آرایش چشم

بهترین ریمل حجم‌دهنده ایرانی و خارجی برای مژه‌های کم‌پشت

وقتی نام ریمل به میان می‌آید، تعداد بی‌شماری برند و انواع و اقسام فرمول‌های گوناگون برای نیازهای افراد وجود دارد. بعضی ریمل‌ها مژه‌ها را بلند می‌کنند، بعضی از آن‌ها بدون استفاه از فرمژه، پیچ و تاب زیبایی به آن‌ها می‌دهند و بعضی از آن‌ها به خوبی تک تک مژه‌ها را از هم جدا می‌کنند تا بهتر از همیشه خودنمایی کنند.

اما اگر مژه‌های کم‌پشتی و نازکی داشته باشیم، اولین و مهم‌ترین چیزی که به آن نیاز داریم، ریمل حجم‌دهنده‌ای است که بتواند مژه‌ها را پرپشت کند و حالت زیبایی به آن‌ها ببخشد. ضمن اینکه این روزها ریمل‌های حجم‌دهنده پیشرفت فراوانی کرده‌اند. برای همین دیگر از آن فرمولاسیون‌های قدیمی، چسبیدن مژه‌ها به هم، گلوله‌های سیاه روی مژه‌ها و ریزش ناخوشایند مواد زیر چشم، خبری نیست. برندهای برتر در این زمینه، حالا ریمل‌های حجم‌دهنده‌ای می‌سازند که حالت مژه‌های مصنوعی را ایجاد کنند و بعضی از آن‌ها هم در این راه موفق بوده‌اند.

تنوع بسیار زیاد محصولات حجم‌دهنده می‌تواند خرید ریمل مناسب را به کاری سخت و طاقت‌فرسا تبدیل کند و باعث گیجی و سردرگمی شود. برای همین قصد داریم در این مطلب بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده و پرپشت‌کننده را معرفی کنیم تا شاید بتوانیم در انتخاب محصولی مناسب کمکی هرچند کوچک  به شما کرده باشیم.

ریمل اسنس

ریمل اسنس

برند اسنس ریمل‌های حجم‌دهنده با کیفیت زیادی دارد که می‌توانید از میان آن‌ها و برحسب نیازتان یکی را انتخاب کنید. ریمل اسنس حجم‌دهنده کریزی والیوم از مجموعه I Love Extreme می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. مخصوصاً اگر دنبال ریملی هستید که حالت مژه‌های مصنوعی را برای‌تان به‌وجود آورد.

براش این محصول حالت صاف و نازکی دارد و تارهای آن هم کوتاه است. تارهای این براش بسیار فشرده است و برای همین می‌تواند حجم مناسبی به مژه‌ها بدهد. فرمولاسیون کریزی والیوم حالتی کرمی و خیس دارد و برای همین کمی دیرتر خشک می‌شود. در ساخت آن هم از مواد همچون موم زنبور عسل، موم کارناوبا و صمغ اقاقیای سنگالی استفاده شده است. این ریمل اسنس می‌تواند مژه‌ها را به خوبی پرپشت و در عین‌حال بلند کند و براش این محصول کوتاه‌ترین مژه‌ها را هم از قلم نمی‌اندازد.

برای رسیدن به حالت کاملاً پرپشت باید چندین بار براش را روی مژه‌ها بکشید. ریزش مواد و سیاهی زیر چشم به ندرت در این محصول اتفاق می‌افتد، مگر اینکه مدت طولانی از آن استفاده کنید. از آن‌جایی که ریمل کریزی والیوم ضدآب نیست به راحتی از روی مژه‌ها پاک می‌شود. از ریمل اسنس صورتی می‌توانید در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید و از جذابیتی که به مژه‌های‌تان می‌دهد لذت ببرید.

ریمل ایزادورا

ریمل ایزادورا

برند سوئدی ایزادورا یکی دیگر از گزینه‌هایی است که ریمل‌های حجم‌دهنده باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای تولید می‌کند. ریمل فوق حجم‌دهنده مجموعه Big Bold یکی از محصولات ایزادورا است که مخصوصاً برای افرادی که چشم‌های حساس دارند کاملاً ایده‌آل است.

ریمل بیگ بولد بافتی کرمی دارد و خیلی خوب روی مژه‌ها پخش می‌شود. حجم‌دهندگی این محصول عالی است و با وجود رنگدانه‌های مشکی و پررنگ، حالتی جذاب و یک‌دست روی مژه‌ها ایجاد می‌کند. ریمل ایزادورا براشی از جنس فیبر با تارهای کوتاه و بلند دارد و به همین دلیل کوتاه‌ترین مژه‌ها را هم به‌خوبی پوشش می‌دهد.

این محصول ماندگاری بالایی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است. بیگ بولد فاقد رایحه و فاقد پارابن است و همچنین ضدحساسیت است و به همین دلیل برای چشم‌های حساس ریملی کاملاً مناسب محسوب می‌شود. حجم این محصول ۱۴ میلی‌لیتر است و با توجه به کیفیت قیمت مناسبی هم دارد و به همین دلیل می‌تواند گزینه مناسبی در کیف محصولات آرایشی شما باشد.

ریمل میبلین

ریمل میبلین

ریمل‌های برند میبلین برای افرادی که مژه‌های کم‌پشت و کم‌حجمی دارند، می‌تواند حکم معجزه را داشته باشد و حتی جایگزین مناسبی برای مژه‌های مصنوعی خواهند بود. یکی از حجم‌دهنده‌های محبوب این برند آمریکایی، ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده توتال تمپتیشن است. این محصول بافت کرمی و سبکی دارد و به همین دلیل مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند و روی آن‌ها گلوله ایجاد نمی‌کند.

در فرمولاسیون این ریمل از روغن نارگیل استفاده شده است که باعث تقویت مژه‌ها می‌شود و ضخامت تارها را بیشتر می‌کند. علاوه بر این در این محصول از موادی همچون موم زنبور عسل، پارافین، استئاریک اسید و موم سبوس برنج هم استفاده شده است. توتال تمپتیشن براشی بزرگ و حرفه‌ای دارد که باعث می‌شود تمامی تارها به خوبی با ریمل پوشیده شوند و به بهترین نحو ممکن حجم بگیرند.

این محصول علاوه بر حجم‌دهی کار بلند کردن مژه‌ها را هم انجام می‌دهد پس اگر مژه‌ها کم‌پشت و کوتاهی دارید، این ریمل می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. ریمل میبلین پارابن ندارد و ضدحساسیت است. علاوه بر تمامی موارد که گفتیم، توتال تمپتیشن ماندگار بالایی دارد، ریزش ندارد و زیر چشم را سیاه نمی‌کند. پاک کردن این ریمل دردسر چندانی ندارد و با همه ویژگی‌هایی که از عنوان کردیم می‌تواند برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی باشد.

ریمل گلدن رز

ریمل گلدن رز

برند گلدن رز سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد و ریمل‌های این شرکت هم به خوبی جای خود را میان رقبای سرسخت باز کرده‌اند. ریمل اسموکی لشز گلدن رز یکی محصولاتی است که با داشتن رنگدانه‌های سیاه، علاوه بر حجم‌دهی به مژه‌ها باعث خیرکنندگی و جذابیت چشم‌ها می‌شود. این محصول براش فیبری نرمی دارد که با داشتن تارهای کوتاه و بلند تمام مژه‌ها را با لایه‌ای از مواد می‌پوشاند و حالت پرپشتی ایجاد می‌کند.

فرمولاسیون ریمل گلدن رز به نحوی است که روی مژه‌ها نمی‌ماسد و خیلی سریع خشک می‌شود. از مواد استفاده شده در این محصول می‌توان به موم زنبور عسل، گلیسریل استئارات، صمغ اقاقیای سنگالی، فنوکسی اتانول و پودر یاقوت کبود اشاره کرد. رنگدانه‌های کاملاً مشکی اسموکی لشز آن را به ریملی بسیار مناسب برای آرایش‌های دودی چشم تبدیل می‌کند. این محصول حجم ۹ میلی‌متری دارد و با قیمت مقرون به‌صرفه‌ و مناسب‌اش می‌تواند ریملی کاملاً ایده‌آل برای مصرف روزانه و حتی مهمانی‌ها باشد.

ریمل کاور گرل

ریمل کاور گرل

برند آمریکایی کاور گرل یکی از شرکت‌هایی است که سال‌هاست در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد و همواره کیفیت و قیمت مناسبی را به مشتریان عرضه می‌کند. ریمل حجم‌دهنده لش بلست والیوم در بین محصولات کاور گرل بزرگ‌ترین براش را دارد که حجم فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها می‌دهد. این براش به گونه‌ای طراحی شده که تمام مژه‌ها را پوشش می‌دهد و آن‌ها به بهترین نحو ممکن پرپشت می‌کند. لش بلست والیوم ریزش ندارد، زیر چشم را سیاه نمی‌کند و فرمولاسیون کرمی و سبک آن اصلاً روی مژه‌ها گلوله ایجاد نمی‌کند.

این محصول رنگدانه‌های سیاهی دارد و حالتی دراماتیک به چشم‌ها می‌دهد. از ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به گلیسریل استئارات، موم کارناوبا، موم مصنوعی، صمغ زانتان و گلیسیرین اشاره کرد. این ریمل علاوه برحجم‌دهندگی، با داشتن براشی مناسب مژه‌ها را به‌خوبی بلند می‌کند. این ریمل برند کاور گرل ضدآب است و به همین دلیل برای مصرف بلند مدت در روزهای گرم و طولانی تابستان و روزهای بارانی و سرد پاییزی هم مناسب است. شما می‌توانید بدون ترس و نگرانی از پخش شدن و ریزش مواد از این محصول استفاده کنید. ریمل کاور گرل لش بلست یکی از بهترین ریمل‌های موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم دارد.

ریمل لانکوم

ریمل لانکوم

ریمل‌های برند فرانسوی لانکوم همیشه در میان محبوب‌ترین محصولات آرایش چشم در جهان قرار می‌گیرند و طرفداران زیادی دارند. ریمل حجم‌دهنده مجموعه موسیو بیگ (Monsieur Big) برند لانکوم حجم‌دهنده‌ای با ماندگاری ۲۴ ساعته است. این محصول جز ریمل‌های همه‌کار است و تقریباً تمام چیزهایی که از یک ریمل خوب انتظار دارید را برآورده می‌کند. براش این محصول فیبر نرم و مواجی دارد و فرکننده و حالت‌دهنده مژه‌هاست و علاوه بر آن مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند و تک‌تک تارها به زیبایی از هم جدا می‌شوند. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی است و بافت سبک و کرمی دارد.

حجم‌دهنده لانکوم پارابن و فتالات سولفات ندارد و حساسیت ایجاد نمی‌کند. برای ساخت این محصول از موادی همچون روغن جوجوبای هیدروژنه، روغن پالم، موم زنبور عسل، صمغ اقاقیای سنگالی و بوتیل گلیکول بهره گرفته می‌شود. این محصول برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند یا چشمان حساسی دارند کاملاً ایده‌آلی است. ریمل حجم‌دهنده بیگ موسیوی لانکوم شاید کمی گران‌ باشد، اما با توجه به کیفیت و کارایی بالا حتماً ارزش خرید و استفاده را دارد.

ریمل ایلیا

ریمل ایلیا

ایلیا برند آمریکایی لوازم آرایش است که انواع محصولات مراقبت از پوست و آرایشی عرضه می‌کند. ریمل‌های ایلیا از بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده و بلندکننده موجود در بازار هستند. ریمل Fullest Volumizing برند ایلیا، فراتر از ریمل‌های معمولی است و کار حجم‌دهی به مژه‌ها را بهترین شکل انجام می‌دهد. این محصول علاوه بر پرپشت و حجیم کردن مژه‌ها آن‌ها را بلند و جذاب می‌کند و در عین‌حال اثری از مواد اضافی روی مژه‌ها باقی نمی‌گذارد.

ریمل برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند می‌تواند تحریک کننده باشد و باعث قرمزی چشم شود. اما ریمل ایلیا از این جهت تست‌های متعددی را پشت سر گذاشته و کاملاً مورد تأیید پزشکان است. براش این ریمل حالت ساعت شنی دارد با تارچه‌های انعطاف‌پذیر خود تمامی مژه‌ها را در برمی‌گیرد و آن‌ها را با حجم مناسبی از مواد می‌پوشاند.

ترکیبات به‌کار رفته در این ریمل حاوی مواد مغذی و تقویت‌کننده هستند و مصرف بلندمدت آن می‌تواند باعث تقویت تارهای مژه شود. این ریمل ضدآب نیست و به همین دلیل بدون دردسر زیاد از روی مژه‌ها پاک می‌شود. این ریمل بدون عطر، بدون گلوتن و پارابن است. این محصول ایلیا در دو سایز کوچک و بزرگ طراحی شده است تا در تمامی موقعیت‌ها همراه شما باشد.

ریمل لورآل

ریمل لورآل

برند فرانسوی لورآل، سال‌هاست در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند و ریمل‌های این شرکت هم از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود هستند. ریمل ضدآب حجم‌دهنده و بلندکننده مجموعه Lash Paradise جذابیت و زیبایی خیره‌کننده‌ای به چشمان‌تان می‌دهد. این محصول حجم‌دهنده‌ای فوق‌العاده قوی است و ماندگاری ۲۴ ساعته دارد.

براش این ریمل بسیار نرم است و با حالت‌دهی مناسب و پوشش‌دهی کامل، مژه‌ها را بلند و پرپشت می‌کند. یکی از ويژگی‌های این محصول این است که در فرمولاسیون آن از روغن کرچک استفاده شده است که جلوی چسبیدن تارها به یکدیگر را می‌گیرد و باعث تقویت مژه‌ها می‌شود. برای ساخت این محصول از موادی همچون موم زنبور عسل، آلیل استئارات، موم سبوس برنج و عصاره گل سیانوس بهره گرفته شده است.

این محصول ریزش و سیاهی زیر چشم ندارد و می‌توانید در روزای بلند و گرم تابستان در استخر و هر جای دیگری با خیال راحت از آن استفاده کنید. ریمل ضدآب لورآل تمامی ویژگی‌های محصولی با کیفیت را داراست و با تمامی این خصوصیات قیمت نسبتاً مناسبی هم دارد و می‌توانید با خیال راحت آن را در کیف لوازم آرایش خود جای دهید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا