آرایشآرایش صورت

آرایش صورت بیضی شکل

همان‌طور که همه می‌دانیم آرایش بهترین دوست هر خانم است. هنگام شروع آرایش توجه به فرم صورت موضوعی بسیار مهم و اساسی است. همچنین استفاده صحیح و مناسب از لوازم آرایشی تاثیر مهمی در ایجاد ظاهر مناسب برای شما دارد. عدم توجه به این نکات می‌تواند یک آرایش نادرست و ناپسند ایجاد کند. اگر موهبت داشتن یک صورت بیضی شکل را دارید شما از قبل چهره‌ای قالب دار را دارید! بنابراین نیازی به کانتور زیاد ندارید. در این نوع فرم صورت شما فقط نیاز به برجسته کردن اجزای صورت دارید.

اصول آرایشی صورت بیضی شکل به عوامل زیادی از جمله نوع پوست، رنگ پوست و فرم دقیق صورت بستگی دارد.

بهترین نکته در مورد داشتن شکل صورت بیضی این است که نیازی نیست که با کمک آرایش چیزی را اصلاح کنید.  فقط نیاز است که به ایجاد زاویه توجه کنید. می‌توان گفت در این نوع فرم صورت هدف بازی کردن با لوازم آرایشی است، زیرا هیچ چیز در این نوع فرم صورت نیاز به ایجاد تعادل ندارد.

اوا اسکریوو، آرایشگر، می‌گوید: “بسیاری از مدل‌ها صورت بیضی شکل دارند و آژانس‌های استعدادیابی اغلب به دنبال آن‌ها هستند. وجود تقارن به دلیل تعادل ساختار استخوان از هر نظر بسیار خوب است. ”

چهره‌های بیضی، شکلی متناسبی دارند و تقریباً با هر نوع آرایش عالی به نظر می‌رسند. در این‌جا به چند نکته برای آرایش صورت بیضی شکل می‌پردازیم:

میکاپ صورت بیضی-خانومی

فرم طبیعی صورت خود را نگه دارید!

نکات بسیاری برای آرایش صورت بیضی شکل وجود دارد و به دلیل استفاده از رنگ‌های متنوع، در صورت عدم استفاده صحیح و مناسب باعث تغییر در فرم صورت می‌شوید.

در آرایش صورت بیضی شکل تمام چیزی که باید به آن توجه کنید نگه داشتن فرم صورت در حالت طبیعی و اصلی است. به همین دلیل زمان استفاده از برنز یا هایلایتر دقت داشته باشید از رنگ‌هایی استفاده کنید که تقریبا هم‌رنگ با صورت شما باشد و تفاوت کمی داشته باشد.

میکاپ صورت بیضی-خانومی

تمرکز تنها بر یک ویژگی

نکته مهمی که در مورد آرایش صورت بیضی شکل وجود دارد این است که نباید هم چشم‌ها و هم لب‌ها را هم‌زمان پر زرق و برق کنید. در واقع بیشتر صورت‌های بیضی شکل از خط فک تا پیشانی متناسب و دارای تعادل هستند و عدم استفاده درست از رنگ‌ها باعث از بین رفتن تعادل می‌شود. اگر از رژ لبی پر زرق و برق استفاده می‌کنید آرایش چشم‌های خود را بسیار کم کنید و اگر دوست دارید آرایش چشم زیادی داشته باشید و چشم‌هایتان را نمایان کنید از رژ لب که پررنگ است استفاده نکنید.

آموزش کانتور صورت بیضی-خانومی

کانتورینگ با برنز

در واقع، با صورت‌های بیضی شکل، شما به کانتورینگ زیادی احتیاج ندارید اما این بدان معنی نیست که کاملاً از آن اجتناب کنید. کمی کانتورینگ را در اطراف گونه‌های خود انجام دهید و تفاوت چشمگیری در ظاهر صورت مشاهده کنید. این یک نکته عالی برای آرایش صورت بیضی شکل است.

قوس طبیعی ابروی خود را حفظ کنید!

منحنی‌های طبیعی صورت خود را نگه دارید. این کار را با ابروهایتان انجام دهید تا از فرم صورت شما نهایت استفاده شود. یک ابرو با قوس مناسب میزان جذابیت شما را بالا می‌برد و باعث کشیده شدن صورت شما می‌شود.

میکاپ صورت بیضی-خانومی

گونه‌های خود را برجسته کنید!

استخوان گونه، همان‌طور که می‌دانید، وسیع‌ترین قسمت صورت بیضی را اشغال می‌کند. بنابراین برجسته سازی استخوان گونه بزرگترین عاملی است که می‌تواند ظاهر کلی را کامل کند و باعث زیبایی بیشتر شود. همین طور برجسته کردن نادرست گونه باعث ناپسند شدن چهره نیز می‌شود. برای نمایان تر شدن صورت خود کمی رژ گونه صورتی را روی گونه‌ها بزنید. این کار باعث افزایش جذابیت چهره شما می‌شود.

برق لب

آیا می‌دانید وقتی صحبت از نکات آرایش برای صورت بیضی شکل می‌شود، استفاده از برق لب نکته‌ای خارق العاده است؟ این کار در ایجاد چهره‌ای زیبا بسیار موثر است. شما می‌توانید از یک برق لب برای کمی نمایان شدن لب‌ها و درخشیدن آن‌ها استفاده کنید.

همچنین هر وقت احساس کردید که به طور مداوم به دلیل آرایش لب مورد انتقاد قرار گرفته‌اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از برق لب درخشش و رنگی طبیعی به لب‌های خود اضافه کنید. توجه داشته باشید همان‌طور که گفتیم چنانچه قصد دارید لب‌ها را برجسته و پررنگ کنید، آرایش چشم‌ها را ساده و کم نگه دارید.

کانتور صورت بیضی-خانومی

پیشانی خود را نمایان کنید!

پیشانی در فرم صورت‌های گرد یک موهبت الهی است! در آرایش صورت بیضی سعی بر برجسته کردن پیشانی داشته باشید و آن را پنهان نکنید. برای این کار کمی هایلایتر را در شقیقه‌های خود اعمال کنید و آن را به سمت پایین و زیر چشم ادامه دهید.

اگر می‌خواهید گونه هایتان کمی پرتر به نظر برسد، یک سایه تیره‌تر از برنز یا رژگونه برداشته و در فضای تو خالی زیر استخوان گونه خود اضافه کنید سپس با افزودن سایه روشن‌تر از برنز روی گونه، آن را متعادل کنید.

 

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا