آرایشمد و فشن

آرایش به سبک سلنا گومز

سلنا گومز خواننده دوست داشتني و مشهوري هست و خيلي از دختر خانم‌ها دوست دارند شبيهش باشند. براي اين‌كه آرایش به سبک سلنا گومز داشته باشید، كافي است چند قدم كوچک برداريد. قدم‌هايي كه به ظاهر ساده هستند اما تاثير عجيبي روي چهره شما دارند. قبل از هر چیز باید زیرسازی آرایش را درست انجام دهید.

سبک آرایش سلنا گومز-خانومی

چگونه شبیه سلنا گومز شویم؟

سلنا گومز بسیار جذاب است و سبک آرایش دلنشینی دارد. برای پیروی از صاحبان مد آرایش، خوب است نکته‌های آرایشی آن‌ها را که آرایشگران حرفه‌ای آن را تحلیل می‌کنند، بدانیم.

چشم‌هاي درخشان

عضوي كه در صورت سلنا وجود دارد و خيلي به چشم مي‌آید چشمانش است. چشم‌هايي كه برق خاصي دارند و چهره اين خواننده را جذاب‌تر مي‌كنند. براي داشتن چشم‌هايي شبيه چشم‌هاي سلنا گومز كافي است قبل از شروع آرايش روي چشمانتان دو تا حلقه خيار يا پنبه مرطوب و سرد بگذارید و چند دقيقه‌اي نگه داريد تا اگر چشمانتان خستگي و پف خاصي دارد كاملا بخوابد و از بين برود.

بعد از اين‌كار چشم‌هایتان را خشك كنيد تا رطوبتي نداشته باشند. خيلي‌ها فكر مي‌كنند چشم‌ها وقتي خيلي زيبا مي‌شوند كه رنگ خاصي داشته باشند اما اين كه چشم شما چه رنگي دارد اصلا مهم نيست، همين كه چشم‌های شما درخشش و طراوت خاصي داشته باشد نيمي از راه را رفته‌اید.

 

تمیز کردن صورت اولین گام در آرایش به سبک سلنا گومز

هر روز قبل از آرايش كردن پوست صورتتان را با يک پاک‌كننده مخصوص شست و شو بدهید و با مرطوب كننده، طراوت را به آن برگردانيد. اگر براي هر بار آرايش كردن خوب پوستتان را با پاک‌كننده‌ها تميز كنيد قطعا آرايش بي‌نقصي را تجربه خواهيد كرد.

selena gomez's make up-خانومی

آرایش به سبک سلنا گومز در آرایش چشم

حالا نوبت مي‌رسد به آرایش به سبک سلنا گومز با آرایش چشم. سايه براق و روشن را از گوشه داخلي چشمتان به سمت گوشه خارجي بكشيد تا چشم‌هایتان كشيده به نظر برسد. البته لازم نيست اين كار را تا گوشه بيرون چشم انجام دهید. دقيقا بايد تا جايي كه مژه‌ها به انتها نزديك مي‌شوند را روشن كنيد. حالا كه بالاي پلک كامل روشن شده بايد گوشه‌هاي پلک را سايه تيره بزنيد. سايه مشكي، قهوه‌اي يا دودي بهترين انتخاب براي شماست. گوشه چشم‌تان را سايه بزنيد و با يک برس خيلي نرم كمي بين سايه روشن و تيره اعتدال برقرار كنيد تا سايه خطي به نظر نرسد.

خط چشم در ارایش به سبک سلنا گومز

حالا نوبت مي‌رسد به خط چشم در سبک آرایش سلنا گومز. البته سلنا اهل كشيدن خط چشم نيست و بيشتر مواقع از مداد سياه و قهوه‌اي براي تيره كردن چشم‌هایش استفاده مي‌كند. اين خواننده خوش چهره پلک بالا را به صورت كامل مداد مي‌کشد و براي پلک پايين اين كار را فقط تا نيمه ادامه مي‌دهد و اين كار را با ظرافت خيلي زيادي انجام مي‌دهد. براي اين كار بايد نوک مدادتان را حسابي تيز كنيد.

ریمل

قدم بعدي استفاده از ريمل مژه و ابرو است. ريمل را نزديک مژه‌ها بگيريد و آرام از پايين به بالا بكشيد تا مژه‌هایتان كاملا رنگ و حجم بگيرد و تا زير ابروهایتان كشيده بشود. زماني كه مژه‌هاي بالایتان را ريمل زديد اجازه بدهید ريمل خشک بشود و بعد شروع كنيد به ريمل زدن مژه‌هاي پايين‌تان. با اين كار چشم‌هایتان حسابي جذاب و زيبا مي‌شود و نگاهتان نافذ.

آموزش آرایش سلبریتی‌ها-خانومی

کرم پودر زدن در آرایش به سبک سلنا گومز

حالا كه كثيف‌كاري‌هاي ريمل زدن و سايه كشيدن تمام شده مي‌توانيد با خيال راحت شروع كنيد به كرم پودر زدن به صورتتان. از آن جايي كه قبلا كرم مرطوب كننده را روي پوستتان زديد، ديگر لازم نيست اين كار را تكرار كنيد. در آرایش به سبک سلنا گومز يک كرم پودر هم رنگ پوست خودتان را با تمركز كامل روي پوستتان ماساژ بدهید. البته براي اين‌كه رنگ خاص پوست سلنا گومز را تجربه كنيد كافي است از رنگ‌هاي خاكي، بژ و از اين دست رنگ‌ها استفاده كنيد.

وقتي پوست صورت‌تان به شكل كامل از كرم پوشيده شد، مقداري سايه سفيد براق روي استخوان گونه، روي چانه و تيغه بيني بزنيد. بعد از اين‌كه تمام اين كارها را انجام داديد نوبت به رژ گونه مي‌رسد. يک رژ گونه روشن كه تن نارنجي يا گلبهي داشته باشد بهترين رنگي است كه صورت شما را بشاش و خندان نشان مي‌دهد. درست مثل صورت سلنا گومز.

راز زیبایی سلنا گومز-خانومی

لب‌ها را مسواک بزنيد

سلنا گومز لب‌هاي زيبايي دارد. براي اين‌كه شما هم بدون تزريق ژل لب‌هاي برجسته و زيبايي داشته باشيد، دو تا ترفند خيلي جالب و ارزان و ساده برایتان داريم. اول يک مقدار دانه‌هاي زبر نمك يا شكر را روي نوك دست‌تان بريزيد و با آن روي پوست لبتان بكشيد و ماساژ بدهید تا حالت سري پيدا كند و متورم شود. با این کار ساده‌ترین اسکراب را ساختید و پوست‌های مرده روی لب را پاک کردید .

ترفند دوم برای اين است که هر بار دندان‌هایتان را مسواک مي‌زنيد با زبري مسواک روي پوست لبتان هم به مدت سه دقيقه مسواک كنيد تا حالت لب‌هایتان جذاب بشود و هيچ پوست اضافه و خشک شده‌اي نداشته باشد. بعد روي لب‌هایتان مرطوب كننده بزنيد. مرطوب كننده مخصوص لب كه با موم عسل درست شده باشد مي‌تواند بهترين گزينه براي شما باشد. حالا نوبت مي‌رسد به يك رژ لب صورتي معمولي كه نه خيلي براق باشد نه خيلي مات. اين رژ لب را روي لب‌هایتان بزنيد و بعد با مداد سفيد توی رژ لبتان سايه روشن ايجاد كنيد و به لب‌هایتان حالت برجسته بدهید.

مدل مو سلنا گومز-خانومی

مدل مو سلنا گومز

يكي ديگر از جذابيت‌هاي سلنا موهاي براق و حالت دارش است. براي اين‌كه موهایتان براق باشد و بتوانید سبک آرایش سلنا گومز را به درستی پیاده کنید، سلنا يک توصيه جذاب دارد، اين‌كه هميشه از مرطوب كننده براي موهایتان استفاده كنيد. اگر به شكل دائم سه ماه موهایتان را هيدراته كنيد ديگر نيازي به شنيون كردن موهایتان نداريد. كافي است موهایتان را برس بكشيد، آن‌ها را باز بگذارید و حسابي بقيه را به سمت خودتان خيره كنيد. براي حالت دادن به پايين موهایتان و شبيه‌تر شدن به سلنا گومز كافي است دستگاه فر کننده درشت برداريد و بعد از اين‌كه از گرم شدنش مطمئن شديد پايين موهایتان را بپيچيد و حالت بدهید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا