آرایش چشمآرایش صورت

بهترین کانسیلر پوست خشک و حساس برای دور چشم (ایرانی و خارجی)

اغلب افراد تصور می‌کنند که استفاده از کانسیلر، فقط برای آرایش‌های کامل و خاص کاربرد دارد. به همین خاطر در آرایش روزانه خود، هیچ‌وقت از کانسیلر استفاده نمی‌کنند و در نتیجه، آرایش نهایی آن‌ها هیچ‌گاه از نظرشان کامل و تمیز نیست. حالا اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، باید از یک کانسیلر مناسب برای پوست‌تان استفاده کنید. مخصوصا اگر دور چشم سیاه دارید و لکه‌های قدیمی و آثار آکنه یا حتی چین و چروک‌های کوچک و بزرگ، شما را آزار می‌دهد. در این مطلب قصد داریم انواع برندها برای بهترین کانسیلر مناسب پوست خشک را با هم بررسی کنیم. اگر شما هم دقیقا نمی‌دانید که کدام برند، بهترین کانسیلر پوست خشک و حساس را برای دور چشم دارد، همراه ما باشید!

در انتخاب کانسیلر پوست خشک به چه ویژگی‌هایی باید توجه کنیم؟

قبل از معرفی بهترین برند دارای کانسیلر مناسب پوست خشک، ابتدا اجازه دهید که نکات مهم برای انتخاب کانسیلر مناسب را بررسی کنیم. در زمان خرید یک کانسیلر، این موارد را به خاطر بسپارید:

شناخت انواع کانسیلر و زمان استفاده از هر کدام

برای به‌دست آوردن بهترین نتیجه، ابتدا باید انواع کانسیلر را بشناسید. همچنین باید بدانید که کدام یک از آن‌ها برای چه مدل پوست و البته چه نوع آرایشی مناسب هستند. کانسیلر در شکل‌های مختلفی وجود دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • کانسیلر رنگی: دارای رنگ‌های سبز، بنفش و نارنجی برای بهبود ظاهر پوست.
  • کرمی: دارای بافت غلیظ و سنگین، مناسب برای پوشش‌دهی کامل خال و لکه‌های تیره.
  • مایع: بافت سبک و روان، مناسب برای همه پوست‌ها و پوشش‌دهی متوسط.
  • قلمی: کانسیلر استیک یا اسپات، مناسب برای پنهان کردن جوش، جای زخم و خال.
  • دور چشم: کانسیلر مخصوص زیر چشم برای از بین بردن تیرگی یا چین و چروک.

در نظر گرفتن نوع پوست

انواع کانسیلر برای پوست‌های مختلف در بازار وجود دارند. اگر می‌خواهید پس از خرید محصول مد نظرتان، به همان نتیجه عالی و ایده‌آل دست پیدا کنید، حتما نوع پوست خود را تعیین نمایید. استفاده از کانسیلر نامناسب برای پوست، میزان پوشش‌دهی را کاهش داده، به‌خوبی روی پوست نمی‌نشیند و یا به خراب‌شدن آرایش شما منجر می‌شود.

در نظر گرفتن نوع مشکل پوستی

کانسیلرهای در انواع رنگ‌های سبز، نارنجی، بنفش، قرمز یا زرد در بازار وجود دارند. هر کدام از آنها برای تصحیح نوع خاصی از مشکلات پوستی، عرضه شده‌اند. برای مثال، سبز به کاهش قرمزی کمک می‌کند و برای از بین‌بردن آثار جوش و آکنه مناسب است. نارنجی برای پوست‌های تیره و لکه‌های پوستی قهوه‌ای ایده‌آل است و کانسیلر با رنگ زرد، پوشش خوبی برای تیرگی اطراف چشم خواهد داشت.

بنابراین ابتدا نوع مشکل پوستی خود را تعیین کنید. سپس گزینه‌ای را بخرید که بهترین و مناسب‌ترین عملکرد برای آن مشکل پوستی شما را دارد.

انتخاب سه رنگ نزدیک به رنگ پوست

برای به‌دست آوردن بهترین نتیجه، سه رنگ متناسب و نزدیک به تناژ پوست خود بخرید. به این شکل، می‌توانید در زمان آرایش، با استفاده از سه رنگ نزدیک به هم، به صورت خود بُعد داده و یک آرایش تمیز و شیک داشته باشید.

کانسیلر تیره‌تر برای اطراف صورت، متوسط برای گونه‌ها و روی چانه و کانسیلر یک یا دو درجه روشن‌تر از پوست برای زیر چشم استفاده می‌شود. البته می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود، تنها با خرید دو رنگ کانسیلر آرایش شیک و کاملی به‌دست آورید. یعنی یک کانسیلر کمی روشن‌تر از پوست خود و یک کانسیلر کمی تیره‌تر.

حالا وقت آن رسیده است که بهترین کانسیلر پوست خشک ایرانی برای دور چشم را با هم بررسی کنیم. همراه ما باشید.

بهترین کانسیلر پوست خشک ایرانی

اولین بار است می‌خواهید یک کانسیلر بخرید؟ و ترجیح می‌دهید که یک برند ایرانی را امتحان کنید؟ گزینه‌های زیر همه از بهترین کانسیلرهای ایرانی برای پوست خشک هستند:

روبی سان: فاقد پارابن و ضد چروک

کانسیلر مایع روبی سان

یکی از شایع‌ترین مشکلات پوست خشک، شکنندگی سریع پوست و ظهور زود هنگام چین و چروک است. معمولا این چین و چروک‌ها در اطراف چشم و اطراف لب که پوست نازک‌تر است، خیلی سریع‌تر پدیدار می‌شوند. به همین خاطر استفاده از محصولات آرایشی دارای ترکیبات ضد چروک، می‌تواند بهترین راه‌حل در این شرایط باشد.

کانسیلر مایع روبی سان با خواص ضد چین و چروک خود، از افزایش و تشدید چروک‌های دور چشم جلوگیری می‌کند. همچنین این کانسیلر به بهبود ظاهر پوست کمک می‌کند. بافت مایع و روان این محصول، باعث شده که استفاده از این کانسیلر برای افراد با پوست خشک، ایده‌آل باشد. این کانسیلر به‌خوبی روی پوست پخش شده و در پایان، ظاهری بسیار طبیعی و زیبا برای اطراف چشم شما می‌سازد.

مای: جلوگیری از خشکی و پیری زودرس

کانسیلر مایع جنتل تاچ بلک دایموند

کاهش آب میان بافتی سلول‌ها، یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک در اطراف چشم است. با استفاده از محصولات آبرسان و ضد چروک، می‌توان این شرایط را تغییر داد. کانسیلر مایع مای مدل جنتل تاپ بلک دایموند، یکی از بهترین کانسیلر پوست خشک ایرانی است که مهم‌ترین خاصیت آن، جلوگیری از پیری زودرس است. این محصول برای افرادی که در اطراف چشم و اطراف لب خود شاهد چین و چروک‌های ظریف و نازک هستند، ایده‌آل خواهد بود.

کانسیلر مایع مای مدل جنتل تاچ بلک دایموند با حفظ طراوت و شادابی پوست، از خشکی بیش از حد و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. کاور کردن تیرگی‌ها و پف اطراف چشم و پوشانندگی عالی لکه‌های پوستی، از دیگر خواص این کانسیلر مای هستند.

این لی: ضد آفتاب با ماندگاری بالا

کانسیلرSPF 20 این لی

اشعه‌های مضر آفتاب، خود یکی از مهم‍ترین دلایل تخریب پوست هستند. استفاده از ضد آفتاب، اولین گام مراقبت از پوست است. اما ترکیب کرم ضد آفتاب روزانه با انواع لوازم آرایشی دارای ضد آفتاب، می‌تواند میزان محافظت از پوست شما را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین با استفاده از محصولات آرایشی دارای ضد آفتاب، به شکل موثرتری از پوست خود محافظت خواهید کرد. مخصوصا در مقابل اشعه‌های UVA و UVB تا اثر این اشعه‌ها را به کمترین میزان ممکن می‌رسانید.

کانسیلر قلمی این لی، علاوه بر پوشانندگی بالا، باعث بهبود جریان خون مویرگی می‌شود. همچنین این محصول دارای خواص ضد آفتاب نیز بوده و از پوست شما در طی روز محافظت می‌کند. شکل قلمی این محصول باعث شده که استفاده از آن برای پوشاندن لکه‌های کوچک، ناحیه اطراف چشم، خال‌های مختلف و آثار زخم و بخیه، ایده‌آل باشد.

کانسیلر SPF 20
این لی

کانسیلر این لی با SPF 20

10%
185000 166500
تومان

آرت اسکین: مناسب برای تمام روز

کانسیلر فول کاور Art Skin

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اغلب افراد دارای پوست خشک با آن مواجه هستند، عدم پخش‌شدن مناسب انواع محصولات آرایشی و بهداشتی روی پوست آن‌ها است. معمولا همه کرم‌های آرایشی و محصولات دارای کرم پودر، بافت تکه‌تکه یا کیکی روی پوست خشک دارند و هیچ‌گاه ظاهر صاف و یک‌دست برای این افراد ایجاد نمی‌کنند. در چنین حالتی است که یکی از بهترین کانسیلرهای پوست خشک ایرانی یعنی آرت اسکین، مدل فول کاور، بهترین گزینه برای افراد دارای پوست خشک خواهد بود.

این محصول بافت سبک و مخملی دارد، به هیچ عنوان روی پوست تکه‌تکه نشده و خطوط نازک را هم به‌خوبی کاور می‌کند. کانسیلر آرت اسکین در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است و می‌توانید با توجه به تناژ پوست خود، یکی از آن‌ها را برای خود برگزینید.

پریم: ضد التهاب و نرم کننده

کانسیلر دور چشم اس پی اف 25 پریم

در صورتی که برای پوست اطراف چشم خود به‌صورت تخصصی به دنبال یک کانسیلر ایده‌آل هستید، کانسیلر دور چشم اس پی اف 25 پریم، همان گزینه عالی برای شما است. این محصول علاوه بر پوشانندگی عالی، به رفع پف و ورم اطراف چشم‌ها هم کمک می‌کند. افزایش شفافیت، طراوت و شادابی اطراف چشم همراه با داشتن ضد آفتاب با اس پی اف 25، از دیگر مزایای این محصول است.

کانسیلر دور چشم پریم برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسب خواهد بود. هر چند به دلیل تخصصی بودن این محصول، افراد دارای پوست خشک و حساس به‌راحتی می‌توانند برای تمام صورت خود و البته دور چشم‌شان، از این کانسیلر استفاده کرده و از کاور فوق‌العاده آن در تمام روز، لذت ببرند.

در صورتی که با وجود انواع کانسیلر پوست خشک و حساس ایرانی، دوست دارید با برخی از بهترین محصولات خارجی هم آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین کانسیلر برای پوست خشک خارجی برای دور چشم را هم به شما معرفی کنیم.

کانسیلر دورچشم  اس پی اف 25
پرایم

کانسیلر دور چشم پرایم با SPF25

27%
179000 131270
تومان

بهترین کانسیلر مخصوص پوست خشک خارجی

در میان محصولات خارجی، انواع کانسیلرها از برندهای مشهور و محبوب به چشم می‌خورند که انتخاب یکی از آن‌ها برای استفاده روزمره، اصلا ساده و راحت به نظر نمی‌رسد. اگر دقیقا نمی‌دانید که کدام کانسیلر برای پوست خشک خارجی بهترین گزینه برای شما است، برندهای زیر را در حین خرید، به خاطر داشته باشید:

میبلین: بافت سبک و جذب سریع

کانسیلر دور چشم سوپر استی میبلین

پوست شکننده و نازک اطراف چشم، بسیار حساس‌تر از بقیه بخش‌های صورت است و به همین خاطر، استفاده از محصولات بهداشتی و البته آرایشی متناسب برای این قسمت از صورت، همیشه با چالش‌های بسیار بیشتری همراه خواهد بود.

خوشبختانه در میان انواع محصولات آرایشی خارجی، برند میبلین با عرضه کانسیلر دور چشم Super Stay، یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک کانسیلر اختصاصی دور چشم است. کانسیلر میبلین در برابر آب و تعریق مقاوم بوده، بافت بسیار سبکی دارد و با ماندگاری 24 ساعته، یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه و طولانی‌مدت خواهد بود. پوشانندگی بالا و کاهش تیرگی و پف اطراف چشم، از دیگر ویژگی‌های این کانسیلر پوست خشک و حساس خارجی است.

رولوشن: ترکیبات گیاهی و فاقد تست حیوانی

 کانسیلر مدل کانسیل اند هایدرایت رولوشن

یکی از بهترین محصولات ساخت کشور انگلستان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برند رولوشن است. این برند، بدون تست حیوانی و با استفاده از ترکیبات گیاهی، یکی از بهترین برندهای دنیا لقب گرفته است که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. در صورتی که شما پوست خشک و حساسی دارید، برای استفاده روزانه به یک کانسیلر نیاز داشته و از همه مهم‌تر این‌که تعریق زیادی را نیز در طی روز تجربه می‌کنید، بدون شک خرید کانسیلر رولوشن مدل کانسیل اند هایدرایت، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این کانسیلر دارای خواص آبرسانی است و بافت بسیار نرم و سبکی نیز دارد. به‌راحتی می‌توانید این کانسیلر را روی اطراف چشم و حتی اطراف لب خود استفاده کرده و از پوشانندگی بی‌نظیر آن در طی روز، لذت ببرید.

لورال: ضد آلرژی با استفاده بسیار راحت

 کانسیلر لومی مجیک لورال

افزایش درخشندگی پوست و پوشش کامل خطوط اطراف چشم، از مهم‌ترین مشخصه‌های کانسیلر لورال مدل لومی مجیک هستند. طراحی قلمی این کانسیلر باعث شده که استفاده از آن بسیار راحت باشد و حتی اگر شما کاملا مبتدی هستید، به‌سادگی می‌توانید نقاط تیره اطراف چشم خود را با این محصول، بپوشانید.

مهم‌ترین مشخصه این کانسیلر، ضد آلرژی بودن آن است. بنابراین افراد دارای پوست خشک و حساس، می‌توانند با خیال راحت از کانسیلر لورال استفاده کرده و تیرگی اطراف چشمان خود را با این محصول، کاور کنند. ماندگاری بسیار بالا و افزایش شادابی پوست، از دیگر مشخصه‌های این کانسیلر خارجی است.

فلورمار: یک گزینه عالی برای حرفه‌ای‌ها

 پالت حرفه‌ای کانسیلر فلورمار

در صورتی که شما به‌صورت حرفه‌ای آرایش کرده و همیشه از بهترین محصولات به‌صورت تخصصی استفاده می‌کنید، باید یک کانسیلر تخصصی نیز داشته باشید که در این صورت، برند فلورمار یک گزینه عالی برای شما دارد. پالت حرفه‌ای کانسیلر فلورمار با داشتن 5 رنگ متفاوت، یکی از بهترین محصولات آرایشی خارجی است که برای هر نوع مشکل پوستی اطراف چشم، یک راه‌حل ایده‌آل دارد.

هر کدام از رنگ‌های این پالت، می‌تواند یکی از مشکلات پوستی را از بین ببرد. روشن‌سازی پوست با رنگ سفید، حذف قرمزی و پوشاندن التهاب و آکنه‌های فعال با رنگ سبز، تنظیم تناژ پوست با رنگ بنفش، از بین بردن تیرگی اطراف چشم با رنگ صورتی و در نهایت کاور عالی پوست با رنگ بژ این پالت کانسیلر، قابل انجام است. برای استفاده از این محصول شما به یک براش و البته یک پد هم برای فید کردن رنگ‌ها نیاز دارید.

بورژوا: استفاده از عصاره‌های میوه برای افزایش طراوت و شادابی

کانسیلر میوه‌ای هلثی میکس بورژوا

بدون شک شما هم می‌دانید که عصاره‌های میوه، می‌توانند شادابی و طراوت را به پوست شما هدیه دهند. اگر می‌خواهید با بهترین کانسیلر برای پوست خشک خارجی آشنا شوید که از عصاره‌های میوه‌ای هم در ترکیبات خود استفاده می‌کند، باید کانسیلر بورژوا مدل هلثی میکس را به شما معرفی کنیم.

این کانسیلر دارای عصاره زردآلو، طالبی و تمشک بوده و علاوه بر این، با داشتن ویتامین‌های E، C و B5، می‌تواند گردش خون موضعی اطراف چشم شما را بیشتر کند. گردش خون بیشتر به‌معنای روشنی و طراوت بیشتر است و با استفاده از این کانسیلر، تیرگی و پف دور چشم شما به‌مرور کاهش می‌یابد. کاور بسیار خوب سیاهی زیر چشم، جذب سریع، بافت سبک و بوی بسیار ملایم و خوشایند، از دیگر ویژگی‌های این کانسیلر دور چشم پوست خشک هستند.

یک نتیجه ایده‌آل با استفاده از بهترین کانسیلر برای پوست خشک

حالا و با معرفی این کانسیلرها، انتخاب یک گزینه مناسب برای شما باید بسیار راحت‌تر شده باشد. در این مطلب، 10 مورد از بهترین کانسیلر برای پوست خشک را با هم بررسی کردیم که به‌صورت اختصاصی، برای اطراف چشم طراحی و تولید شده‌اند. افزایش آبرسانی، بافت سبک و نرم همراه با پوشانندگی عالی، همه از مهم‌ترین مشخصه‌های انواع کانسیلر دور چشم پوست خشک است. الان نوبت شما فرا رسیده که به ما بگویید: از نظر شما بهترین کانسیلر برای پوست خشک اطراف چشم کدام گزینه است؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا