آرایش صورت

معرفی بهترین کرم پودر ۲۴ ساعته با کیفیت در سال ۲۰۲۴

دورانی که مجبور بودیم هر چند ساعت یک‌بار آرایش‌مان را تجدید کنیم دیگر به‌سر آمده است. فناوری ساخت لوازم آرایش بسیار پیشرفت کرده و انقلاب‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است. یکی از این پیشرفت‌ها کرم پودرهای ۲۴ ساعته هستند. این محصولات شگفت‌انگیز همان طور که از نام‌شان پیداست پوشش بی‌نقصی روی پوست ایجاد می‌کنند و یک روز کامل هم روی صورت‌ باقی می‌مانند. به همین دلیل آنها گزینه مناسبی برای گریم صورت مهمانی‌ها و مجالس‌اند.

البته کرم پودرها انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها مخصوص استفاده روزانه و بعضی دیگر برای مراسم‌ها مناسب‌اند. مهم نیست پوستی خشک یا چرب داشته باشید، حتماً کرم پودری مناسب برای شما وجود دارد. فرمولاسیون کرم پودرها هم در سال‌های اخیر تنوع گسترده‌ای پیدا کرده‌اند و حالا محصولات با پوشش‌دهی بالا برای داشتن پوستی بی‌نقص و همچنین محصولاتی با فرمولاسیون سبک‌تر برای ایجاد ظاهری طبیعی‌تر در دسترس هستند.

محصولات و برندهای زیادی در بازار وجود دارند که وعده کرم پودرهای باکیفیت و ۲۴ ساعته را می‌دهند، اما با وجود تنوع بسیار زیاد پیدا کردن کرم پودر مناسب شاید کار چندان راحتی هم نباشد. در این مطلب بهترین کرم پودرهای ۲۴ ساعته سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم تا برحسب نیاز و سلیقه محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کرم پودر ۲۴ ساعته چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کرم پودرهای 24 ساعته به طور خاص برای ارائه پوششی ماندگار و بی‌نقص در طول روز طراحی شده‌اند. این کرم پودرها دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که آنها را از سایر کرم پودرها متمایز می‌کند. در ادامه این ویژگی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • ماندگاری بالا: مهم‌ترین ویژگی این نوع از کرم پودرها، ماندگاری آن تا 24 ساعت بدون نیاز به تجدید آرایش است. این کرم پودرها در برابر تعریق، چربی پوست و سایر عوامل محیطی مقاوم هستند و در طول روز تغییر رنگ نمی‌دهند و محو نمی‌شوند.
  • پوششدهی بالا: کرم پودرهای 24 ساعته معمولاً دارای پوشش‌دهی بالا هستند و می‌توانند عیوب پوستی مانند لک، جوش، جای جوش و تیرگی را به طور کامل بپوشانند.
  • مقاومت در برابر آب: بسیاری از کرم پودرهای 24 ساعته ضد آب هستند و در برابر رطوبت و تعریق مقاوم هستند. این ویژگی آنها را برای استفاده در روزهای گرم و مرطوب یا هنگام فعالیت‌های ورزشی مناسب می‌کند.
  • فرمولاسیون سبک: با وجود ماندگاری و کاور بالا، بسیاری از کرم پودرهای 24 ساعته دارای فرمولاسیون سبک و غیر سنگین هستند که به پوست اجازه تنفس می‌دهد و از ایجاد حس سنگینی، ماسیدگی و خستگی در پوست جلوگیری می‌کند.
  • مناسب برای انواع پوست: این نوع از کرم پودرها در انواع مختلف برای پوست‌های خشک، چرب، مختلط و حساس موجود هستند.

نکته: علاوه بر ویژگی‌هایی که گفتیم بسیاری از کرم پودرهای ۲۴ ساعته دارای ترکیبات مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، مات‌کننده و ضدپیری هستند تا نیازهای دیگر مصرف‌کنندگان را هم پوشش دهند.

معرفی بهترین کرم پودرهای ۲۴ ساعته

کرم پودر لورال

کرم پودر اینفلیبل ۲۴ ساعته لورال

کرم پودر اینفلیبل ۲۴ ساعته لورال یکی از گزینه‌های محبوب در بین کرم پودرهای 24 ساعته با پوشش مات است. این محصول توسط برند شناخته‌شده لورآل تولید شده و به دلیل ماندگاری بالا، پوشش خوب و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. کرم پودر لورال بافتی کرمی و سبک دارد و خیلی راحت روی پوست پخش می‌شود و حس سنگینی روی صورت ایجاد نمی‌کند.

اسید هیالورونیک موجود در فرمولاسیون این محصول باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود. همچنین در فرمولاسیون این محصول از موادی مثل اکتینوکسات و دی‌اکسید تیتانیوم هم استفاده است. کرم پودر اینفلیبل، اس‌پی‌اف ۲۵ دارد و می‌تواند تا حدی از پوست‌تان در برابر آفتاب محافظت کند. این محصول فرمولاسیون بدون چربی دارد و از براق شدن بیش از حد پوست پیشگیری می‌کند. کرم پودر ۲۴ ساعته لورآل برای تمامی پوست‌ها مناسب است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

کرم پودر گابرینی

کرم پودر مات ۲۴ ساعته درما برند گابرینی

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید برای زیرسازی و یک‌دست کردن پوست‌تان از آن استفاده کنید کرم پودر مات ۲۴ ساعته درما برند گابرینی است. کرم پودر برند ترکیه‌ای گابرینی برای انواع پوست‌ها مخصوصاً پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و با داشتن فرمولاسیون بدون چربی، حالتی مات و بدون براقیت به صورت‌تان می‌بخشد. کرم پودر درما نه‌تنها باعث خشکی پوست نمی‌شود بلکه مرطوب‌کننده‌های موجود در فرمولاسیون آن پوست را شاداب نگه می‌دارند.

از طرف دیگر این محصول دارای اس‌پی‌اف ۱۵ است که تا حدی از پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند، هرچند که باید در کنار آن از ضدآفتاب قوی‌تری هم استفاده کنید. کرم پودر گابرینی بافتی سبک و پوشش‌دهی بسیار زیادی دارد و می‌تواند نقاط تیره و لک‌های روی صورت را به خوبی بپوشاند. این محصول با حجم ۴۰ میلی‌لیتری و قیمت مقرون‌به‌صرفه برای مصرف روزانه کاملاً ایده‌آل است.

کرم پودر میبلین

کرم پودر ۲۴ ساعته سوپر استی میبلین

کرم پودر ۲۴ ساعته سوپر استی میبلین محصولی با کیفیت و با دوام برای ایجاد پوشش کاملاً بی‌عیب و نقص است. این کرم پودر سوپر استی پوششی مات و مخملی به پوست می‌دهد و از براق شدن بیش از حد آن در طول روز جلوگیری می‌کند. ماندگاری ۲۴ ساعته این محصول هم بسیار کامل است و هیچ‌گونه تغییر رنگ و پاک‌شدنی اتفاق نمی‌افتد. این محصول میبلین کمک می‌کند تا لک‌های تیره، جوش‌ها، جای زخم و سایر ناهمواری‌های پوست خود را به طور کامل پوشش دهید و از پوستی صاف و یکدست لذت ببرید.

در ضمن با وجود پوشش کامل، بافتی سبک دارد و به‌راحتی رو پوست می‌نشیند تا در طول روز احساس راحتی داشته باشید. این محصول میبلین هم مانند تمامی کرم پودرهای با کیفیت فاقد چربی است و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول اس‌پی‌اف ۱۵ دارد و از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند. این محصول برای تمامی انواع پوست مناسب است و رنگ‌بندی متنوعی هم دارد تا بتوانید رنگ مناسب پوست خودتان را انتخاب کنید.

کرم پودر نوت

کرم پودر نوت

کرم پودری خوب و باکیفیت باید به‌راحتی روی پوست پخش شود و تیرگی‌ها را بپوشاند. این مسئله به‌خوبی در مورد کرم پودر پمپی پروتکت نوت صدق می‌کند. این محصول بافت ابریشمی دارد، راحت روی پوست پخش می‌شود، جذب سریعی دارد و عیوب پوست را به بهترین نحو ممکن می‌پوشاند. کرم پودر نوت با اس‌پی‌اف ۱۵ می‌تواند کمی در حفاظت پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر مفید باشد. در فرمولاسیون این محصول از ویتامین ای، عصاره خزه و بادام شیرین استفاده شده است تا با ایجاد لایه‌ای محافظ از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب مراقبت کنند و از پیری زودرس پوست جلوگیری نمایند.

محصول برند نوت ماندگاری بالایی دارد و جلوه‌ای زیبا و یک‌دست به پوست‌تان می‌بخشد. این محصول رنگ‌بندی متنوعی دارد و برای انواع مختلف پوست‌ها مناسب است. این کرم با حجم ۳۵ میلی‌لیتری، نه‌تنها ظاهری جذاب و زیبا به صورت‌تان می‌دهد، بلکه با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت در فرمولاسیون‌اش، خیال‌تان هم از بابت محافظت از پوست‌تان راحت خواهد بود.

کرم پودر شیسیدو

کرم سینکرو اسکین برند شیسیدو

کرم سینکرو اسکین برند شیسیدو یکی دیگر از کرم پودرهای با کیفیت و ایده‌آل بازار است. این محصول با فناوری انحصاری «اکتیو فورس» اثر گرما، رطوبت و تعریق را خنثی می‌کند و باعث می‌شود پوستی شاداب و در عین‌حال یک‌دست و زیبا داشته باشید. کرم پودر برند ژاپنی شیسیدو به مدت ۲۴ ساعت بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند و از طرفی منافذ پوست را هم نمی‌بندد. این محصول خواص آبرسانی و مرطوب‌کنندگی هم دارد و به‌خوبی از پوست محافظت می‌کند. این کرم پودر با ضدآفتاب اس‌پی‌اف ۳۰ از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت و از پیری زودرس و ایجاد لک‌های تیره جلوگیری می‌کند.

کرم پودر سینکرو اسکین شیسیدو برای انواع پوست، به خصوص پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و فاقد چربی بودن آن هم از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی مواد مغذی مانند هیالورونیک اسید و عصاره گیاهان است که به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می‌کند. این کرم با کیفیت عالی و عرضه در رنگ‌های مختلف، قیمت بالایی دارد و برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس مناسب است.

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس

کرم پودر لانگ‌ور فاوندیشن برند نارس رادیانت ترکیبی بی‌نظیر از درخشش طبیعی و ماندگاری بالا را ارائه می‌دهد. این کرم پودر با فرمولاسیون سبک و باکیفیت خود، پوششی عالی ایجاد می‌کند و نقص‌های پوست را به خوبی می‌پوشاند. آن هم بدون اینکه ظاهری سنگین و غیرطبیعی روی پوست ایجاد کند. این کرم پودر با داشتن ذرات ریز و منعکس کننده نور، پوششی طبیعی و در عین حال درخشان به پوست می‌بخشد. به جای اینکه ایرادات پوست را با مات کردن کامل بپوشاند، آن‌ها را به طور ظریف محو می‌کند و جلوه‌ای سالم و درخشان برای پوست ایجاد می‌کند.
کرم پودر لانگ‌ور ماندگاری بالایی دارد، به‌خوبی از صبح تا شب روی صورت‌تان باقی می‌ماند و لازم نیست نگران پاک شدن یا تغییر رنگ آرایش خود در طول روز باشید. کرم پودر نارس به راحتی روی پوست پخش می‌شود و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند و به دلیل داشتن فرمولاسیون فاقد چربی، برای پوست‌های چرب و مختلط هم مناسب است. فرمولاسیون این کرم پودر حاوی عصاره تمشک، سیب و هندوانه است که به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. این محصول فوق‌العاده برای تمامی پوست‌ها مناسب است و می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس باشد.

کرم پودر ایو سن لوران

کرم پودر ایو سن لوران

اگر دنبال معجزه‌ای برای پوست‌تان می‌گردید تا تمام روز به آن تکیه کنید، کرم‌پودر All hours برند فرانسوی ایو سینت لوران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کرم پودر با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، پوششی کامل و یکدست را ایجاد می‌کند و از براق شدن بیش از حد پوست در طول روز جلوگیری می‌کند. کرم پودر برند سینت لوران هم تا 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند و نیاز به تجدید آرایش را در طول روز از بین می‌برد. این کرم پودر با داشتن ذرات جاذب چربی، جلوه‌ای مات و مخملی به پوست می‌بخشد و از براق شدن بیش از حد آن در طول روز جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن با پوشاندن تمام عیب و نقص‌های صورت، جلوه‌ای صاف و جذاب به شما می‌بخشد.

این کرم پودر برای انواع پوست، به خصوص پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و به دلیل نداشتن چربی از ایجاد جوش و آکنه هم جلوگیری می‌کند. محصول ایو سینت لوران با اس‌پی‌اف ۳۹ به‌خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند و در برابر آب و تعریق هم مقاوم است. کرم All Hours تمامی ویژگی‌های یک محصول با کیفیت را دارد و در رنگ‌های متنوعی موجود است تا بتوانید رنگی مطابق پوست خودتا را انتخاب کنید.

کرم پودر میک‌آپ فور اور

کرم پودر میک‌آپ فور اور

میک‌آپ فور اور مدل اچ‌دی اسکین با فرمولاسیون پیشرفته خود، به یکی از محبوب‌ترین کرم پودرهای حرفه‌ای در بین گریمورها و علاقه‌مندان به آرایش تبدیل شده است. این کرم پودر پوششی بی‌نقص و طبیعی را برای پوست ایجاد می‌کند و ظاهری درخشان و باطراوت به آن می‌بخشد. این کرم پودر با تکنولوژی «های‌دفینیشن» ساخته شده است و به گونه‌ای طراحی شده که در مقابل دوربین‌های حرفه‌ای و باکیفیت، کاملاً طبیعی جلوه کند. با وجود پوشش‌دهی بالا، بافت کرم پودر اچ‌دی اسکین بسیار سبک و آبرسان است. این کرم پودر به راحتی روی پوست پخش می‌شود و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

کرم پودر برند میک‌آپ فور اور تا 24 ساعت روی پوست باقی می‌ماند و در برابر تعریق، آب و چربی مقاوم است. فرمولاسیون این کرم پودر به گونه‌ای است که برای انواع پوست، به ویژه پوست‌های معمولی، چرب و مختلط مناسب است. این محصول میک‌آپ فور اور انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال پوششی طبیعی و ماندگار برای آرایش خود هستند. این کرم پودر با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به شما کمک می‌کند تا در طول روز ظاهری زیبا و بی‌نقص داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.6 / 5. مجموع آرا: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا