رویداد

در جشنواره بهارانه خانومی چه خبره؟

این بهار با همه بهارها فرق داره! جشنواره بهارانه خانومی امسال هم مثل سال‌های گذشته با پیشنهادهای پرتخفیف و شگفت‌انگیزش آمده تا تجربه خرید چند روز استثنایی و بیاد ماندنی را برایتان فراهم کند. پس اگر قصد سفر در تعطیلات را دارید، اما لوازم مراقبت از پوستتان تمام شده یا کیف لوازم آرایشی‌تان دیگر آن سخاوت و مهربانی سابق را ندارد؛ 7 تا 15 اردیبهشت ماه، جشنواره پرهیجان بهارانه خانومی یک موقعیت عالی برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی محبوبتان آن هم با تخفیفات باورنکردنی است!

وارد جشنواره بهارانه خانومی شو

تخفیف‌های فصلی خانومی یکی از پرهیجان‌ترین بخش‌های فروشگاه اینترنتی خانومی است اما این تخفیف‌ها در جشنواره بهار 1401 جذابتر از هر وقت دیگری برگزار می‌شود. شما می‌توانید کالاهای آرایشی و بهداشتی از برندهای متنوع را تا 70% تخفیف بخرید و از ارسال رایگان برای خریدهای بالای 300 هزار تومان بهره‌مند شوید.

تا 70% تخفیف برای چه کالاهایی؟

اگر قصد سفر کرده‌اید، به یک مهمانی دوستانه دعوت شده‌اید، چند وقتی است که دنبال یک شامپوی مناسب برای جنس موهایتان هستید یا پوست صورتتان با آمدن فصل بهار و گرم شدن هوا دچار حساسیت و لک شده است؛ مکان و زمان درستی را انتخاب کرده‌اید؛ فرصت را از دست ندهید و سری به این کالاها بزنید؛ هرآنچه را که لازم دارید تا 70% تخفیف بخرید!

1. ضد آفتاب

فرقی ندارد چه فصلی از سال باشد، خانه باشید، در یک قرار دوستانه به‌سر ببرید یا برای یک قدم صبحگاهی قصد بیرون کرده باشید؛ کرم ضد آفتاب پای ثابت همه این لحظات و تخفیف‌های جذاب خانومی است. هوا رفته رفته گرم می‌شود و به همان اندازه نیاز به ضد آفتاب هم بیشتر خواهد شد. جشنواره بهارانه خانومی فرصتی بسیار مناسب برای خرید ضد آفتاب مناسب پوست شما از برندهایی همچون پیکسل، لافارر، پریم، سان سیف، سینره، اریکه و بسیاری برندهای محبوب دیگر، آن هم تا 70% تخفیف است.

کرم ضد آفتاب در جشنواره بهارانه خانومی

خرید ضد آفتاب

2. ریمل

به مژه‌هایت بال پرواز بده آن هم بدون هزینه اضافی! ریمل از آن دست محصولات آرایشی است که چون با چشم‌ها سروکار دارد، باید هر چند ماه یکبار عوض شود؛ چراکه ممکن است آلودگی و حسساسیت چشمی ایجاد کند. بنابراین اگر ریمل چشمتان نفس‌های آخرش را می‌زند یا از تاریخ انقضای آن گذشته، در جشنواره بهارانه ریمل‌های متنوعی از برندهای معروف مانند دوسه، لورال، بورژوا، اسنس، فلورمار، یورن، این لی و … با استثنایی‌ترین قیمت‌ها منتظر شماست.

خرید انواع ریمل تا 7% تخفیف

خرید ریمل

3. آبرسان و مرطوب کننده

خوب می‌دانیم که تامین آب بدن به شفافیت و جوان ماندن پوست ما بسیار کمک می‌کند؛ خواه پوستی چرب داشته باشید و خواه خشک و حساس. با توجه به نوع پوست خود در هر فصلی از سال که باشید باید آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید؛ به‌ویژه پس از شستن دست و صورت که پوست بسیار تشنه و خشک است و محیط برای پوسته پوسته شدن، چروک و ترک پوستی مهیاست.

فراموش نکنید که فقط پوست خشک نیازمند آبرسانی نیست؛ چراکه از دلایل ایجاد جوش و آکنه روی پوست چرب، کمبود آب است. اما این افراد دقت داشته باشند که باید مرطوب کننده‌هایی بر پایه آب را استفاده کنند.

شاید بهتر است بگوییم؛ اهمیت استفاده از مرطوب کننده و آبرسان کمتر از ضد آفتاب نیست؛ بنابراین همین حالا سری به محصولات مراقبت پوست خود بزنید و اگر مرطوب کننده صورتتان به ته ظرف رسیده یا مجبورید با تکان دادن قطره‌ای از آن را خارج کنید، از طریق دکمه خرید زیر، وارد صفحه مرطوب کننده و آبرسان خانومی شوید و یک بهارانه پرتخفیف را تجربه کنید.

 

انواع آبرسان و مرطوب کننده در جشنواره بهارانه

خرید مرطوب کننده و آبرسان

4. شامپو

برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو، برای موهای دکلره، کراتین یا رنگ شده خود بهتر است شامپویی انتخاب کنید که مناسب وضعیت اکنون موهای شما باشد. استفاده از هر شامپویی با ویژگی‌های متفاوت باعث آسیب رساندن به پوست سر و ساقه موهایتان می‌شود. بهار امسال، سعی کرده‌ایم بهترین شامپوها از برندهای خوب بازار را با بهترین تخفیف‌ها برایتان گلچین کنیم تا خریدی مطمئن و پر از رضایت را تجربه کنید. گسیسوانت لایق بهترین‌ها است.

خرید بهتترین شامپوها تا 70% تخفیف

خرید شامپو

5. شوینده صورت

در جشنواره بهارانه خانومی شوینده‌های صورت از برندهای معروفی مانند نوتروژینا، سینره، هیدرودرم، ایوروشه، فارماسی، فولیکا و … را مشاهده می‌کنید که برای انواع پوست چرب، خشک و مختلط دسته‌بندی شده‌اند و در اختیار شما قرار گرفته‌اند. تنوع این محصولات به‌همراه کاهش قیمت شگفت انگیزی که داشته‌اند را نباید از دست داد.

اگر اهل آرایش کردن هستید یا در شهرهایی مانند تهران زندگی می‌کنید که آلودگی هوا مهمان خوانده شده هرروزتان است، حتما دو بار در روز پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید تا از هرگونه جوش و آکنه دور بماند.

بهترین شوینده‌های صورت در جشنواره بهارانه با تخفیف‌های استثنایی

خرید شوینده صورت

6. ماسک مو

یکی از غذاهای موردنیاز مو برای رشد بهتر، نرمی و لطافت آن، ماسک مو است که می‌توانید در دو نوع داخل حمامی و بدون نیاز به آبکشی آن را تهیه کنید. اگر مدتی است که به فکر خرید ماسک موی گلیس، لورال، گارنیر یا لامینین هستید ولی با توجه به بودجه خود از خرید این محصولات منصرف شده‌اید، جشنواره بهارانه خانومی فرصت خوبی برای شماست تا با خیال راحت و با قیمتی مناسب این محصولات را وارد سبد خرید خود کنید.

بهترین ماسک موها تا 70% تخفیف در جشنواره بهار امسال

خرید ماسک مو

بهار هر سال می‌آید و با دستان جادویی‌اش جهان دلمرده را بزک می‌کند؛ خصلتی که در ما هم با رسیدن این فصل از نو می‌جوشد و در تب و تاب زیباتر شدن، تابی در موهایمان می‌اندازیم، سرخی را هدیه لب‌هایمان می‌کنیم و چشم‌ها را تا سرحد زیبایی می‌کشیم، شاید که بخش کوچکی از طراوت این زیبارو را مهمان چهره‌مان کنیم. بهار با تو فصل زیباتریست!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا