آرایش چشم

بهترین ریمل بلندکننده ایرانی و خارجی برای مژه‌های کوتاه

اگر مژه‌های کوتاه و ریزی داشته باشید، حتماً دنبال ریملی هستید تا جانی دوباره به مژه‌های‌تان بدهد و آن‌ها را جذاب و زیبا کند. ریمل‌های بلندکننده مژه یکی از محصولات ضروری در جعبه لوازم آرایش است. این نوع ریمل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا مژه‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای بلند کنند و به آن‌ها حجم و کیفیت بیشتری بدهند. فرمولاسیون‌های مختلف این ریمل‌ها اغلب حاوی ترکیباتی مانند پنتنول، ویتامین E و پروتئین‌ها هستند که مژه‌ها را نرم و لطیف و تقویت می‌‌کنند.

برخی از ریمل‌های بلندکننده براش‌های خاص با ساختار منحصربه‌فرد دارند که به افزایش طول و حتی حجم مژه‌ها کمک می‌کنند. این ریمل‌ها علاوه بر بلند کردن مژه‌ها، جذابیت مخصوصی هم به چشم‌ها می‌بخشند و کاری می‌کنند که آن‌ها زیباتر به‌نظر برسند و به همین دلیل از اهمیت زیادی در آرایش روزمره و حتی آرایش حرفه‌ای برخوردارند. در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات بلندکننده مژه‌ها و ويژگی‌های خوب‌شان را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید ریمل کمتر به دردسر بیفتید و از میان گزینه‌های موجود، محصول مناسب و ایده‌آل خودتان را پیدا کنید.

ریمل اسنس

ریمل اسنس

ریمل لش پرینسس اسنس با اثر مژه‌های مصنوعی، فرمولاسیون خوب و باکیفیتی دارد که برای بلندکردن مژه‌های نازک و کوتاه ساخته شده است. این محصول بافت سبکی دارد و بدون ایجاد حس سنگینی، پوشش یک‌دستی رو مژه‌ها ایجاد می‌کند. لش پرینسس یکی از بهترین ریمل‌های بلندکننده است که با رنگ‌دانه‌های مشکی و غنی، نمایی جذاب به مژه‌ها می‌دهد. علاوه‌براین در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات مرطوب‌کننده‌ای مانند پانتنول استفاده شده است که باعث نرمی و لطفات می‌شوند و جلوی خشکی مژه‌ها را می‌گیرند.

لش پرینسس براشی مخروطی و حرفه‌ای دارد که مژه‌ها را به‌خوبی بلند و تک‌تک آن‌ها را از هم جدا می‌کند. این محصول حجم‌دهنده باکیفیتی هم هست و کار بلند کردن و پرپشت کردن مژه‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. ریمل لش پرینسس سبز ماندگاری بالایی دارد، نمی‌ریزد و اطراف چشم را هم سیاه نمی‌کند، به همین دلیل می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در میهمانی‌ها باشد. این محصول اسنس حساسیت‌زا نیست و پارابن هم ندارد، پس اگر چشمان حساسی دارید می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

ریمل ایزادورا

ریمل ایزادورا

ریمل افزایش‌دهنده طول Nature Enhanced برند ایزادورا حاوی مواد طبیعی است و برای مصرف روزانه بسیار ایده‌آل است. این محصول براشی خاصی دارد که تارها را به‌خوبی از هم تفکیک می‌کند. از ویژگی‌ها دیگر این محصول این است که در فرمولاسیون آن از مواد طبیعی مثل روغن جوانه گندم و پروتئین‌های گیاهی استفاده شده است که موجب نرمی و لطافت مژه‌ها می‌شوند و آن‌ها را تقویت می‌کنند. ترکیب استفاده شده در این محصول مژه‌ها را به بهترین نحو ممکن بلند می‌کند، چسبندگی ندارد و حس سنگینی نمی‌دهد. ریمل نیچر ایزادورا پارابن، الکل و عطر ندارد و به همین دلیل کاملاً ضد حساسیت است. ریمل بلندکننده و حجم‌دهنده ایزادورا با حالت‌دهی خوب و پوشش‌دهی کامل، مژه‌ها را بلند و پرپشت می‌کند. قیمت این محصول کمی از سایر محصولات این برند گران‌تر است، اما با توجه به کیفیت و ویژگی‌ها جذاب آن، حتماً ارزش خرید دارد.

ریمل میبلین

ریمل میبلین

ریمل لش سنسیشنال برند میبلین مژه‌های شما را بلند و پرپشت می‌کند. این محصول با بافت سبک و رنگ‌دانه مشکی خود پوشش زیبایی رو مژه‌ها به‌وجود می‌آورد و فرمولاسیون آن به گونه‌ای است که اصلاً تارها را به یکدیگر نمی‌چسباند. لش سنسیشنال براش منحصربه‌فردی با شکلی هلالی دارد که به خاطر همین فرم جالب می‌تواند تک‌تک تارهای ریز و کوتاه را پوشش دهد و آن‌ها را به‌راحتی بلند و پرپشت کند و همچنین حالت جذابی هم به آن‌ها می‌بخشد.

به کمک براش هلالی می‌توانید بدون زحمت به تارهای گوشه چشم هم ریمل بزنید و آن‌ها را قشنگ و زیبا کنید. در فرمولاسیون این محصول هم از ترکیبات مرطوب‌کننده استفاده شده است تا جلوی خشکی مژه‌ها را بگیرد. لش سنسیشنال ماندگاری طولانی دارد و در این مدت از ریزش و سیاهی زیر چشم هم خبری نیست. این ریمل برند میبلین گزینه مناسبی برای افرادی است که دنبال مژه‌های حجیم و بلند هستند و یکی از محصولات پرطرفدار در میان مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود.

ریمل گلدن رز

ریمل گلدن رز

ریمل پانورامیک لشز گلدن‌رز یکی از جدیدترین محصولات آرایش چشم این برند محبوب و معروف است. فرمولاسیون این محصول براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و به مژه‌ها حالتی سه‌بعدی می‌دهد. این ریمل رنگ‌دانه‌های مشکی فوق‌العاده‌ای دارد که به چشم‌ها جلوه‌ای خاص و جذاب می‌بخشد. براش ریمل پانورامیک از نوع مویی است و طراحی  ساعت شنی دارد، و با این حالت خاص به راحتی تمام مژه‌ها حتی تارهای گوشه چشم‌ها را پوشش می‌دهد.

این محصول برند گلدن‌رز حجم‌دهنده، بلندکننده و حالت‌دهنده مژه‌هاست و به همین دلیل نام همه‌کاره را روی آن گذاشته‌اند. حجم این محصول ۱۳ میلی‌لیتر است و ماندگار ۲۴ ساعته دارد. ریمل پانورامیک بدون پارابن و مواد حساسیت‌زاست و پاک کردن آن هم آسان است و دردسر چندانی ندارد. علاوه بر تمامی ویژگی‌هایی که گفتیم، این محصول ریزش و سیاهی زیر چشم هم ندارد و برای همین می‌توانید برای مصرف بلندمدت روی آن حساب ويژه‌ای باز کنید.

ریمل پانورامیک همه کاره
گلدن رز

ریمل پانورامیک همه کاره گلدن رز

5%
276940 263093
تومان

ریمل بورژوا

ریمل بورژوا

ریمل توییست آپ ۲ در ۱ براش برند بورژوا تمام چیزی که از یک ریمل انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارد. این محصول براشی کاملاً ویژه دارد که سر آن دو کارکرد دارد و مژه‌ها را بلند و پرپشت می‌کند. براش پیچشی این محصول در مرحله اول که فاصله دندانه‌های پلاستیکی آن از هم بیشتر است، طول مژه‌ها را افزایش می‌دهد. سپس با پیچاندن قسمت بالای دسته، ضخامت براش بیشتر شده و دندانه‌ها به هم نزدیک می‌شوند، و در این حالت با استفاده از آن می‌توانید مژه‌ها را حجیم و پرپشت کنید.

این محصول با فرمولاسیون قوی و رنگ مشکی فوق‌العاده‌اش حالتی جذاب و گیرا به مژه‌ها می‌بخشد. در فرمولاسیون ریمل توییست آپ از مواد همچون موم زنبور عسل و کارناوبا و استرهای جوجوبا استفاده شده است که موجب تقویت و حفظ رطوبت مژه‌ها می‌شوند. ریمل برند بورژوا پارابن و مواد حساسیت‌زا ندارد و برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند و چشمانی حساس دارند، کاملاً مناسب است. این ریمل حجم ۸ میلی‌لیتری دارد و با توجه به کیفیت قیمت خوبی هم دارد.

ریمل میلک

ریمل میلک

ریمل رایز برند میلک، بلندکننده‌ای است که ظاهر و حالتی طبیعی به مژه‌ها می‌بخشد. در این محصول برند میلک اصلاً از گلوله، چسبندگی و سنگینی روی مژه خبری نیست. این محصول برند آمریکایی میلک از چهار موم دانه آفتاب‌گردان، موم کارناوبا، موم توت و موم کندلیا ساخته شده است. و فرمولاسیون آن به گونه‌ای است که مژه‌ها را بلند و خوش حالت می‌کند و سر جای خود نگه می‌دارد. در این محصول از روغن مونوی و عصار گل همیشه بهار برای تقویت مژه‌ها کمک گرفته شده است.

براش این محصول هم حالت منحنی دارد که به‌خوبی تمام تارها را پوشش می‌دهد و آن‌ها را از هم جدا می‌کند. ریمل رایز در آزمایشگاه‌های پیشرفته مورد آزمایش‌ها مختلف قرار گرفته است و کاملاً مورد تأیید چشم‌پزشکان است. علاوه بر این‌ها ریمل بلندکننده برند میلک مواد مضری همچون پارابن و عطر ندارد و کاملاً ضدحساسیت است. این ریمل تمام ویژگی‌هایی که از یک ریمل باکیفیت و شاخص انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارد و البته با چنین کیفیتی قیمت آن هم از سایر محصولات کمی گران‌تر است.

ریمل نوت

ریمل نوت

ریمل لش مستر برند نوت، یکی از بهترین ریمل‌های بلندکننده بازار است که می‌توانید در کیف محصولات آرایشی‌تان بگذارید. این ریمل علاوه‌بر بلندکنندگی، حجم‌دهنده خوبی است و برای افرادی که مژه‌های کوتاه و کم‌پشت دارند بسیار مناسب است. این ریمل حاوی ویتامین ای و آنتی‌اکسیدان است که به تقویت مژه‌ها کمک می‌کند. علاوه‌براین، براش انعطاف‌پذیری دارد که به تمام مژه‌ها را پوشش می‌دهد و ریمل را به صورت یک‌نواخت روی تارها می‌کشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول ماندگاری بالا و در عین‌حال پاک شدن بدون دردسر از روی چشم‌هاست. این محصول برند نوت مورد تأیید متخصصان چشم و پوست است، پارابن و مواد حساسیت‌زا ندارد و به همین دلیل خارش، سوزش چشم و حساسیت ایجاد نمی‌کند. اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت و با قیمتی نسبتاً مناسب داشته باشید ریمل لش مستر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ریمل شیگلم

ریمل شیگلم

ریمل دو سر بلندکننده و حجم‌دهنده آل این وان شیگلم یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توانید برای بلند کردن و حجم‌دادن به مژه‌ها از آن استفاده کنید. این محصول ضد پخش شدن و ریزش است، اما در عین حال قابل شست‌وشو است و از این لحاظ دردسری نخواهید داشت. ریمل آل این وان شیگلم دو براش مختلف دارد که به کمک براش منحنی شکل آن می‌توانید مژه‌ها را بلند و تارها را از هم جدا کنید، و با براش صاف مژه‌ها را حجیم و ضخیم کنید.

این ریمل یک مدل ضدآب هم دارد که در صورت نیاز می‌توانید آن را تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌های این ریمل می‌توان به رنگ‌دانه‌های غنی و ساختار مات آن اشاره کرد. علاوه‌براین فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که به سرعت خشک می‌شود و حالت سنگینی روی مژه به‌وجود نمی‌آورد. این ریمل برند چینی شیگلم برای مصرف روزانه کاملاً ایده‌آل است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

ریمل فلورمار

ریمل فلورمار

ریمل بلندکننده Sculpting X10 فلورمار، ریملی است که دقیقاً برای بلندکردن مژه‌های کوتاه طراحی شده است. این محصول می‌تواند تک تک تارهای نازک و بی‌حالت را بلند و جذاب کند. رنگ‌دانه‌های به کار رفته در این ریمل کاملاً مشکی است و در فرمولاسیون آن از روغن زیتون برای تقویت و جلوگیری از ریزش مژه‌ها استفاده شده است، همچنین ترکیبات به‌کار رفته در آن جلوی خشکی و شکنندگی تارها را می‌گیرند. براش مخروطی شکل ریمل از به‌هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند و حالتی خوش فرم و زیبا به آن‌ها می‌بخشد. براش ریمل به‌گونه‌ای طراحی شده تا از تجمع مواد اضافی روی مژه‌ها  جلوگیری کند و ظاهری طبیعی و گیرا به مژه‌ها ببخشد. حجم این محصول ۱۵ میلی‌لیتر است و قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مناسب دارد، پس اگر دنبال محصولی برای مصرف روزانه و دائمی هستید، ریمل بلندکننده فلورمار می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.   

ریمل Too Faced

ریمل Too Faced

ریمل بتر دن سکس یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین ریمل‌های بلندکننده و حجم‌دهنده در جهان است که برند تو فیسد آن را تولید می‌کند. این ریمل براشی منحصربه‌فرد دارد که خیلی راحت به تمامی مژه‌ها می‌رسد و آن‌ها را به طور یک‌نواخت بلند می‌کند. این ریمل رنگ تقویت شده مشکی دارد و ریزش و پخش شدن در آن اتفاق نمی‌افتد. ریمل بتر دن سکس مژه‌ها را بلند و پرپشت می‌کند و در عین‌حال فرمولاسیون آن به‌نحوی است که حالت زیبایی که ریمل به مژه‌ها می‌بخشد را محکم سر جای خود نگه می‌دارد.

در فرمولاسیون ریمل برند تو فیسد از کلاژن و مواد تقویت‌کننده همچون عصاره اقاقیا و موم عسل استفاده شده است و به همین دلیل مصرف طولانی مدت این محصول می‌تواند باعث بلند شدن مژه‌ها هم بشود. از ویژگی‌های دیگر این ریمل می‌توان به ضدآب بودن و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. این محصول فاقد پارابن و مواد حساسیت‌زاست و کاملاً مورد تأیید متخصصان چشم است. این برند ایتالیایی چندسالی است که کار خود را آغاز کرده است، اما ریمل‌های این شرکت با کیفیت خوب‌شان به سرعت جای خود را میان مصرف‌کنندگان باز کرده‌اند و در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا