رویداد

هدیه برای روز دختر چی بخریم؟

مناسبت روز دختر در تقویم ایرانی 11 خرداد و روز جهانی دختر 19 مهر ثبت شده است. با نزدیک شدن به هرکدام از این مناسبت‌ها اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، خرید یک کادوی مناسب برای دخترهاست. انتخاب بهترین هدیه برای روز دختر، کار چندان سختی نیست! گزینه‌های زیادی دارید تا با گرفتن یک کادو عالی، به دختر، خواهر، مادر یا همسر خود نشان دهید چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

بهترین هدیه برای روز دختر

چطور بهترین هدیه روز دختر را انتخاب کنیم؟

از مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از خرید هدیه برای هر کسی در نظر بگیرید، سن فرد و نوع رابطه شما با او است. به‌عنوان مثال، ممکن است هدیه برای روز زن برای یک دوست معمولی مناسب نباشد!

از دیگر مواردی که باید به آن‌ توجه داشته باشید، سرگرمی‌ها و علایق فرد است. اگر دختری که قصد خرید کادو تولد یا کادو روز دختر به او را دارید، شیفته باشگاه رفتن و تناسب اندام است، مت یوگا یا یکی از لوازم ورزشی موردنیاز او می‌تواند انتخاب‌های مناسبی باشد. اگر هم اهل هنر است، پوستری از فیلم‌های مورد علاقه‌ش تهیه کنید یا آلبوم جدید خواننده محبوبش را به او هدیه دهید.

هدیه مناسب برای روز دختر قیمت مناسب

5 نکته مهم که باید قبل از خرید هدیه روز دختر بدانید!

قبل از اینکه سراغ بهترین هدیه‌ برای روز دختر برویم، لازم است چند مورد مهم را با هم مرور کنیم که هم برای چنین روزی به شما کمک می‌کند و هم در خرید کادو تولد برای دختر می‌تواند راهنمای مناسبی باشد:

  1. تا آخرین لحظه منتظر نمانید! برای خرید بهترین کادو روز دختر یا هر مناسبت دیگری به اندازه کافی به خودتان زمان بدهید. این باعث می‌شود که خیالتان از رسیدن سفارش‌های آنلاین هم راحت باشد.
  2. درباره چیزهایی که او دوست دارد، چیزهایی که شما درباره او دوست دارید یا موارد مشترک بین خودتان فکر کنید. توجه به این جزئیات، جرقه ایده‌های جذاب را در ذهن می‌کارد!
  3. لوازم کاربردی از بهترین هدیه‌هایی هستند که می‌توانید برای روز دختر تهیه کنید. مطمئن باشید که همه از گرفتن چیزی که بتوانند هر روز از آن استفاده کنند، خوشحال می‌شوند.
  4. بسیاری از دخترها درباره چیزی که علاقه زیادی به آن دارند، صحبت می‌کنند. کمی به مکالمه‌ها و پیام‌های اخیرتان فکر کنید. شاید انتخاب بهترین هدیه روز دختر، آسان‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کنید!
  5. کادوهای دست‌ساز، روشی نوستالژیک و جذاب برای ابراز علاقه به خانم‌ها هستند. بنابراین برای خرید هدیه روز دختر، می‌توانید این گزینه را هم در نظر داشته باشید.

قبل از خرید هدیه روز دختر بخوانید

هدیه روز دختر چی بخریم؟

اما چه چیزی برای روز دختر بگیریم که انتخاب امنی باشد و اکثر خانم‌ها را خوشحال کند؟ برای خرید یک هدیه خاص برای روز دختر، می‌توانید محصولاتی را که در ادامه معرفی می‌کنیم، در لیست خود داشته باشید تا در نهایت، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سعی کردیم کالاهایی را انتخاب کنیم که به اندازه کافی کاربردی باشند و سلایق افراد مختلف را پوشش دهند اما شاید مقاله بهترین ایده‌های خرید هدیه ولنتاین برای دختر هم بتواند در انتخاب یک کادوی مناسب به شما کمک کند.

1. جواهر و بدلی جات

جواهرات، هدیه‌ای کلاسیک و باارزش هستند که می‌توانید برای روز دختر تهیه کنید. بسته به شخصی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید، این زیورآلات می‌توانند از جنس طلا یا نقره باشند. ست‌های گردنبد، گوشواره و دستبند، انتخاب مناسبی هستند. اگر قصد خرید هدیه روز دختر برای فرزند کوچکتان را دارید هم از جذابیت زیورآلات بدلی رنگی غافل نشوید!

بدلی جات برای هدیه روز دختر و کادو تولد

2. انواع محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت پوست یکی از بهترین هدیه‌ها برای دختران هستند و از میان این محصولات، کرم‌های ضد آفتاب و پاک‌کننده‌های صورت، طرفداران زیادی دارند. با این حال، تنوع لوازم مراقبتی می‌توانند انتخاب را کمی چالش‌برانگیز کنند. در ادامه چند نمونه از محصولات آرایشی مهم و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم:

– میسلار پاک کننده صورت و دور چشم بایو درما

این محلول، یکی از محبوب و کاربردی‌ترین پاک‌کننده‌های صورت است که می‌تواند هدیه مناسبی برای روز دختر باشد. میسلار پاک‌‌کننده Sensibio H2O بایودرما، پوست را از هر گونه آلودگی پاک می‌کند و با داشتن عصاره خیار در فرمولاسیون ساخت خود، طراوات و شادابی را به آن بر می‌گرداند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این پاک‌کننده، لازم است تا به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پاک‌کننده عمیق
  • التیام‌بخش پوست‌های حساس
  • ضد حساسیت
  • فاقد الکل، پارابن، عطر و مواد قلیایی

میسلار پاک کننده صورت بایودرما

خرید میسلار واتر بایودرما

– کرم‌های ضد آفتاب

استفاده از کرم های ضد آفتاب، از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت می‌کند و با جلوگیری از ایجاد چین و چروک و آسیب‌های پوستی، روند پیری را کاهش می‌دهد. راهنمای جامع انتخاب و خرید ضد آفتاب به شما در خرید یک کرم مناسب بسیار کمک می‌کند. از بین محصولات زیر هم می‌توانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

ویژگی‌های اصلی برند نوع ضدآفتاب
بافت سبک

جذب سریع

جوان‌کننده

فاقد رنگدانه

ضد چروک

حاوی ویتامین E و عصاره تاک

کرم ضد آفتاب جوان‌کننده + SPF 50 پریم

اینجا ببین

بدون رنگ
دارای خاصیت ضد التهابی

ضد آب و تعریق

جلوگیری از ایجاد آسیب‌های پوستی

حاوی عصاره‌ آلفابیزابولول

کرم ضدآفتاب SPF 50+ مناسب پوست‌های نرمال و خشک 50 میل نئودرم

اینجا ببین

رنگی
پوشانندگی بالا

ظاهر مات

ضد التهاب

ضد چروک

حاوی عصاره چای سیاه

ضد آب و تعریق

کرم ضد آفتاب پوست چرب و حساس مدیسان

اینجا ببین

کرم پودری

3. لوازم آرایشی

انتخاب لوازم آرایشی به عنوان هدیه، کمی چالش‌برانگیز است. دقیقاً به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم که برخی از بهترین لوازمی که می‌توانند به عنوان هدیه روز دختر مناسب باشند را به شما معرفی کنیم.

– ست‌های آرایشی

یک ست براش، از کاربردی‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای روز دختر تهیه کنید. ست براش جعبه فلزی کادینا با داشتن 12 برس در سایزهای گوناگون، برای آرایش‌های روزمره و حرفه‌ای مناسب است. این محصول، بسیار جمع و جور و سبک بوده و در عین حال، هدیه‌ای مقرون به صرفه است.

هدیه روز دختر یک ست آرایشی

خرید ست براش کادینا

– انوع کرم‌های BB و CC

کرم‌های CC و BB، یکی از محصولات ضروری در کیف لوازم آرایش دختران هستند. این کرم‌ها با از بین بردن نواقص کوچک پوست، آن را صاف، یکدست و درخشان می‌کنند.

– پالت سایه چشم

پالت‌های سایه چشم، از بهترین هدیه‌ها برای طرفداران پر و پا قرص آرایش هستند. پالت سایه چشم 5 رنگ فلورمار، یکی از محصولاتی است که به دلیل پوشش مخملی سبک خود، ماندگاری بالا و رنگبندی متنوع، انتخابی مناسب برای خانم‌های سخت‌پسند و خوش‌سلیقه محسوب می‌شود.

هدیه روز دختر سایه چشم فلورمار

خرید سایه چشم فلورمار

– رژ لب

رژ لب جزو بهترین کادو برای دخترهای اهل آرایش محسوب می‌شود؛ چراکه خانم‌ها هرچقدر هم رژ لب داشته باشند بازهم یک رنگ جدید و باکیفیت خوشحالشان می‌کند. برای این که از کیفیت محصول خریداری‌شده مطمئن باشید، توصیه می‌کنیم که رژ لب‌های فاقد سرب خریداری کنید.

پیشنهاد ما:

رژ لب جامد فاقد سرب این لی، یکی از محصولاتی است که به دلیل قیمت مقرون به صرفه و ظاهر شیک و جذاب خود، طرف‌داران زیادی بین دختران جوان دارد.

ویژگی‌ها:

  • ساختار سبک؛
  • نرم‌کننده؛
  • رطوبت ‌رسان؛
  • دارای رنگ‌دانه طبیعی؛
  • ماندگاری طبیعی.

رژ لب هدیه ای برای دخترهای اهل آرایش

خرید رژ لب این لی

5. کتاب

کتاب یک هدیه مناسب برای اکثر دخترها در هر سن و سالی است. برای انتخاب بهترین کتاب، باید سلیقه، سبک مورد علاقه و محدوده سنی فرد هدیه گیرنده را در نظر داشته باشید. اگر هنوز نمی‌دانید چه کتابی انتخاب کنید؛ شاید پیشنهادهای ما بتواند کمک کننده باشد.

سبک کتاب‌ها
انگیزشی لحظه صعود (ملیندا گیتس)

تغییر مسیر (شریل سندبرگ)

زندگی‌های خیلی خوب (جی. کی. رولینگ)

منم ملاله (کریستیانا لمب)

کلاسیک غرور و تعصب (جین آستن)

کشتن مرغ مینا (هارپر لی)

صد سال تنهایی (گابریل گارسیا مارکز)

گتسبی بزرگ (اسکات فیتز جرالد)

جنایی – معمایی دختر گم‌شده (گیلین فلین)

دختری در قطار (پائولا هاپکینز)

فیل‌ها به خاطر می‌آورند (آگاتا کریستی)

تابوت‌های دست‌ساز (ترومن کاپوتی)

6. عطر و ادکلن:

عطر و ادکلن در اغلب موارد، بهترین هدیه برای روز دختر در نظر گرفته می‌شوند؛ چراکه طیف وسیعی از احساسات را دربر می‌گیرد. البته از آنجا که قیمت ادکلن در کشور ما اندکی بالا است، ممکن است که این گزینه برای همه مناسب نباشد.

برای حل این مشکل و خرید عطر و ادکلن مقرون به صرفه، می‌توانید خرید خود را در جشنواره روز دختر از خانومی برای برند کالکشن انجام دهید. اگر هم برای خرید عطر و ادکلن به‌دنبال گزینه‌های بهتر هستید، حتما نگاهی به راهنمای جامع انتخاب عطر و ادکلن خوشبو بیندازید.

– ادوپرفیوم زنانه لانکوم میدنایت رز – برند کالکشن

  • نت اولیه: رز تمشک
  • نت‌های میانی: کاسیس، فلفل صورتی، گل صد تومانی و یاس
  • نت‌های پایه: وانیل، مشک و سدر ویرجینیا

ادو پرفیوم رز برند کالکشن، یک عطر شیرین و گرم است. همچنین این محصول، بسته‌بندی شیک و جذابی دارد که آن را به یکی از بهترین هدایا برای روز دختر تبدیل می‌کند.

خرید عطر و ادکلن برای روز دختر

خرید عطر لانکوم میدنایت

– ادوپرفیوم زنانه ولنتینو ولنتینا آسولوتو – برند کالکشن

  • نت اولیه: ترافل، هلو و ترنج
  • نت میانی: وانیل ماداگاسکار
  • نت‌های پایه: نعناع هندی، خزه بلوط و سدر

عطر ولنتیو ولنتینا با رایحه خنک، شیرین و ماندگار خود، یکی از عطرهای جیبی مورد پسند خانم‌هاست که می‌توانید آن را به عنوان هدیه روز دختر، در نظر داشته باشید.

عطر و ادکلن مناسب برای کادوی روز دختر

خرید عطر ولنتینو ولنتینا

هنگامی که بهترین هدیه برای روز دختر را انتخاب کردید، از جزئیاتی که می‌توانند نتیجه را چند برابر تأثیرگذارتر کنند، غافل نشوید. می‌توانید از کارت‌های تبریک استفاده کنید و در یک جمله، به عزیزانتان نشان دهید که چقدر برای آن‌ها اهمیت قائلید و دوستشان دارید.


در بلاگ خانومی بیشتر بخوانید: بلک فرایدی چیست و تاریخ آن چه روزی است؟


همچنین قدرت یک بسته‌بندی جذاب و خلاقانه را دست‌کم نگیرید. این به افراد نشان می‌دهد که شما به اندازه کافی برای تهیه یک هدیه مناسب، وقت و انرژی گذاشته‌اید. لازم نیست که خود را در خرج بیندازید، تنها کافی است کمی متفاوت به همه چیز نگاه کنید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا