالت ممکن هستند.

ریمل میبلین

شرکت میبلین، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ریمل و محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی در آمریکا محسوب می‌شود. برای افرادی که مژه‌های کمرنگ و کم‌پشتی دارند، ریمل‌های برند میبلین می‌تواند حکم معجزه را داشته باشد و حتی افرادی که علاقه‌ای به مژه‌های مصنوعی و دردسرهای آن ندارند، خیلی راحت می‌توانند از این محصولات استفاده کنند و کیفیت آن‌ها را با چشمان خود ببینند. فالسیس سورئال (The falsies Surreal) یکی از جدیدترین محصولات این برند محسوب می‌شود که برای بلند و پرحجم کردن مژه‌ها کاملاً ایده‌آل است. اگر دنبال براش پرپشت و بزرگ می‌گردید، فالسیس سورئال گزینه مناسبی برای شماست. درون ترکیب این ریمل از فیبرهای ریز کوچکی استفاده شده است که حالتی پرپشت‌تر روی مژه‌های به‌وجود می‌آورد. چنین محصولاتی یک بار دیگر به ما یادآور می‌شوند که لازم نیست برای خرید یک برند خوب همه جیب‌مان را خالی کنیم و کلی پول خرج کنیم.

ریمل ایزادورا

برند سوئدی ایزادورا سال ۱۹۸۳ فعالیتش را شروع کرد و حالا به یکی از مارک‌های شناخته‌شده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. بیگ بولد اکستریم (Big bold Extreme) از محصولات نسبتاً جدید این شرکت است که به‌درد افرادی می‌خورد که دنبال مژه‌های پرحجم و متراکم‌اند. براش خاص این ریمل جوری طراحی شده که تارهای بلند و کوتاه کنار هم دارد و عملکرد دوگانه‌ای را ارائه دهد. تارهای کوتاه تمام مژه‌ها را به ریمل آغشته می‌کنند و تارهای بلندتر در میان مژه‌ها فرو می‌روند و آن‌ها را از هم جدا می‌کنند و حالت‌ می‌دهند. این محصول گیاهی و بدون بو است و کاملاً مورد تأیید چشم‌پزشک‌ها است، پس می‌توانید تمام روز با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین با پرحجم و بلند کردن مژه‌ها، ریزش ندارد و زیر چشم را سیاه نمی‌کند.

ریمل اسنس

برند آلمانی اسنس سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و از آن زمان جای خود را میان برندهای آرایشی و بهداشتی باز کرد، در حدی که حالا به پرفروش‌ترین برند محصولات آرایشی در اروپا تبدیل شده است. اسنس علاوه بر کیفیت مناسب قیمت خوبی را هم ارائه می‌کند، و همین مسئله باعث شده است تا مشتری‌ها راحت و مطمئن از آن خرید کنند. ریملی که از این برند به شما معرفی می‌کنیم، آن‌قدر به مژه‌ها حجم می‌دهد و آن‌ها را بلند می‌کند که شبیه حالت مژه‌های مصنوعی می‌شود و برای همین چنین نامی را روی آن گذاشته‌اند. پس اگر دنبال محصولی هستید که به مژه‌های‌تان حجم بدهد و آن را بلند کند و قیمت معقول و مناسبی داشته باشد، اصلاً در انتخاب Lash Princess False Lash Effect شک و تردیدی به خود راه ندهید. تارهای براش این ریمل از الیافی مخصوص تهیه شده و حالتی مخروطی دارد و می‌تواند پوشش کاملی روی مژه‌ها ایجاد کند. شاید بد نباشد این را هم بدانید که این محصول پارابن ندارد و با ماندگاری بالا و کیفیت زیادی که ارائه می‌دهد برای جشن‌ها و مهمانی‌های طولانی هم کاملاً مناسب است. ریمل حجم دهنده کریزی والیوم اسنس هم از دیگر محصولات این برند است که می‌تواند از مژه‌های کم‌حجم و نازک شما را حجیم‌تر کند.

ریمل آیکو

آیکو یک برند لوازم آرایشی و بهداشتی انگلیسی است که برای عرضه محصولات آرایشی گیاهی‌اش به شهرت رسیده است و برای تهیه آن‌ها ترکیب و مواد شیمیایی مضری به کار نمی‌رود. ریمل لیمیت‌لس (Limitless)، که از محصولات جدید این برند محسوب می‌شود مانند سایر محصولات‌شان ترکیبی دارد که خاصیت روکش‌کنندگی دارد. یعنی به جای اینکه لایه رنگی روی مژه‌ها بنشیند یک لایه روکش‌مانند دور آن‌ها را می‌گیرد. این مسئله دو فایده دارد، اول اینکه ریمل پخش نمی‌شود، و از آن بهتر موقع شستن خیلی راحت با آب گرم پاک می‌شود و زحمتی ندارد. این محصول برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند و چشم‌های حساسی دارند بسیار ایدئال است و از نظر چشم‌پزشکی هم آزمایش‌های لازم روی آن انجام شده است، پس امکان ندارد به خاطرش دچار حساسیت شوید. براش مخروطی شکل سیلیکونی آن کمک می‌کند تا مژه‌ها به‌خوبی از هم جدا شوند و طول طبیعی و زیبا به خود بگیرند. این محصول در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

ریمل شانل

برندهای فرانسوی در میان برندهای آرایشی معمولاً شناخته‌شده‌ترند، و شانل هم احتمالاً گل سر سبد آن‌هاست که سابقه‌ای طولانی در صنعت مد و همچنین محصولات آرایشی دارد. اگر دنبال ریملی لوکس و با کیفیت می‌گردید محصول جدید شانل برای شماست. نوآر آلور (Noir Allure) تمام چیزهایی که از یک مارک تجملی انتظار دارید را برآورده می‌کند. از فرمولاسیون تقویت‌کننده مژه‌ها گرفته تا طراحی زیبای بدنه، براش منعطف و استانداردی که حالتی زیبا و طبیعی در مژه‌ها ایجاد می‌کند. چیزی که واقعاً این ریمل را خاص می‌کند، جزئیات منحصر‌به‌فرد آن است. محفظه مستطیلی شیک محصول در زمینه طراحی نسبت به برندهای دیگر در سطحی متفاوت است. رنگدانه‌های درون ریمل هم خاص‌اند، و برای عمق دادن به چشم‌ها مقدار نامحسوسی رنگ قرمز در آن به کار گرفته شده‌ است. علاوه بر چیزهایی که گفتیم، پروویتامین بی ۵ استفاده شده در این محصول باعث تقویت و محافظت از مژه‌ها می‌شود.

ریمل کلینیک

برند کلینیک سال ۱۹۶۸در نیویورک شکل گرفت. اگرچه شاید نسبت به شرکت‌های دیگر ناشناخته‌تر باشد، ولی قطعاً از نظر کیفیت توانایی رقابت را با بسیاری از برندهای معروف دارد. کلینیک در این سال محصول جدید خود را به نام زیرو گرویتی (High Impact Zero Gravity) از مجموعه خانواده‌های ایمپکت به مشتری‌های خود عرضه کرده است که در لیست محبوب‌ترین ریمل‌های امسال قرار دارد. این محصول با فرمولی سبک، برای مصرف روزانه کاملاً مناسب است و دیگر نیاز نیست برای پاک کردن رنگدانه‌های سمج از روی مژه‌های به زحمت بیفتید. این ریمل در ترکیبات خود از روغن‌ها نرم‌کننده و طبیعی، ویتامین‌‌ها و مواد مرطوب‌کننده استفاده می‌کند و مصرف طولانی‌مدت آن باعث رشد مژه‌ها هم می‌شود.

ریمل کالیستا

ریمل کالیستا حجم دهنده Wonder Volume

یکی از برندهای لوازم آرایشی که در سال‌های اخیر بیشتر خودنمایی می‌کند، برند ایرانی کالیستا است. شرکت آریان کیمیا تک از سال ۱۳۹۵ برند کالیستا را راه‌اندازی کرده است. این شرکت با بهره‌گیری از متخصص‌ها و آزمایشگاه‌‌ها مجهز تلاش می‌کند تا محصولاتی با کیفیت و متنوع تولید کند. ریمل‌های مارک کالیستا هم از این قاعده مستثنی نیستند و با کیفیت خوبی که دارند از پرفروش‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شوند. ریمل کالیستا حجم دهنده Wonder Volume یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت است. واندر ولوم همان طور که از نامش پیداست برای حجم‌دهی و پرپشت کردن مژه‌ها مناسب است. این محصول با داشتن براش مویی و رنگ‌دانه‌های غلیظ و مشکی در فرمولاسیون خود، مژه‌های نازک و کم‌پشت را بدون ایجاد چسبندگی، حجیم و زیبا می‌کند. واندر ولوم ماندگاری زیادی دارد، ریزش و سیاهی زیر چشم ندارد و با محلول‌های پاک‌کننده آرایش خیلی راحت پاک می‌شود.

ریمل یورن

ریمل حجم‌دهنده یورن مدل Volumizing

شرکت یورن چند سالی است که در عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعال است و محصولاتی با کیفیت خوب و قیمتی مناسب به مشتری‌ها عرضه می‌کند. ریمل‌های این برند هم علاوه بر برآورده کردن نیازهای اصلی مشتری، حاوی ویتامین‌ها و تقویت‌کننده‌های ضروری برای جلوگیری از ریزش و رشد بهتر مژه‌ها هستند. ریمل حجم‌دهنده یورن مدل Volumizing می‌تواند به بهترین نحو مژه‌های را بلند و پرپشت کند. براشی که شرکت یورن برای این محصول طراحی کرده است پر از ریزتارهایی است که تمامی مژه‌ها را پوشش می‌دهند و هیچ‌کدام را از قلم نمی‌اندازند و به این ترتیب کوتاه‌ترین مژه‌ها هم بلند و زیبا می‌شوند. این ریمل حجم‌دهنده ماندگاری بیست‌وچهار ساعته دارد و زیر چشم‌ها نمی‌ریزد و پخش نمی‌شود، برای همین می‌توانید در طول روز با خیال راحت از آن استفاده کنید.

ریمل فلورمار

ریمل حجم‌دهنده فلورمار مدل هیرو

فلورمار در دهه ۵۰ میلادی و شهر میلان کارش را شروع کرد و بعدها در ترکیه و با کمک گرفتن از فرهنگ غنی و زیبای آن به شکوفایی رسید. این برند سرشناش محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی تولید می‌کند و در سراسر جهان مصرف‌کنندگان بی‌شماری دارد. ریمل‌های این برند هم تنوع خوبی دارند و می‌توانید با توجه به نیاز محصول موردنظر خودتان را انتخاب کنید. ریمل حجم‌دهنده فلورمار مدل هیرو محصولی است که با تاب دادن به مژه‌ها حجم فوق‌العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد. براش این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که به مژه‌ها حجم می‌دهد و آن را بلند می‌کند. ترکیب سبک و لطیف این حجم‌دهنده فلورمار روی مژه‌ها توده ایجاد نمی‌کند و زیبایی طبیعی و جذابی به‌وجود می‌آورد. ریمل فلورمار ماندگاری بالایی دارد و ضدحساسیت است و با همه دلایلی که گفتیم، محصولی است که می‌توانید با خیال راحت به کیف لوازم آرایش خود اضافه کنید.

ریمل بورژوا

ریمل حجم‌دهنده اولترا کرل برند بورژوا

برند بورژوا بیش از یک قرن پیش در فرانسه فعالیتش را شروع کرد. اگرچه برند بورژوا کارش را با تولید کرم پودر و عطر آغاز کرد اما این شرکت معروف سال‌ها در حال تولید بهترین محصولات زیبایی بوده است و سابقه‌ بی‌نظیری در این زمینه دارد. ریمل حجم‌دهنده اولترا کرل (Volume glamour ultra curl) این شرکت از محصولاتی است که می‌توانید با خیال راحت بخرید. در فرمولاسیون این محصول از موم طبیعی و سیلیکون استفاده شده است که باعث می‌شود مژه‌ها رطوبت‌شان را از دست ندهند و خاصیت ارتجاعی‌شان را حفظ کنند. این ریمل از نظر حجم‌دهندگی بسیار فوق‌العاده است و بافت سبک و نرم آن حالت زیبایی به مژه‌ها می‌دهد. براش این محصول حالت خمیده دارد که باعث می‌شود مژه‌ها به هم نچسبند و از هم جدا شوند و تاب و خمیدگی زیبایی هم روی آن‌ها به وجود بیاید. این محصول ماندگاری بالایی دارد و برای مصرف روزانه کاملاً ایدئال است.

ریمل گلدن رز

ریمل Infinity Lash گلدن رز

برند گلدن رز از سال ۱۹۸۳ فعالیتش را در ترکیه آغاز کرده است. این شرکت باسابقه در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی ایده‌های جهانی و بین‌المللی را با ذوق و هنر ترکی ترکیب کرده است و به همین دلیل در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. تمامی محصولات این برند به صورت مداوم انواع آزمایش‌ها را پشت سر می‌گذارند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تا در نهایت به دست مصرف‌کنندگان برسند. ریمل Infinity Lash گلدن رز یکی از محصولاتی است که می‌توانید برای حجم دادن و بلند کردن مژه‌ها به آن اطمینان کنید و از کیفیت کار راضی باشید. این محصول سه ويژگی بلندکنندگی، حجم‌دهندگی و حالت‌دهی را یک‌جا دارد و در نتیجه با استفاده از آن‌ مژه‌های بلند و پرپشت و جذابی خواهید داشت. ترکیب استفاده شده در این ریمل رنگ‌دانه‌های مشکی فوق‌العاده‌ای دارد که زیبایی و گیرایی بی‌نظیری به چشم‌ها می‌دهد و براش پهن این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که تا تمامی ویژگی‌های ذکر شده را به بهترین نحو روی مژه‌ها ایجاد کند. ریمل اینفینیتی لش ماندگاری و دوام زیادی دارد و برای مهمانی‌ها و همین‌طور مصرف روزانه کاملاً مناسب است.

آشنایی با ریمل‌های حجم‌دهنده و بلندکننده

ریمل‌های حجم دهنده براش‌های پر حجمی و ضخیمی دارند و معمولاً در آن‌ها چندین ردیف تارهای کوتاه و بلند قرار دارند تا مژه‌ها حجم بگیرند و پرپشت به‌نظر برسند. در واقع این دسته از ریمل‌ها برای مژه‌های نازک و کم حجم طراحی شده‌اند و اغلب مایعی متراکم و غلیظ دارند. از طرف دیگر ریمل‌ها بلند کننده معمولا براش نازک‌تری نسبت به دسته قبلی دارند. مواد استفاده شده در این نوع ریمل‌ها هم فیبرها و ذراتی دارد که به انتهای مژه‌ها می‌چسبد و طول آن‌ها را افزایش می‌دهد. پس موقع خرید ریمل حتماً این ویژگی‌ها را در نظر داشته باشید تا محصول مناسب چشم‌ها و سلیقه خودتان تهیه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 2.9 / 5. مجموع آرا: 8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا