آرایشآرایش صورتروتین پوستیمراقبت از پوست

بهترین کرم ضدآفتابِ آبرسان برای انواع پوست کدام‌اند؟

ضدآفتاب‌ها یکی از بخش‌های ثابت روتین پوستی هستند و در این مسئله جای حرف و حدیثی وجود ندارد. اما حالا که باید همیشه ضدآفتاب بزنیم و از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنیم شاید بد نباشد از ضدآفتاب‌های چندکاره استفاده کنیم تا همز‌مان نیازهای دیگر پوست‌مان را هم برطرف کنیم. مثلاً بسیاری از ضدآفتاب‌ها ضد لک و ضدچروک هستند یا در بسیاری از ضدآفتاب‌ها سفیدکننده وجود دارد و کار کرم‌پودر را هم انجام می‌دهند.
در میان این دسته از محصولات ضدآفتاب‌هایی را هم داریم که علاوه‌بر محافظت از پوست در برابر خورشید وظیفه مرطوب نگه داشتن و آب‌رسانی را هم انجام می‌دهد و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. چنین محصولاتی مخصوصاً برای افرادی که پوستی خشک و حساس دارند، بسیار ایده‌آل است. از آن‌جایی که آب‌رسانی به پوست و حفظ شادابی برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک بسیار مهم است، شاید بد نباشد موقع خرید ضدآفتاب سراغ محصولاتی برویم که خاصیت آب‌رسانی را هم در خودشان جا داده‌اند.برای همین و با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب ضدآفتا‌ب‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده ایرانی و خارجی که کیفیت مناسبی دارند را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین با اعلام قیمت ضدآفتاب‌ها شاید بتوانیم شما را برای انتخاب محصول موردنظرتان یاری کرده باشیم.

بهترین کرم‌های ضدآفتاب‌ آب‌رسان ایرانی

ضدآفتاب لافارر

ضدآفتاب لافارر

ضدآفتاب و ضدلک لافارر برای پوست نرمال و خشک با اس‌پی‌اف ۳۰ از محصولاتی است که چندین ويژگی خوب را همزمان به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. این ضدآفتاب همان طور که از پوست در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید محافظت می‌کند، مانع از ایجاد لکه و آکنه هم می‌شود. علاوه بر آن با رطوبت‌رسانی عمیق به پوست، جلوی ایجاد چین و چروک را می‌گیرد و در نتیجه صورتی شاداب و جوان به فرد هدیه می‌دهد. بد نیست این را هم بدانید که این کرم بافت سبکی دارد و پس از استفاده حالت سنگینی روی پوست به‌وجود نمی‌آورد.
این محصول حاوی عصاره بیربری، شیرین بیان، پاپایا و آلوئه‌ورا است که نقش به‌سزایی در آب‌رسانی و شادابی پوست ایفا می‌کنند. علاوه‌بر این موارد این کرم بی‌رنگ است و در نتیجه می‌تواند برای آقایان هم گزینه خوبی باشد. اگر هنوز هم در انتخاب این محصول شک دارید بد نیست این را هم بدانید که این محصول لافارر ضدحساسیت و قرمزی است و برای مصرف روزانه بسیار مناسب است.

ضدآفتاب سان سیف

ضدآفتاب سان سیف

کرم ضدآفتاب و ضد چروک رنگی سان سیف با اس‌پی‌اف ۵۰ یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توانید چند کار مختلف را از آن انتظار داشته باشید. اول اینکه این محصول با اس‌پی‌اف ۵۰ محافظ قدرتمندی در برابر اشعه آفتاب است و به‌خوبی از پوست مراقبت می‌کند. از طرف دیگر در فرمولاسیون این کرم از موادی استفاده شده است که خاصیت ضدپیری و ضدچروک دارند.
برای اینکه جلوی چین و چروک پوست گرفته شود، در این محصول از مرطوب‌کننده‌ها و آب‌رسان‌ها استفاده شده است. عصاره جلبک دریایی، ویتامین ای، ویتامین بی ۵، ویتامین سی، کلاژن، هیلارونیک اسید و آب دیونیزه از ترکیب‌های موجود در این کرم هستند که به حفظ رطوبت و رفع چروک پوست کمک می‌کنند.
علاوه بر این‌ها ضدآفتاب سان سیف در برابر تعریق، آب و همچنین هوای آلوده مقاوم است. این محصول در چند رنگ مختلف طراحی شده است، پس با خیال راحت می‌توانید کرمی متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. بد نیست این نکته را هم بگوییم که قیمت ضدآفتاب سان سیف با حجم ۵۰ میلی‌لیتری که دارد کاملاً مناسب و مقرون‌ به صرفه است.

ضدآفتاب درماتیپیک

ضدآفتاب درماتیپیک

ضدآفتاب رنگی مدل هیدرا برای پوست‌های نرمال تا خشک ساخته شده است و اس‌پی‌اف ۵۰ دارد. این محصول برند ایرانی درماتیپیک بافت سبکی دارد و بدون ایجاد احساس چربی روی پوست سریع جذب می‌شود و با رنگ‌دانه‌های طبیعی‌اش پوششی یک‌نواخت و ی‌دست ایجاد می‌کند.
این محصول با داشتن اس‌پی‌اف پنجاه از پوست در برابر اشعه‌های مضر یووی محافظت می‌کند و جلوی بروز پیری زودرس را می‌گیرد. ضدآفتاب درماتیپیک گزینه‌ای مطلوب برای پوست‌های خشک است؛ چرا که با داشتن عصاره آلوئه‌ورا، جلبک و روغن جوجوبا آب‌رسانی و حفظ رطوبت به‌خوبی انجام می‌شود و با استفاده از آن پوست خشک و کشیده نمی‌شود.
این محصول در برابر تعریق و آب مقاوم است، اما باید به خاطر داشته باشید که مثل تمام کرم‌های ضدآفتاب هر دو ساعت یک‌بار آن را تجدید کنید. این محصول در حجم ۵۰ میلی‌لیتری و در سه رنگ رز بژ، بژ طبیعی و بژ طلایی عرضه می‌شود.

ضدآفتاب مای

ضد آفتاب MY

ضدآفتاب اسمارت دیفنس مای با داشتن هیالورونیک اسید در فرمولاسیون خود به خوبی نشان می‌دهد که کار آب‌رسانی به پوست را بسیار جدی گرفته است. این محصول بی‌رنگ برند مای با اس‌پی‌اف پنجاه از پوست در برابر اشعه ماوراءبنفش محافظت می‌کند و مانع از ایجاد لک و چین‌وچروک روی صورت می‌شود.
فلوئید اسمارت دیفنس بافت ژلی و سبکی دارد و برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند مناسب است. این ضدآفتاب بر پایه آب ساخته شده و روغن کمی در تولیدش به کار رفته است، برای همین روی پوست اثر چربی و سفیدی باقی نمی‌گذارد، هرچند که به دلیل آب‌پایه بودن در برابر تعریق و آب مقاومتی ندارد و باید آن را هر دو ساعت یک بار تجدید کنید.
علاوه بر هیالورونیک اسید که آب‌رسانی قوی است، ویتامین ای و آلفابیزابولول هم در ساخت این محصول به کار رفته است. این ضدآفتاب پارابن و سیلیکون ندارد و با وجود تمام ویژگی‌های خوبی که برشمردیم قیمت مناسبی دارد و می‌توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

ضدآفتاب پریم

ضدآفتاب پریم

کرم ضدآفتاب بی‌رنگ جوان‌کننده پوست پریم با اس‌پی‌اف ۵۰ بافتی سبک دارد و بی‌رنگ است. این محصول به دلیل داشتن ترکیب‌های مؤثری همچون ویتامین ای و عصاره تاک خاصیت رطوبت‌رسانی و جوان‌سازی دارد. همچنین این ضدآفتاب پریم به ترمیم و احیای پوست کمک می‌کند و بافت ارتجاعی پوست را بهبود می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به جذب سریع و خاصیت جوان‌کنندگی آن اشاره کرد.
علاوه‌براین این محصول سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های محافظ پوست است و چربی ندارد. از ترکیب‌های مهم این محصول می‌توان به تیتانیوم دی‌اکسید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات و آب دی‌یونیزه اشاره کرد. همچنین این محصول کار آب‌رسانی به سلول‌های پوست را انجام می‌دهد و موجب طراوت و شادابی پوست می‌شود. کرم ضدآفتاب پریم ۴۰ میلی‌لیتری است و با داشتن قیمتی مناسب می‌تواند به محصولی ایدئال برای مصرف روزانه تبدیل شود.

بهترین کرم‌های ضدآفتاب و آب‌رسان خارجی

ضدآفتاب الارو

ضدآفتاب الارو

ضدآفتاب بدون رنگ الارو با اس‌پی‌اف ۵۰ برای انواع پوست‌ها مناسب است. این کرم به دلیل بی‌رنگ بودن برای خانم‌ها و آقاین کاملاً ایده‌آل است. ضدآفتاب الارو مات‌کننده پوست است و حالت براق روی پوست به‌وجود نمی‌آورد و به‌خوبی جذب پوست می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول برند الارو این است که عوامل آبرسان و درماکسیل در خود دارد تا از بروز چین‌و چروک جلوگیری کند و آن را کاهش دهد.
مواد آبرسان درون کرم باعث شادابی پوست می‌شوند و جلوی خشکی و کشیدگی آن را می‌گیرند. همچنین این محصول با داشتن تیتانیوم دی‌اکسید در خود در دسته ضدآفتاب‌های معدنی جای می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌ها مهم ضدآفتاب الارو این است که ضدتعریق است و در برابر آب مقاوم است. همچنین قرمزی و برافروختگی که بر اثر نور خورشید ایجاده شده باشد را برطرف می‌کند و پارابن و مواد مضر در آن وجود ندارد. بد نیست این را بدانید که با وجود ويژگی‌های خوب، کیفیت بالا و حجم ۵۰ میلی‌لیتری، این محصول قیمت مناسبی هم دارد و برای مصرف روزانه کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

ضدآفتاب کلارنس

ضدآفتاب کلارنس

کرم ضدآفتاب یو وی پلاس آب‌رسان برند کلارنس (UV Plus Anti-Pollution) یکی از محصولاتی است که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که تمامی ویژگی‌های یک ضدآفتاب و آب‌رسان خوب را یک‌جا دارد. این محصول اس‌پی‌اف ۵۰ و رنگ صورتی روشن دارد و اولین ضدآفتاب پنج بعدی است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های یو وی و انواع آلودگی‌ها طراحی شده است.
این فرآورده فرانسوی از پوست در برابر پرتوهای یو وی و پنج نوع آلودگی محیطی از جمله آلودگی جوی، داخل ساختمان، ذرات گرد و غبار، نور آبی و آلودگی عکس محافظت می‌کند. این کرم بافت سبک و ژلی دارد و بدون بر جا گذاشتن سفیدی، خیلی سریع جذب پوست می‌شود.
در ترکیب این ضدآفتاب از عصاره برگ انبه استفاده شده است که سیستم دفاعی پوست را تقویت می‌کند. این محصول برای انواع پوست‌های چرب، خشک و ترکیبی مناسب است می‌توانید در پایان روتین مراقبت از پوست و قبل از آرایش از آن استفاده کنید. البته با توجه به کیفیت بالا و شهرت برند کلارنس، این محصول در دسته ضدآفتاب‌های نسبتاً گران محسوب می‌شود.

ضدآفتاب نوتروژینا

ضد آفتاب نوتروژینا

کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب نوتروژینا مدل هیدرو بوست با اس‌پی‌اف ۲۵ و حجم ۵۰ میلی‌لیتری، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای آب‌رسانی و مراقبت از پوست اشعه‌ها، می‌توانید سراغش بروید. این کرم ضدآفتاب با فرمولاسیون سبکی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی به عنوان فاوندیشن باشد. از طرفی استفاده از هیالورونیک اسید در این محصول باعث آب‌رسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود و نرمی و لطافت آن را افزایش می‌دهد.
این محصول برند نوتروژینا فاقد چربی و الکل است و به دلیل بافت سبکی که دارد برای استفاده روزانه کاملاً ایده‌آل است. مصرف طولانی‌مدت کرم باعث می‌شود پوستی درخشان و لطیف داشته باشید. همچنین این محصول پارابن ندارد و با داشتن ویتامین سی و آنتی‌اکسیدان‌های مناسب از پوست محافظت می‌کند. ضدآفتاب آمریکایی و معروف نوتروژینا ۵۰ میلی‌لیتری است و در کنار کیفیت خوب، قیمت مناسبی هم دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای اضافه شدن به کیف لوازم آرایش‌تان باشد.

ضدآفتاب سراوی

ضدافتاب سراوی

مرطوب‌کننده و ضدآفتاب سراوی با اس‌پی‌اف ۵۰ (CeraVe Facial Moisturizing Lotion) تمرکز ویژه‌ای رو آب‌رسانی و حفظ رطوبت پوست دارد. این کرم از دسته ضدآفتاب‌های معدنی است و موادی همچون سرامیدها، هیالورونیک اسید و نیاسینامید و ویتامین ای را در خود دارد که برای آب‌رسانی بسیار حیاتی‌اند. این محصول برای مراقبت روزانه از پوست‌های نرمال تا خشک طراحی شده است و مخصوصاً برای پوست‌های حساس مناسب است.
این لوسیون مرطوب‌کننده و آب‌رسان صورت بافت سبکی دارد و با ترکیبات ويژه سد محافظتی پوست را ترمیم و تقویت می‌کند. در ساخت این کرم از عطر و رایحه استفاده نشده است تا بوی عطر موجب قرمزی پوست نشود. همچنین این محصول فاقد ترکیبات کمدوژنیک است و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.
سراوی که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه لورآل است برای تولید محصولات مرطوب‌کننده و مراقبت از پوست خود شهرت دارد، به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید. این محصول با حجم ۵۰ میلی‌لیتری عرضه می‌شود و با توجه به کیفیت قیمت مناسبی دارد.

ضدآفتاب شیسیدو

ضدآفتاب شیسیدو

مرطوب‌کننده و ضدآفتاب مجموعه اوربن اینوایرمنت (Urban Environment Fresh-Moisture Sunscreen) با اس‌پی‌اف ۴۲ برند شیسیدو گزینه‌ای مناسب برای مراقبت از پوست و آب‌رسانی به آن است. این محصول با فناوری مراقبت دوگانه خورشید، اولین ضدآفتابی است که هم در برابر اشعه‌های ماوراءبنفش از پوست محافظت می‌کند و از طرفی بخشی از نور خورشید را برای افزایش زیبایی پوست به نور مفید تبدیل می‌کند.
این امولوسیون بافتی سبک و ابریشمی دارد که به نرمی روی پوست پخش می‌شود و روی آن می‌نشیند. با استفاده از این محصول به مدت ۱۲ ساعت رطوبت پوست حفظ می‌شود. این کرم به مدت ۴۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است، غیرحساسیت‌زا است و پارابن ندارد. این محصول توسط متخصصین پوست و چشم هم مورد آزمایش‌های مختلف قرار گرفته است. ضدآفتاب شیسیدو بی‌رنگ است و البته با توجه به کیفیت‌اش، قیمت بالایی دارد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.1 / 5. مجموع آرا: 15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا