آرایش چشم

 بهترین مارک ریمل ضد آب کدام است؟ معرفی 8 مدل ریمل استخری

ریمل ضدآب یکی از اقلام آرایشی است که هر خانمی باید در کیف لوازم آرایشش داشته باشد تا در موقعیت‌هایی مثل مسافرت و مهمانی، استخر و حمام آفتاب گرفتن، روزهای بارانی یا روزهای تابستانی شاهد ریزش ریمل زیر چشم و راه افتادن رد سیاهی روی صورتش نباشد. حتی برای خانم‌های شاغل که ساعت‌های طولانی در محل کار هستند، یا خانم‌هایی که در محیط‌های مرطوب و ساحلی زندگی می‌کنند یا کسانی که به طور طبیعی در طول روز دچار آبریزش چشم می‌شوند، ریمل استخری گزینه مناسبی است.

ویژگی‌های ریمل ضدآب

بهترین ریمل‌های ضد آب

یک ریمل ضد آب خوب، ماندگاری بالاتری نسبت به ریمل معمولی دارد و با اشک، تعریق یا خیس شدن پاک نمی‌شود چون بر خلاف ریمل‌های معمولی، تولید آن بر پایه آب نیست، بلکه بر پایه روغن تولید می‌شود و در فرمولاسیون آن ماده‌ای به نام دی متیکون کوپلیول به کار می‌رود که باعث ماندگاری و مقاومت در برابر رطوبت می‌شود.

ریمل‌های ضدآب هم انواع مختلفی دارند و در سه مدل بلند کننده، حجم دهنده و پرپشت کننده تولید می‌شوند که شما باید بر اساس نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله ویژگی‌های ۷ مارک محبوب ریمل ضدآب یا استخری را با هم مقایسه کرده‌ایم تا خرید ریمل را برای شما آسان‌تر کنیم. برای انتخاب بهترین مارک ریمل ضد آب حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ریمل اسنس

ریمل آبی رنگ اسنس

ریمل اسنس آبی یک ریمل ضد آب خوب است که با عنوان  «I Love Exterme Volume»در بازار ایران موجود است. این ریمل نسخه ویژه و ضد آب ریمل مشکلی اسنس با عنوان آی لاو اکستریم است که ماندگاری طولانی‌تری دارد و با رطوبت و اشک و تعریق پاک نمی‌شود.

بنابراین اگر روزانه به باشگاه ورزشی یا استخر می‌روید یا ساعت‌های زیادی را بیرون از منزل و در محیط کار هستید، یا اگر مژه‌های کم‌پشت، نازک و کمرنگی دارید ریمل آبی اسنس برای شما یک انتخاب عالی است. این ریمل علاوه بر حجم دادن به مژه‌ها، به خاطر پیگمنت بالا آن‌ها را بسیار مشکی و پرپشت نشان می‌دهد. ریمل ضد آب اسنس ساعت‌های طولانی بدون تغییر شکل و ریزش، روی مژه‌های شما می‌نشیند و با پوشش ابریشمی کامل، نمای دلپذیری به چشم‌های شما می‌بخشد در نتیجه می‌تواند بهترین ریمل ضد آب و حجم دهنده‌ای باشد که وارد کیف لوازم آرایشی شما می‌شود.

برس فیبری و منحصر به فرد این ریمل به گونه‌ای طراحی شده که امکان دسترسی به مژه‌های ریز گوشه چشم‌ها را فراهم می‌کند و در نتیجه حالتی یکدست و مخملی به مژه‌های شما می‌دهد. همچنین ریمل ضد آب اسنس به خاطر کیفیت مرغوب مواد سازنده آن، حتی برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند یا از لنز استفاده می‌کنند نیز مناسب است. برند اسنس یک برند آلمانی باکیفیت است که محصولات خود را بر اساس استانداردهای سلامت تولید می‌کند. پس برخلاف بسیاری از ریمل‌های ضد آب که برای استفاده روزانه مناسب نیستند، شما می‌توانید با خیال راحت از ریمل آبی اسنس به طور مرتب و روزانه نیز استفاده کنید. فقط یادتان باشد که برای پاک کردن این ریمل از پاک‌کننده‌های ویژه آرایش چشم استفاده کنید.

ویژگی‌های ریمل ضد آب اسنس:

  • حجم دهنده قوی و پرپشت کننده مژه
  • پوشش مخملی زیبا
  • فوق‌العاده مشکی نشان دادن مژه‌ها
  • ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • ایجاد حالت یکدست و ابریشمی
  • مناسب برای چشم‌های حساس و دارندگان لنز

ریمل ایزادورا

ریمل بیگ بولد ایزادورا

ریمل Big Bold Extreme از برند سوئدی ایزادورا یک ریمل ضد آب خوب است که علاوه بر ماندگاری بالا، نیاز شما به پرپشت شدن مژه‌ها را نیز تأمین می‌کند. این ریمل با استفاده از فرمولاسیون ضد آب برای خانم‌های ورزشکار و شاغل انتخاب مناسبی است. همچنین اگر زیاد عرق می‌کنید یا چشم‌های شما به طور طبیعی آبریزش دارد، می‌توانید ریمل بیگ بولد ایزادورا را به عنوان یک ریمل قابل اطمینان انتخاب کنید.

ریمل ایزادورا بیگ بولد دارای فرچه‌ای با موهای بلند و کوتاه است که باعث می‌شود پوشش کاملی روی مژه‌ها، حتی مژه‌های ریز و کوتاه ایجاد شود. این ریمل به خاطر داشتن رنگدانه‌های قوی، مژه‌های شما را بسیار مشکی و جذاب می‌کند. همچنین شکل خاص برس علاوه بر حجم دادن و پرپشت کردن مژه‌ها، بلند کننده و جدا کننده مژه نیز هست در نتیجه شما با خرید این مدل یک ریمل کامل با تمام ویژگی‌ها خواهید داشت. این ریمل فاقد رایحه است و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌های ریمل ضد آب ایزادورا:

  • ماندگاری طولانی مدت
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • حجم دهنده و پرپشت کننده مژه
  • بلند کننده و جدا کننده مژه
  • رنگدانه‌های قوی و تیره نشان دادن مژه‌ها

ریمل میبلین

ریمل لش سنسیشنال میبلین

ریمل Lash Sensational از برند آمریکایی میبلین یکی از بهترین ریمل‌های ضد آب موجود در بازار ایران است. این ریمل با برس هلالی شکل و ویژه خود، ویژگی‌های یک ریمل کامل و همه کاره را در خود یکجا جمع کرده است. با خاصیت ضد آب فوق العاده قوی، لش سنسیشنال هم مژه‌ها را حجیم، پرپشت و بلند می‌کند و هم آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده، و حالت فر زیبایی به مژه‌ها می‌بخشد. این ریمل بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها، استخر یا فعالیت‌های ورزشی است. اگر دچار تعریق زیاد می‌شوید یا از ریزش ریمل‌های دیگر زیر چشم‌تان کلافه شده‌اید، ریمل ضد آب میبلین تا ساعت‌ها خیال شما را بابت حفظ آرایش چشم‌هایتان راحت می‌کند.

این ریمل به علت داشتن روغن گل رز وحشی، خاصیت تقویت کنندگی نیز دارد و همچنین احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند و حالتی طبیعی و لطیف به مژه‌های شما می‌بخشد. اپلیکاتور خاص این ریمل که به شکل منحنی است، مژه‌ها را حالت می‌دهد و باعث خوش فرم شدن چشم‌ها می‌شود. در مجموع اگر مژه‌های صاف و بی‌حالت، کم پشت یا توخالی دارید این مدل از برند میبلین بهترین ریمل ضد آب برای شماست. البته دقت کنید که به علت فرمولاسیون قوی و خاصیت ضد آب، حتما برای پاک کردن این ریمل از پاک‌کننده‌های مخصوص استفاده کنید.

ویژگی‌های ریمل Lash Sensational ضد آب میبلین:

  • خاصیت ضد آب بسیار قوی
  • تقویت کننده مژه
  • حجم دهنده و پرپشت کننده مژه
  • بلندکننده و جدا کننده مژه
  • حالت دهنده مژه
  • خوش فرم کننده چشم‌ها

برند میبلین یک مدل ریمل ضد آب دیگر نیز دارد که با عنوان colossal و با رنگ تیوپ زرد در بازار موجود است. اگر شما مژه‌های نازک و کوتاه و توخالی دارید و برای ماندگاری آرایش خود دنبال یک ریمل ضد آب مناسب می‌گردید، ریمل کولوسال بهترین ریمل ضد آب و حجم دهنده برای شماست. این ریمل تا هفت برابر به مژه‌ها حجم می‌دهد و مژه‌ها را فوق العاده مشکی و زیبا می‌کند. شما با استفاده از این ریمل از مژه مصنوعی بی‌نیاز می‌شوید و ماندگاری بالای این ریمل به خصوص در محیط‌های مرطوب مثل باشگاه ورزشی و استخر نیز به داشتن یک آرایش بی‌نقص کمک می‌کند.

ویژگی‌های ریمل کولوسال میبلین:

  • ضد آب و رطوبت
  • حجم دهنده مژه‌ها تا هفت برابر
  • پرپشت کننده قوی مژه
  • ایجاد رنگ مشکی فوق العاده زیبا

ریمل گلدن رز

ریمل اسنشال گلدن رز

ریمل اسنشال گلدن رز یکی از بهترین ریمل‌های ضد آب است که می‌توانید با خرید آن یک آرایش بی‌نقص با ماندگاری طولانی مدت را تجربه کنید. ESSENTIAL WATERPROOF VOLUME MASCARA یک ریمل ضد آب خوب با ویژگی حجم دهندگی و پرپشت کننده مژه است. این ریمل دارای فرمولاسیون ضد آب است و ماندگاری بالایی دارد. اگر به باشگاه ورزشی یا استخر می‌روید، یا اگر ساعت‌های طولانی سر کار هستید و فرصت تجدید آرایش ندارید ریمل اسنشنال گلدن رز یک انتخاب مناسب است. این ریمل با برس انعطاف‌پذیر خود در عین حال که به مژه‌های شما حجم می‌دهد، آن‌ها را از هم مجزا می‌کند تا نمای زیبای خود را حفظ کنند.

ویژگی اصلی این ریمل سبکی و انعطاف پذیری پوششی است که روی مژه‌های ایجاد می‌کند. یعنی در عین حال که یک ریمل ضد آب با ماندگاری بالا استفاده می‌کنید، هیچ احساس سنگینی روی مژه‌های خود نخواهید داشت. با استفاده از ریمل ضد آب گلدن رز شما در طول روز بدون نگرانی از ریزش ریمل و ایجا هاله سیاه زیر چشم، آرایش خود را حفظ می‌کنید.

ویژگی‌های ریمل ضد آب گلدن رز:

  • ضد آب با ماندگاری بالا
  • حجم دهنده و پرپشت کننده مژه
  • جدا کننده مژه
  • ایجاد پوشش طبیعی
  • نرم و انعطاف پذیر

ریمل لورآل

اگر قبلا از ریمل‌های برند لورآل پاریس استفاده کرده باشید حتما می‌دانید که یکی از ریمل‌های بی‌رقیب و باکیفیت دنیاست. برند  لورآل انواع ریمل ضدآب را نیز در لیست تولیدات خود دارد که ریمل حجم دهنده لورال مدل پارادایس یکی از محبوب‌ترین‌های این لیست است. ویژگی اصلی این ریمل استخری نرم و سبک بودن آن است. مایه‌ی لطیف ریمل با برم نرم و انعطاف‌پذیر آن روی مژه‌های شما می‌لغزد و با بلند و پرپشت کردن مژه‌ها، نمای دلپذیری به چشم‌ها می‌بخشد. در تبلیغات ریمل پارادایس به واژه پَرمانند برمی‌خوریم که گویای همین سبکی و لطافت آن است.

در نتیجه اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که ریمل‌های سنگین و غلیظ اذیتتان می‌کند، ریمل پارادایس لورآل بهترین ریمل ضد آب برای شماست. این ریمل حاوی روغن کرچک و روغن گل رز است و علاوه بر نرمی و لطافت، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. ریمل پارادایس می‌تواند یک روز کامل مژه‌های شما را به زیبایی پوشش دهد بدون این که زیر چشم‌تان را سیاه کند.

ویژگی‌های ریمل ضدآب پارادایس

ماندگاری بالا و مقاومت نسبت به آب و رطوبت

بلند کننده مژه

پرپشت کننده مژه

حجم دهنده مژه

لطافت و سبکی بی‌نظیر

فاقد مواد آلرژی زا

ریمل لانکوم

ریمل ضد آب لانکوم مدل  Hypnose Drama Instant Full Volume یکی از محصولات پرطرفدار این برند فرانسوی است که علاوه بر خاصیت ضد آب و ماندگاری بالا؛ یک حجم دهنده خوب برای مژه هاست. این ریمل به خاطر داشتن رنگدانه‌های کربنی، رنگ مشکی فوق‌العاده‌ای به مژه‌های شما می‌بخشد. در عین حال به علت داشتن برس مویی، مژه‌ها را از هم تفکیک می‌کند و مانع چسبندگی آنها می‌شود.

برس این ریمل به گونه‌ای طراحی شده که حتی مژه‌های ریز گوشه‌های چشم را به خوبی پوشش می‌دهد. مواد این ریمل حاوی ترکیبات ویتامینه است و در عین زیبایی، مژه‌های شما را تقویت هم می‌کند. همچنین این ریمل توسط متخصصان چشم بررسی و تأیید شده و همچنین تست آلرژی روی این ریمل انجام شده است. در نتیجه اگر چشم‌های حساسی دارید به راحتی می‌توانید این ریمل را استفاده کنید.

ویژگی‌های ریمل ضدآب Hypnose Drama

پوشانندگی بالا

ضد آب با ماندگاری طولانی

نرم و سبک

حجم دهنده و پرپشت کننده

جداکننده مژه

رنگدانه‌های قوی و بسیار مشکی

تقویت کننده مژه

تأیید شده توسط متخصصان چشم

ریمل کالیستا

ریمل کالیستا مدل  BB EXPRESS با قوطی نقره‌ای یکی از ریمل‌های ضدآب خوب با قیمت اقتصادی است که می‌تواند شما را از خیلی جهات راضی کند. این ریمل ضد آب و ضد تعریق است و ماندگاری بالایی دارد. در عین حال ترکیبات گیاهی آن تقویت کننده مژه و ضدحساسیت است.

ریمل نقره‌ای کالیستا ضمن حجم بخشیدن به مژه‌ها آنها را بلند و تفکیک می‌کند و باعث درشت به نظر رسیدن چشم‌ها می‌شود. این ریمل زیر چشم نمی‌ریزد و ساعتهای طولانی مژه‌های شما را حالت‌دار و زیبا نگه می‌دارد.

ویژگی‌های ریمل ضدآب کالیستا

گیاهی و فاقد سرب

پرپشت کننده و حجم دهنده

بلند کننده و تفکیک کننده

ضد آب و ضد تعریق

ماندگاری بالا بدون ریزش زیر چشم

کلام آخر

ریمل ضد آب یک آیتم ضروری است که هر خانمی در طول ماه یا هفته، برای استخر، باشگاه یا مهمانی به آن نیاز پیدا می‌کند. پس مهم است که یک ریمل ضد آب با ماندگاری بالا و کیفیت عالی تهیه کنید. برندهایی که ما در این مقاله معرفی کردیم از بهترین برندهای ریمل ضد آب موجود در بازار ایران هستند که می‌توانید نسخه اصل آنها را با خیال راحت از فروشگاه خانومی تهیه کنید. اما دقت کنید که پاک کردن ریمل ضد آب از هر برندی که باشد نیاز به پاک کننده مخصوص دارد و اگر سعی کنید آن را مثل ریمل‌های معمولی با آب پاک کنید، ممکن است به مژه‌هایتان آسیب بزنید. همچنین ریمل‌های ضد آب چون بر پایه روغن تولید می‌شوند، بافت نسبتا چربی دارند و برای افرادی که پوستشان خیلی چرب است گزینه مناسبی نیستند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4 / 5. مجموع آرا: 9

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا