آرایش صورت

تفاوت کرم پودر دوسه اصل و تقلبی

دوسه یک برند باکیفیت و معتبر است که در سال 2008 و در نیویورک تاسیس شد. نام این برند از یک کلمه فرانسوی یعنی Douce الهام گرفته شده که به معنای تازگی، ملایمت و البته پیچیدگی است. موسسان این برند عقیده داشتند که باید لوازم آرایشی و بهداشتی جدید و خلاقانه‌ای عرضه کنند که تمام نیازهای پوستی مشتریان را در بر بگیرد و زیبایی و جذابیت را به آن‌ها هدیه دهد. در این مطلب از مجله خانومی قصد داریم که نگاهی دقیق‌تر به انواع کرم پودر دوسه بیندازیم. مدل‌های مختلف آن را بررسی کرده و البته نحوه تشخیص کرم پودر اصل و تقلبی دوسه را هم مرور نماییم. پس همراه ما باشید!

چرا کرم پودر دوسه بخریم؟

چرا کرم پودر دوسه بخریم؟

اغلب افرادی که به دنبال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هستند، برای انتخاب برندهای مناسب دچار تردید می‌شوند. انواع برندها با قیمت‌های متنوع، در بازار وجود دارند و انتخاب یک گزینه از میان همه این مارک‌ها، کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد. خوشبختانه در میان مشهورترین برندهای دنیا، انتخاب کمی آسان‌تر است. اگر قصد دارید که یک کرم پودر ماندگار و باکیفیت بخرید، بدون شک دوسه همان گزینه مد نظر شما خواهد بود. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های کرم پودر دوسه شامل این موارد هستند:

پوشش‌دهی عالی

اولین و مهم‌ترین دلیلی که باعث شده کرم پودر دوسه محبوبیت زیادی در سراسر دنیا کسب کند، کاور عالی آن است. فرقی ندارد که کدام مدل از این کرم پودر را استفاده می‌کنید، در هر صورت همه کرم پودرهای دوسه کاور فوق‌العاده‌ای بر پوست خواهند داشت. به‌خوبی می‌توانند لکه‌های تیره، جای جوش، زخم، اسکار و حتی منافذ باز را پنهان کنند و ظاهری یک‌دست و زیبا در اختیار شما بگذارند.

کرم پودر مات ساتین
دوسه

کرم پودر مات ساتین

0%
305000 0
تومان
کرم پودر بادوام مینرال
دوسه

کرم پودر بادوام مینرال

0%
282000 0
تومان

کاور عالی یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های هر کرم پودر است و اگر شما هم به دنبال دیگر گزینه‌های مناسب با کاور عالی می‌گردید، مطالعه مطلب 8 مدل بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی و کاور بالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرمولاسیون آبرسان

یکی از رایج‌ترین مشکلات اغلب کرم پودرها این است که باعث خشکی پوست می‌شوند. برند دوسه با در نظر گرفتن همین مشکل، از یک فرمولاسیون اختصاصی برای آبرسانی، مرطوب‌کنندگی و تغذیه عمیق پوست کمک می‌گیرد. به همین خاطر با استفاده مداوم از این کرم پودر، پوست شما نرم‌تر و باطراوت خواهد شد. از آن مهم‌تر این‌که حتی پس از شست‌وشوی صورت، احساس خشکی و کشیدگی روی پوست نخواهید داشت.

بافت نرم و سبک

بافت نرم کرمپودر دوسه

دیگر ویژگی کلیدی کرم پودر دوسه که خرید و استفاده از آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است، بافت بسیار سبک کرم پودرهای این برند است. انواع کرم پودر دوسه با وجود کاور فوق‌العاده خود، به هیچ عنوان بافت چرب و سنگین نداشته و اصلا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کنند.

جذب سریع و کامل

مشخصه مهم دیگری که باعث محبوبیت کرم پودرهای دوسه شده است، جذب سریع و کامل این کرم پودرها است. این موضوع برای کسانی که پوست خشک دارند و کرم‌ها معمولا به‌سختی روی پوست آن‌ها پخش می‌شوند، یک ویژگی بسیار مهم خواهد بود. تمام کرم پودرهای دوسه خیلی سریع روی پوست فید شده و به‌صورت یک‌دست و زیبا پخش می‌شوند.

ماندگاری طولانی‌مدت

یک ویژگی مهم کرم پودرهای دوسه، ماندگاری عالی و طولانی‌مدت آن‌ها است. این کرم پودرها اصلا ماسیده نمی‌شوند و حتی پس از ساعت‌ها و با وجود تعریق پوست صورت، همان ظاهر زیبا و شکیل اولیه خود را حفظ خواهند کرد. همین مشخصه مهم هم باعث شده که کرم پودرهای دوسه بهترین انتخاب برای استفاده روزمره و ساعت‌های طولانی کاری یا مراسم خاص و ویژه باشند.

تنوع طیف رنگی

با توجه به تنوع تناژ پوست‌ها، دوسه طیف کاملی از انواع رنگ‌های کرم پودر را عرضه کرده است. بنابراین فرقی ندارد که شما پوست خیلی تیره یا خیلی روشن داشته باشید، در هر صورت در میان کاتالوگ رنگ دوسه، حتما می‌توانید کرم پودر مناسب خود را بیابید.

نحوه تشخیص کرم پودر دوسه اصل از تقلبی

نحوه تشخیص کرم پودر دوسه اصل از تقلبی

با وجود ویژگی‌های عالی این کرم پودر و البته محبوبیت بسیار زیاد این برند، انواع محصولات فیک دوسه نیز وارد بازار شدند. به همین خاطر، اگر قصد خرید یکی از کرم پودرهای این برند را دارید، پیش از آن حتما این بخش را با دقت مطالعه کنید. برخی از ساده‌ترین روش‌ها هنگام خرید محصولات دوسه، مخصوصا کرم پودر این برند به شما کمک می‌کند نسخه‌های اصل را از تقلبی تشخیص دهید. مرور این روش‌ها خالی از لطف نیست:

بررسی بسته‌بندی محصول

در صورتی که یکی از سوالات اصلی شما هم این است که چگونه بفهیم کرم پودر دوسه اصل است یا خیر، باید به شما بگوییم که بسته‌بندی محصول، اولین و ساده‌ترین روش برای کشف این موضوع است. اگر محصول را می‌خواهید به‌صورت حضوری بخرید، حتما به کیفیت جعبه، نوع بسته‌بندی، نحوه درج اطلاعات روی آن و همه نشانه‌های مشابه دقت کنید. معمولا محصولات فیک، کیفیت پایین‌تری دارند و به‌خوبی تفاوت آن با محصولات اورجینال قابل تشخیص است.

بررسی محصول

دیگر مشخصه مهمی که می‌توانید بر اساس آن کرم پودر دوسه اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید، بررسی خود محصول و کیفیت مواد آن است. معمولا محصولات فیک بافت و ظاهر متفاوتی دارند. بسیار چرب یا بسیار خشک بوده و به‌خوبی روی پوست پخش نمی‌شوند. کرم پودر دوسه اصل، بافت بسیار نرمی دارد و خیلی سریع و راحت روی پوست پخش و صد البته جذب می‌شود.

مقایسه لوگو و فونت نوشته‌ها

دیگر نکته‌ای که در زمان خرید یک کرم پودر دوسه باید به آن توجه کنید، نوشته‌ها و لوگوی روی محصول است. اگر قبلا یک کرم پودر دوسه داشتید، آن را در زمان خرید به همراه داشته باشید. اطلاعات درج شده روی محصول جدید را با محصول قبلی خود مقایسه کنید. به جای‌گذاری لوگو، فونت نوشته‌ها، کوچک و بزرگ‌بودن آن‌ها و همه جزئیات نوشته‌های روی محصول، دقت نمایید. البته اگر برای اولین بار قصد خرید یک کرم پودر دوسه دارید، از تصاویر روی سایت اصلی استفاده کنید.

بررسی بارکد و بچ‌کد

بررسی بارکد و بچ کد، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش‌های تشخیص محصول فیک از اورجینال است. همه محصولات آرایشی و بهداشتی دارای بارکد اختصاصی هستند. شما می‌توانید با بررسی کد درج شده روی کالا در سایت اصلی، از فیک یا اورجینال بودن محصول منتخب‌تان مطلع شوید.

مقایسه قیمت

ساده‌ترین روش برای تشخیص کرم پودر دوسه تیوپی اصل و تقلبی و دیگر محصولات مشابه این برند، بررسی قیمت آن‌ها است. با توجه به قیمت این محصولات در سایت اصلی برند دوسه، ناگفته پیدا است که عرضه کرم پودرهای این برند با قیمت متوسط رو به پایین، شک برانگیز است. پیش از خرید می‌توانید قیمت محصول مورد نظر خود را از سایت اصلی چک کنید. آن رقم را به تومان تبدیل کرده و از رنج حدودی قیمت این محصولات، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کدام شماره کرم پودر دوسه مناسب است؟

کدام شماره کرم پودر دوسه مناسب است

همه می‌دانیم که کرم پودر چیست و اگر شما هم تا به حال این محصول آرایشی را خریده باشید، از تنوع رنگ‌ها و تناژهای این محصول خبر دارید. حالا اگر قصد خرید کرم پودر دوسه را دارید، حتما این سوال برای شما هم ایجاد شده که «کرم پودر دوسه چه شماره‌ای خوبه؟» همراه ما باشید تا در این بخش نحوه انتخاب بهترین شماره کرم پودر دوسه را به شما بگوییم. برای این کار، سه گام مهم زیر را پشت سر بگذارید:

تعیین نوع پوست

کرم پودرهای دوسه برای هر نوع پوست مناسب هستند. با وجود این، اگر قصد دارید که یک محصول اختصاصی برای مدل پوست خود بخرید، باید بدانید که پوست شما خشک، چرب یا مختلط است. سپس با در نظر گرفتن این مسئله، در میان کرم پودرهای مختلف این برند، مدل مناسب خود را انتخاب کنید. برای مثال، کرم پودرهای پودری برای افراد دارای پوست چرب مناسب‌تر خواهند بود و کرم پودرهای فلوئید، سازگاری بهتری با پوست‌های خشک دارند.

تعیین تناژ پوست

پس از تعیین مدل پوست، باید تناژ پوست خود را هم در نظر بگیرید. برای این کار، باید رگ‌های روی ساعد یا مچ دست خود را نگاه کنید. اگر رگ دستان شما، تناژ آبی یا بنفش دارد، پوست شما در میان پوست‌های با تناژ سرد دسته‌بندی می‌شود. در صورتی که رنگ رگ دست‌تان، سبز یا زیتونی باشد، تناژ پوست شما گرم است. اگر رنگ رگ‌های شما غیر قابل تعیین است و در هر وضعیتی به رنگ خاصی شباهت دارد، احتمالا تناژ پوست شما خنثی بوده و به‌راحتی می‌تواند از انواع رنگ‌های گرم یا سرد، یک گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ کرم پودر

انتخاب رنگ کرم پودر

پس از بررسی تناژ گرم یا سردی پوست، زمان انتخاب رنگ فرا می‌رسد. دوسه طیف وسیعی از رنگ‌ها را عرضه کرده است و از رنگ‌های سفید و بسیار روشن تا قهوه‌ای و کاملا تیره را در بر می‌گیرد. رنگی را انتخاب کنید که نزدیک‌ترین گزینه به رنگ پوست شما است. اگر احساس می‌کنید که هیچ‌کدام از رنگ‌ها، دقیقا آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، به خاطر داشته باشید که امکان ترکیب دو یا چند رنگ کرم پودر را نیز در اختیار دارید.

حالا و پس از بررسی همه این موارد، وقت آن رسیده است که بهترین کرم پودر دوسه برای انواع پوست را با هم مرور نماییم.

بهترین کرم پودر دوسه برای پوست چرب

این برند برای افراد دارای پوست چرب، محصولات زیر را عرضه کرده است:

کرم پودر مینرال دوسه

کرم پودر بادوام مینرال دوسه

یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد دارای پوست چرب، بروز انواع جوش و آکنه روی پوست است. علاوه بر این، جای جوش‌ها و رد تیره باقی مانده از آن‌ها هم ظاهر پوست را تحت تاثیر می‌گذارد. در این شرایط است که استفاده از یک کرم پودر بادوام، با کاور عالی و از همه چیز مهم‌تر فاقد چربی و بو، می‌تواند بخش زیادی از مشکلات پوستی این افراد را از بین ببرد.

کرم پودر بادوام مینرال دوسه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد دارای پوست چرب است. این کرم پودر، با داشتن جلوه‌ای مات و مخملی، به هیچ عنوان باعث براق‌شدن پوست نمی‌شود. ضد آب و ضد تعریق بوده و ماندگاری خیلی خوبی دارد. از آن‌جا که این کرم پودر فاقد چربی است، به هیچ عنوان حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. با دوام و در عین حال سبک است و بهترین گزینه برای روزهای گرم و انواع مراسم طولانی خواهد بود. برای استفاده روزمره هم ایده‌آل بوده و بهترین گزینه برای افراد دارای پوست چرب و لک‌دار است.

کرم پودر پودری

کرم پودر پودری Cache Cream

استفاده از کرم پودرهای پودری به‌تنهایی یا با انواع کرم پودرهای مایع، می‌توانند میزان ماندگاری کرم پودر را افزایش دهند. برند دوسه نیز با عرضه یک کرم پودر پودری باکیفیت، امکان استفاده از این مدل کرم پودر را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده است. اگر شما هم دارای پوست چرب هستید و حتی بهترین کرم پودرهای مایع، برای شما مناسب نیستند، پیشنهاد می‌کنیم که از این مدل کرم پودر دوسه استفاده کنید. این کرم پودر دارای طیف رنگی بسیار خوبی بوده و برای هر تناژ پوستی، یک رنگ مناسب عرضه کرده است.

این محصول فاقد پارابن و چربی بوده و ظاهری یک‌دست، مات و مخملی در اختیار شما می‌گذارد. کاور کامل و ماندگاری طولانی‌مدت، دیگر مشخصه مهم این مدل کرم پودر است. پیشنهاد می‌کنیم که برای رسیدن به بهترین ظاهر ممکن، ابتدا از کرم پودر مایع دوسه استفاده کنید و پس از آن، کرم پودر پودری این برند را هم روی آن استفاده نمایید. این کار باعث ایجاد کاور کامل پوست شده و ظاهری مات و زیبا ایجاد می‌کند.

برای رسیدن به ظاهر صاف و مخملی پوست، گزینه‌های مختلفی در میان برندهای مشهور دنیا وجود دارد. اگر دقیقا نمی‌دانید که کدام برند مناسب شما است، مطالعه مطلب بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب و خشک، اطلاعات خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت.

کرم پودر دوسه مناسب پوست خشک

کرم پودر مات ساتین دوسه

کرم پودر ساتین دوسه

کسانی که دارای پوست خشک هستند، خیلی زودتر از بقیه افراد با شکنندگی پوست و چین و چروک‌های کوچک در اطراف چشم و لب مواجه می‌شوند. به همین خاطر، استفاده از یک کرم پودر مغذی، آبرسان و البته با کاور بالا برای پوشاندن این چروک‌های ریز، یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. خوشبختانه برند دوسه با عرضه یک کرم پودر اختصاصی برای این دسته از افراد، انتخاب یک گزینه مناسب را خیلی راحت‌تر کرده است.

کرم پودر دوسه ساتین، بافت بسیار سبک و نرمی دارد. کاور آن فوق‌العاده است و به هیچ عنوان روی پوست نمی‌ماسد. به‌راحتی روی پوست پخش شده و خیلی سریع جذب می‌شود. ظاهر مات و زیبایی به پوست می‌بخشد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت و روزمره، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود.

نکته مهمی که باید بدانید این است که برند دوسه، تنها همین سه کرم پودر را در سایت اصلی خود قرار داده است و این سه محصول، بهترین کرم پودرهای اصل دوسه هستند.

با وجود این کرم پودرهای دوسه، اگر به دنبال دیگر کرم پودر مناسب پوست خشک و لکه‌دار هستید، گزینه‌های دیگری نیز برای شما وجود دارند. در مطلب بهترین مارک کرم پودر برای پوست خشک و لکه‌دار ایرانی و خارجی، برخی از بهترین مارک‌ها را با هم بررسی کردیم و با کمک آن می‌توانید کرم پودر مناسب خود را انتخاب کنید.

کرم پودر دوسه، بافت سبک و ماندگاری بسیار زیاد

انتخاب یک کرم پودر مناسب که هم رنگ آن به‌اصطلاح روی پوست بنشیند و هم کیفیت خوبی داشته باشد، کار نسبتا چالش برانگیزی است. خوشبختانه برندهای بزرگ جهانی مثل دوسه، با عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات، انتخاب یک مورد مناسب را تسهیل کرده‌اند. انواع کرم پودر دوسه دارای کاور عالی، ترکیبات مغذی و ماندگاری خیلی خوب هستند. فقط کافی است در حین خرید، نحوه تشخیص کرم پودر دوسه اصل و تقلبی را بلد باشید و با در نظر گرفتن نکات مهم، مناسب‌ترین محصول را با توجه به پوست خود خریداری کنید. حالا و پس از این توضیحات، این بار شما به ما بگویید: از نظر شما بهترین محصول دوسه کدام است؟ تا به حال از کرم پودر این برند استفاده کرده‌اید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.8 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا