رویداد

40 ایده کادو ولنتاین برای روز عشق 2024

حدود یک ماه دیگر تا ولنتاین باقی مانده است و احتمالاً از همین حالا خیلی‌ها دل‌مشغول و درگیر انتخاب هدیه‌ای مناسب برای یار و شریک زندگی‌شان هستند. ولنتاین روزی خاص و ويژه برای نشان دادن و عشق و علاقه به محبوب‌مان است و همه سعی می‌کنند به روشی این دوست‌داشتن را ابراز کنند. از طرفی هدیه خریدن می‌تواند برای بسیاری از افراد چالش بزرگی باشد. خیلی از افراد سراغ همان روتین شکلات و عروسک می‌روند.

اما بعضی‌ها هم می‌خواهند هدیه‌شان متفاوت، رمانتیک و خاص باشد و برای همین به دنبال ایده‌های خلاقانه و جدیدتری هستند. کیفیت و عمر رابطه، دختر یا پسر بودن و عوامل دیگری می‌توانند روی هدیه ولنتاین تأثیر بگذارند. مثلاً اگر یارتان را به خوبی می‌شناسید، می‌توانید برحسب نیاز یا علاقمندی‌هایش هدیه مناسبی تهیه کنید. اما اگر تازه با هم آشنا شده‌اید و شناخت چندانی وجود نداشته باشد، کار برای‌تان کمی دشوارتر می‌شود. در این مطلب قصد داریم ایده‌های کادوی ولنتاین برای دخترها و کادو ولنتاین برای پسرها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید هدیه مناسبی تهیه کنید و روزی به‌یادماندنی داشته باشید.

کادوی ولنتاین عاشقانه

شام عاشقانه

لازم نیست هدیه ولنتاین حتماً یک چیز کادوپیچ شده باشد. شاید دعوت پارتنرتان به کافه یا رستوران مورد علاقه‌اش و سفارش غذایی که دوست دارد هم هدیه خوبی برای این روز باشد. البته یادتان باشد که از قبل جایی را رزرو کنید، چون احتمالاً ۲۵ بهمن نمی‌توانید به‌راحتی میزی خالی در کافه و رستورانی قشنگ پیدا کنید.

عکس یادگاری

یکی از هدیه‌های زیبا برای روز ولنتاین می‌تواند دادن قاب عکسی دو نفره و زیبا به یارتان باشد. می‌توانید یکی از عکس‌های دونفره و قشنگ‌تان را چاپ کنید و در قابی زیبا بگذارید و به عشق‌تان هدیه کنید. همچنین اگر انتخاب یک عکس از میان عکس‌های‌تان کار دشواری است، آلبومی فانتزی و جذاب بخرید و چندتا از عکس‌های دونفره و خوشگل‌تان را در آن بگذارید و هدیه ولنتاین زیبایی تدارک ببینید.

بلیت کنسرت یا تئاتر

یکی دیگر از هدیه‌های خوب، خرید بلیت کنسرت خواننده موردعلاقه پارتنرتان برای روز ولنتاین است. شاید فکر کنید این هدیه چندان مناسب نیست، اما چه چیزی عاشقانه‌تر از وقت‌گذراندن کنار یار و شنیدن و هم‌خوانی آهنگ‌های محبوب‌مان؟ همچنین اگر پارتنرتان اهل تماشای تئاتر باشد، می‌توانید با خرید بلیت نمایشی جالب و البته با کیفیت او را خوشحال کنید.

گل مورد علاقه

گل مورد علاقه

یکی از هدایای ساده و جمع و جور برای هدیه ولنتاین گل‌های آپارتمانی قشنگ و زینتی است. اگر پارتنرتان اهل نگهداری از گل‌های آپارتمانی است و از داشتن گلدان‌های رنگارنگ و زیبا در خانه لذت می‌برد، می‌توانید یکی از گل‌های زینتی را که دوست دارد به او هدیه دهید. می‌توانید گلدان زیبایی هم برای گل موردنظرتان تهیه کنید و به این ترتیب کادوی ولنتاینی مناسبی به عشق‌تان بدهید.

کوپن‌های هدیه

کوپن‌های هدیه، ایده‌ای خلاقانه و جذاب برای کادوی ولنتاین هستند. اگر از هدیه‌های تکراری ولنتاین خسته شده‌اید می‌توانید برای عشق‌تان کوپن‌ها هدیه درست کنید. در این کوپن‌ها کارهای کوچک و بزرگی که می توانید برای اون انجام دهید را بنویسید که هروقت خواست از آن‌ها استفاده کند. چیزهایی مثل شامی رمانتیک در خانه، ماساژ اختصاصی، یا حتی یک دسته‌گل می‌توانند جز گزینه‌ها باشند. البته باز هم به خلاقیت و شرایط خودتان بستگی دارد که چه چیزهایی را در کوپن هدیه بنویسید و محبوب‌تان را خوشحال کنید.

شمع

شمع

شمع هم مثل عروسک و شکلات انتخابی ساده و در عین حال رمانتیک است. با خرید شمع به در شکل‌ها و عطرهای مختلف می‌توانید هدیه‌ای شخصی و منحصربه‌فرد انتخاب کنید که با سلیقه محبوب‌تان هم هماهنگ باشد. شمع‌ها دنیای بزرگی دارند. از شمع‌های عطری و زیای مخصوص ولنتاین تا شمع‌های سفارشی که می‌توانید عکسی خاص روی آن چاپ کنید و به یارتان هدیه بدهید. شمع‌ها با وجود سادگی، جذابیت زیادی دارند و می‌توانند در کنار چند شاخه گل شبی خاص و به‌یادماندنی را برای‌تان به‌وجود بیاورند.

کاور گوشی

چنین هدیه‌ای شاید به‌تنهایی کافی نباشد، اما می‌توانید چند کاور در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید. یا کاوری تهیه کنید که طرح یا لوگوی خاصی که پارتنرتان دوستش دارد، روی آن هک شده باشد. لازم نیست همیشه هدایای گران‌قیمتی خریده شود. گاهی اوقات چند هدیه ساده و جمع‌وجور هم می‌تواند شریک زندگی‌تان را خوشحال و راضی کند.

کتاب

کتاب

اگر کسی که دوستش دارید اهل کتاب است، می‌توانید با خرید کتاب‌هایی که دوست دارد یا رمانی عاشقانه و زیبا او را غافل‌گیر و محبت خودتان را به او ابراز کنید.

ماگ

ماگ

ماگ یکی از هدایای مقرون به‌صرفه و زیبایی است که می‌توانید برای روز ولنتاین تهیه کنید. می‌توانید ماگی بخرید که طرحی عاشقانه و قشنگ داشته باشد. یا ماگی با عکسی که برای شما و یارتان خاص است. این ماگ را از قبل سفارش دهید و در روز ولنتاین به او هدیه کنید تا بداند که برای‌تان عزیز است و دوستش دارید. هدایای کوچک هم اگر با دقت و حوصله انتخاب شوند می‌توانند ارزشی ویژه داشته باشند.

بلیت اسپا

بلیت اسپا به عنوان هدیه ولنتاین انتخابی خوب و آرامش‌بخش برای کسی است که دوستش دارید. این هدیه به او فرصت می‌دهد تا از یک روز یا یک جلسه در محیطی زیبا و جذاب لذت ببرد. مخصوصاً اگر دائم سر کار می‌رود و وقت چندانی برای استراحت و مراقبت از خود نداشته باشد، این هدیه می‌تواند برایش بسیار خوشایند باشد. در یک اسپا امکانات مختلفی مثل ماساژهای آرامش‌بخش، حمام‌های گرم و درمان‌های زیبایی وجود دارد که باعث می‌شود پارتنرتان کمی استراحت کند و از خدمات چنین مراکزی بهره‌مند شود. چنین هدیه‌ای میزان توجه شما به او را نشان می‌دهد و حتماً برای او لذت‌بخش خواهد بود.

دست‌بند چرم

یکی از هدایای قشنگ و جمع‌وجور برای ولنتاین، دست‌بند چرم است. چرم با طبیعت گرم و جذابش نمادی از استحکام و دوام است. پارتنرتان می‌تواند همیشه دست‌بندی چرمی زیبایی که شما به او هدیه دادید را در دست داشته باشد. دست‌بندهای چرم با طراحی‌های متنوع و نقوش مختلف طراحی می‌شوند و شما می‌توانید برجسب سلیقه پارتنرتان، دست‌بندی مناسب برای اون تهیه کنید.

هارد اکسترنال

خرید هارد اکسترنال هم می‌تواند هدیه ولنتاینی خوبی برای عشق‌تان باشد. مخصوصاً اگر طرف مقابل‌تان فیلم‌باز باشد. شما می‌توانید روی هارد فیلم‌های جذاب و مورد علاقه‌اش را بریزید و شب ولنتاین را در کنار هم و با فیلمی که دوستش دارید، سپری کنید.

بازی‌های ویدئویی

اگر شریک زندگی و یارتان از آن دسته افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارد، می‌توانید یک یا چند بازی مورد علاقه و مطابق سلیقه او برایش بخرید. انتخاب بازی به‌عنوان کادوی ولنتاین مخصوصاً برای پسرها می‌تواند بسیار اایده‌آل و مناسب باشد. به خصوص اگر بازی‌ها اورجینال باشند.

پتو یا بالشت یادگاری

پتو یا بالشت یادگاری

خرید یک پتوی قلب‌قلبی و قشنگ، یا بالشتی با طرحی رمانتیک و عاشقانه هم می‌تواند گزینه خوبی برای روز ولنتاین باشد. اگر دنبال هدیه‌‌ای ارزان و متفاوت برای عشق‌تان هستید، می‌توانید سراغ چنین مواردی هم بروید. با چنین کادویی علاقه‌تان را هرروز به او یادآوری می‌کنید.

وسایل تزئینی

وسایل تزئینی

وسایل تزئینی و دکوری با طرح‌های رمانتیک یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای روز ولنتاین است. اگر با سلیقه پارتنرتان آشنایی دارید، می‌توانید انواع دکوری‌های دست‌ساز گلی و چوبی، شمع معطر، نقاشی‌های مینیمال، لوازم سنتی و مجسمه‌های عاشقانه و قشنگ را برایش بخرید.

هدیه‌ای دست‌ساز

هدیه‌ای دست‌ساز

بدون شک هدیه‌ای که بتوانید با دستان خودتان برای یار و شریک‌تان بسازید، برای او بسیار با ارزش و جذاب خواهد بود. چون شما وقت بیشتری را برایش صرف کرده‌اید و با تمام احساس و علاقه‌تان آن را می‌سازید. مطمئناً او قدردان این زحمت شما خواهد بود. هدیه‌های دست‌ساز بستگی به توانایی‌ خودتان دارد. اگر کار با چوب بلد باشید، می‌توانید قلبی چوبی یا قابی زیبا برای او بسازید. یا کارت‌ هدیه‌ای قشنگ، با نوشته‌ای دلنشین به او بدهید. این نوع هدیه‌ها کاملاً شخصی و اختصاصی هستند و باید شخصیت و علایق طرف مقابل خود را به‌خوبی بشناسید.

شامی دو نفره در خانه

شامی دو نفره در خانه

لازم نیست هدیه ولنتاین حتماً چیزی عجیب و غریب یا گران باشد. اگر شریک و یار زندگی شما در پایان روز کاری سخت و کلافه‌کننده به خانه برگردد و با شامی شاعرانه و جذاب که شما برای او پخته‌اید مواجه شود، مطمئناً از آن لذت می‌برد. او چنین هدیه‌ای را فراموش نخواهد کرد. مهم نیست طرف مقابل شما زن باشد یا مرد، ورود به خانه و مواجه شدن با میز شامی قشنگ با گلدان و شمعی روی آن همیشه زیباست.

تی‌شرت با طرح عاشقانه

یکی از ایده‌های جذاب برای هدیه ولنتاین خرید تری‌شرت با طرحی زیبا عاشقانه است. مراکز زیادی هستند که این روزها طرح‌های درخواستی شما رو روی تی‌شرت چاپ می‌کنند. می‌توانید یک جفت تی‌شرت زیبا برای پارتنر و خودتان سفارش دهید و اوقاتی خوشی با پوشیدن تی‌شرت هماهنگ، در کنار یکدیگر داشته باشید.

بردگیم

اگر از آن دسته از زوج‌هایی هستید که از بردگیم لذت می‌برند و اوقات فراغت‌شان را این شکلی می‌گذرانند، خرید یک بازی جدید هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. به این ترتیب با یک تیر دو نشان می‌زنید و هم پارتنرتان را خوشحال می‌کنید و هم از تجربه انجام یک بازی جدید در کنار هم لذت می‌برید.

لباس‌های بافتنی

اگر در فکر خرید لباس به عنوان کادوی ولنتاین هستید، می‌توانید به لباس‌های گرم بافتنی مثل شال، کلاه و پلیور هم فکر کنید. چون به‌هرحال زمستان هنوز تمام نشده و هنوزم برای خرید و آماده کردن هدیه‌ای بافتنی دیر نیست. و اگر بخواهید می‌توانید خودتان دست به‌کار شوید و هدیه‌ بافتنی برای محبوب‌تان ببافید و این‌گونه عشق‌ و علاقه خود را به ابراز کنید.

پازل

پازل هم می‌تواند گزینه جالبی برای هدیه ولنتاین باشد. مخصوصاً اگر پارتنرتان از چنین هدیه‌هایی خوشش بیاید. در این مورد از نقش‌های کلاسیک گرفته تا طرح‌‌های انتزاعی و فانتزی، انتخاب‌های زیادی پیش‌ روی شما خواهد بود. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید یکی از عکس‌ها مورد علاقه خودتان را به صورت پازل چاپ کنید و به عشق‌تان هدیه دهید.

ست لباس زیر و لباس خواب

هیچ‌کس به یک ست لباس خواب راحتی یا یک لباس خواب جذاب و ابریشمی نه نمی‌گوید. چنین هدیه‌هایی برای ولنتاین می‌توانند بسیار ایده‌آل باشند. رب‌دوشامبری شیک و قشنگ، یا ست لباس زیری با رنگ مورد علاقه عشق‌تان، می‌تواند برای او هدیه‌ای خوشایند و جذاب باشد. همچنین می‌توانید یک جفت لباس خواب راحتی ست بخرید و صمیمیت و عشق بیشتری به رابطه ببخشید. البته اگر عمر رابطه‌تان طولانی نیست این هدیه را توصیه نمی‌کنیم و بهتر است وقتی شناخت بهتر و عمیق‌تری از طرف مقابل‌تان دارید سراغ چنین هدیه‌ای بروید.

کادوی ولنتاین لاکچری

تلفن همراه

یکی از گزینه‌های لاکچری به‌عنوان هدیه ولنتاین، خریدن موبایل است. حالا که تلفن‌های هوشنمد بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما شده است، خرید گوشی جدید و به‌روز، انتخاب مناسبی برای هدیه ولنتاین است. تلفن هوشمند جزئی از زندگی روزمره است و اگر پارتنرتان به چنین وسیله‌ای نیاز دارد بد نیست با خریدش او را خوشحال کنید. این هدیه می‌تواند نمادی از ارتباط شما با عشق‌تان باشد.

کیف و کفش

ست کیف و کفش یا هرکدام از این موارد به صورت مجزا می‌تواند هدیه مناسبی برای پارتنرتان باشد. ست‌های کیف و کفش چرمی گزینه‌های لاکچری و شیکی هستند که می‌توانند عشق‌تان را خوشحال او را غافل‌گیر کنند. همچنین کیف‌های اداری یا کیف لپتاپ هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. البته در تمام این موارد باید سلیقه و نیاز طرف مقابل را در نظر بگیرید.

لوازم برقی شخصی

سشوار

لواز برقی شخصی مثل سشوار، ریش‌تراش، اتوی مو، حالت‌دهنده‌های مو و لوازم اصلاح برقی هم می‌توانند هدایای خوب و ایده‌آلی برای پارتنرتان باشند. مخصوصاً اگر بدانید که به یکی از این وسایل نیاز دارند، می‌توانید با خریدن آن‌ها او را خوشحال کنید. برای خرید این محصولات می‌توانید بخش لوازم برقی شخص در سایت خانمی را ببینید و وسیله دلخواه خود را انتخاب و تهیه کنید.

ست چرمی

یکی از گزینه‌های شیک برای کادوی ولنتاین مردانه می‌تواند ست چرمی جذاب و زیبا باشد. این ست‌ها معمولاً شامل کمربند، کیف‌پول و اکسسوری‌های چرمی دیگری هستند که می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز کسی که دوستش دارید آن‌ها را انتخاب کنید.

پالتو

حالا که در فصل زمستان هستیم، شاید یکی از انتخاب‌های خوب برای ولنتاین، پالتو باشد. البته برای خرید پالتو باید از سایز و سلیقه طرف مقابل‌تان به‌خوبی مطلع باشید تا به مشکل برنخورید. پالتو هدیه‌ای شیک و مناسب است و محبوب‌تان می‌تواند در هوای سرد و زمستانی آن را به‌تن کند و از گرمی و زیبایی آن لذت ببرد.

بلیت سفر

بلیت سفر

خرید بلیت سفر به عنوان هدیه ولنتاین انتخابی جذاب و نمادین است که به عشق و ماجراجویی‌های مشترک اشاره دارد. چنین هدیه‌ای دری به‌سوی تجربه‌های جدید و لحظاتی عاشقانه و قشنگ با شریک‌تان است. با خرید بلیت سفری کوتاه و چندروزه می‌توانید پارتنرتان را خوشحال و رابطه‌تان را تقویت کنید. سفر پر از تجربه‌های قشنگ و جدید است و به این ترتیب می‌تواند عشق‌تان را نه تنها در زندگی روزمره، بلکه در فضایی خاص و جدید گسترش دهید.

گیتار و دیگر آلات موسیقی

اگر کسی که دوستش دارید گیتار می‌نوازد یا به‌دنبال یادگیری گیتار یا دیگر آلات موسیی است، می‌توانید با خرید این سازها او را خوشحال و هیجان‌زده کنید. خرید چنین هدیه‌ای نشانه توجه شما به علاقه و نیازهای عشق زندگی‌تان است و او حتماً قدردان چنین هدیه جذابی خواهد بود و با نواختن ساز لحظه‌های دلنشینی را برای‌تان رقم خواهد زد.

زیورآلات

زیورآلات و جواهر از جمله هدایای لاکچری و شیک برای هدیه ولنتاین هستند. خرید جواهرات می‌توانند به عنوان نشانی از محبت و علاقه زیاد تلقی شوند. گوشوار، دست‌بند یا گردبندی شیک و جذاب می‌تواند داستانی عاشقانه را به همراه داشته باشند و در روابط عاطفی یادگاری عزیز و معنی‌دار خواهد بود. فرقی نمی‌کند که پارتنرتان مرد یا زن باشد، اکثر آدم‌ها از یک قطعه طلای ظریف و زیبا خوش‌شان می‌آید و می‌توانند به نشانه علاقه شما، این لوازم را همیشه همراه خودشان داشته باشند.

ساعت

یکی دیگر از هدایای شیک و لاکچری به عنوان هدیه ولنتاین، ساعت است. ساعت‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند؛ از ساعت‌های کلاسیک و گران‌قیمت گرفته تا ساعت‌های هوشمند جدید و پرکاربرد. این روزها ساعت‌های هوشمند هم طرفداران زیادی پیدا کرده و می‌توانید با دادن چنین هدیه‌ای به پارتنرتان او را خوشحال کنید. خرید هدیه‌ای که عشق‌تان می‌تواند همیشه همراه خودش داشته باشد، نشانه توجه شما به اوست و می‌تواند گزینه خوبی برای کادوی ولنتاین باشد.

اسپیکر و لوازم دیجیتال

لوازم دیجیتال همیشه کاربردی است و می‌تواند گزینه مناسبی برای کادوی ولنتاین باشد. مثلاً اسپیکرها یا بلندگوهایی که ضدآب، چندرسانه‌ای و شاٰرژی هستند. همچنین هدفون‌های بی‌سیم و جدید از برندهایی همچون اپل و شیائومی هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای کادوی ولنتاین برای پارتنرتان باشند.

عطر و ادکلن

یکی از مرسوم‌ترین هدایایی که می‌تواند هرکسی را خوشحال کند و کادوی شیک زیبا محسوب شود، عطر و ادکلن است. مخصوصاً این روزها که عطر و ادکلن میان کالاهای لاکچری جای می‌گیرند، خرید عطری مناسب سلیقه عشق‌تان، می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. این هدیه شیک و معطر را می‌توانید در جعبه‌ای با گل‌ها و روبان‌های زیبا بگذارید و ولنتاینی به‌یادماندنی برای محبوب‌تان رقم بزنید. برای خرید عطرهای زنانه و عطرهای مردانه می‌توانید محصولات متنوع و اصل را در سایت خانومی پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید با خواندن راهنمای بهترین عطر مردانه برای هدیه ولنتاین 2024 انتخاب‌های بیشتری برای تهیه کادوی دلخواهتان داشته باشید.

ست لباس ورزشی

این روزها ورزش کردن و باشگاه رفتن یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها میان نسل جوان محسوب می‌شود. اگر پارتنرتان اهل ورزش کردن باشد می‌توانید ست لباس ورزشی برایش بخرید. یا اگر می‌خواهید کسی که دوستش دارید را به ورزش‌کردن ترغیب کنید، خرید گرم‌کن و لباس ورزشی قشنگ گزینه مناسبی برای این کار است.

پک کادوی ولنتاین

سبد و باکس هدیه

سبد و باکس هدیه

به‌جای اینکه در روز ولنتاین هدیه بزرگی به محبوب‌تان بدهید، می‌توانید چند هدیه کوچک را به شکلی رمانتیک و قشنگ بسته‌بندی کنید و در سبد یا باکسی زیبا بگذارید. می‌توانید درون باکس را با هدایای همچون شکلات، عروسک، عطر و اکسسوری‌های کوچک مورد علاقه پارتنرتان پر کنید و بعد هم آن را با گل و روبان تزئین کنید.

ست لوازم مراقبت از پوست

ست‌های مراقبت‌ از پوست

با خرید ست مراقبت از پوست برای ولنتاین می‌توانید به عشق زندگی‌تان نشان دهید که به سلامت پوست و زیبایی او اهمیت می‌دهید. برای مراقبت از پوست معمولاً به یک کرم مرطوب کننده، کرم ضدآفتاب، تونر، سرم آبرسان و فوم شست‌وشوی صورت نیاز داریم تا پوستی شاداب و سرحال داشته باشیم. محصولات مراقبت از پوست تنوع وسیعی دارند اما برای اینکه هنگام پیدا کردن آن‌ها گیج و سردرگم نشوید تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ست‌های مراقبت‌ از پوست زنانه:

برای خرید ست مراقبت از پوست می‌توانید تونر برند لافارر، کرم ضدآفتاب ساین اسکین و فوم یا ژل شست‌وشوی صورت نوتروژینا را تهیه کنید.

ست دیگری که می‌توانید تهیه کنید شامل کرم مرطوب‌کننده و آبرسان نوترژینا، ماسک صورت هیدوردرم و سرم ویتامین سی پریم است.

ست مراقبت از پوست مردانه:

برای خرید ست مراقبت از پوست آقایان می‌توانید کرم مرطوب‌کننده کامان، ضدآفتاب‌های بی‌رنگ لافارر و ماسک صورت فریمن را تهیه کنید.

ست براش

یکی از هدایای ساده و در عین‌حال جذاب برای خانم‌ها می‌تواند خرید ست براش باشد. براش‌ها از جمله ابزارهایی هستند که خانم‌ها همیشه به آن نیاز پیدا می‌کنند و به‌کارشان می‌آید. می‌توانید ست براش را همراه رژ لب یا محصولات آرایشی دیگر به عشق‌تان هدیه بدهید و او را خوشحال کنید.

ست لوازم آرایشی

خرید  ست لوازم آرایشی به عنوان کادوی ولنتاین می‌تواند انتخابی خوب و جذاب  برای پارتنرتان باشد. چنین هدیه‌ای نشانه توجه شما به زیبایی و سلامت پوست و صورت اوست و حتماً او را خوشحال می‌کند. در انتخاب ست‌های لوازم آرایشی حتماً سلیقه و ترجیح‌های آرایشی کسی که دوستش دارید را در نظر بگیرید. ست‌های آرایشی می‌تواند لوازمی مثل رژ لب، لاک، رژ گونه یا ست لوازم آرایش چشم مثل سایه و ریمل و خط چشم باشد. اگر در خرید ست‌های آرایشی تجربه‌ای ندارید می‌توانید ست‌های لوازم آرایشی را از سایت خانومی تهیه کنید. ست‌های آرایشی پیشنهادی ما را در ادامه ببینید.

ست لوازم آرایش چشم

لوازم آرایش چشم معمولاً شامل مواردی همچون خط چشم، سایه و ریمل هستند. ریمل ایزادورا در کنار خط چشم برند کاریته و همراه پالت سایه گلدن‌رز می‌تواند ترکیب ایده‌آلی برای آرایش چشم باشد. همچنین در کنار این محصولات می‌توانید سراغ سایه‌ها و هاشور ابرو و محلول‌های تقویت مژه هم بروید.

ست لوازم آرایش صورت

لوازم اصلی آرایش صورت معمولاً مواردی همچون رژ لب، کرم‌پودر و رژ گونه را در برمی‌گیرند. برای انتخاب رژ لب می‌توانید سراغ محصولات برند نیوول بروید و رژ لب جذاب و خوش‌رنگی بخرید. بعد از آن می‌توانید با گرفتن کرم‌پودری از برند نوت و رژ گونه‌ نیوول ست‌تان را کامل کنید.

انتخاب‌های دیگر

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر شناخت بهتری از سلیقه و نیازهای پارتنرتان دارید، می‌توانید محصولات دیگر آرایشی و بهداشتی بنا بر سلیقه و نیاز او تهیه کنید. مطمئن باشید می‌توانید این لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را به‌راحتی در خانومی پیدا کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا