برند ها و محصولات

با برند آردن و محصولات آن بیشتر آشنا شویم

آردن (Ardene) یک برند ایرانی است که حتما نام آن را شنیده‌اید یا از محصولات آن استفاده کرده‌اید. این برند جزو اولین گروه‌های تولید کننده محصولات تخصصی مراقبت از پوست بود و هم اکنون نیز طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی و مراقبت پوستی را در لاین‌های مختلف مانند Ardene Sun و Ardene Expertage تولید و به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله به بررسی پرفروش ترین محصولات آردن می‌پردازیم و بهترین محصولات آردن را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

تاریخچه برند آردن

برند آردن هم مانند برند هیدرودرم از زیر مجموعه‌های شرکت پارس حیان است که از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد. برند آردن مواد اولیه خود را از عرضه‌کنندگان مطرح تهیه می‌کند و محصولات این برند تحت شرایط استاندارد تولید می‌شوند. کیفیت تولید محصولات این برند به صورت مداوم در حال ارزیابی و بررسی زیر نظر کارشناسان و متخصصان است.

درباره برند آردن

با کمیاب شدن محصولات آرایشی خارجی و قیمت بالای بعضی از آن ها، بسیاری از افراد به استفاده از محصولات داخلی رو آورده‌اند. این افزایش متقاضی زمینه عالی را برای رقابت برندها و تولید محصولات با کیفیت ایجاد کرده است. در این میان برند آردن یکی از برندهایی‌ست که پیشرفت بسیار خوبی داشته و محبوبیت زیادی کسب کرده است.

برند آردن برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان خود محصولات مراقبت از پوست و مو را در انواع مختلف به بازار ارائه کرده است و به صورت تخصصی، چهار زیرمجموعه به نام‌های آردن اکسپرتیج، آردن سبوما، آردن هرباسنس و آردن اتوپیا را راه اندازی کرد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

آردن سبـوما

آردن با توجه به چرب و مستعد آکنه بودن پوست تعداد زیادی از زنان و مردان، اقدام به طراحی و تولید محصولات سبوما (Sebuma) کرد. در این لاین محصولات مخصوص پوست‌های چرب و آکنه‌دار تولید شده‌اند و به جهت افزایش سهولت شست و شوی پوست صورت و بدن، آبرسانی قوی، درمان آکنه و کنترل ترشح چربی پوست به بازار ارائه شده‌اند.

محصولات آردن سبوما

آردن اتوپیـا

آردن اتوپیا (َAtopia) برای افراد دارای پوست خشک و حساس فرموله شده است و سعی در درمان اگزما و حساسیت‌های پوستی مصرف‌کنندگان با پوست خشک دارد. برند آردن اتوپیا از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و در فرمولاسیون محصولات خود از فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده و صد درصد فارماگرید استفاده کرده است که از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. محصولات اتوپیا آردن بدون اسانس و مواد نگهدارنده هستند و بهترین گزینه برای افراد با پوست‌های حساس است.

محصولات آردن اتوپیـا

آردن هرباسنس

آردن هرباسنس (Herbasense) تولید محصولات ترمیم کننده و گیاهی خود را در حیطه مراقبت پوست و مو از سال 1390 آغاز کرد. محصولات هرباسنس آردن سرشار از عصاره‌های گیاهی و روغن‌های ضرورری است و خواص محافظتی، ترمیم‌کننده و مغذی برای پوست و مو دارد.

محصولات آردن هرباسنس

آردن اکسپرتیج

آردن اکسپرتیج (Expertage) از زیرگروه‌های آردن است که طیف گسترده محصولات تخصصی بزرگسالان (بالای 40) را به بازار ارائه کرده است و به صورت همزمان از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای رفع چروک‌های پوست بهره می‌برد.

محصولات آردن اکسپرتیج

آردن سی فکتور

در میان محصولات مراقبت پوست آردن، سی فکتور (C-Factor) یکی از شناخته شده‌ترین‌های برند آردن است. این محصولات دارای فرمولاسیون حاوی ویتامین C و عصاره‌های مختلف گیاهی روشن‌کننده پوست هستند و در ترمیم آسیب‌های پوستی خفیف بسیار موثر عمل می‌کنند.

محصولات آردن سی فکتور

معرفی محصولات برند آردن (Ardene)

آردن طیف گسترده‌ای از محصولات بهداشتی و مراقبتی را تولید و به بازار عرضه کرده است. برند آردن امروزه بیش از 60 نوع محصول مختلف بهداشتی و مراقبتی را به بازار ارائه کرده است که همگی دارای کیفیتی عالی و محبوبیت همگانی است و برای اولین بار در ایران اقدام به تولید محصولات مراقبت پوست برای افراد بالای 40 سال در لاین اکسپرتیج expert age کرد که قیمتی مناسب و کیفیت عالی دارد.

در میان این محصولات انواع ماسک‌ها اسکراپ، ماسک‌های مو، ماسک‌های ضد لک صورت، کرم‌های ضد آفتاب، سرم‌های چشمی، سرم‌های تقویت کننده، انواع شامپو، انواع کرم و لوسیون، روغن‌های تقویت کننده، پاک کننده آرایش و شیر پاک کن، ژل‌های آرایشی و بهداشتی، کرم‌های ضد چروک دور چشم و کرم‌های برنزه کننده به چشم می‌خورند.

محصولات مراقبت از پوست صورت آردن

داشتن روتین پوستی و مراقبت از پوست صورت در فصل‌های مختلف سال برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. برند آردن با فرموله کردن محصولات مراقبت صورت نظیر کرم، سرم، شوینده و ماسک برای انواع پوست در تلاش است تا رضایت مصرف کننده را جلب نماید.

در تولید محصولات مراقبت پوست آردن از مواد اولیه با کیفیت و عصاره‌های گیاهی مختلف سازگار با پوست استفاده می‌شود تا اثربخشی بالایی داشته باشند.

محصولات مراقبت پوست آردن

محصولات مراقبت بدن آردن

در میان محصولات مراقبت بدن آردن انواع شامپو، شوینده بدن و لوسیون بدن به چشم می‌خورد. این محصولات دارای فرمولاسیون‌های خاص با pH  متناسب با نوع پوست هستند و به بافت پوست آسیب نمی‌رسانند.

محصولات مراقبت بدن آردن

محصولات مراقبت از مو آردن

مراقبت مو و درمان عارضه‌های مختلفی که برای مو ایجاد می‌شود نیازمند استفاده از محصولات با کیفیت و موثر است. برند آردن برای رفع نیاز مشتریان خود به محصولات متنوعی را برای انواع مو و عارضه‌های آن به بازار ارائه کرده است.

محصولات مراقبت مو آردن دارای عصاره‌های گیاهی و فرمولاسیون‌های قوی برای درمان شوره سر، کنترل چربی و آبرسانی پوست سر و جلوگیری از ریزش مو هستند که شما با توجه نیاز و نوع موی خود می‌توانید از میان این محصولات انتخاب کنید.

محصولات مراقبت از مو آردن

ضد آفتاب‌ های آردن

ضد آفتاب یک محصول ضروری برای تمامی فصول سال است. آردن با راه اندازی لاین آردن سان (Ardene Sun) و فرموله کردن محصولات موثر و با کیفیت به منظور رفع نیاز مشتریان وارد حیطه تولید ضد آفتاب به صورت تخصصی شد.

ضد آفتاب آردن و روغن‌های آفتاب آردن به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص با مواد اولیه با کیفیت، تنوع گسترده برای انواع پوست و SPF های متنوع برای نیازهای مختلف به محبوب‌ترین برند در دسته‌بندی ضد آفتاب تبدیل شده است.

ضد آفتاب‌ آردن - آردن سان

محصولات آقایان آردن

برند آردن با در نظر گرفتن نیاز آقایان به محصولات تخصصی مراقبت پوست و مو اقدام به راه اندازی لاین آردن آقایان نموده است و در این لاین محصولات تخصصی را متناسب با نیازهای آنان تولید کرده است.

محصولات آقایان آردن

محصولات مراقبتی کودک آردن

در دنیای گسترده محصولات کودک و اهمیت فرمولاسیون این محصولات برندهای مختلفی با یکدیگر در حال رقابت هستند. برند آردن با راه اندازی لاین آردن بیبی وارد این رقابت شده و توانسته است محصولات با کیفیتی را در این حیطه تولید کند.

محصولات مراقبت کودک آردن دارای فرمولاسیون بسیار ملایم با اثر بخشی بالاست و هیچ آسیبی به پوست و موی کودک وارد نخواهد کرد. خط تولید محصولات آردن به صورت منظم توسط افراد با تجربه کنترل می‌شود و محصولات تولید شده از نظر کیفیت بررسی می‌شوند.

محصولات کودک آردن

محصولات آرایشی آردن

برند آردن در لاین آردن بیوتی انواع محصولات ضد جوش، ضد چروک، بی‌بی کرم و پاک‌کننده آرایش را تولید کرده است تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. در فرمولاسیون محصولات آرایشی آردن از عصاره‌های گیاهی و نرم‌کننده‌های پوست استفاده کرده است و اثری درمانی و ترمیم‌کننده روی پوست صورت دارند.

محصولات آرایشی آردن

پرفروش ترین محصولات آردن

حال که تا اینجا با برند آردن و ویژگی‌های کلی محصولات آن آشنا شدیم، نگاهی به پرفروش‌ترین محصولات آردن داشته باشیم:

1. کرم قوی ضد لک و روشن کننده پوست 10% آربوتین آردن

افزایش سن، اختلالات کبدی و استفاده از برخی داروها ممکن است در بخی نواحی پوست ایجاد تیرگی نمایند. بهترین درمان تیرگی پوست استفاده از لایه بردارهای ملایم است که حالت کرمی دارد و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. کرم پیگمنتا آردن با پر کردن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در بافت به بهبود آبرسانی و خاصیت کشسانی پوست هم کمک می‌کند. این کرم حاوی 10 درصد آربوتین است که برطرف کننده انواع لک‌های قهوه‌ای، اختلالات رنگدانه‌ای پوست ناشی از هایپرپیگمنتاسیون، ملاسما، کک و مک است.

ویژگی‌ها

  • روشن کننده قوی پوست
  • برطرف کننده انواع لک های تیره مقاوم به درمان
  • رفع لک‌های ناشی از ملاسما
  • نرم کننده پوست

کرم قوی ضد لک و روشن کننده پوست 10% آربوتین آردن

2. ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده پوست چرب آردن سبوما

بهترین ماسک برای روتین پوست‌های چرب، ماسک لایه بردار و پاک‌کننده منافذ است که منافذ را از آلودگی پاک کرده و مانع بروز جوش می‌شود.

ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده آردن از لاین تخصصی سبوما به واسطه داشتن گوگرد 5%، خاک رس و سالیسیلیک اسید سطح پوست را تمیز و ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. گوگرد موجود در فرمولاسیون این محصول خواص آنتی‌باکتریال به آن بخشیده است و موجب از بین رفتن جوش‌های سر سفید و سر سیاه می‌شود.

ویژگی‌ها

  • کنترل کننده میزان ترشح چربی پوست
  • رفع کننده جای جوش
  • کاهش دهنده جوش سرسفید و سرسیاه
  • حاوی عصاره زرشک و گیاه شیرین‌بیان
  • دارای گوگرد 5%، خاک رس و سالیسیلیک اسید
  • فاقد‌ رنگ, چربی, پارابن
  • حجم 75 میل

ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده پوست چرب آردن سبوما

3. كرم ضد آفتاب پوست خشک و معمولی SPF 25 آردن

ضد آفتاب آردن دارای فرمولاسیون برپایه امولوسیون آب در روغن است که در اثر تعریق از روی پوست پاک نمی‌شود. این ضدآفتاب رنگی دارای بافتی سبک است و برای خانم‌هایی که به استفاده از کرم پودر عادت دارند هم انتخاب مناسبی است.

ضد آفتاب آردن برای پوست خشک به دلیل داشتن روغن بادام و ویتامین‌های E و A پوست را تغذیه و از رطوبت بافت پوست محافظت می‌کند. همچنین SPF25 این ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت خواهد کرد.

ویژگی‌ها

  • حاوی روغن بادام شیرین
  • سرشار از ویتامینA و E
  • خاصیت آنتی‌اکسیدان
  • مقاوم در برابر تعریق و آب
  • SPF25
  • ضدچروک
  • پایدار در برابر تجزیه نوری
  • حجم 50 میل

4. لوسیون مرطوب کننده قوی بدن آتوپیا آردن

کرم آردن اتوپیا یک کردم مرطوب‌کننده قوی است که در رفع خشکی پوست بسیار موثر است و به واسطه فرمولاسیون حاوی گلیسیرین، اوره 10% و هیالورونیک اسید خود پوست را آبرسانی کرده و در رفع خشکی و حالت فلسی پوست بسیار مناسب است. لوسیون مرطوب کننده Dry Relief آتوپیا آردن ضد التهاب و التیام بخش است و برای افرادی که پوست خیلی خشک و ملتهب دارند مناسب است.

ویژگی‌ها

  • بافت سبک
  • مرطوب‌کننده قوی پوست
  • محافظ پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • دارای گلیسیرین، اوره 10% و هیالورونیک اسید
  • حاوی عصاره جو دوسر
  • کاهش خارش و التهاب پوست
  • التیام‌بخش و تسکین‌دهنده پوست
  • فاقد رایحه
  • حجم 200 میل

لوسیون مرطوب کننده قوی بدن آتوپیا آردن

5. شامپو کراتینه و ضد شوره هرباسنس آردن

شامپو هرباسنس آردن مناسب برای انواع شوره‌های مقاوم و چرب است. این شاپو با قدرت پاک کنندگی بالای خود تمام آلودگی‌ها و چربی‌های پوست سر را از بین می‌برد و با کنترل ترشح چربی در سطح سر سبب ازبین رفتن شوره می‌شود.

شامپو کراتین و ضد شوره هرباسنس آردن مناسب برای افراد دارای موهای چرب است و کراتین هیدرولیز شده موجود در این محصول با افزایش مقاومت ساقه مو حالت پذیری آن را افزایش داده و موجب درخشندگی و براقیت موها می‌شود.

ویژگی‌ها

  • ضدشوره مقاوم
  • رفع چربی اضافه کف سر
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده، عصاره جینسینگ، زنجبیل و ویتامینE
  • بهبود حالت‌پذیری مو
  • ترمیم و بازسازی مو
  • استحکام‌بخش ریشه مو
  • مناسب استفاده روزانه
  • حجم 300 میل

6. ماسک سفت و شفاف کننده صورت و گردن آردن اکسپرتیج

با افزایش سن پوست سفتی و شفافیت خود را از دست می‌دهد و چروک‌ها و لک سطح پوست را پر می‌کند. برای جلوگیری از جمع شدن و چروک شدن پوست باید از ماسک‌های مغذی استفاده کنید که تولید کلاژن پوست را تحریک کند.

ماسک سفت کننده پوست صورت آردن اکسپرتیج به واسطه داشتن ترکیبات موثری نظیر پانتنول، ژل آلوئه ورا، پروتئین سویا و هیالورونیک اسید پوست را آبرسانی کرده، چروک‌ها و لکه‌های ناشی از افزایش سن را از بین می‌برد.

ویژگی‌ها

  • ضدچروک
  • روشن کننده
  • ضد حساسیت
  • غیر کومودون‌زا
  • ضد لک
  • کاهش چروک های پوست
  • حجم 45 میل

7. BB کرم رطوبت رسان رنگی SPF 20 آردن بیوتی

بی بی کرم‌ها از دسته کرم‌های چند منظوره هستند که چندین کار را برای پوست شما انجام می‌دهند. بی بی کرم هیدرالاین آردن بیوتی از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و روی پوست پوشش خوبی دارد.

این بی بی کرم برای افرادی که به استفاده از کرم پودر و لوازم آرایشی عادت دارند مناسب است و به واسطه داشتن SPF20 از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند. این کرم فاقد چربی است و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند.

ویژگی‌ها

  • تنظیم کننده سبوم پوست
  • دارای SPF 20
  • حاوی عصاره برگ چای سبز، شی‌باتر، اوره و روغن دانه انگور
  • مات کننده پوست
  • دارای رنگدانه
  • ماندگاری طولانی
  • فاقد چربی
  • حجم 40 میل

8. اسکراب و لایه بردار صورت آردن

اسکراب صورت آردن فرموله شده برای پوست حساس خانم‌هاست و یک مکمل شستشوی عالی برای پوست صورت است. این اسکراب دارای سالیسیلیک اسید است که پوست را به صورت عمقی پاکسازی می‌کند.

از بین بردن جوش‌های سرسیاه و شفافیت بیشتر پوست از نتایج استفاده از این کرم است. گلیسیرین و الانتوئین موجود در این محصول رطوبت پوست را حفظ می‌کند و از زبر شدن آن جلو گیری به عمل می‌آورد.ی

ویژگی‌ها

  • لایه بردار ملایم
  • پاکسازی عمیق پوست
  • نرم و صاف کننده پوست
  • آنتی‌باکتریال و ضدقارچ
  • حاوی عصاره هاماملیس، سالسیلیک اسید، گلیسیرین و آلانتوئین
  • حجم 75 میل

اسکراب و لایه بردار صورت آردن

9. کرم دور چشم لیپوزوم آردن

مراقبت از پوست حساس دور چشم و حفظ رطوبت آن در افزایش نرمی و کاهش چروک‌ها و پف دور چشم اهمیت بسیاری دارد. کرم دور چشم لیپوزوم آردن یک کرم آبرسان با فرمولاسیون منحصر به فرد است که آب و مواد مغذی را به مرور آزاد می‌کند و جذب بالایی دارد.

این کرم دارای الاستین، ویتامینC و کلاژن است که تیرگی و چروک دور چشم را برطرف می‌کند.

ویژگی‌ها

  • کاهش چروک اطراف چشم
  • افزایش سنتز کلاژن در پوست
  • رفع تیرگی و پف زیر چشم
  • حاوی هيدروكسي پرولين، ليپوزوم، روغن جوانه گندم، ويتامين‌هايA، C و E
  • تقویت‌کننده
  • کنترل چربی پوست
  • حجم 20 میل

10. بالم لب آقایان آردن

بالم لب آقایان آردن مناسب استفاده روزانه است و به واسطه داشتن SPF25 از پوست لب در برابر اشعه‌های مخرب آفتاب محافظت می‌کند و روی لب هیچ آثار سنگینی و براقیت باقی نمی‌گذارد.

بالم لب مردانه هیدرودرم دارای آلوئه‌ورا، شی باتر و روغن جوجوبا است که پوست لب را نرم و لطیف کرده و اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند.

ویژگی‌ها

  • مرطوب‌کننده قوی پوست لب
  • درمان ترک و خشکی لب
  • حاوی عصاره ژل آلوئه‌ورا، روغن جوجوبا، شی باتر و ویتامینA وE
  • دارای SPF25
  • ترمیم و بازسازی کننده
  • جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب
  • التیام‌بخش و تسکین‌دهنده
  • حجم 4.5 گرم

بالم لب آقایان
آردن

بالم لب آقایان آردن

18%
50400 41330
تومان

11. روغن بچه آردن

روغن بچه آردن دارای فرمولاسیون ملایم و سازگار با پوست نوزاد است که چربی کمی دارد و رطوبت پوست کودک را حفظ می‌کند. این روغن جذب بسیار سریعی دارد و هیچ حالت چربی روی پوست یا لباس کودک ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌ها

  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • محافظت از پوست کودکان در هوای سرد و خشک
  • جذب آسان
  • دارای فرمولاسیونی ملایم
  •  مناسب برای ماساژ پوست اطفال و بزرگسالان

روغن بچه
آردن

روغن بچه آردن

18%
61600 50510
تومان

12. سرم تقویت کننده ابرو هرباسنس آردن

سرم تقویت کننده ابرو هرباسنس آردن یک محصول گیاهی است و ساختار کراتینه مو را تقویت نموده و رشد آن را بهبود می‌بخشد. در فرمولاسیون این محصول از رز ماری چای سبز و سیر استفاده شده که همگی سبب استحکام ریشه مو می‌شوند.

ویژگی‌ها

  •  جلوگیری از ریزش ابرو
  • تقویت کننده ریشه ابرو
  • تسریع رشد ابرو
  • افزایش استقامت ابروها
  • دارای اپلیکاتور مخصوص جهت استفاده آسان
  • تحکیم ساختمان مو
  • دارای گزنه،رزماری،چای سبز، سیر، روغن گردو و آرنیکا

سرم تقویت کننده ابرو هرباسنس آردن

13. کرم موبر صورت و بدن سافت لاین آردن بیوتی

کرم موبر صورت و بدن آردن یک کرم با فرمولاسیون نرم‌کننده‌ و ضد حساسیت است. این کرم دارای عصاره آلوئه‌ورا و روغن بادام شیرین است که ضد التهاب هستند و از بروز هرگونه قرمزی، سوزش و تحریکات پوستی جلوگیری می‌کند. کرم موبر صورت و بدن آردن رشد مو را کاهش می‌دهد و روند پیری پوست را کند می‌کند.

ویژگی‌ها

  • آبرسانی پوست
  • آنتی‌باکتریال
  • ضدالتهاب و التیام‌بخش
  • حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن بادام شیرین و عصاره چای سبز
  • تسکین و کاهش التهاب پوست پس از موزدایی
  • مناسب صورت و بدن
  • حجم 100 میل

14. تونر پاک کننده صورت پیورلاین آردن بیوتی

تونر آردن بیوتی برای انواع پوست فرموله شده است و برای استفاده روزانه مناسب است. این تونر تمامی چربی‌ها و آلودگی‌های سطح پوست را پاک می‌کند. این تونر دارای عصاره هاماملیس، سدیم لاکتات و گلیسرین است و پوست را نرم و لطیف می‌کند و از احساس کشیدگی روی پوست صورت بعد پاکسازی جلوگیری می‌کند.

تونر آردن بیوتی غیر کومودون‌زا و فاقد پارابن است که ترشح چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش و تحریکات پوستی جلوگیری و پوستی شفاف و ایده‌آل به شما هدیه می‌کند.

ویژگی‌ها

  • پاک‌کننده ملایم
  • رفع آلودگی، چربی اضافی و مواد آرایشی از روی پوست
  • پاکسازی عمیق پوست و منافذ آن
  • حاوی عصاره هاماملیس، سدیم لاکتات و گلیسرین
  • جایگزین مناسب برای صابون
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • فاقد پارابن
  • غیر کومدون‌زا
  • حجم 150 میل

15. روغن آفتاب اکلیلی آردن سان آردن

روغن آفتاب اکلیلی آردن حاوی ژل آلوئه ورا، روغن جوجوبا و ویتامین‌های A، E و C است که پوست را نرم می‌کند. این روغن با فرمولاسیون خاص خود به برنزه‌تر شدن پوست و ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند و در برابر اشعه‌های مخرب آفتاب از آن محافظت می‌نماید..

ویژگی‌ها

  • حاوی اکلیل، ژل آلوئه ورا، روغن های جوجوبا، دانه آفتابگردان ویتامین های A، E و C
  • سبب برنزه نمودن و رنگ دهی پوست
  • با ماندگاری طولانی
  • دارای فیلترهای ضد آفتاب (UVB/UVA)
  • برنزه مسی
  • برنزه و درخشان کننده پوست

روغن آفتاب اکلیلی
آردن

روغن آفتاب اکلیلی آردن

18%
170000 139400
تومان

16. کرم روز شفاف کننده کاسه‌ای سی فاکتور SPF 15 آردن

کرم روشن کننده سی فکتور آردن با SPF15 مناسب استفاده در روز است. این کرم از پوست در برابر اشعه‌های مخرب آفتاب محافظت و مواد مغذی پوست را تامین می‌کند. این کرم به واسطه داشتن ویتامین C به روشن‌تر شدن پوست و از بین رفتن لکه‌ها کمک زیادی می‌کند.

در این کرم از فرمولاسیون برپابه کمپلکس مواد مرطوب کننده استفاده شده است که سبب در امان ماندن پوست از شر رادیکال‌های آزاد می‌شود و پوست را سالم نگه می‌دارد.

ویژگی‌ها

  • ضد چروک و احیا کننده پوست
  • تامین و حفظ رطوبت پوست
  • رفع لک‌های تیره
  • تقویت سد دفاعی و لایه هیدرولیپیدیک پوست
  • کاهش چروک‌های سطحی پوست
  • حاوی عصاره لیکوریس، عصاره پرتغال و روغن دانه انگور
  • دارای SPF 15

کلام آخر

در این مقاله از مجله خانومی محصولات برند آردن را بررسی کردیم. باید گفت که برند آردن هر ساله خط تولید و کیفیت محصولات خود را بروز می‌کند و جزو برندهای محبوب ایرانی محسوب می‌شود. از مواردی که این برند را در میان بهترین محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی قرار می‌دهد، لاین‌های تخصصی آردن برای عارضه‌های مختلف پوستی و انواع پوست خشک و چرب است که با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی هم‌تراز با محصولات خارجی در بازار موجود است و مصرف‌کننده به راحتی به این محصولات دسترسی دارد.

در صورتی که سؤالی در خصوص محصولات آردن دارید، می‌توانید آن را در قسمت نظرات زیر همین مقاله مطرح کنید تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن راهنمای شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول برند آردن

آردن محصول کجاست؟

برند آردن (Ardene) محصول کشور ایران است که با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصولات، می‌توان آنها را هم‌رده بسیاری از برندهای خارجی در نظر گرفت.

محصولات مراقبت پوست آردن شامل چه مواردی است؟

آردن دارای طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت پوست و مو است. لاین‌های مراقبت پوست آردن شامل آردن اکسپرتیج برای افراد بالای ۴۰ سال، آردن هرباسنس برای درمان‌های گیاهی و ترمیم، آردن سبوما برای پوست‌های چرب و آردن اتوپیا برای پوست‌های خشک است.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. Wonderful article! We are linking to this particularly
    great article on our website. Keep up the good writing.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا