آرایش صورت

بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی مناسب انواع پوست 2024

انتخاب کرم پودر بدون شک یکی از سخت‌ترین بخش‌های خرید لوازم آرایش است. اگر رنگ نامناسبی انتخاب کنید یا بافت کرم پودرتان با نوع پوست شما تناسب نداشته باشد، تمام هزینه‌های شما به هدر خواهند رفت. به همین خاطر، عجیب نیست که بگوییم یکی از پرچالش‌ترین خریدها، به خرید این محصول تعلق دارد! حالا برای تسهیل این فرآیند، قصد داریم بهترین کرم پودر مخملی را با هم بررسی کنیم. ویژگی‌های آن را با هم مرور کرده و در انتها، 10 مورد از بهترین برندهای کرم پودرهای باکیفیت را به شما معرفی نماییم. پس همراه ما باشید!

کرم پودر مخملی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یک کرم پودر مخملی خوب دارای این ویژگی‌ها است:

بافت نرم و یک‌دست

+ بافت کرم پودرهای مختلف

بافت کرم پودرهای مخملی با دیگر کرم پودرهای موجود در بازار متفاوت است. این کرم پودرها نه مثل کرم‌های معمولی چرب و رقیق هستند و نه مثل کرم پودرهای کاملا پودری، بافت خشک دارند. کرم پودر مخملی، غلظت متوسطی دارد و اگر مقداری از آن را میان دو انگشت خود قرار دهید، با کمی ماساژ انگشت‌ها به یکدیگر به‌خوبی متوجه این بافت نرم و سبک می‌شوید.

به دلیل بافت با غلظت متوسط و بدون چربی بسیار زیاد، این کرم پودر برای افراد دارای پوست چرب، ایده‌آل است. چراکه از چرب‌شدن بیش از حد پوست و براق‌شدن آن پس از مدت زمان کمی از مصرف کرم، جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، کرم پودر مخملی برای افراد دارای پوست خشک نیز بسیار مناسب خواهد بود. این محصولات مثل کرم پودرهای پودری، خشک و تکه‌تکه نمی‌شوند و در اطراف لب و کنار چشم‌ها، چین‌خوردگی و شکنندگی پوست را نمایان نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: تینت پوست چیست؟

پوشش‌دهی عالی

دیگر ویژگی کرم پودرهای مخملی، کاور فوق‌العاده آن‌ها است. این محصولات نسبت به دیگر کرم‌پودرها، غلظت نسبتا بیشتری دارند. به همین خاطر، یک لایه نرم و سبک روی پوست ایجاد خواهند کرد. لکه‌ها و جای جوش را به‌خوبی می‌پوشانند و بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یک کرم پودر با کاور عالی هستند.

ماندگاری بسیار زیاد

+ انواع کرم پودر

اغلب کرم پودرهای مخملی فاقد چربی بوده، ماندگاری بسیار خوبی دارند و در مقابل تعریق حتی شدید، از بین نمی‌روند. در واقع این کرم پودرها به‌صورت اختصاصی به شکلی طراحی شده‌اند که در مقابل چربی و تعریق زیاد هم مقاوم باشند. بنابراین برای آرایش‌های مهم و رسمی که می‌خواهید ظاهر شما ساعت‌ها زیبایی و تازگی اولیه را حفظ کند، بهترین گزینه انتخاب یک کرم پودر مخملی است.

معرفی بهترین کرم پودرهای مخملی ایرانی

حالا که سه ویژگی اصلی بهترین کرم پودر مخملی را با هم بررسی کردیم، وقت آن رسیده که 5 کرم پودر مخملی ایرانی را معرفی کنیم که قیمت مناسب و کارایی خوبی دارند:

کالیستا: ماندگاری بالا با کاور مناسب

 کرم پودر مات کالیستا

یکی از برندهای مشهور و محبوب ایرانی در حال حاضر، کالیستا است. این برند در طی مدت زمان کمی به‌خوبی توانسته نیاز بازار را تشخیص دهد و محصولاتی باکیفیت خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه کند. در میان انواع لوازم آرایشی کالیستا، خوشبختانه می‌توانید کرم پودر مخملی را نیز ببینید.

کرم پودر مات کالیستا، بافت سبکی دارد. ماندگاری آن بالا است و برای استفاده روزمره و طولانی‌مدت، ایده‌آل خواهد بود. همچنین برای افراد دارای پوست چرب عالی بوده و نمایی مات و یک‌دست در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. بنابراین اگر در میان محصولات ایرانی به دنبال یک کرم پودر مخملی با قیمت متوسط هستید، کرم پور کالیستا می‌تواند انتخاب خوب و معقولی برای شما باشد.

این لی: مناسب انواع پوست

 کرم پودر مات کننده با پوشش دهی بالا این لی

در میان برندهای ایرانی، برند این لی در سال‌های اخیر توانسته توجه بخشی از بازار را با کیفیت خوب خود و البته قیمت مناسب محصولاتی که دارد، به‌خوبی جلب کند. انواع محصولات آرایشی این برند، طرفداران پروپاقرصی دارند و در این میان شما هم به‌راحتی می‌توانید کرم پودر مخملی باکیفیت را از این برند بخرید.

کرم پود مات کننده این لی، از بهترین کرم پودر مخملی ایرانی است که برای تمام افراد با هر نوع پوستی، عالی خواهد بود. تنها نکته مهم این است که رنگ کرم پودر این لی، بسیار روشن است و با توجه به این نکته، کرم پودر با رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید. برای افزایش ماندگاری این کرم پودر، حتما پیش از استفاده از آن پرایمر بزنید و پس از کرم پودر، از پودر فیکس هم استفاده نمایید.

شون: حاوی روغن‌های طبیعی

کرم پودر مات اسموتینگ شون

برای داشتن پوست صاف و مخملی، استفاده از یک کرم پودر باکیفیت اولین راه‌حل است. در میان برندهای ایرانی، کرم پودر مات اسموتینگ شون، به همین هدف به بازار عرضه شده است. این کرم پودر بافت سبکی دارد، به‌خوبی جذب پوست می‌شود و اگر رنگ مناسب با پوست خود را خریداری کنید، از کاور خیلی خوب آن شگفت‌زده خواهید شد.

با توجه به وجود روغن جوانه گندم و روغن کنجد در این محصول، باید بگوییم که کرم پودر شون، بهترین کرم پودر مخملی برای پوست خشک است. با داشتن این عصاره‌های چرب طبیعی، این کرم به‌خوبی روی پوست پخش شده و ماندگاری مناسبی هم دارد.

مارال: آبرسان با کاور عالی

کرم پودر با پوشش بالا مارال

برند مارال با ارائه یکی از بهترین کرم پودرهای مخملی در میان برندهای ایرانی، توانسته یکی از مهم‌ترین نیازهای بازار ایران را برطرف کند. کرم پودر با پوشش بالا مارال، بافتی بسیار سبک، نرم و مخملی دارد. به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و از ایجاد بافت تکه‌تکه یا ماسیده، جلوگیری می‌کند.

با توجه به خاصیت ضد آب بودن این کرم پودر، افراد دارای پوست چرب و کسانی که تعریق زیاد دارند، با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند. نگران ماسیدن کرم نباشند و از ماندگاری فوق‌العاده آن حتی پس از ساعت‌ها استفاده، لذت ببرند. ایجاد ظاهری مات، مخملی و نرم، از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم پودر است.

روبی سان: مات و ضد آب

 کرم پودر مدل Plus روبی سان

براق‌شدن پوست بعد از چند ساعت آرایش، یکی از بدترین اتفاقاتی است که افراد دارای پوست چرب مدام با آن روبه‌رو هستند. این اتفاق به دلیل ترشح چربی بیش از حد پوست رخ می‌دهد. استفاده از بهترین کرم پودر مخملی، تا حد بسیار زیادی مانع وقوع این مشکل می‌شود و در میان برندهای داخلی، کرم پودر روبی سان مدل پلاس، به‌عنوان راه‌حلی برای این چالش به بازار عرضه شده است.

این محصول با ایجاد بافتی نرم و مخملی، زیبایی را به پوست شما هدیه می‌دهد. ضد آب بوده و در مقابل تعریق و چربی، ماندگاری بسیار خوبی دارد. علاوه بر همه این موارد، این کرم پودر روبی سان دارای SPF 15 بوده و از پوست شما در مقابل اشعه‌های آفتاب نیز محافظت می‌کند. با وجود همه این ویژگی‌ها، عجیب نیست که بگوییم این محصول از بهترین کرم پودرهای مخملی ایرانی است و استفاده از آن برای افراد دارای پوست چرب، ایده‌آل خواهد بود.

بهترین کرم پودرهای مخملی خارجی

برای کسانی که می‌خواهند بهترین کرم پودر مخملی خارجی را بشناسند، باید 5 برند فوق‌العاده زیر را معرفی کنیم:

نوت: از بین بردن اثر چربی پوست

کرم پودر نوت

یکی از مهم‌ترین مشکلات اغلب کرم پودرها این است که در صورت داشتن پوشش عالی، بافت بسیار سنگینی دارند. این مسئله، سال‌ها به یکی از مشکلات اصلی اغلب مصرف‌کنندگان تبدیل شده بود تا این‌که برند مشهور، باکیفیت و پرسابقه نوت، کرم پودر مات کننده قوی خود را ارائه داد. این کرم پودر، بافتی نرم، سبک و ابریشمی دارد. هر نوع لکه، جای جوش و اثر زخم را به‌خوبی کاور می‌کند. به‌سرعت جذب شده و خیلی راحت روی پوست پخش می‌شود.

کرم پودر نوت علاوه بر همه این مشخصه‌ها، یک مات کننده قوی است. برای افراد دارای پوست بسیار چرب، ایده‌آل خواهد بود. به هیچ‌عنوان باعث ایجاد درخشندگی و براق‌شدن پوست نمی‌شود. در برابر تعریق، آب و چربی، مقاوت بسیار بالایی داشته و اصلا ماسیده نمی‌شود. با وجود همه این مشخصه‌ها، عجیب نیست که این محصول به‌عنوان یکی از بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب معرفی شود. جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه، از دیگر مشخصه‌های عالی این کرم پودر است.

لورآل: ماندگاری 24 ساعته و فاقد چربی

کرم پودر اینفائیبل مات لورآل

چربی بیش از حد پوست، انتخاب یک کرم پودر مناسب را به یک چالش واقعی تبدیل می‌کند. چربی اضافه معمولا مشکلات زیادی دارد که یکی از آن‌ها، کاهش ماندگاری آرایش است. خوشبختانه کرم پودر لورآل، مدل اینفائیبل، به‌خوبی این مشکل را حل کرده است. شما با استفاده از این محصول، پوستی مات، مخملی و ابریشمی خواهید داشت که حتی پس از گذر چند ساعت از آرایش، به هیچ عنوان پوست شما چرب و براق نمی‌شود.

پخش شدن آسان روی پوست، جذب عالی، سبک‌بودن و عدم ایجاد حس سنگینی روی پوست، همه از مشخصه‌های عالی بهترین کرم پودر مخملی لورآل هستند. کرم پودر اینفائیبل لورآل برای افراد دارای پوست چرب و مختلط، عالی است. عدم ایجاد جوش و آکنه بر اثر کنترل ترشح چربی، از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌آیند.

دوسه: پوشش عالی روی چین و چروک پوست

کرم پودر مات ساتین دوسه

اغلب کرم پودرهای با پوشش بالا، به‌خوبی می‌توانند لکه‌های پوستی را بپوشانند. هر چند این کرم‌ها در برابر چین و چروک‌های ریز، هیچ تاثیری نداشته و قابلیت کاور آن‌ها را ندارند. خوشبختانه در میان بهترین کرم پودر مخملی خارجی، کرم پودر مات ساتین دوسه برای حل این مشکل به بازار عرضه شده است. برند دوسه با ارائه این محصول، توانست یک گام رو به جلو برای ایجاد بافت مخملی پوست بردارد. این کرم پودر به‌خوبی می‌تواند چروک‌های نازک و ریز اطراف لب را پنهان کرده و ظاهری زیباتر و جوان‌تر، برای شما ایجاد کند.

بافت بسیار سبک این کرم پودر همراه با پوشانندگی بالا، از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول هستند. این کرم پودر که بی‌اغراق بهترین کرم پودر مخملی خارجی در این زمینه است، برای انواع پوست حتی پوست‌های بسیار حساس نیز ایده‌آل خواهد بود. ترکیبات مغذی این کرم پودر دوسه، به نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست صورت شما کمک کرده و حتی بعد از پاک‌کردن آرایش، می‌توانید این تاثیر خوب را روی پوست خود احساس کنید.

گابرینی: فاقد روغن و مناسب برای استفاده روزانه

کرم پودر HD مات گابرینی

انتخاب یک محصول مناسب برای استفاده روزانه، اصلا کار راحتی نیست. شما باید کرم پودری را پیدا کنید که در عین ماندگاری بالا، قیمت و البته از همه چیز مهم‌تر، کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. در طولانی‌مدت به پوست شما آسیب نزند و در عین حال، کاور خیلی خوبی هم در اختیارتان بگذارد. اگر شما هم به دنبال همه این مشخصه‌ها در یک محصول هستید، باید کرم پودر گابرینی را به شما معرفی کنیم.

این محصول که بدون شک بهترین کرم پودر مخملی خارجی است، بافت بسیار سبکی دارد و برای استفاده روزانه، عالی خواهد بود. ایجاد بافت یک‌نواخت و صاف روی پوست و عدم وجود روغن در آن، همه از مشخصه‌های اصلی این محصول هستند. کرم پودر گابرینی مدل HD مات یک انتخاب عالی برای افراد دارای پوست بسیار چرب و مختلط است. بنابراین کسانی که به دنبال بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب هستند، باید حداقل یک بار کرم پودر مات‌کننده گابرینی را امتحان کنند.

میبلین: حفظ رطوبت پوست با کاور عالی

کرم پودر فیت می میبلین

اغلب افرادی که دارای پوست حساس و خیلی خشک هستند، برای یافتن یک کرم پودر مناسب دچار چالش می‌شوند. اغلب کرم پودرهای مناسب پوست خشک، دارای روغن هستند و به‌سرعت از روی پوست پاک می‌شوند. یا به دلیل نداشتن بافت مناسب، به‌راحتی روی پوست پخش نخواهند شد و جلوه‌ای مصنوعی و نازیبا ایجاد می‌کنند.

در این شرایط است که کرم پودر میبلین مدل فیت می، به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل خواهد شد. این محصول که بی‌تردید از بهترین کرم پودرهای مخملی برای پوست خشک است، حاوی ویتامین E بوده و رطوبت پوست را در طولانی‌مدت حفظ می‌کند. بافت بسیار نرم، سبک، لطیف و ابریشمی آن، به‌خوبی روی پوست پخش می‌شود. این کرم پور میبلین کاور مناسبی داشته و چین‌های ریز ناشی از خشکی بیش از حد پوست را نیز می‌پوشاند. با وجود همه این مشخصه‌ها، عجیب نیست که این محصول به یکی از بهترین کرم پودرهای مخملی خارجی برای افراد دارای پوست حساس و خشک تبدیل شده است.

پوست صاف و یک‌دست با بهترین کرم پودر مخملی

پوست صورت، اولین و مهم‌ترین چیزی است که در نگاه اول به چشم می‌آید. به همین خاطر انتخاب یک کرم پودر مناسب، می‌تواند بخش مهمی از دغدغه‌های شما را رفع کند. برای داشتن پوستی نرم، ابریشمی و یک‌دست، استفاده از بهترین کرم پودر مخملی مناسب پوست‌تان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب مجله خانومی با بررسی بهترین کرم پودر مخملی خارجی و ایرانی، برای انواع پوست‌ها و با معرفی ویژگی‌های اصلی هر محصول، انتخاب یک کرم پودر مناسب را برای شما تسهیل کردیم. حالا فقط کافی است با به خاطر سپردن این نکات و البته در نظر گرفتن رنگ پوست خود، بهترین کرم پودر مخملی را خریداری کرده و از ظاهر زیبا، یک‌دست و ابریشمی پوست خود، حسابی لذت ببرید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.6 / 5. مجموع آرا: 8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا