رویداد

بلک فرایدی 1403 چه روزی است؟ بزرگترین تخفیفات در حراج جمعه سیاه!

فروشگاه‌های معتبر در کشورهای بزرگ دنیا، یک ماه پیش از آغاز سال نو، شرایط ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. آن‌ها برای فراهم‌شدن شرایط خرید برای همه مردم، یک ماه قبل از سال نو، اجناس خود را در اولین جمعه پس از عید شکرگذاری، با تخفیف‌های بی‌نظیری ارائه می‌دهند. فروشگاه‌های بزرگ ایرانی هم در سال‌های اخیر، هم‌زمان با بلک فرایدی در دنیا، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در آبان ماه دارند. این فرصت عالی باعث شده که خرید در این بازه زمانی، به یک برد بزرگ برای مشتریان تبدیل شود. حالا اگر می‌خواهید بدانید بلک فرایدی چیست، جمعه سیاه در ایران کی برگزار می‌شود و در این رویداد چه محصولاتی را می‌توانید بخرید، همراه ما باشید تا تمام جزئیات را به شما هم بگوییم!

بلک فرایدی (جمعه سیاه) چیست؟

پاییز و زمستان، دو فصل پر از مناسبت و جشن برای کشورهای غربی است و انواع فستیوال‌، جشن‌ها و رویدادهای جذاب، در این دو فصل برگزار می‌شوند. با آغاز پاییز، پس از جشن هالووین و اتمام آن، جشن شکرگذاری یا همان Thanksgiving در چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر، جشن گرفته می‌شود. روز بعد از این جشن، همان جمعه مشهوری است که الان همه ما آن را به اسم بلک فرایدی می‌شناسیم.

بنابراین در پاسخ به سوال بلک فرایدی چه روزی است باید بگوییم که اولین جمعه پس از جشن شکرگذاری، بلک فرایدی نام دارد. سوال مهم بعدی این است که اصلا چرا این روز اهمیت دارد و جمعه سیاه چیست؟ در این روز خاص، تمام فروشگاه‌های بزرگ با هدف تسهیل خرید برای همه اقشار جامعه، محصولات خود را با تخفیف‌های خارق‌العاده‌ای عرضه خواهند کرد. برخی از این فروشگاه‌ها، در این روز خاص کار خود را از صبح خیلی زود یا حتی نیمه‌شب آغاز می‌کنند. برخی دیگر، فروش‌‌شان را از همان روز عید شکرگذاری شروع خواهند کرد و در طی چهار روز، تمام محصولات خود را با قیمت خیلی مناسب، در اختیار مشتریان می‌گذارند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر، فروشگاه‌های ایرانی نیز هم‌زمان با بزرگ‌ترین فروشگاه‌های جهانی، این رویداد جذاب را اجرا می‌کنند و حالا اگر قصد استفاده از تخفیفات بلک فرایدی در ایران را دارید، باید تاریخ این روز را در تقویم شمسی هم بدانید و در ادامه همراه ما باشید، چون لیست محصولاتی را که در بلک فرایدی در خانومی لیست می‌شوند، به شما خواهیم گفت!

بلک فرایدی

بلک فرایدی 1403 چه روزی است؟

از آن‌جا که تاریخ بلک فرایدی به چهارمین پنج‌شنبه ماه نوامبر وابسته است، تاریخ این روز مدام تغییر می‌کند و هر سال، یک تاریخ مجزا دارد. در سال 1403 شمسی و 2024 میلادی، جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی مشهور به تاریخ شمسی، روز ۱۴۰۳/۰۹/۰۹ و تاریخ میلادی روز 11/29/2024 است. پس اگر قصد خرید در این روز خاص را دارید، حتما نکات مهم خرید در این روز را با دقت کامل در نظر بگیرید. شاید این سوال مهم برای شما ایجاد شود که آمادگی لازم برای بلک فرایدی چیه که در پاسخ باید شما را به بخش بعدی، راهنمایی کنیم!

راهنمای مهم برای خرید فوق‌العاده در جمعه سیاه

تخفیف‌های فوق‌العاده، قیمت‌های باورنکردنی و اجناس رنگارنگ، همه ممکن است باعث شوند که شما در زمان خرید، دست و پای خود را گم کنید. بیش از آن‌چه که نیاز دارید خرید کنید یا حتی اجناسی را تهیه کنید که قیمت آن‌ها در روزهای عادی، خیلی مناسب‌تر و حتی کمتر هستند!

بنابراین پیش از این‌که در تله بازاریابی فروشگاه‌ها بیفتید، نکات مهم برای خرید اجناس جمعه سیاه را در نظر بگیرید. مهم‌ترین قوانینی که پیش از خرید اجناس بلک فرایدی باید در نظر داشته باشید، موارد زیر هستند:

تهیه لیست از وسایل مورد نیاز

شاید اولین قانون، عجیب به نظر برسد؛ اما باید به شما اطمینان دهیم که این مورد پس از بررسی‌های فراوان به صدر لیست آمده است. بنابراین قبل از هر چیز و پیش از شروع خرید در جمعه سیاه، حتما یک لیست تهیه کنید.

تخفیف های بلک فرایدی در اغلب موارد به گونه‌ای است که شما را به خریدهای هیجانی ترغیب می‌کند. در این شرایط، ممکن است سردرگم شده و بدون توجه به نیاز خود و از آن بدتر موجودی کارت‌تان، خرید کنید. برای جلوگیری از وقوع چنین شرایطی، حتما و بدون سهل‌انگاری، یک لیست بنویسید.

محصولات مورد نظر خود را با دقت رتبه‌بندی کنید و مواردی را در اولویت قرار دهید که برای خرید آن‌ها، باید بودجه بیشتری اختصاص دهید. بدین شکل، حتی تخفیف‌های عجیب و غیر قابل باور، نمی‌تواند شما را گول بزند و در پایان روز، تنها محصولاتی را خریداری خواهید کرد که واقعا به آن‌ها نیاز دارید. البته که تهیه لیست، تنها شروع کار است و باید قوانین بعدی را هم به خاطر بسپارید!

بلک فرایدی چیست

بررسی قیمت اجناس مورد نظر

پس از این‌که لیست مورد نیاز خود برای خرید اجناس جمعه سیاه را تهیه کردید، باید قیمت این محصولات در روزهای عادی را بررسی کنید. برخی فروشگاه‌ها تنها برای جذب مشتری، در روزهای منتهی به بلک فرایدی، قیمت اجناس را تغییر می‌دهند. سپس در روز بلک فرایدی، تخفیف‌های ظاهرا شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهند که با تخفیف، قیمت اجناس به قیمت عادی یا حتی کمی بیش از آن، برمی‌گردد!

بنابراین اگر نمی‌خواهید در این تله گیر کنید، حتما و بدون لحظه‌ای معطلی، از همین امروز و چند هفته قبل از بلک فرایدی، قیمت تمام محصولات موجود در لیست خود را بررسی کنید. برای اطمینان بیشتر، قیمت هر محصول را در مقابل آن یادداشت کنید تا در روز خرید، سردرگم نشوید.

black friday

بررسی سایت‌های مختلف و قیمت هرکدام

سایت‌های بزرگ و مشهور، معمولا قیمت‌های مشابهی برای محصولات در نظر می‌گیرند. هر چند این موضوع، اصلا یک قاعده کلی نیست و برخی سایت‌ها، قیمت بیشتری نسبت به همتایان خود دارند. به همین دلیل، پیش از تصمیم‌گیری برای خرید از سایت‌های مختلف، گزینه‌های متنوع را بررسی کنید. قیمت هر کدام از آن‌ها را در نظر داشته باشید و پس از مقایسه، سایت بلک فرایدی برای خرید نهایی خود را انتخاب کنید.

مطالعه دیدگاه کاربران هر سایت

از آن‌جا که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست، اگر یک سایت با اجناس متنوع و قیمت‌های خارق‌العاده دیدید، هیجان‌زده نشوید. نفس عمیق بکشید و دیدگاه کاربران را بخوانید. گاهی اوقات، سایت‌ها محصولات بی‌کیفیتی دارند یا خدمات ارسال و پشتیبانی آن‌ها ضعیف است. این موضوع را تنها پس از خواندن دیدگاه کاربران، متوجه خواهید شد. بنابراین بعد از بررسی سایت های حراج بلک فرایدی، حتما نظرات کاربران را هم بررسی کنید.

جمعه سیاه

بررسی کیفیت، اصالت و تاریخ انقضای اجناس در صورت امکان

هیچ‌کس دوست ندارد که پس از صرف هزینه بسیار و انتظار چند روزه برای رسیدن بسته‌های خرید، با محصولات فیک، بی‌کیفیت یا نزدیک به تاریخ انقضا مواجه شود. هر چند با هیجان ناشی از خریدهای خارق‌العاده و تخفیف‌های شگفت‌انگیز، ممکن است فروشگاه‌های نامعتبر چنین دامی برای مشتریان پهن کنند.

برای جلوگیری از وقوع این وضعیت، حتما پیش از روز خرید و آغاز خفیف جمعه سیاه، جزئیات کامل محصولات موجود در سایت‌های مد نظرتان را بخوانید. تاریخ انقضای محصولات را چک کنید. با بررسی تفاوت محصولات فیک و اصلی، از خرید محصولات اورجینال اطمینان پیدا کنید.

بررسی قوانین بازگشت محصولات

بازگرداندن محصولات فیک و تقلبی یا بی‌کیفیت، یکی از حقوق مشتریان است. اگر قصد خریدهای کلان یا خرید محصولات برقی و الکترونیکی را دارید، حتما از الان قوانین بازگشت محصولات در سایت های حراج بلک فرایدی مد نظرتان را بخوانید. همه جزئیات مرتبط با این کار را در نظر داشته باشید و با اطمینان از امن بودن خرید، سفارش خود را در روز مد نظر نهایی کنید.

حالا شما هم 6 قانون مهم برای خرید در بلک فرایدی را می‌دانید و اگر قصد خرید در این روز را دارید، باید لیست محصولات عرضه شده را هم بشناسید. پس با ما به بخش بعدی بیایید.

بلک فرایدی چه روزی است

لیست محصولات بلک فرایدی 2024 (جمعه سیاه خانومی)

در روز ۱۴۰۳/۰۹/۰۹ یعنی روز بلک فرایدی در سال جاری، شما می‌توانید از لیست محصولات بلک فرایدی سایت خانومی، محصولات مد نظرتان را انتخاب کنید:

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

ناگفته پیداست که اولین دسته از محصولاتی که می‌توانید در تخفیف‌های بلک فرایدی بخرید، انواع لوازم آرایشی است. اگر قصد خرید محصولات ایرانی و خارجی را دارید و برای قیمت نسبتا بالای برخی اجناس مردد هستید، نگران نباشید. در جمعه سیاه، امکان خرید همه این محصولات با قیمت خارق‌العاده وجود دارد.

محصولات مراقبت پوست

بعد از لوازم آرایشی و بهداشتی، احتمالا محبوب‌ترین دسته‌بندی اجناس به محصولات مراقبت پوست تعلق دارد. انواع تونرها، کرم‌های روز و شب، ضد چروک‌ها، آبرسان‌ها و…، در این دسته‌بندی قرار دارند. فرقی ندارد که چند سال دارید، جنسیت شما چیست و تا به حال از چه محصولاتی استفاده کرده‌اید، قطعا برای سلامت پوست خود به انواع محصولات مراقبتی پوست هم نیاز دارید.

در میان محصولات مراقبت از پوست، بدون شک انواع ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که اغلب افراد برای مصرف روزمره به آن نیاز دارند. خوشبختانه تنوع ضد آفتاب‌ها هم به شکلی است که همه افراد، با هر نوع پوست، هر میزان بودجه و هر نوع نیازی، حتما می‌توانند بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه مناسب خود را بیابند. فقط کافی است از همین الان، ضد آفتاب مد نظر خود را انتخاب کنید، قیمت آن را در نظر داشته باشید و سپس در تخفیف های بلک فرایدی، آن را بخرید!

پس از ضد آفتاب‌ها، انواع آبرسان و مرطوب‌کننده، در دومین رتبه محبوبیت محصولات مراقبت از پوست قرار گرفته‌اند. اگر شما هم در روزهای سرد پاییز و زمستان، با خشکی بیش از حد پوست مواجه می‌شوید یا به دلیل خشکی دائمی پوست‌تان، بیش از دیگران در معرض بروز چین و چروک هستید؛ هر چه زودتر باید آبرسان بخرید. انواع آبرسان ایرانی و خارجی وجود دارند که با قیمت‌های گوناگون، عرضه شده‌اند. کافی است که برند مورد نظرتان را انتخاب کنید و در انتظار رسیدن جمعه سیاه و خرید فوق‌العاده خود بمانید.

ژل آبرسان قوی 50میل
پرایم

ژل آبرسان قوی 50میل

4%
560,000 535,000
تومان

در صورتی که خشکی شدید پوست، به معضل هر روزه‌تان تبدیل شده و اصلا نمی‌توانید محصول مناسبی را برای خود پیدا کنید، اصلا نگران نباشید. در مطلب بهترین آبرسان پوست خشک، بهترین محصولات برای پوست‌های خشک را با هم بررسی کردیم. با نیم‌نگاهی به این مطلب، به‌راحتی می‌توانید یک گزینه عالی را برای خود انتخاب کنید.

تخفیفات بلک فرایدی

محصولات مراقبت مو

موهای زیبا، سالم و درخشان، تنها با مراقبت‌های روتین و روزانه به‌دست می‌آید. خوشبختانه برای رسیدن به این هدف، انواع محصولات مراقبت از موها در بازار عرضه شده‌اند که با توجه به جنس موهای خود، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. انواع موس، روغن، اسپری حالت‌دهنده و حتی شامپوهای ایرانی و خارجی، تنها بخشی از محصولات مراقبتی مو هستند.

علاوه بر این، اگر قصد حالت‌دهی به موهای خود را دارید، می‌توانید اتو مو و البته محصولات مراقبتی از مو در برابر حرارت مستقیم اتو یا سشوار را هم تهیه کنید. تا با وجود استایل‌کردن موها در شکل‌های متنوع و جذاب، سلامت موی خود را هم تضمین نمایید.

اتو مو حرفهای مدل MC2038
مک استایلر

اتو مو حرفهای مدل MC2038

19%
3,475,500 2,799,000
تومان
اتو مو مدل MC5533
مک استایلر

اتو مو مدل MC5533

14%
3,643,500 3,148,000
تومان
برس حرارتی مدل HR765
روزیا

برس حرارتی مدل HR765

15%
933,900 798,000
تومان
برس حرارتی مدل MC2070
مک استایلر

برس حرارتی مدل MC2070

14%
2,205,000 1,895,000
تومان
برس حرارتی مدل HR767
روزیا

برس حرارتی مدل HR767

7%
898,600 839,000
تومان
اتو مو مدل MC 2092
مک استایلر

اتو مو مدل MC 2092

5%
3,045,000 2,899,000
تومان
اتو مو مدل MC2091
مک استایلر

اتو مو مدل MC2091

28%
3,045,000 2,199,000
تومان

انواع مکمل‌های ورزشی

خوشبختانه اجناس جمعه سیاه تنها به یک دسته‌بندی خاص تعلق ندارند و هر محصولی را در این روز ویژه می‌توانید با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی بخرید. یکی از این محصولات، انواع مکمل ورزشی است. مکمل‌های ورزشی محصولاتی هستند که ورزشکاران و حتی مردم عادی می‌توانند با استفاده از آن‌ها، نیازهای روزانه بدن‌شان به انواع مواد معدنی، پروتئین، آمینواسیدها، کربوهیدرات و… را تامین کنند.

این محصولات نیز در مدل‌های متنوع، برندهای گوناگون و حتی حجم‌های متفاوت در بازار عرضه شده‌اند. شما پس از مشورت با پزشک و بررسی نیازهای جسمی خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

عطر و ادکلن

یک استایل شیک و زیبا، با رایحه‌ای خاص و ماندگار تکمیل می‌شود و اگر شما هم به دنبال خرید عطر و ادکلن هستید، تنها باید منتظر جمعه سیاه بمانید. انواع بادی اسپلش، اسپری بدن، مام، ادکلن‌های ایرانی و خارجی با رایحه‌های متنوع و برای روزهای خاص سال، در بازار وجود دارند و بدون شک می‌توانید بهترین گزینه مناسب خود را برای استفاده روزانه، پیدا کنید.

خرید انواع ادکلن به‌صورت آنلاین، نسبتا دشوار است. در واقع اغلب افراد فقط زمانی می‌توانند به‌صورت آنلاین عطر بخرند که ادکلن همیشگی خود را در فروشگاه‌های آنلاین ببینند. اگر شما این بار می‌خواهید یک رایحه جدید را امتحان کنید، فقط کافی است که نت‌های مختلف ادکلن مد نظرتان را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت عطر تلخ و شیرین

لوازم برقی

انواع وسایل الکترونیکی و برقی، محبوب‌ترین اجناس جمعه سیاه به‌شمار می‌آیند. خرید انواع وسایل برقی مثل ریش تراش، اتو مو، سشوار و… با تخفیف‌های عالی و قیمت‌های باور نکردنی، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. بنابراین فقط کافی است وسایل مورد نظر خود را لیست کنید. قیمت آن‌ها را بررسی کنید و برای خرید فوق‌العاده خود در روز بلک فرایدی، آماده شوید!

سشوار چرخشی مدل MC6651
مک استایلر

سشوار چرخشی مدل MC6651

10%
3,648,750 3,298,000
تومان
سشوار مدل MC6980
مک استایلر

سشوار مدل MC6980

3%
2,898,000 2,799,000
تومان
سشوار حرفه ای مدل Supersonic HD07
دایسون

سشوار حرفه ای مدل Supersonic HD07

8%
28,390,000 26,000,000
تومان
سشوار مدل MC6850
مک استایلر

سشوار مدل MC6850

18%
3,045,000 2,489,000
تومان
سشوار حرفه ای مدل MC6900
مک استایلر

سشوار حرفه ای مدل MC6900

12%
3,045,000 2,690,000
تومان
سشوار حرفه ای مدل H5501
هیگن

سشوار حرفه ای مدل H5501

17%
3,200,000 2,650,000
تومان

امسال در میان انواع محصولات برقی، انواع سشوار دایسون به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای استایل‌کردن مو در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. این سشوارها، طراحی بی‌نظیر،کارایی خارق‌العاده و عملکرد بسیار خوبی دارند. برای انواع موها مناسب هستند و با خرید یکی از آن‌ها، می‌توانید در عین استایل‌کردن روزانه موها، سلامت موی خود را تضمین کنید. بنابراین بهتر است که خرید یکی از محصولات این برند را هم در لیست خرید اجناس بلک فرایدی خود بگذارید!

ناگفته نماند که قیمت این برند، برای اغلب افراد، ممکن است کمی بیش از بودجه مد نظرشان باشد. به همین خاطر، در این شرایط خرید دیگر برندها مثل رمینگتون، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

حالا شما هم می‌دانید که Black Friday چیست و چه محصولاتی را می‌توانید در این روز خاص، بخرید. با وجود این، تنها یک سوال مهم دیگر باقی می‌ماند: برای خرید محصولات جذاب در بلک فرایدی، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

جمعه سیاه چیست

بزرگترین تخفیفات بلک فرایدی 2024 در خانومی

انواع سایت های حراج بلک فرایدی وجود دارند که اغلب آن‌ها، قیمت‌های قبل و بعد تخفیف‌شان هیچ تفاوتی با روزهای عادی ندارد. در این صورت، یافتن یک سایت معتبر و امن با تنوع جنس عالی، می‌تواند بهترین اتفاق ممکن باشد. خوشبختانه سایت خانومی با عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های بدنسازی، مولتی ویتامین و وسایل برقی و… یک انتخاب عالی برای خرید در جمعه سیاه به‌شمار می‌رود. فقط کافی است لیست خود را تهیه کنید، قیمت‌ها را مقایسه کرده و در روز موعود، به‌سرعت خرید خود را نهایی کنید تا از قافله خریدهای شگفت‌انگیز بلک فرایدی عقب نمانید!

خانومی تمامی محصولات خود را با بیشترین تخفیف در بلک فرایدی حراج می‌کند! پس از همین حالا لیست خرید خود را آماده کنید.

بلک فرایدی، بهترین فرصت برای خرید کامل سال

خرید در هر روز از سال، هیجان‌انگیز و خوشحال‌کننده است. با وجود این، هیچ‌کس نمی‌تواند لذت خرید خارق‌العاده با تخفیف‌های عالی را انکار کند. اگر شما هم لیستی طولانی از وسایل گوناگون دارید که باید هر چه زودتر آن‌ها را بخرید، اصلا عجله نکنید. تا 9 آذر ماه صبر کرده و در روز بلک فرایدی، تمام لیست خود را با نصف قیمت یا حتی کمتر از آن، بخرید. در جمعه سیاه، همه محصولات با بهترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند و می‌توانید با بودجه‌ای بسیار مناسب، خریدهای خود را کامل کنید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.4 / 5. مجموع آرا: 13

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

  1. سلام کرم آبرسان سیمپل مدل rich را هم مانند مدل لایت به تخفیف اضافه کنید ممنون سرم های ویتامین سی و آبرسان هم اضافه کنید

  2. سلام کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich در تخفیف نیست فقط لایت هست لطفا مثل لایت در تخفیف بزارید ممنون
    سرم های آبرسان را هم اضافه کنید ممنون

  3. درود و عرض ادب ممنون از سایت خوبتون
    لطفا برای بلک فرایدی سرم نیاسید آمید بالانس رو هم شارژ کنید ممنون🌹🌹🌹

  4. سلام ممنون از تخفیفات بی نظیرتون لطفا ccکرم سینره هه طیف رنگشو بزارید داخل حراجتون ممنون

  5. درود و عرض ادب ممنون از سایت خوبتون لطفا برای بلک فرایدی محصولات بالانس رو شارژ کنید ممنون🌹🌹

    1. درود بر شما
      لوازم آرایشی در بلک فرایدی خانومی تا 70 درصد تخفیف شگفت انگیز خواهند داشت و شما می‌‌توانید پیش از شروع کمپین از صفحه لندینگ بلک بیوتی محصولات دارای تخفیف را مشاهده کنید.
      با سپاس از همراهی شما
      https://www.khanoumi.com/landing/black/

      1. چگونه باید خرید کنیم لطفا نحوه خربد و ادرس خرید و نحوه پرداخت لوازم بهداشتی و ارایشی را بفرمایید

    1. درود بر شما
      شما میتوانید محصولاتی که برای روز بلک فرایدی تخفیف های هیجان انگیز خواهند داشت را از لندینگ بلک بیوتی به آدرس زیر مشاهده و انتخاب نمائید.
      ممنون از همراهی شما

      https://www.khanoumi.com/landing/black

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا