برند ها و محصولاتمو

تفاوت شامپو OGX اصل و تقلبی و روش تشخیص شامپو او جی ایکس فیک

شامپوها می‌توانند بهترین درمان برای اغلب مشکلات مو باشند یا خود به دلیل ایجاد انواع آن‌ها تبدیل شوند. به همین دلیل است که خرید و استفاده از یک شامپو عالی و اثرگذار، یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت برای سلامت موها به‌شمار می‌آید. در بین برندهای بسیار خوب موجود در بازار، در حال حاضر شامپو OGX توانسته رضایت اغلب مصرف‌کنندگان را جلب کند. با افزایش رضایت و محبوبیت این شامپوها، محصولات تقلبی این برند هم در بازار زیاد شد. حالا اگر می‌خواهید یک شامپو از این برند بخرید ولی تفاوت میان شامپو OGX اصل و تقلبی را نمی‌دانید، با ما همراه شوید تا در این مطلب، همه نکات مهم را به شما بگوییم!

ویژگی های شامپو OGX اصل

پیش از بررسی روش‌های مختلف برای تشخیص شامپو او جی ایکس اصل و تقلبی، اجازه دهید که ویژگی‌های اصلی شامپوهای این برند را با هم بررسی کنیم. مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو او جی ایکس اصل شامل موارد زیر هستند:

فاقد سولفات و پارابن

سولفات همان ماده‌ای است که باعث کف‌کردن شامپوها می‌شود. در اغلب موارد، سولفات چربی طبیعی مو را نیز از بین برده و باعث خشکی بسیار شدید موها یا پوست کف سر می‌شود. موهای خشک، در معرض آسیب بسیار بیشتری هستند. شکننده‌تر بوده و خیلی بیشتر از موهای سالم، به موخوره دچار خواهند شد. به همین خاطر استفاده از شامپوهای فاقد سولفات او جی ایکس، به سلامت هر چه بیشتر موها کمک می‌کنند. همچنین شما می‌توانید بهترین شامپو بدون سولفات را در خانومی پیدا کنید.

علاوه بر سولفات، پارابن نیز یکی دیگر از ترکیبات مضر برای موها است که به خشکی، کدرشدن موها، از بین رفتن رنگ و حتی ریزش مو منجر می‌شود. خوشبختانه عدم وجود این ماده در شامپوهای او جی ایکس باعث شده که در حین شست‌وشوی موهای خود با محصولات این برند، از همه این آسیب‌های احتمالی دور بمانید.

افزایش درخشندگی

+ موهای درخشنده

یکی از بهترین ویژگی‌های محصولات این برند، از بین بردن ظاهر کدر و خسته موها و ایجاد درخشندگی عالی برای آن‌ها است. اغلب محصولات او جی ایکس دارای این قابلیت هستند و باعث درخشندگی موها می‌شوند. البته کسانی که به یک کراتین و نرم‌کنندگی ویژه برای موها نیاز دارند، شامپو کراتین برزیلی او جی ایکس، به‌صورت اختصاصی به همین هدف تولید شده است.

این محصول حاوی پروتئین کراتین بوده و یک لایه محافظتی قوی روی سطح ساقه موها ایجاد می‌کند. این لایه محافظتی علاوه بر ایجاد نرمی و درخشندگی فوق‌العاده، اجازه نمی‌دهد که آلودگی‌های محیطی به موهای شما آسیب برسانند. صاف‌کردن مو و از بین‌بردن حالت وز، از دیگر مزایای این شامپو است.

فرمولاسیون مغذی و احیاکننده

تمام شامپوهای این برند، با فرمولاسیون مغذی و احیا کننده طراحی و تولید شده‌اند. به همین خاطر با اولین استفاده از شامپوهای این برند، کاملا متوجه تفاوت آن با سایر شامپوها خواهید شد. از بین بردن آثار موهای آسیب‌دیده، کاهش پف موها بر اثر خشکی و البته نرمی ساقه‌ها، از مهم‌ترین مشخصه‌های محصولات این برند هستند.

تقویت ساختار مو

موهای قوی و ضخیم

یکی از ویژگی‌های مهم شامپوهای او جی ایکس که به محبوبیت و شهرت آن‌ها منجر شده است، توانایی محصولات این برند برای بازسازی فولیکول‌ها و تقویت ساختار مو است. اغلب مصرف‌کنندگان شامپوهای OGX پس از مدتی استفاده، ضخیم‌تر شدن ساقه موها و پرپشت شدن موهای خود را گزارش کرده‌اند. شامپو OGX بنفش، به همین هدف طراحی و تولید شده است و باعث تقویت موهای شما خواهد شد. بنابراین جلوگیری از نازک‌شدن، کاهش ریزش مو و پرپشت شدن موها را باید از مهم‌ترین و بهترین مزیت‌های استفاده از شامپوهای این برند بنامیم.

تفاوت شامپو او جی ایکس اصل و تقلبی و روش‌های تشخیص این تفاوت‌ها

با وجود همه ویژگی‌های بی‌نظیر این شامپو، بدون شک خرید یک محصول تقلبی و استفاده از آن، می‌تواند ناامیدکننده باشد. علاوه بر این، شامپوهای تقلبی احتمال ریزش مو، بد حالت شدن موها و آسیب را نیز افزایش می‌دهند. بنابراین پیش از خرید شامپو او جی ایکس، حتما به موارد زیر توجه کنید:

1- بارکد برجسته

یکی از علائم مهم برای تشخیص شامپو OGX اصل و تقلبی، وجود بارکد برجسته روی برچسب محصول است. این بارکد معمولا در بخش جلویی محصولات و روی برچسب براق آن‌ها، درج می‌شود. با بررسی این موضوع، می‌توانید از اصالت شامپو اطمینان پیدا کنید. البته که این مورد، تنها نشانه اصل بودن یک محصول نیست و بهتر است پیش از خرید، به دیگر نشانه‌ها هم توجه کنید.

2- براق‌بودن نوار طلایی روی برچسب محصول

نوار طلایی روی محصول

یکی از مشخصه‌های اصلی انواع شامپو او جی ایکس که می‌توانید اصل یا فیک بودن آن‌ها را با کمک آن تعیین کنید، میزان درخشندگی و شفاف بودن نوار طلایی موجود در بخش پایینی برچسب است. تقریبا همه شامپوهای این برند، دارای این نوار طلایی هستند. در محصولات فیک، این نوار نسبتا مات است و درخشندگی محصولات اصلی را ندارد.

3- لغزندگی بدنه شامپوها

سطح ناصاف بدنه شامپو

برند او جی ایکس به ساخت محصولات با کیفیت شهرت دارد که این کیفیت را می‌توانیم در کوچک‌ترین جزئیات طراحی بدنه محصولات این برند هم ببینیم. بدنه همه شامپوهای او جی ایکس دارای بافتی هستند که سر خوردن و لغزیدن شامپو در حین استفاده را به‌کمترین میزان ممکن می‌رساند. این موضوع در بدنه شامپوهای فیک وجود ندارد. شامپوهای تقلبی او جی ایکس بدنه‌ای بسیار صاف و صیقلی دارند که احتمال لغزیدن شامپو در حین استفاده را افزایش می‌دهد.

4- بررسی شماره بارکد

بارکد شامپو

شامپو او جی ایکس مثل همه محصولات برند و معتبر جهان، دارای یک بارکد با عددی انحصاری است که در پشت شامپوها درج می‌شود. اعداد این بارکد، به‌خوبی نشان می‌دهند که این محصول در کدام کشور ساخته شده است. برای بررسی اصالت شامپوها، باید شماره بارکد را در سایت Upcitemdb.com چک کنید.

5- بچ کد محصول

دیگر تفاوت شامپو او جی ایکس اصل و تقلبی، با بررسی بچ کد هر شامپو قابل تشخیص است. بچ کد، یک کد کوتاه است که در بخش پایینی شامپوها درج می‌شود. با وارد کردن این کد در سایت Checkfresh.com، می‌توانید تاریخ تولید این محصول را مشاهده کنید. ناگفته پیدا است که محصولات تقلبی، این کد را ندارند.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، تاریخ انقضای این محصول است. در واقع این احتمال وجود دارد که بتوانید یک شامپو او جی ایکس اصل با همه این نشانه‌ها در بازار پیدا کنید که قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. در این صورت، پیشنهاد می‌کنیم که حتما بچ کد را در این سایت وارد نمایید. تاریخ انقضای شامپو را چک کنید. اگر بیش از 5 سال از زمان ساخت محصول گذشته باشد، آن شامپو تاریخ انقضا ندارد و نباید از آن استفاده نمایید.

6- عدم کف‌کردن زیاد

 کف‌کردن مو

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های شامپوهای فری سولفات، کف بسیار کمتر آن‌ها نسبت به شامپوهای عادی است. از آن‌جا که شامپو او جی ایکس نیز یک محصول فاقد سولفات است، نباید در هنگام استفاده با کف بسیار زیاد موها مواجه شوید. در صورتی که موهای شما در زمان ماساژ با محصولات این برند، کف معمولی رو به‌زیاد داشت، احتمالا یک شامپوی تقلبی در اختیار دارید.

7- قیمت محصول

شامپو او جی ایکس یک محصول خارجی است که قیمت آن با وجود هزینه‌های واردات و گمرک، در یک بازه حدودی مشخص قرار دارد. ناگفته پیدا است که قیمت خیلی کمتر نسبت به محصولات سایت اصلی او جی ایکس، یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های فیک بودن این شامپو است.

تضمین سلامت و زیبایی موها با خرید شامپو او جی ایکس اصل

محبوبیت و شهرت شامپوهای برند او جی ایکس، به افزایش تولید محصولات تقلبی این برند منجر شد. با وجود این، شما به‌راحتی و تنها با در نظر گرفتن هفت نکته، می‌توانید فرق شامپو او جی ایکس اصل و تقلبی را متوجه شوید. شکل بدنه، بارکد، بچ کد، قیمت، رنگ نوار طلایی و البته کیفیت مواد شامپو و عدم کف‌کردن بیش از حد، همه از نشانه‌های مهم شامپوهای اصلی هستند. با کمک این موارد، می‎توانید شامپو OGX اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید. حالا شما به ما بگویید: آیا نشانه‌های خاصی برای تشخیص شامپو OGX اصل و تقلبی دارید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.8 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا