رویداد

اجناس بلک فرایدی (Black Friday) چه محصولاتی هستند؟

رویداد سالیانه بلک فرایدی یا جمعه سیاه، فرصتی را برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌ها و تخفیف‌های استثنایی فراهم می‌کند. در این رویداد، فروشگاه‌ها تخفیف‌های زیادی را برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند که با هیچ یک از حراج‌های فصلی و مناسبتی دیگر قابل مقایسه نیست.

وب‌سایت‌های معتبر زیادی در این رویداد شرکت می‌کنند که نتیجه آشنایی با آن‌ها می‌تواند خریدی موفق و رضایت‌بخش را به دنبال داشته باشد. در ادامه برخی از پرفروش‌ترین اجناس بلک فرایدی Black Friday را معرفی خواهیم کرد.

بلک فرایدی چه روزی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم این رویداد هر ساله در آخرین جمعه ماه نوامبر و یک روز بعد از جشن شکرگزاری در آمریکا برگزار می‌شود که روز بلک فرایدی 1402 به تاریخ ایران برابر با سوم آذرماه است. در این روز، فروشگاه های بزرگ ایران و جهان، تخفیفهای ویژه ای را برای محصولاتشان در نظر میگیرند که ازجمله آنها میتوان به آمازون، ای بی و برخی از فروشگاههای آرایشی بهداشتی همچون وال گزینز، نوردستوم، سفورا در خارج از کشور و فروشگاه خانومی در ایران اشاره کرد.

در ایران هم چند سالی است که به این رویداد اهمیت داده می‌شود و آن را با نام جمعه سیاه می‌شناسند. ابتدا قشر جوان کشورمان از این رویداد استقبال کردند، اما امروزه با افزایش آگاهی مردم، افراد زیادی در سنین و موقعیت‌های مختلف در این روز خرید می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت جمعه سیاه فرصتی عالی برای خرید محصولات مورد نظر با بهترین و مناسب‌ترین قیمت است تا اقشار مختلف، ازجمله افراد کم‌درآمد نیز توان خرید داشته باشند. اگر قصد خرید در این رویداد سالیانه را دارید، بهتر است قبل از شروع رویداد، لیستی از محصولات مورد نیازتان تهیه کنید و با در نظر گرفتن توان خرید خود، اجناس بلک فرایدی را که واقعا به آن‌ها نیاز دارید بخرید.

اگر قصد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی را دارید، میتوانید همین الان وارد صفحه لندینگ بلک بیوتی خانومی شوید و کالاهای مورد نیازتان را آنجا انتخاب کنید تا یک تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته شود.

اجناس جمعه سیاه

هدف از برگزاری رویداد سالیانه بلک فرایدی چیست؟

متاسفانه اینگونه در ذهنها جا افتاده که همه اجناس بلک فرایدی بنجل هستند یا تاریخ انقضای نزدیکی دارند، اما اینطور نیست؛ زیرا مهمترین هدف از فروش محصولات در این رویداد، انبارگردانی است فروشندگان میتوانند انبارهای خود را خالی کرده و آنها را با اجناس جدید پر کنند.

علاوه بر این، برخی تصور میکنند فروشگاه های آنلاین قیمت پایه را افزایش میدهند و بعد برای اجناسشان یک تخفیف خوب در نظر میگیرند که این فرضیه هم صحت ندارد. بلک فرایدی می‌تواند فرصت مناسبی برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک باشد. بسیاری از این کسب‌وکارها، همزمان با برندها و سایت‌های بزرگ، تخفیف‌های ویژه‌ای را روی کالاهایشان اعمال می‌کنند و با فروش بیشتر و سود کمتر، می‌خواهند توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنند.

بهترین سایت‌های خرید اجناس بلک فرایدی 1402

وقتی صحبت از تخفیفات بیشتر به میان بیاید، رقابت بر سر خرید هم بالا می‌گیرد. بلک فرایدی بزرگ‌ترین موقعیت سالانه برای استفاده از حراج‌ها و تخفیف‌هاست که بیشترین جذابیت را برای مشتریان به دنبال دارد.

دامنه این رقابت به سایت‌های فروش اینترنتی نیز رسیده و منجر به ارتقای کیفی کار آن‌ها شده است. به طوری که همه ساله با نزدیک شدن به این رویداد، سایت‌های آنلاین مختلف سعی می‌کنند بهترین و بیشترین تخفیف‌ها را روی اجناس بلک فرایدی ارائه دهند و مخاطبان بیشتری را به سمت خود بکشانند.

یکی از نام‌آشناترین مجموعه‌های آنلاین فروش، خانومی است. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی چند سالی می‌شود که در بلک فرایدی، محصولاتش را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهد. رویداد جمعه سیاه خانومی که به بلک بیوتی خانومی مشهور است، امسال نیز مانند سال‌های گذشته، با تخفیفهای ویژه تا 90 درصدی خود سروصدای زیادی به پا خواهد کرد.

فروشگاه آنلاین خانومی با برگزاری چنین رویدادی، این امکان را فراهم کرده است تا همه اقشار کشور بتوانند از تخفیف‌های ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای معتبری همچون لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، لیراک و غیره برخوردار شوند.

علاوه بر خانومی، سایت‌های دیگری هم در این زمینه فعال هستند که برخی از مشهورترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

اجناس Black Friday

بیوتی کانتر (Beauty Counter)

بیوتی کانتر وب‌سایت معتبری است که به خوبی توانسته نیاز مشتریان علاقه‌مند به محصولات طبیعی و ارگانیک را برطرف کند. مهم‌ترین اهدافی که این وب‌سایت دنبال می‌کند، سلامتی پوست و حفظ محیط زیست هستند. به همین دلیل محصولاتی که توسط بیوتی کانتر به فروش می‌رسند پارابن، فتالات، سولفات و دیگر مواد شیمیایی را ندارند.

کالت بیوتی (Cult Beauty)

کالت بیوتی وب‌سایتی است که بهترین لوازم آرایشی دنیا را به فروش می‌رساند. این وب‌سایت با سختگیری‌هایی که در انتخاب محصولاتش دارد، توانسته است توجه بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای و بلاگرهای زیبایی را به سمت خود جلب کند.

سفورا (Sephora)

سفورا یک فروشگاه چندجانبه است که علاوه بر خرید محصول، کاربران می‌توانند نظرات دیگران را هم در مورد محصولات بخوانند و از جوایز و تخفیف‌های این فروشگاه بهره‌مند شوند. جدا از تخفیف‌های رویدادهای مختلف، به ازای خرید هر محصول از سفورا، می‌توانید سه نمونه رایگان دریافت کنید.

بهترین اجناس بلک فرایدی در بلک بیوتی خانومی چیست؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چه محصولاتی بیشترین ارزش خرید را در بلک بیوتی خانومی دارند. در ابتدا بهتر است بدانید که فروشگاه اینترنتی خانومی روی تمامی لوازام آرایشی و بهداشتی خود این تخفیف‌ها را اجرا خواهد کرد تا بتوانید هر محصولی را که می‌خواهید خریداری کنید. در ادامه، لیستی از بهترین اجناس بلک فرایدی خانومی را که ارزش خرید بالایی دارند آماده کرده‌ایم تا بتوانید خرید راحت و مطمئنی را تجربه کنید.

محصولات بلک فرایدی

محصولات آرایشی

برخی از محصولات آرایشی خانومی که در رویداد بلک بیوتی خانومی ارزش خرید بالایی دارند، شامل محصولات آرایش چشم، صورت، لب و ابرو می‌شوند.

محصولات مراقبت از پوست

برخی از محصولات مراقبت از پوست خانومی که می‌توانید آن‌ها را در لیست خرید خود جای دهید شامل محصولات مراقبت از صورت مانند انواع ضد آفتاب‌ها، کرم‌های دور چشم و غیره، پاک کننده‌ها شامل ژل شستشو، فوم شستشو و غیره، مراقبت بدن شامل کرم نرم‌کننده، لوسیون بدن و غیره و مراقبت ناخن شامل روغن تقویت کننده ناخن و غیره می‌شوند.

محصولات مراقبت از مو

اجناس بلک فرایدی خانومی در زمینه محصولات مراقبت از مو شامل شامپو، ماسک مو، سرم مو، روغن مو، کیت رنگ مو، حالت دهنده مو و غیره می‌شوند.

عطر و ادکلن

عطرها و ادکلن های زنانه و مردانه در برندهای مختلفی همچون اجل، آنیکا، امپر، پرستیژ و غیره نیز در تخفیف‌های ویژه بلک بیوتی خانومی قرار دارند.

سخن پایانی

بلک فرایدی بزرگ‌ترین رویداد سالیانه خانومی است که در آن، بیشترین و کاربردی‌ترین تخفیف‌ها را برای مشتریان در نظر گرفته است. خانومی این فرصت را برای شما فراهم کرده تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خریدتان، بتوانید کالاهای مورد نیازتان را با قیمتی مناسب‌تر از همیشه تهیه کنید.

حواستان باشد این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا