برند ها و محصولاتمراقبت از پوست

ضد آفتاب لافارر خوب است؟ (نقد و بررسی کامل محصولات این برند)

اشعه‌های آفتاب، از مهم‌ترین عوامل مخرب پوست هستند و به همین دلیل است که استفاده از انواع ضد آفتاب، در بین مردم تمام دنیا رواج دارد. همه افراد با توجه به نوع پوستی که دارند، باید ضد آفتاب مخصوص و مناسب پوست خود را استفاده کنند. در این میان برندهای مختلف، ضد آفتاب‌های گوناگونی تولید کرده‌اند که برند لافارر، یکی از آن‌ها است. این برند ایرانی با عرضه انواع محصولات پوستی، توانسته توجه بخش عظیمی از بازار را به‌دست آورد که در ادامه، به معرفی انواع ضد آفتاب این برند می‌پردازیم. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که ضد آفتاب لافارر خوب است یا نه، همراه ما باشید تا در این مطلب، همه اطلاعات مهم و مرتبط به محصولات این برند را به شما هم بگوییم!

معرفی برند لافارر

لافارر یک برند ایرانی است که توسط دکتر کامکار در دهه 80 شمسی، تاسیس شد. محصولات برند لافارر با استفاده از ترکیبات طبیعی و گیاهی، ساخته می‌شوند و جزو محصولات پر طرفدار در بازار ایران هستند. لافارر در چهار لاین تخصصی پوست، مو، بهداشت فردی و تسکین درد فعالیت می‌کند.

تشخیص ضد آفتاب لافارر اصل، بسیار راحت است. در واقع این محصول کاملا ایرانی بوده و تمام مراحل ساخت و توزیع آن نیز در داخل کشور انجام می‌شود. به همین خاطر کافی است که به یک فروشگاه معتبر داخلی مراجعه کنید و از میان محصولات متنوع این برند و لاین‌های مختلف آن، یک گزینه را انتخاب نمایید.

در میان محصولات مختلف این برند، ضد آفتاب‌های لافارر جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. هر کدام از ضد آفتاب‌های لافارر دارای ویژگی‌های اختصاصی خود بوده و برای بخشی از مصرف‌کننده‌ها، مناسب هستند. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مشخصه‌های آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.

خواص ضد آفتاب لافارر

خواص ضد آفتاب لافارر

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ضد آفتاب لافارر شامل موارد زیر هستند:

محافظت کامل از پوست

مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه یک ضد آفتاب کارآمد، محافظت کامل از پوست است. انواع ضد آفتاب لافارر، از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب کاملا محافظت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که اشعه‌های آفتاب، باعث تخریب بافت پوستی شود. همه ضد آفتاب‌های این برند، با داشتن SPF متعادل، فرآیند پیری پوست را کاهش داده و از ایجاد لک، التهاب یا سوختگی نیز جلوگیری می‌کنند.

جذب سریع و بافت سبک

دیگر مشخصه مهم ضد آفتاب‌های لافارر، جذب بسیار سریع آن‌ها است. بافت ضد آفتاب‌های این برند، بسیار سبک است و به همین خاطر، خیلی راحت به پوست جذب خواهند شد. این ویژگی مهم در همه ضد آفتاب‌های این برند وجود دارد و حتی ضد آفتاب‌های رنگی یا چرب لافارر، بافت سنگین ندارند.

از بین‌بردن لکه‌های پوستی

شاید بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین خواص ضد آفتاب لافارر، از بین بردن لکه‌های پوستی پس از مدتی استفاده است. اغلب محصولات این برند حاوی ویتامین سی هستند. ویتامین سی یکی از روشن‌کننده‌های طبیعی و گیاهی است که استفاده مداوم از آن، باعث از بین بردن لکه‌ها و البته روشن‌شدن پوست می‌شود. با توجه به وجود این ماده در ضد آفتاب‌های لافارر، استفاده همیشگی از محصولات این برند، به روشن‌سازی، از بین‌بردن لکه‌ها و یک‌نواخت شدن رنگ پوست شما منجر خواهد شد.

کاور کامل پوست

اغلب افرادی که از ضد آفتاب‌های رنگی استفاده می‌کنند، با کاور نامناسب کرم‌های ضد آفتاب مشکل دارند. برند لافارر با تمرکز بر حل این مشکل، توانست کرم‌های رنگی ضد آفتاب با کاور عالی برای مصرف‌کننده‌ها طراحی و تولید کند. بنابراین کسانی که به دنبال یک ضد آفتاب رنگی با کاور کامل هستند، بهتر است که یک بار ضد آفتاب این برند را امتحان کنند.

آیا استفاده از ضد آفتاب لافارر ضرری دارد؟

استفاده از ضد آفتاب

احتمالا شما هم با این سوال مهم روبه‌رو شده باشید: «آیا کرم ضد آفتاب لافارر خوبه یا نه». در این صورت باید به شما بگوییم که این برند با حدود 20 سال فعالیت در بازار ایران، کیفیت خود را به همگان اثبات کرده است. ضد آفتاب لافارر با داشتن ترکیبات موثر، مشابه محصولات باکیفیت خارجی است و بدون ایجاد لک، جوش یا التهاب، یک محصول عالی با قیمت مناسب به‌شمار می‌آید.

استفاده از ترکیبات گیاهی برای تولید محصول، در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و عرضه برخی از بهترین و کارآمدترین محصولات پوستی ایران، تنها بخشی از مشخصه‌های اصلی این برند است. اغلب مشتریان پیش از خرید این محصول، این سوال را دارند که «آیا ضد آفتاب لافارر لک میاره یا نه». در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برند لافارر با استفاده از ترکیبات روشن‌کننده و ویتامین‌های ضروری برای پوست، احتمال ایجاد لک برای حساس‌ترین پوست‌ها را نیز از بین برده است. به همین دلیل همه افراد به‌راحتی و تنها با در نظر گرفتن نوع پوست خود و نیازهای روزانه‌شان، می‌توانند بهترین و کارآمدترین ضد آفتاب لافارر را برای خود تهیه کنند.

معرفی چند مورد از پرطرفدارترین ضد آفتاب های لافارر

برخی از مشهورترین و پرطرفدارترین ضد آفتاب های لافارر شامل موارد زیر هستند:

ضد آفتاب لافارر پوست چرب: کاهش جوش و کنترل ترشح چربی

+ پوستر ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب پوست چرب و آکنه دار

ترشح چربی بیش از حد، یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین مشکلات پوستی است که افراد زیادی را درگیر خود کرده است. این افراد، با مشکل جوش‌های سرسفید و ملتهب، روبه‌رو هستند. معمولا این جوش‌ها پس از درمان‌شدن، رد تیره‌ای از خود به جای می‌گذارند. هر نوع کرمی هم ممکن است به تحریک پوست و تولید جوش‌های بسیار بیشتر، منجر شود. به همین دلیل، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب با خاصیت کنترل چربی، می‌تواند بخش مهمی از مشکلات این افراد را از بین ببرد.

ضد آفتاب لافارر پوست چرب، با داشتن ترکیبات موثر، در گام اول میزان ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کند. بافت آن بسیار سبک بوده و حس سنگینی و چربی بیش از حد روی پوست ایجاد نخواهد کرد. در گام بعدی با داشتن ترکیبات مناسب هم‌چون زینک، اوره و سدیم لاکتات، لکه‌های پوستی را کاهش می‌دهد. عصاره‌های طبیعی موجود در این محصول مثل آلوئه‌ورا، از التهاب و قرمزی پوست نیز جلوگیری خواهند کرد. بنابراین افراد دارای پوست چرب که جوش‌های مقاوم و ملتهب دارند، با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کرده و بدون نگرانی از افزایش جوش‌های صورت، از پوست‌شان در مقابل اشعه‌های آفتاب محافظت کنند.

ضد آفتاب رنگی لافارر: کاور ایده‌آل برای پوست‌های چرب

 ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مناسب پوست چرب و آکنه دار

استفاده از یک کرم‌پودر مناسب، برای افراد دارای پوست چرب، اصلا کار راحتی نیست. این افراد به دلیل داشتن پوست بسیار چرب، نمی‌توانند از کرم‌های سنگین و با کاور عالی استفاده کنند. هر نوع کرمی، ممکن است به افزایش جوش‌های پوستی این افراد منجر شود. بنابراین انتخاب یک محصول مناسب، کارآمد و بدون ضرر، یک چالش کامل برای این دسته از افراد است.

خوشبختانه برند لافارر با بررسی همین موضوع، توانسته یک ضد آفتاب رنگی اختصاصی برای این دسته از مصرف‌کننده‌ها تولید کند. این کرم ضد آفتاب در سه رنگ روشن، متوسط و تیره، عرضه شده است. کرم ضد آفتاب رنگی لافارر، پوشش‌دهی بسیار خوبی دارد. به‌صورت اختصاصی برای افراد دارای پوست چرب و آکنه‌دار تولید شده و به همین خاطر، بدون چربی است. بافت بسیار سبکی دارد و در عین حال، می‌تواند آکنه‌ها و جوش‌ها را به‌خوبی بپوشاند. کنترل ترشح چربی و جلوگیری از ایجاد جوش‌های بیشتر، از دیگر مزیت‌های این کرم ضد آفتاب است.

ضد آفتاب بی رنگ لافارر: ضد چروک و آبرسان عمیق برای پوست‌های خشک

ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مناسب پوست نرمال و خشک

یکی از مشکلات شایع پوست‌های خشک، پوسته‌پوسته‌شدن است. افراد دارای پوست خشک، معمولا پس از شست‌وشوی صورت خود با انواع شوینده، شاهد پوسته‌پوسته‌شدن صورت خود شده و از آن بدتر حس کشیدگی را دائم روی پوست‌شان احساس می‌کنند. علاوه بر این، خشکی زیاد پوست به افزایش شکنندگی‌های سطحی نیز منجر شده و فرآیند چروک‌شدن پوست را سرعت می‌بخشد.

استفاده از یک ضد آفتاب مناسب، می‌تواند تمام این مشکلات را کاهش داده و حتی کاملا از بین ببرد. ضد آفتاب لافارر پوست خشک، مناسب پوست‌های نرمال تا خشک است. بافت بسیار سبکی دارد و به‌سرعت جذب می‌شود. با داشتن ترکیبات موثر و آبرسان، خشکی پوست را از بین برده و باعث تغذیه لایه‌های عمقی پوست خواهد شد. بنابراین در صورتی که پوست شما نرمال تا خشک است، این محصول می‌تواند تمام نیازهای پوستی شما را برطرف کرده و یک ضد آفتاب روزانه عالی برای شما باشد.

ضد آفتاب رنگی لافارر: ضد حساسیت و پوشش‌دهی کامل

ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر

خرید یک کرم پودر رنگی برای افراد دارای پوست خشک، معمولا چالش‌ برانگیز است. اغلب کرم‌پودرهای رنگی مناسب پوست خشک، دارای چربی بسیار زیاد هستند یا به دلیل نداشتن ترکیبات مناسب، ظاهری تکه‌تکه روی پوست ایجاد کرده و به‌اصطلاح روی صورت نمی‌نشینند. برند لافارر با عرضه یک ضد آفتاب رنگی مناسب پوست خشک و نرمال، بخش زیادی از این مشکلات را از بین برده است.

افراد دارای پوست خشک با استفاده از ضد آفتاب رنگی لافارر مناسب پوست نرمال تا خشک، می‌توانند از یک محصول دو کاره مناسب بهره ببرند. این کرم، فاقد چربی است و با بافت سبک خود، به‌خوبی روی پوست جذب می‌شود. از سوی دیگر، کاور این کرم عالی بوده و تمام لکه‌های پوستی را به‌خوبی می‌پوشاند. محافظت از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب، جلوگیری از التهاب و قرمزی و عدم ایجاد لک و جوش، از دیگر مشخصه‌های مهم این ضد آفتاب است.

محافظت کامل از پوست با ضد آفتاب لافارر اصل

استفاده از یک ضد آفتاب خوب، یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که افراد می‌توانند انجام بدهند تا در سنین بالاتر با مشکلات متعددی مثل چروک و لک، مواجه نشوند. در میان برندهای ایرانی، ضد آفتاب لافارر یکی از بهترین محصولاتی است که با در نظر گرفتن انواع نیازهای پوستی، تهیه و تولید شده است. در صورتی که تا این بخش از مطلب ما را همراهی کردید، تا این‌جا به‌خوبی می‌دانید که ضد آفتاب لافارر خوب است یا نه و چه مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برای شما دارد. تشخیص ضد آفتاب لافارر اصل با توجه به تولید این محصول در ایران، بسیار راحت است. فقط کافی است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و یکی از ضد آفتاب‌های مناسب پوست خود را خریداری نمایید. حالا شما به ما بگویید: بر طبق تجربه شما، ضد آفتاب لافارر خوب است؟ تا به حال از کدام مدل‌های این ضد آفتاب استفاده کرده‌اید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.2 / 5. مجموع آرا: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا