مراقبت از مو

بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده

آماده شدن قبل از هر مهمانی و بیرون رفتن از خانه با موهای وز و در هم ریخته، اصلا اتفاق خوشایندی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل اغلب کسانی که دغدغه داشتن موهای صاف، سالم، زیبا و درخشان دارند، با کراتینه کردن موهای خود، به‌راحتی می‌توانند این دغدغه را از بین ببرند. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید کراتین چیست، چرا پس از کراتین به شامپوهای مخصوص نیاز دارید و از همه مهم‌تر این‌که بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده کدام هستند، همراه ما باشید تا در این مطلب از مجله خانومی همه این موارد را به‌صورت دقیق و کامل برای شما شرح دهیم!

فهرست مطالب

کراتینه کردن مو چیست؟

قبل و بعد کراتینه کردن مو

کراتین مو نوعی تکنیک صافی و احیای موها است که در طی آن، پروتئین کراتین را به شکل مصنوعی وارد بافت ساقه‌های مو می‌کنند. موها به این پروتئین برای صاف شدن و احیا نیاز دارند. در واقع زمانی که کراتین طبیعی موها به دلایل مختلف هم‌چون خشکی بیش از حد و عدم مراقبت صحیح از بین می‌رود، موها وز و بد حالت خواهد شد. بنابراین با این تکنیک، می‌توانید کراتین مصنوعی وارد بافت مو کنید و از ظاهر صاف، زیبا و درخشان موهای خود، لذت ببرید.

چرا موهای کراتینه شده به محصولات اختصاصی نیاز دارند؟

از آن‌جا که در فرآیند کراتین کردن مو، کراتین اضافه به‌صورت مصنوعی در بافت موها قرار می‌گیرد؛ شما در روزهای پس از آن باید مراقب باشید که با استفاده از مواد شوینده معمولی و نسبتا قوی، این پروتئین را از موهای خود خارج نکنید. در واقع شستن موها با یک شامپوی ملایم و مخصوص که معمولا باید بدون سولفات باشد، میزان ماندگاری کراتین را افزایش می‌دهد. علاوه بر این برخی شامپوها و ماسک‌های موی مخصوص، دارای پروتئین کراتین یا روغن‌های سالم مثل آرگان هستند. با استفاده مداوم از این شامپوها و ماسک‌ها، اثر کراتین روی موی شما بیشتر شده و میزان ماندگاری آن نیز افزایش می‌یابد.

ویژگی‌های اصلی ماسک مو و شامپوی اختصاصی موهای کراتینه شده

کراتینه کردن مو

در صورتی که به‌تازگی موهای خود را کراتینه کرده‌اید و نمی‌دانید که چه محصولاتی برای موهای شما مناسب هستند، این بخش برای شما است. به‌صورت کلی یک شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

بدون سولفات

سولفات یکی از قوی‌ترین ترکیباتی است که در اغلب شامپوها و شوینده‌ها وجود دارد. این شوینده قوی، به‌راحتی می‌تواند تمام چربی سالم و طبیعی موها و کف سر را از بین ببرد و موها را خشک و شکننده کند. از آن‌جا که پس از فرآیند کراتینه کردن موها، پروتئین کراتین درست مثل یک چربی طبیعی اطراف هر ساقه مو قرار می‌گیرد، سولفات به‌راحتی می‌تواند آن را شسته و از موهای شما خارج کند. بنابراین اگر می‌خواهید که اثر کراتینه موهای شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، حتما از محصولات فاقد سولفات با برچسب Gentle Cleansing استفاده نمایید.

حاوی کراتین یا پروتئین

برای این‌که خشکی و شکنندگی موهای خود را جبران کنید یا اثر کراتین موجود در موها را افزایش دهید، حتما محصولات حاوی کراتین و پروتئین را بخرید. این ترکیبات باعث تقویت موها می‌شوند، انعطاف‌پذیری مو را افزایش داده و با بستن کوتیکول‌ها و شاخه‌های روی مو، رطوبت و مواد مغذی را درون بافت هر ساقه نگه می‌دارند. در نتیجه، موهای شما سالم‌تر، نرم‌تر و زیباتر خواهد شد.

دارای ترکیبات آبرسان و مغذی

وز شدن موها و خشکی مو، یکی از نگرانی‌های اصلی پس از کراتینه کردن موها است. محصولات حاوی ترکیبات آبرسان و مغذی، با مشکلات مختلفی مثل خشکی، وز شدن و کدری مو، مقابله می‌کنند. بنابراین بهتر است محصولاتی را بخرید که حاوی روغن آرگان، شی باتر، گلیسیرین، روغن‌ها و عصاره‌های طبیعی و مغذی هستند. این ترکیبات باعث آبرسانی عمقی موها شده و از خشکی و زبری موهای شما جلوگیری خواهند کرد. خوشبختانه امکان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و البته انواع ماسک‌ها و شامپوهای اختصاصی موهای کراتینه شده، برای شما وجود دارد. هر چند تنها باید با بهترین برندهای ماسک و شامپو، آشنا شوید!

حالا و پس از این توضیحات اولیه، وقت آن فرا رسیده است که بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده را به‌تفکیک به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

ماسک مو خارجی برای موهای کراتینه شده

طرز استفاده از ماسک مو بسیار راحت است و تقریبا همه به‌خوبی آن را می‌دانند. تنها نکته مهمی که پس از کراتین کردن موهای خود باید به آن توجه کنید این است که حتما از ماسک‌های اختصاصی موی کراتینه شده استفاده کنید. برخی از بهترین ماسک موی خارجی برای موهای کراتینه شده شامل موارد زیر هستند:

ماسک مو لورال: ترمیم کننده و حاوی پروکراتین

ماسک ترمیم کننده مو حاوی پروکراتین و سرامید لورال

لورال یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی و بهداشتی جهان است که با عرضه باکیفیت‌ترین محصولات، همیشه در بالاترین رده‌ها قرار دارد. خوشبختانه این برند با عرضه بهترین ماسک موی کراتینه خارجی، انتخاب یک ماسک مو را برای شما تسهیل کرده است. با استفاده از ماسک مو لورال برای موهای کراتینه، ماندگاری کراتین موهای شما افزایش پیدا می‌کند.

این ماسک مو حاوی پروکراتین و سرامید است. سرامیدها نوعی لیپیدهای مومی هستند که به‌عنوان آبرسان و لطیف کننده مو، در انواع لوازم بهداشتی و آرایشی به‌کار می‌روند. این ماسک مو از همان اولین استفاده باعث نرمی، لطافت و درخشندگی موهای شما می‌شود. ساقه موهای شما را تقویت کرده و از نازک شدن و شکنندگی مو نیز جلوگیری خواهد کرد. حتی اگر مدت زمان زیادی از کراتین کردن موها گذشته است یا اصلا تا به حال موهای خود را کراتینه نکرده‌اید، استفاده از این ماسک می‌تواند به احیا و نرمی موهای شما کمک کند.

ماسک موی لایتنس: مغذی و نرم کننده موها

ماسک مو لایتنس

یکی دیگر از بهترین ماسک موی مناسب موهای کراتینه شده، ماسک مو لایتنس است. این برند جذاب که در سال‌های اخیر توانسته توجه خیل عظیمی از مصرف‌کنندگان ایرانی را به خود جلب کند، با کارایی فوق‌العاده‌اش در مدت زمان کوتاهی به یکی از برندهای محبوب خارجی تبدیل شد. ماسک موی آرگان لایتنس حاوی روغن آرگان بوده و با بافت غلیظ خود، موهای خشک و شکننده را نرم و درخشان می‌کند.

رایحه ملایم و خوب، ماندگاری عالی و البته قیمت مناسب با توجه به حجم بسیار زیاد، همه از دیگر دلایل محبوبیت این ماسک موی خارجی هستند. اگر موهای خود را مدام رنگ کرده‌اید، با استفاده از وسایل حرارتی مختلف، باعث کدرشدن و سوختن آن شده و در مجموع با عدم مراقبت صحیح، ظاهر زیبای موهای خود را از بین برده‌اید، استفاده از این ماسک مو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ماسک موی آرگان برای کسانی که به‌تازگی موهای خود را کراتینه کرده‌اند، عالی است و زیبایی موهای کراتینه شده را دو چندان می‌کند.

ماسک مو ویتامول: اثربخشی سریع و بالا بدون نیاز به آبکشی

ماسک مو خارج از حمام کراتین جعبه‌دار ویتامول

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین ماسک‌های مو که برای موهای کراتینه شده و حتی بدون کراتین، اثردهی فوق‌العاده‌ای دارد، ماسک مو ویتامول است. این ماسک مو با داشتن پروتئین کراتین، باعث نرمی موها شده و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد. آبرسانی قوی موها و از بین بردن حالت کدری و بی‌حالتی مو، همه از فواید استفاده از این ماسک هستند.

ماسک مو ویتامول کراتین یک محصول مغذی، آبرسان، تقویت‌کننده و استحکام‌بخش است که از همان اولین استفاده، اثرات آن را به‌خوبی خواهید دید. این ماسک مو، برای خارج از حمام است و پس از استفاده، نیاز به آبکشی موهای خود ندارید.

ماسک موی ترزمه: ضد موخوره و نرم‌کننده قوی موها

ماسک مو مدل Deep Smoothing ترزمه

شستن هر روزه موها با شامپوهای قوی، رنگ کردم مداوم مو، استفاده از وسایل حرارتی گوناگون و حتی تغییرات هورمونی و آلودگی هوا، همه باعث تخریب بافت موها می‌شوند. اگر شما هم با موهای وز، شکننده، خشک و پف‌کرده مواجه هستید، وقت آن رسیده است که یک محصول باکیفیت برای نرمی و تغذیه موهای خود استفاده کنید.

ماسک مو ترزمه با داشتن ترکیبات اثرگذار هم‌چون کراتین هیدرولیز شده و روغن مارلا، باعث کنترل خشکی و کدری موهای شما می‌شوند. علاوه بر این، اگر موهای خود را به‌تازگی کراتینه کرده‌اید و برای افزایش میزان ماندگاری کراتین‌تراپی خود به دنبال بهترین ماسک موی کراتینه هستید، استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کنترل موخوره و شکننندگی موها، کاهش وز مو و ایجاد ظاهری براق و درخشنده، از ویژگی‌های اصلی این ماسک مو به‌شمار می‌آید.

البته به جز ماسک موهای گفته شده، انواع ماسک موی خارجی دیگر هم وجود دارد که در صورت تمایل، می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. در مطلب بهترین ماسک موی خارجی، می‌توانید با برخی از این ماسک‌های باکیفیت و عالی آشنا شوید.

ماسک موی ایرانی برای موهای کراتینه شده

ناگفته پیدا است که در میان برندهای ایرانی نیز انواع ماسک موی اختصاصی برای موهای کراتینه شده وجود دارد. حالا اگر دوست دارید که یکی از بهترین ماسک موهای ایرانی را بخرید، در این بخش همراه ما باشید تا 4 برند باکیفیت و معتبر ایرانی را به شما معرفی کنیم:

ماسک مو کامان: تثبیت رنگ مو و نرم کننده قوی

ماسک مو و نرم کننده موی هیر واترکراتینه کامان

یکی از مشهورترین برندهای فعلی محصولات بهداشتی ایرانی، برند کامان است. این برند با عرضه محصولات بهداشتی متنوع و باکیفیت، توانسته خود را به‌عنوان یکی از برندهای محبوب ایرانی تثبیت کند. خوشبختانه این برند برای موهای کراتینه شده هم یک ماسک موی عالی و باکیفیت ارائه داده است که استفاده از آن می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مویی شما را برطرف کند. ماسک مو کامان برای موهای کراتینه شده، علاوه بر ساقه مو برای ریشه موها هم مفید است.

این محصول تقویت کننده و تغذیه کننده موها و پوست سر بوده و باعث تحریک رشد مو می‌شود. از کمرنگ شدن مو جلوگیری کرده و از موهای شما در برابر گرمای سشوار و اتو، محافظت می‌کند. حاوی ویتامین E و B5 بوده و بدون چرب‌کردن موها، از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری خواهد کرد. قیمت مناسب این محصول، دیگر ویژگی مهمی است که خرید این ماسک موی کامان را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.

ماسک مو سریتا: احیا و بازسازی موهای شکننده و آسیب دیده

ماسک مو مناسب موهای کراتین شده سریتا

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به خاطر بسپارید این است که موها حتی پس از کراتین، به مراقبت نیاز دارند. چه بسا که مراقبت‌های پس از کراتین، خیلی بیشتر و کامل‌تر از حالت عادی است. یکی از روتین‌های مراقبتی مو، استفاده از ماسک موی مناسب است. برند سریتا با عرضه یک ماسک موی باکیفیت و کارآمد، انتخاب یک ماسک موی ایرانی برای موهای کراتینه شده را تسهیل کرده است. اگر به دنبال بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده هستید، برای ماسک مو پیشنهاد می‌کنیم که ماسک مو سریتا برای موهای کراتینه شده را انتخاب نمایید.

این ماسک مو حاوی روغن آرگان و کراتین هیدرولیزه شده است. ماندگاری کراتین موهای شما را افزایش می‌دهد و یک آبرسان و مغذی کامل مو است. فاقد سولفات بوده و با ترکیبات ملایم خود، نرمی و درخشندگی موهای شما را تضمین می‌کند. احیای موهای آسیب دیده، خشک و کدر، از دیگر ویژگی‌های این ماسک مو است.

ماسک مو بیول: کاهش ریزش و شوره موها همراه با آبرسانی عمیق

ماسک مو پمپی هیرکر کراتینه با عصاره جوانه گندم بیول

یکی دیگر از بهترین ماسک موی کراتینه ایرانی به برند بیول تعلق دارد. بیول نیز یکی از برندهای مشهور و محبوب ایرانی است که با عرضه انواع محصولات بهداشتی، توانسته به یکی از برندهای خوب داخلی تبدیل شود. ماسک موی بیول برای موهای کراتینه، حاوی ویتامین‌های B، E و A بوده و باعث تغذیه کامل موها می‌شود. احیا و ترمیم‌کنندگی موهای آسیب‌دیده همراه با التیام‌بخشی ساقه مو، از دیگر مشخصه‌های اصلی این ماسک مو هستند.

علاوه بر همه این ویژگی‌ها، این ماسک مو با داشتن ترکیبات درمانی باعث از بین رفتن شوره موها شده و ریزش مو را نیز کنترل می‌کند. این خواص درمانی به دلیل وجود عصاره جوانه گندم در این ماسک است. جذب سریع و بافت بسیار سبک، از دیگر ویژگی‌های عالی این ماسک مو است که انتخاب آن را به یک گزینه ایده‌آل برای همه افراد تبدیل می‌کند.

ماسک مو فولیکا: افزایش نرمی، درخشندگی و طراوت موها

ماسک مو خشک و آسیب دیده فولیکا

یکی دیگر از بهترین ماسک موهای ایرانی که علاوه بر افراد دارای موهای کراتینه برای موهای آسیب دیده و خشک هم مناسب خواهد بود، ماسک مو فولیکا برای موهای کراتین شده است. این ماسک مو حاوی ویتامین B3 و B5 بوده و باعث تامین رطوبت موها می‌شود. عصاره شی باتر و جو دو سر، دیگر ترکیبات فوق‌العاده‌ای هستند که در این ماسک مو وجود دارند و آن را به بهترین ماسک موی کراتینه تبدیل می‌کنند.

علاوه بر این، ماسک موی فولیکا حاوی کراتین و بیوتین نیز بوده و باعث ماندگاری هر چه بیشتر کراتینه موهای شما می‌شود. نکته مهمی که باید بدانید این است که ماسک موی فولیکا بدون نیاز به آبکشی بوده و خارج از حمام می‌توانید از آن استفاده کنید. بنابراین برای احیا، ترمیم‌کنندگی، تغذیه و بازسازی موهای خود، با خیال راحت می‌توانید این محصول را انتخاب کرده و از اثردهی سریع و طولانی‌مدت آن لذت ببرید.

به‌صورت کلی ماسک موهای خارج حمام، از بهترین محصولات مراقبت مو هستند که به دلیل ماندگاری طولانی‌تر بر ساقه موها، اثربخشی بیشتری دارند. اگر دوست دارید با دیگر ماسک‌های مشابه آشنا شوید، مطلب بهترین ماسک مو بعد از حمام بدون نیاز به آبکشی، برندهای متنوعی به شما معرفی خواهد کرد.

بهترین شامپو برای موهای کراتینه شده ایرانی

حالا و پس از بررسی 8 مدل از بهترین ماسک موی کراتینه، زمان آن رسیده است که به بررسی بهترین شامپو کراتین ایرانی بپردازیم:

شامپو کراتین شون: مغذی و محرک رشد موها

شامپو حاوی کراتین مناسب موهای خشک و آسیب دیده شون

پس از کراتین کردن موها، یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث ماندگاری این فرآیند می‌شود، استفاده از یک شامپو مناسب است. شامپو کراتین مناسب موهای خشک و آسیب دیده شون، با داشتن شوینده ملایم یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. این شامپو دارای pH مناسب بوده و باعث خشکی بیش از حد کف سر و ساقه موها نمی‌شود. به همین دلیل برای استفاده روزانه ایده‌آل خواهد بود.

شامپو کراتین شون فاقد پارابن است و رویش موهای شما را نیز افزایش می‌دهد. اگر موهای شما بر اثر رنگ مداوم، خشک و شکننده شده است، استفاده از این شامپو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پاکسازی کامل موها، داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی و آبرسانی عمیق مو، همه از ویژگی‌های این محصول هستند.

شامپو کراتین سریتا: ضد التهاب و حساسیت

شامپو مناسب مو کراتینه سریتا

مهم‌ترین مشخصه یک شامپو مناسب موهای کراتینه شده، نداشتن سولفات و پارابن است. خوشبختانه در میان برندهای ایرانی، سریتا با عرضه یک شامپوی کامل و کارآمد بدون سولفات و پارابن، انتخاب یک برند ایرانی را برای همه راحت‌تر کرده است. اگر به‌تازگی موهای خود را کراتینه کرده‌اید یا حتی بدون کراتینه و تنها برای سلامت بیشتر موهای خود ترجیح می‌دهید از یک شامپو ملایم و باکیفیت استفاده نمایید، شامپو کراتین سریتا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

این محصول ضد التهاب و حساسیت بوده و برای افراد دارای پوست حساس، ایده‌آل است. اگر با خارش کف سر و شوره زیاد نیز مواجه هستید، استفاده از این شامپو برای شما مناسب است. استحکام‌بخشی مو، تنظیم pH سر و آبرسانی و تغذیه عمقی موها، همه از مشخصه‌های اصلی این محصول هستند. بنابراین برای داشتن موهایی سالم، باطراوت، درخشان و زیبا، می‌توانید از این شامپوی فاقد سولفات سریتا استفاده کنید.

شامپو کراتین فولیکا: حاوی کلاژن هیدرولیزه شده

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو مدل Keratin E فولیکا

فولیکا دیگر برند ایرانی است که با عرضه ده‌ها محصول بهداشتی برای موها، محبوبیت زیادی بین مردم دارد. این برند برای موهای کراتینه یا بوتاکس شده، یک محصول اختصاصی عرضه کرده که بدون پارابن و سولفات است. شامپو کراتین فولیکا، یک شوینده ملایم و باکیفیت بوده و برای استفاده روزانه عالی خواهد بود.

رفع موخوره، جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها، تغذیه و آبرسانی عمقی و افزایش حالت‌پذیری و بهبود مقاومت مو، همه از مشخصه‌های عالی این شامپو هستند. با وجود این ویژگی‌ها، عجیب نیست که بگوییم فولیکا بهترین شامپو برای موهای کراتین شده را عرضه کرده است که با خواص بی‌نظیر خود، زیبایی و طراوت موهای شما را تضمین می‌کند.

شامپو کراتین پریم: حاوی کراتین و روغن‌های طبیعی

شامپو K+ موهای کراتینه شده پریم

پس از کراتین کردن موها، استفاده از شامپوهای مناسب می‌تواند زیبایی موهای شما را افزایش داده و ماندگاری این فرآیند را طولانی‌تر کند. به همین خاطر، استفاده از بهترین شامپو برای موهای کراتین شده، اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از برندهای محبوب ایرانی که با عرضه محصولات باکیفیت، طرفداران زیادی در ایران دارد، برند پریم است.

این برند با عرضه شامپو کراتین پریم، بار دیگر کیفیت و کارایی محصولات خود را به همه اثبات کرد. شامپو کی‌پلاس پریم، فاقد سولفات بوده و با داشتن کراتین هیدرولیزه شده، نرمی و صافی موها را افزایش می‌دهد. استفاده از روغن‌های طبیعی در این محصول، باعث حفظ رطوبت ساقه موها شده و حالت‌دهی موها را نیز بیشتر می‌کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین شامپو برای موهای کراتینه شده هستید، این محصول هم مناسب شما خواهد بود.

بهترین شامپو خارجی برای موهای کراتینه شده

ناگفته پیدا است که در میان برندهای خارجی هم انواع شامپو مناسب موی کراتینه وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

شامپو کراتین ترزمه: حاوی آرگان، کراتین و روغن نارگیل مارولا

شامپو مدل Keratin Smooth ترزمه

کراتین همان پروتئین مهمی است که به زیبایی، درخشندگی و طراوت موهای ما کمک می‌کند. این پروتئین به‌مرور زمان و به دلایل مختلف، کاهش می‌یابد. پس از فرآیند کراتینه کردن مو، بخش زیادی از کراتین مورد نیاز موها، تامین می‌شود. پس از آن تنها باید مراقب باشید که این کراتین ارزشمند، از بافت موهای شما خارج نشود. استفاده از شوینده‌های ملایم فاقد سولفات و البته شامپوهای دارای کراتین، یکی از بهترین راه‌ها برای تضمین ماندگاری اثر کراتین‌تراپی است.

شامپو کراتین ترزمه، علاوه بر کراتین و پروتئین، حاوی روغن آرگان و روغن نارگیل مارولا است. استفاده از آن باعث نرمی و تغذیه عمیق موها شده و از خشکی، شکنندگی و موخوره نیز جلوگیری می‌کند. آبرسانی 72 ساعته و صافی بسیار خوب موها، از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. بنابراین اگر به دنبال بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده می‌گردید، برند ترزمه گزینه‌های متعدد و باکیفیتی برای شما دارد.

شامپو کراتین لورال: ضد وز و آبرسان کامل موها

شامپو لورال برای موهای کراتینه

برای کسانی که موهای بلند، رنگ شده و آسیب دیده دارند، استفاده از ماسک‌ها و شامپوهای اختصاصی کراتینه می‌تواند بخشی از آسیب‌های مویی آن‌ها را جبران کند. اگر شما هم در چنین شرایطی قرار دارید، استفاده از شامپو کراتینه لورال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شامپو ضد وز و خشکی موها بوده و با داشتن کراتین مایع و روغن کرچک، نرمی و لطافت موهای شما را فراهم می‌کند.

از سوی دیگر استفاده از این شامپو اورال برای کسانی که به‌تازگی کراتین کرده‌اند، عالی خواهد بود. با هر بار شستن موها با این شامپو، کراتین موجود در بافت موهای شما شارژ شده و ماندگاری آن به شکل قابل توجهی بیشتر می‌شود. تقویت بافت مو، جلوگیری از ریزش، آبرسانی عمیق و رطوبت‌بخشی کامل، از دیگر مزایای استفاده از این شامپو هستند.

شامپو کراتین سان سیلک: پاک کننده چربی و آلودگی کف سر و موها

شامپو کراتین سان سیلک

آلودگی محیطی، گردوغبار، چربی و باقیمانده‌های مواد شوینده قوی، همه باعث آسیب به بافت مو خواهند شد. احتمال بروز حساسیت، ریزش شدید و حتی شوره و خارش را هم افزایش می‌دهند. به همین دلیل استفاده از یک شامپو مناسب با پاک‌کنندگی کامل، می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مشابه را از بین ببرد. شامپو کراتین سان سیلک با توجه به نیاز موهای کراتینه شده و حتی خشک و آسیب‌دیده، طراحی شده است.

این شامپو سان سیلک حاوی کراتین و کلسیم بوده و از خشکی، وز شدن و پف‌کردن موها بر اساس خشکی بیش از حد، جلوگیری می‌کند. رسوب روی پوست را از بین می‌برد و با تغذیه عمیق موها، به رشد بیشتر و بهتر موی شما کمک خواهد کرد. با وجود همه این مشخصه‌ها، عجیب نیست که بگوییم شامپو کراتین سان سیلک یکی از بهترین شامپوهای موجود در بازار برای موهای کراتینه است.

شامپو کراتین دبل اکشن: استفاده روزانه برای موهای کراتین شده

شامپو دبل اکشن کراتینه

یکی دیگر از بهترین شامپوهای مناسب موهای کراتینه، شامپو دبل اکشن مخصوص موهای کراتینه شده است. این شامپو فاقد سولفات بوده و با پاک‌کنندگی ملایم خود، اثر فرآیند کراتین‌تراپی را از بین نمی‌برد. نکته مهم دیگری که باید راجع به این شامپو بدانید این است که این محصول برای افراد حساس ایده‌آل بوده و بدون مواد شیمیایی مضر، تولید شده است.

عدم ایجاد واکنش‌های آلرژیک، تقویت کنندگی و نرم‌کنندگی همراه با آبرسانی کامل به ساقه موها، از دیگر مزیت‌های بسیار خوب این شامپو هستند. حتی اگر موهای شما کراتینه نشده و تنها برای نرمی و لطافت بیشتر به یک شامپوی ملایم نیاز دارید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

محافظت از موهای کراتینه با بهترین شامپو و ماسک موی مخصوص

استفاده از بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده، اولین گام پس از کراتین کردن موها است. با خرید و استفاده از این محصولات، ماندگاری کراتین موهای شما افزایش یافته و موهایی زیباتر و نرم‌تر خواهید داشت. البته بد نیست بدانید که حتی اگر موهای خود را کراتین نکرده‌اید، استفاده از این شامپوها و ماسک‌ها می‌تواند باعث آبرسانی و تغذیه عمقی موهای شما شده و به نرمی و شادابی هر چه بیشتر موهای‌تان کمک کند. حالا و پس از همه این توضیحات، شما به ما بگویید: بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده ایرانی و خارجی از نظر شما کدام موارد هستند؟ تجربه استفاده از کدام برندها را دارید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا