برند ها و محصولات

تینت ابرو نیوول؛ فرم‌دهی و زیبایی ابروها در یک‌جا

ابروها، یکی از برجسته ترین ویژگی‌های زیبایی چهره هستند که تاثیر مستقیم و نقش حیاتی در تعیین جذابیت و جلوه دادن به صورت را دارند. ابرو را می‌توانیم چارچوپ و قاب چهره بدانیم که در تعیین ابعاد و تعادل ظاهری چهره نقش بسیاری مهمی دارد. هر تغییر کوچک و یا بزرگ در ابروها مانند تغییر ضخامت، رنگ کردن، اصلاح و فرم دهی به آن می‌تواند چهره‌ی شما را کاملا تغییر دهد.

تینت ابرو برای تغییر رنگ ابرو

این روزها محصولات و روش‌های متنوعی برای آرایش ابرو و زیباتر شدن آن‌ها وجود دارد. یکی از جدیدترین روش‌ها استفاده از تینت ابرو است. تینت ابرو محصول آرایشی مخصوص ابرو بوده که معمولا در قالب ژل یا مایع تولید می‌شود. رنگدانه‌های استفاده شده در تینت بسیار قوی بوده اما جلوه نهایی آن بر روی صورت کاملا طبیعی و قابل قبول است. تینت ابرو با رنگ‌دهی موقت به ابرو و پر کردن نقاط خالی آن باعث یکدست و پرپشت شدن ابروها می‌گردد.

محصولی گیاهی و با سه رنگ متفاوت

رنگ‌های مختلف تینت ابرو نیوول

تینت ابرو نیوول که به آن رنگ ابروی موقت هم گفته می‌شود، محصولی مناسب برای آرایش ابرو و بهبود شکل ظاهری آن است. این تینت یکی از بهترین محصولات نیوول بوده که علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم‌دهی به ابروها، باعث تقویت و ضخیم شدن تارهای ابرو می‌شود. این محصول دارای 3 رنگ متنوع قهوه‌ای، قهوه‌ای روشن و مشکی است که هر فرد بر اساس رنگ پوست، مو و سلیقه خود می‌تواند از آن استفاده کند.

رنگ ابرو و مژه نیوول به دلیل داشتن رنگ دانه‌های قوی می‌تواند ابروهای شما را به طور کامل و یکدست پوشش دهد. اگر پوست حساسی دارید، جای نگرانی نیست. چرا که فرمول این محصول به طور کامل گیاهی بوده و قابل استفاده برای تمامی افراد و پوست‌های حساس است. حتی اگر ابروهای تتو شده هم داشته باشید می‌توانید از رنگ ابروی نیوول برای نقاطی که کم رنگ شده و یا ریزش رنگ داشته هم استفاده کنید.

استفاده آسان

تغییر رنگ ابرو بعد از استفاده تینت ابرو نیوول

استفاده از رنگ ابرو نیوول بسیار آسان بوده و برای مصرف درست از آن در داخل جعبه‌ محصول، اکسیدان مخصوص به همراه ظرف و براش وجود دارد. از این محصول آرایشی می‌توانید حداقل 15 بار برای رنگ کردن مژه و ابروهای خود استفاده کنید. با هر بار استفاده، محصول تا دو هفته بدون هیچ مشکلی روی ابروهای شما باقی خواهد ماند.

اگر به ابروهای پرپشت با حفظ ظاهر طبیعی علاقه دارید، این محصول نیوول گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول را می‌توانید با تخفیف ویژه و به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کنید و با مصرف آن زیبایی دو چندان به چهره‌ی خود ببخشید.

رنگ ابرو و مژه
نیوول

رنگ ابرو و مژه نیوول

25%
308900 231675
تومان

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا