برند ها و محصولاتمراقبت از پوست

با خواص آبرسان نوتروژینا و فواید انواع آن برای پوست آشنا شوید

آبرسانی و تغذیه پوست یکی از اولین گام‌های مراقب از آن است. هیدراته شدن پوست باعث جوان‌سازی، کاهش چین‌وچروک و به‌تعویق‌ انداختن پیری پوست می‌شود. پس باید استفاده از محصولات آبرسان را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خودما قرار دهیم. به همین دلیل انتخاب آبرسانی مناسب برای صورت از اهمیت بالایی برخوردار است.

هیالورونیک اسید، ماده‌ای است که باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود و به صورت طبیعی در پوست انسان وجود دارد. با افزایش سن و بنا بر عوامل مختلف میزان این ماده در پوست کاهش می‌یابد و در نتیجه باید سراغ محصولاتی برویم که این کمبود را برای‌مان جبران کنند. برند سرشناس و آمریکایی نوتروژینا یکی از معتبرترین برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست است و با توجه به قیمت و کیفیت مناسب، جای خود را به‌خوبی در سبد محصولات آرایشی و بهداشتی باز کرده است.

آبرسان‌های این برند با استفاده از مواد همچون عصاره‌های گیاهی، ویتامین ای و هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند و به همین دلیل پوست را به بهترین شکل ممکن تغذیه و آرسانی می‌کنند. در این مطلب قصد داریم خواص و فواید آبرسان نوتروژینا و همچنین چند نوع از آبرسان‌های این برند را معرفی کنیم، تا برای انتخاب محصول مورد نظرتان، راحت‌تر تصمیم بگیرید.

همه چیز درباره خواص و فواید آبرسان‌های نوتروژینا

آبرسان‌های نوتروژینا برای حفظ درخشندگی طبیعی پوست مناسب‌اند و می‌توانند کار تغذیه پوست را به بهترین نحو انجام دهند. این محصولات ماندگاری بیست‌وچهار ساعته دارند و می‌توان قبل از آرایش از آن‌ها استفاده کرد. آبرسان‌های این برند پارابن، چربی، الکل و مواد حساسیت‌زا ندارند و اگر پوست حساسی دارید می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. این محصولات حاوی ویتامین ای، نیاسینامید و هیالورونیک اسید هستند.

آبرسان‌های نوتروژینا بسیار سبک، جوان‌ساز و کلاژن‌ساز هستند و باعث تقویت، افزایش استحکام و روشن‌سازی پوست می‌شوند. محصولات آبرسان این برند برای رفع تیرگی، خستگی و کدری پوست طراحی شده‌اند و مجموعاً در دسته آبرسان‌های قدرتمند جا می‌گیرند. این محصولات برای انواع پوست‌های خشک و چرب و مختلط مناسب‌اند و می‌توانید بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کنید. این محصولات اغلب خاصیت تسکین‌دهندگی دارند و  قرمزی و خارش پوست را کاهش می‌دهند.

علاوه بر این‌ها آبرسان‌های این شرکت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، حرارت و آلودگی هوا هم محافظت می‌کنند. شاید بد نباشد به این نکته هم اشاره کنیم که برند نوتروژینا همواره سعی می‌کند در کنار کیفیتی مناسب، محصولاتی مقرون‌به‌صرفه تولید کند و آبرسان‌های این برند هم از این قاعده مستثنی نیستند.

نکاتی کلی در مورد محصولات نوتروژینا

  • آیا محصولات نوتروژینا تست حیوانی دارند؟

در وب‌سایت این برند آمده است که برای تولید و تحقیق و توسعه محصولات خود از آزمایش‌های حیوانی استفاده نمی‌کند. اما در بعضی کشورها هنوز برای تأیید محصولات آرایشی و بهداشتی به آزمایش‌های حیوانی نیاز دارند و نوتروژینا در این کشورها مورد آزمایش‌های حیوانی قرار می‌گیرد. نوتروژینا ادعا می‌کند که در این کشورها هم به دنبال راه جایگزین می‌گردد، چرا که می‌توان بدون به‌خطر انداختن سلامت حیوانات هم محصولات را تأیید و استفاده کرد.

  • آیا محصولات نوتروژینا کاملاً گیاهی است؟

نوتروژینا برند گیاهی نیست و در محصولاتش از موادی همچون موم زنبور عسل و لانولین استفاده می‌کند. در واقع برخی از محصولات این برند گیاهی است و برخی از آن‌ها مشتقات محصولات حیوانی دارند.

انواع آبرسان‌های نوتروژینا

آبرسان زردچوبه نوتروژینا

آبرسان زردچوبه نوتروژینا

آبرسان زردچوبه نوتروژینا برای پوست‌های چرب و مختلط، دهیدراته و مستعد جوش مناسب است. از آن‌جایی که پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه هستند، بهتر است از کرم‌های آبرسانی استفاده کنیم که بافتی سبک داشته باشند و روی پوست حس چربی و سنگینی ایجاد نکنند.

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان زردچوبه مدل Clear & Soothe نوتروژینا بافتی ژلی دارد و خیلی سریع جذب پوست می‌شود. این محصول با استفاده از عصاره زردچوبه به نرمی و آبرسانی پوست کمک می‌کند و رطوبت آن را هم حفظ می‌کند. این کرم ضدالتهاب، ضدباکتری و تکسین‌دهنده پوست است. آبرسان زردچوبه به خاطر آنتی‌اکسیدان‌های قوی در ترکیب‌اش به‌خوبی از پوست در برابر عوامل مخرب و آسیب‌زا و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و جلوی پیر شدن پوست را هم می‌گیرد. این کرم جلوی انسداد منافذ پوست را هم می‌گیرد و به این ترتیب باعث روشن و شفاف شدن پوست می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول این است که برای بعد از اصلاح صورت بسیار مناسب است و پوست صورت را تسکین می‌دهد و جلوی قرمزی و خارش بعد از اصلاح را می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نداشتن پارابن و الکل و مواد حساسیت‌زا اشاره کرد. کرم مرطوب‌کننده نوتروژینا حجم ۷۵ میلی‌تری دارد و تمام ویژگی‌هایی که در آبرسانی خوب به‌دنبالش هستید را در اختیارتان می‌گذارد.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost

واتر ژل آبرسان نوتروژینا با حجم ۵۰ میلی‌لیتری، بافتی فوق سبک و ژلی دارد. این محصول دارای هیالورونیک اسید و گلیسیرین است که باعث آبرسانی عمیق به پوست می‌شوند و با اثری ۲۴ ساعته به استحکام، نرمی و لطافت پوست کمک می‌کنند. از ترکیبات دیگر این آبرسان می‌توان به موادی همچون دایمتیکون، فنوکسی اتانول، پلی اکریل آمید، سیئاریل اولیوات، کلرفنزین و کربومر اشاره کرد.

واتر ژل مدل هیدرو بوست جلوی ایجاد چین‌وچروک را می‌گیرد و باعث شفافیت پوست می‌شود. این محصول ضدحساسیت است و مواد مضری مثل چربی و الکل ندارد. این محصول برای تمامی پوست‌ها مناسب است. هرچند این محصول برای افرادی با پوست خشک بیشتر از همه توصیه می‌شود، چرا که پوست خشک بیشتر در معرض از دست دادن آب قرار می‌گیرد و آبرسانی به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. واتر ژل نوتروژینا در کنترل چربی پوست نقش دارد و به کاهش قرمزی و خارش پوست کمک می‌کند. این محصول با کیفیت خوبی که دارد مورد تأیید متخصصان است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سرم آبرسان عمیق حاوی هیالورونیک اسید مدل Hydro Boost

سرم آبرسان عمیق حاوی هیالورونیک اسید مدل Hydro Boost

سرم‌ آبرسان عمیق نوتروژینا هیالورونیک اسید غلیظی دارد که به عمیق‌ترین لایه‌های پوست می‌رسد و آن را به بهترین شکل تغذیه می‌کند. تأثیر این سرم ۲۴ ساعت است و برای تمامی پوست‌ها به‌ویژه پوست‌های دهیدراته و حساس مناسب است. سرم آبرسان هیدرو بوست دارای پرو ویتامین بی ۵ است که باعث بازسازی پوست می‌شود. این محصول بدون پارابن و رایحه تولید شده و مولکول‌های هیالورونیک اسید که با دو وزن کم و بالا هستند، تا هزار برابر بیشتر رطوبت را در خود نگه می‌دارند. این اتفاق در نهایت باعث ایجاد پوستی شاداب و سرزنده می‌شود.

از دیگر مواد استفاده شده در فرمولاسیون این محصول می‌توان به گلیسیرین، بوتیل گلیکول، هیدروکسی لیتول، صمغ زانتان، هیدروکسی اکسلیتول و دی‌اکسید تیتانیوم اشاره کرد. سرم نوتروژینا حجم ۱۵ میلی‌لیتری دارد و حتی یک بار استفاده از آن برای آبرسانی به پوست کافی است. هرچند بهتر است صبح‌ها و شب‌ها در روتین مراقبت از پوست خود آن را بگنجانید. اگر می‌خواهید پوستی سالم و شفاف داشته باشید، سرم هیدروبوست نوتروژینا با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت نسبتاً خوب می‌تواند گزینه مناسبی برای قرارگیری در سبد محصولات‌تان باشد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.7 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا