آرایش لب

بهترین مارک رژ لب از برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار

رژ لب، یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی است که به لب‌ها رنگ، زیبایی و جذابیت می‌بخشد. این محصولات یکی از اساسی‌ترین لوازم آرایشی هستند که بدون آن‌ها شاید آرایش‌تان نیمه‌ تمام و ناقص به نظر برسد. انتخاب بهترین رژ لب مناسب شما، می‌تواند به طور قابل‌توجهی ظاهر شما را تغییر دهد. برای همین رژ لب محصولی بسیار استراتژیک در کیف لوازم آرایشی است، چون خیلی وقت‌ها با یک رژ لب زدن ساده می‌توانیم به ظاهری زیبا و چشمگیر برسیم.

شاید به نظرتان انتخب رژ لب کار چندان سختی نباشد و هر شخصی می‌تواند در اولین فروشگاه لوازم آرایش رنگ مورد علاقه خود را پیدا کند. اما شاید انتخاب بهترین مارک رژ لبی که نیازهای شما از محصول را برآورده کند، کار چندان راحتی هم نباشد. در این مطلب از مجله خانومی، به معرفی تعدادی از بهترین برندهای رژ لب‌های ایرانی و خارجی می‌پردازیم، تا بتوانید از میان آن‌ها رژ لب مناسبی را برای خودتان انتخاب کنید.

بهترین برندهای ایرانی رژ لب

رژ لب کالیستا

رژ لب مایع استین مات کالیستا

رژ لب‌های مایع مخصوصاً انواع مات آن باید حتماً کیفیت مطلوبی داشته باشند تا به‌خوبی روی لب‌ها بنشینند و شما را به دردسر نیندازند. کالیستا محصولی در این زمینه دارد که ماندگاری بالایی داشته و لازم نیست دائم نگران پاک شدن رژ لب‌تان باشید. برند کالیستا که به تولید محصولات با کیفیت شهرت دارد در رژ لب مایع استین مات کالیستا، که از بهترین رژ لب‌های ایرانی است، هم سعی کرده محصولی را ارائه دهد که علاوه بر زیبایی، بافت نرم و روانی داشت باشد تا به‌خوبی روی لب‌ها پخش شود.

رژ لب‌های مایع مات معمولاً خیلی سریع خشک می‌شوند و اگر کیفیت خوبی نداشته باشند به دندان‌ها می‌چسبند یا پوسته پوسته می‌شوند. اما رژ لب کالیستا این مشکلات را ندارد و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. همچنین این محصول فاقد سرب است و هیچ‌گونه حساسیتی برای لب‌ها ایجاد نمی‌کند. این محصول کالیستا مانند سایر رژ لب‌های این برند رنگ‌بندی متنوع و جذابی دارد و می‌توانید با خیال راحت رنگی مناسب سلیقه و نیاز خود خریداری کنید.

رژ لب مایع ساتین مات
کالیستا

رژ لب مایع ساتین مات کالیستا

11%
316300 282520
تومان

رژ لب این لی

رژ لب این لی

نداشتن سرب و مواد مضر یکی از مسائلی است که در انتخاب رژ لب نقش پررنگی دارد. برند ایرانی این لی که در سال‌های اخیر حضور فعالی در زمینه تولید محصولات آرایشی داشته است، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ٰرژ لب جامد لید فری برند این لی نه‌تنها سرب ندارد، بلکه بافت نرم و لطیف آن مانع از حساسیت و خشکی لب‌ها می‌شود.

در فرمولاسیون رژ لب این لی هم از رطوبت‌رسان و ویتامین E استفاده شده است تا علاوه‌بر زیبایی، مسئله مراقبت و محافظت از لب‌ها مورد توجه قرار بگیرد. رژ لب لید فری بافت سبکی دارد و به‌خوبی روی لب‌ها می‌نشیند و اصلاً حس سنگین و نامطلوبی برای شما ایجاد نمی‌کند. در ضمن این محصول طیف رنگی گسترده‌ای دارد و می‌توانید با خیال راحت رنگی مناسب سلیقه خودتان را تهیه کنید. با تمام این ویژگی‌ها، این رژ لب قیمت مناسبی هم دارد و برای مصرف روزانه انتخاب خوبی است.

رژ لب جامد مدل lead free
این لی

رژ لب جامد این لی مدل lead free

21%
155000 123130
تومان

رژ لب مای

رژ لب مای

برند مای حالا دیگر یکی از قدیمی‌های صنعت تولید لوازم آرایشی در ایران است و با چنین سابقه‌ای سعی می‌کند محصولی خوب و با کیفیت در اختیار مصرف‌کننده بگذارد. رژ لب مدادی نیمه مات بلک دایموند مای با بافتی نرم و سبک بدون ایجاد سنگینی به‌راحتی روی لب‌ها پخش می‌شود. حالت نیمه مات این رژ ظاهری طبیعی و جذاب به لب‌ها می‌بخشد. رژ لب نیمه مات مای اهمیت رطوبت‌رسانی و تغذیه لب‌ها هم توجه دارد و در فرمولاسیون آن از مواد مؤثر در این زمینه بهره گرفته شده است.

این فرمولاسیون غنی باعث می‌شود تا نرمی‌ و لطافت لب‌ها حفظ شود و دچار خشکی و ترک‌خوردگی نشوند. این محصول در ۸ رنگ متنوع و جذاب عرضه می‌شود و از همه مهم‌تر در فرمولاسیون آن از مواد مضر و حساسیت‌زا هم استفاده نشده است تا از بهترین رژ لب‌های بازار باشد. این محصول با ماندگاری چندین ساعته، می‌تواند گزینه مناسبی برای مصرف روزانه باشد.

رژ لب شون

رژ لب شون

بهترین رژ لب محصولی است که ضمن زیباتر کردن لب‌ها، به مراقبت و محافظت از آن‌ها هم کمک کند. آکوا چارمینگ مانند بقیه رژ لب‌های برند شون می‌تواند انتخاب مناسبی برای این نیاز باشد. در فرمولاسون این رژ لب، که بر پایه ترکیبات گیاهی است، از مواد همچون روغن آووکادو، ویتامین E و مرطوب‌کننده‌های قوی استفاده شده است.

همین مسئله نشان می‌دهد که آبرسانی و جلوگیری از ترک خوردن لب‌ها یکی از اهداف اصلی محصول ارائه شده توسط مارک شون است. علاوه بر این‌ها رژ لب آکوا چارمینگ جلوه درخشان و زیبایی به لب‌ها می‌دهد و بافت نرم و سبک آن به خوبی روی لب‌ها پخش می‌شود. این محصول خاصیت ترمیمی هم دارد و باعث نرمی و لطافت لب‌ها می‌شود. رژ لب شون قیمت مناسبی هم دارد و با رنگ‌بندی جذاب و متنوع برای مصرف روزانه گزینه ایده‌آلی است.

بهترین مارک‌های خارجی رژ لب

رژ لب میبلین

رژ لب میبلین

گاهی وقت‌ها دنبال محصولی هستیم که همه توقعاتی که از رژ لبی خوب داریم را برآورده کند. پالت رژ لب ۸ رنگ میبلین شما را تا مدت‌ها از خرید محصولی دیگر بی‌نیاز می‌کند. با استفاده از پالت رنگ میبلین می‌توانید طیف وسیعی از رژ لب‌ها را داشته باشید و با ترکیب آن‌ها هم رنگ‌های جدیدی بسازید. در این پالت رنگ‌های طبیعی و ملایم و رنگ‌های جسورانه‌ای وجود دارد تا در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

از طرف دیگر همان طور که از برند میبلین انتظار داریم، این رژ لب رنگدانه‌های غنی و پوشش‌دهی بالایی دارد، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده لب‌هاست و مدت زیادی هم روی لب‌ها می‌ماند. اگر در مورد کار با پالت رژ لب آشنایی ندارید بد نیست بدانید که باید اول با اپلیکاتور مخصوص محصول، رژ لب مورد نظرتان را بردارید و از مرکز لب شروع کنید و به سمت گوشه‌ها بروید، می‌توانید چند رنگ را با هم ترکیب کنید و تا لب‌های‌تان حالتی چشمگیر و جذاب داشته باشند.

رژ لب گلدن ‌رز

رژ لب گلدن ‌رز

رژ لب‌های براق از آن دسته محصولاتی هستند که اگر دنبال ظاهری متفاوت و جذاب هستید، یا بخواهید حالتی خیره‌کننده به لب‌ها بدهید، باید حتماً سراغ‌شان بروید. برند ترکیه‌ای گلدن‌ رز که سابقه طولانی در زمین تولید محصولات آرایشی دارد، در حوزه تولید رژ لب هم طرفداران خود را ناامید نمی‌کند و همیشه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.

رژ لب مایع مدل مگا شاین تری‌دی گلدن‌رز رنگ‌بندی متنوع و جذابی دارد. این محصول درخشش و برق خیره‌کننده‌ای دارد و رنگی پر جنب و جوش و درخشان به لب ها می دهد. در فرمولاسیون رژ لب گلدن ‌رز از ویتامین E و روغن آووکادو و جوجوبا استفاده شده است که به مرطوب شدن و نرم شدن لب ها کمک می‌کنند. اپلیکاتور این محصول هم به گونه‌ای طراحی شده تا رژ لب را به طور یکنواخت روی لب‌ها پخش کند و پوششی کامل ایجاد نماید. این محصول با توجه به کیفیت قابل‌قبول، قیمت مناسبی هم دارد و برای استفاده در مهمانی و مجالس بسیار ایده‌آل است.

رژ لب فلورمار

رژ لب فلورمار

فلورمار هم یکی دیگر از آن برندهایی است که سال‌‌ها در بازار ایران حضور داشته و در همه این سال‌ها طرفداران زیادی را هم با خود همراه کرده است. تقویت و محافظت از لب‌ها در کنار دادن حالتی جذاب و گیرا به آن‌ها، از وظایف یک رژ لب با کیفیت و مرغوب است. مارک فلورمار تلاش کرده است تا در ساخت رژ لب دلوکس کشمیر این مسائل را در نظر بگیرد و محصول ایده‌آلی را روانه بازار کند.

رژ لب فلومار در فرمولاسیون خود از ویتامین E، شیره ارکیده، کاکائو و شی باتر بهره گرفته است تا محصولی ارائه دهد که لب‌ها را به طور کامل مرطوب و نرم می‌کند. محصولی که باعث می‌شود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری شود. رژ لب دلوکس کشمیر علاوه بر تقویت لب، تمام خطوط لب را به خوبی می‌پوشاند و با بافت سبک و مخملی ظاهری جذاب به آن می‌دهد. این محصول نسبت به رژ لب‌های معمولی کمی گران‌تر است اما ویژگی‌های خوب‌اش باعث می‌شود برای مصرف روزانه و همین طور مهمانی‌ها گزینه مناسبی باشد.

رژ لب نوت

رژ لب نوت

تجدید کردن چندین‌باره رژ لب‌ها در طول روز، یکی از مسائلی است که باعث می‌شود خیلی از افراد سراغ رژ لب‌هایی بروند که ماندگاری بالاتری دارند. رژ لب مایع مات نوت یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید روی دوام و ماندگاری طولانی‌مدت آن حساب باز کنید. این محصول با داشتن روغن ماکادمیا و ویتامین E در فرمولاسیون‌اش باعث می‌شود لب‌ها در طول روز باطراوت شاداب بمانند و استفاده طولانی از رژ لب به آن‌ها آسیبی نزند.

روغن ماکادمیا ضمن تغذیه لب‌ها جلوی خشکی و ترک‌خوردگی آن‌ها را می‌گیرد. بسیاری از رژ لب‌های مایع حس سنگینی روی لب‌ها ایجاد می‌کنند اما رژ لب مایع مات نوت این مشکل را ندارد و با بافت نرم و سبکش به خوبی رو لب‌ها می‌نشیند. همچنین این محصول فاقد پارابن و ضد حساسیت است و اگر لب‌های حساسی دارید می‌توانید روی این رژ لب برند نوت حساب باز کنید. رژ لب مایع مات نوت تنوع رنگی زیادی دارد و بر حسب نیاز و سلیقه می‌توانید رژ لب مناسب خودتان را تهیه کنید.

نکاتی در مورد انتخاب بهترین رژ لب

انتخاب رژ لب

انتخاب رژ لب مناسب می‌تواند به طور چشمگیری ظاهر شما را تغییر دهد و زیبایی لب‌هایتان را دوچندان کند. برای انتخاب رژ لب مناسب، باید به موارد مختلفی توجه کنید:

رنگ پوست

برای پوست‌های روشن رژ لب‌های با رنگ‌های روشن و ملایم مانند صورتی، هلویی و نباتی مناسب‌تر هستند. از طرف دیگر برای افرادی که پوست تیره‌تر دارند رژ لب‌های با رنگ‌های تیره و قوی مانند بنفش، شرابی و قهوه‌ای تیره مناسب‌تر هستند. همچنین افرادی که رنگ پوست‌شان میان این دو طیف رنگی است، رژ لب‌های با رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای، نارنجی و قرمز  برای‌شان مناسب‌تر است.

رنگ مو

رنگ مو هم می‌تواند روی ظاهر شما و در نتیجه انتخاب رژ لب مناسب تأثیر بگذارد. افرادی که موهای روشنی دارند بهتر است سراغ رژ لب‌های با رنگ‌های روشن و ملایم بروند. از طرف دیگر رژ لب‌های با رنگ‌های تیره و قوی برای افرادی با موهای تیره مناسب‌تر است.

مناسبت

برای استفاده روزانه شاید رژ لب‌های با رنگ‌های روشن و ملایم بهتر باشد و در سوی مقابل برای مهمانی و مجالس رژ لب‌های با رنگ‌های تیره و قوی مناسب‌تر هستند.

نوع رژ لب

رژ لب مات ماندگاری بالا دارد و برای لب‌های حجیم مناسب‌تر است. رژ لب براق لب‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد و برای لب‌های نازک مناسب‌تر است. این‌که رژ لب جامد یا مایع باشد هم یکی دیگر از مواردی است که باید بر حسب سلیقه و نیاز آن را در نظر بگیرید.

کیفیت رژ لب

رژ لبی را انتخاب کنید که مواد مغذی مانند ویتامین E و آلوئه ورا داشته باشد، بدون سرب باشد و ماندگاری بالایی داشته باشد تا مجبور نباشید دائم آن را تجدید کنید. قبل از خرید رژ لب، آن را روی لب خود امتحان کنید تا رنگ مناسب خود را پیدا کنید. اگر لب‌های خشکی دارید، سراغ رژ لب‌های آبرسان بروید. همچنین بد نیست این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر لب‌های حساسی دارید موقع خرید حتماً سراغ رژ لب‌های ضد حساسیت بروید.

نحوه رژ لب زدن

درست است که کشیدن رژ لب یکی از ابتدایی‌ترین و راحت‌ترین مراحل آرایش صورت است. اما این موضوع نباید باعث شود فکر کنید که رژ لب زدن، تنها پخش کردن این ماده رنگی روی سطح لب است!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا