آرایشآرایش صورت

آرایش صورت الماسی

برای داشتن آرایشی متناسب با صورت الماسی شکل ابتدا باید مطمئن شوید که فرم صورت خود را درست تشخیص داده‌اید. صورت الماسی دارای استخوان‌های گونه پهن و فک و پیشانی باریک‌تری است. در این نوع فرم صورت برای بهتر شدن آرایش شما باید تمرکز زیادی بر کانتورینگ داشته باشید.

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که صورت الماسی شکلی دارند اما ترفندهای آرایش این فرم صورت را نمی‌دانند؟ در اینجا ما نکاتی را برای بهتر شدن آرایش صورت‌های الماسی شکل بیان می‌کنیم. رعایت این نکات به بهتر و کامل تر شدن چهره شما کمک می‌کند.

میکاپ صورت الماسی-خانومی

رژگونه‌های گرم استفاده کنید!

در صورتی که صورتی الماسی دارید ، دائماً در تلاش هستید که استخوان گونه خود را مشخص کنید تا کاملا برجسته شود. رنگ‌های رژگونه گرم می‌توانند این تاثیر را روی صورت شما بگذارند!  استفاده از رنگ‌های هلویی بسیار کمک‌کننده است. دقت داشته باشید که رژگونه را زیر استخوان گونه نزنید و برای برجسته شدن دقیقا روی برآمدگی گونه، رژگونه بزنید.

توجه داشته باشید که از رژ گونه زیاد استفاده نکنید تا آرایشی غیرطبیعی ایجاد نشود. همچین از رژگونه‌های براق نیز استفاده نکنید.

انتخاب سایه چشم

آیا می‌دانید وقتی صورت شما به شکل الماس است، سایه چشم نقره ای می‌تواند شکل  چشم شما را نمایان‌تر کند؟ این ترفند آرایش برای صورت الماسی شکل یک روش عالی برای برجسته کردن چشم‌ها و همچنین نمای کلی صورت شماست! فقط کشیدن کمی سایه نقره‌ای روی پلک هایتان می‌تواند معجزه کند!

استفاده از هایلایتر برای صورت الماسی شکل

استفاده از هایلایتر برای صورت شما یکی دیگر از ترفندهای عالی آرایش برای صورت الماسی شکل است که بسیاری از مردم از آن اطلاع ندارند! برجسته‌سازی زیر گونه‌ها و امتداد خط فک شما راهی عالی برای جلوه دادن به صورت شما است. دقت داشته باشید که برای هایلایت کردن این شکل صورت هایلایت را از گونه‌ها تا امتداد بینی ادامه دهید. بسته به ترجیح خودتان می‌توانید با کمک هایلایتر بینی را نیز برجسته کنید.

میکاپ صورت الماسی-خانومی

متعادل سازی صورت

راه عالی دیگر برای کاهش عرض از پیشانی شما ایجاد مقداری عرض در سمت استخوان‌های گونه است.  برای این کار در قسمت هایی که می‌خواهید عرض بیشتری ایجاد شود باید از سایه‌های روشن استفاده کنید. همچنین برای کاهش عرض در قسمت‌های مورد نظر از سایه‌های تیره استفاده کنید. برای متعادل سازی صورت از کرم پودری روشن روی پیشانی استفاده کنید.

انتخاب رژلب در صورت‌های الماسی شکل

آیا می‌دانید رژ لب کم رنگ یکی دیگر از ترفندهای عالی آرایش برای صورت الماسی شکل است؟ استفاده از این رنگ رژلب می‌تواند توجه را به لب شما جلب کند!  زمان انتخاب رژ لب از رنگ‌های کمرنگ و خنثی استفاده کنید و سعی کنید به رنگ‌های براق و تیره روی نیاورید. همچنین در صورتی که دوست دارید خط لب داشته باشید از خط لب‌هایی با رنگ خنثی و فقط با هدف منظم شدن لب استفاده کنید.

توجه به رنگ اصلی پوست

توجه داشته باشید که هر محصولی که استفاده می‌کنید در طیف رنگی، رنگ اصلی پوستتان باشد و تفاوت رنگ زیادی نداشته باشد.

کانتور صورت الماسی-خانومی

ابروهای متناسب با فرم صورت

برای این‌که در ظاهر پیشانی خود تعادل ایجاد کنید ابروهای شما باید کمی دورتر از مرکز پیشانی باشد. سعی کنید خط طبیعی ابروی خود را حفظ کنید و قوس‌های عجیب و متفاوتی ایجاد نکنید. رعایت این نکته به شما کمک می‌کند تا چشمان و پیشانیتان متناسب به نظر برسد.

برای آرایش صحیح ابروهای صورت الماسی ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید سپس خطوط ابرو را رسم کنید. در آخر اگر ابروهای کم پشتی دارید با استفاده از قلم‌های مخصوص ابرو یا سایه ابرو کمی آن‌ها را پر رنگ‌تر کنید. دقت داشته باشید که ابروها را زیاد تیره نکنید زیرا باعث غیرطبیعی شدن آرایش می‌شود.

تاثیر مدل مو بر آرایش صورت الماسی

اگر صورت الماسی شکلی دارید باید علاوه بر آرایش صورت، به مدل موهای خود توجه کنید زیرا مدل موی نامناسب باعث بد شدن چهره شما می‌شود. برای این موضوع شما نباید موهای خیلی کوتاهی داشته باشید و بهترین مدل مو این است که حداقل موهایتان زیر خط فک قرار بگیرد.

 

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا