آرایشآرایش ابرو

اصلاح ابرو در خانه در ایام کرونا

اکنون که ویروس کرونا در سراسر جهان پخش شده است، رفتن به آرایشگاه‌های زنانه و مراکز زیبایی، دل و جرأت می‌خواهد. از آنجایی که هیچ چیزی بهتر و مهم‌تر از سلامتی‌مان نیست، لازم است در ایام کرونا در خانه‌مان باشیم و به کلی، قید رفتن به آرایشگاه را بزنیم. از طرفی، ابروهای نامرتب و نازیبا می‌تواند اعتماد به نفس ما را کاهش بدهد و زمینه‌های شکل‌گیری بیماری‌های افسردگی را تشدید کند. اگر سرعت رشد موهای ابروی شما زیاد باشد، صورتتان به مرور زمان پُر مو خواهد شد و چاره‌ای جز مراجعه به آرایشگاه نخواهید داشت. در صورتی که یاد داشته باشید که چگونه به طور صحیح، ابروهای خود را بردارید، در خانه می‌مانید و با آرامش خاصی به اصلاح ابرو در خانه می‌پردازید. پس برای یاد گرفتن اصلاح ابرو در خانه در ایام کرونا با ما همراه باشید.

پیشنهاد خانومی: مقاله انواع آرایش ابرو

 

اصلاح ابرو در خانه با موم گیاهی اپیلاسیون

اپیلاسیون گرم و سرد برای اصلاح ابرو در خانه، جزو لوازم بهداشتی کاربردی است. این دو لوازم بهداشتی برای رفع موهای زائد اطراف ابروها، لازم و ضروری هستند. ارزان بودن و استفاده راحت از آن‌ها از جمله دلایل اصلی اصلاح ابرو با اپیلاسیون‎های گرم و سرد می‌باشد. تفاوت موم گرم و موم سرد، به تعداد دفعاتی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم، مربوط می‌شود. برای استفاده از موم گرم نیازی نیست تا چندین بار از آن استفاده کنید. اما برای زدودن موهای زائد با موم‌های سرد نیاز دارید که چندین بار از آن استفاده کنید.

اصلاح ابرو-خانومی

لوازم ضروری برای اصلاح ابرو در خانه در ایام کرونا

  • الکل ضد عفونی کننده

  • مداد سیاه نوک تیز

  • موچین تیز

  • تیغ اصلاح صورت

  • قیچی ابرو

  • شانه ابرو دو سر

  • صابون گیاهی ابرو

  • پیشبند اصلاح

  • آینه‌ی ثابت و کاملا تمیز

  • صندلی ثابت

اصلاح ابرو-خانومی

مراحل اصلاح ابرو در خانه در ایام کرونا

پیش از اینکه شروع به اصلاح ابرو کنید، نیاز است تا صندلی و آینه‌ی ثابت خود را در مکان پُرنوری بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند تا تمرکز بالایی به هنگام برداشتن ابرو داشته باشید. علاوه براین به هنگام برداشتن ابرو، احساس خستگی ندارید. در ادامه شاهد مراحل متعدد اصلاح ابرو در خانه هستید. 

  • ضد عفونی کردن لوازم تیز اصلاح ابرو
    با اینکه تنها خودتان از لوازم ابرو استفاده می‌کنید، باز هم نیاز است تا لوازم تیز اصلاح‌تان را با مایع ضد عفونی کننده، تمیز کنید. قیچی ابرو، تیغ اصلاح صورت و موچین تیز را با مایع ضدعفونی‌کننده پاکسازی نمایید.

  • تعیین خط و خطوط ابرو با مداد سیاه نوک تیز
    برای اینکه اصلاح ابروی خود را به راحتی انجام دهید، نیاز دارید تا خط و خطوط ابرو را بدانید. جلوی آینه قرار بگیرید و فاصله‌ی بین دو ابرو را با فاصله‌ی بینی از طرف راست و چپ، تنظیم کنید. یعنی به اندازه‌ی بخش پایینی بینی خودتان، بین دو ابروی خود فاصله بگذارید. مداد ابرو را بردارید، تمرکز کنید و خط شروع دو ابروی خود را در میانه‌ صورتتان بکشید. برای مشخص کردن ارتفاع تاج ابرو به ارتفاع موهای ابروی خودتان نگاه کنید و سعی کنید که بیشترین ارتفاع را برای تاج ابرو در نظر بگیرید.
    اکنون نوبت مشخص کردن پهنای ابرو است. از آنجایی که در سال 2020، ابروهای پهن مد است، ابروهای خود را کوتاه برندارید. با مداد ابرو می‌توانید این خط ابرو را به ظرافت مشخص کنید. دنباله‌ی ابرو هم سلیقه‌ای است. اگر می‌خواهید ابروهای خود را دخترانه بردارید، لازم است تا ابروها‌یتان را تا گوشه‌ی خارجی چشم دست نزنید. در غیر این‌صورت، شما مثل همیشه می‌توانید دنباله‌ی ابروی خودتان را به دلخواه بردارید. 

  • پوشیدن پیشبند و شروع به شانه کردن ابروها
    دلیل پوشیدن پیشبند، تنها تمیز ماندن محیط داخل خانه و روی لباس شما است. پس تا جایی که می‌توانید از پیشبند استفاده کنید. اکنون برس مخصوص ابروها را بردارید و آن را در جهت رویش ابروها‌یتان بکشید. این کار را به آرامی انجام دهید و لازم نیست که فشار دستتان را زیاد کنید. در صورتی که با شدت، موهای ابرو را شانه کنید؛ به احتمال زیاد، ابروهای شما به شدت خواهند ریخت.

  • چیدن موهای ابرو خارج از خط و خطوط ابرو
    خط و خطوط ابرو که مشخص کردید، اینجا به کارتان می‌آید. هم اکنون لازم است موچین را بردارید و موهای اضافی را در جهت رویش ابروها بکشید. در این مرحله، هیچ اصراری نیست که شما موهای اضافی ابرو را به سرعت بکشید. حواستان باشد که زیر تاج ابرو را خیلی خالی نکنید. چون تاج ابرو نسبت به سایر نقاط ابرو، باید پرپشت‌تر باشد. برداشتن اشتباهی موهای این ناحیه می‌تواند یک اشتباه بسیار بزرگ باشد که برای بازگردان موهای تاج باید هزینه‌های زیادی را در سالن‌های زیبایی پرداخت نمایید.

  • مرتب کردن ابروها پس از اصلاح ابرو
    اکنون که ابروهای خود را اصلاح کردید، نوبت به مرتب کردن آن‌ها می‌رسد. صابون گیاهی که به صابون لیفت ابرو خانگی معروف است، جذابیت موهای ابرو را بیشتر می‌کند و ابروهای شما را طبیعی و نچرال جلوه می‌دهد. همچنین اگر موهای ابروی شما شکل و فرم خاصی ندارد، می‌توانید از صابون ابرو برای فرم دادن به ابروهایتان استفاده کنید. تکرار استفاده از صابون‌های گیاهی برای ابرو می‌تواند جای خالی لابه‌لای ابروهای شما را پر کند و دیگر، فضای خالی در ابروهای شما دیده نخواهد شد.

اصلاح ابرو-خانومی

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا