برند ها و محصولاتمراقبت از پوست

ضد آفتاب درماتیپیک خوب است؟ (نقد و بررسی محصولات این برند)

ضدآفتاب‌ها از آن دسته محصولاتی هستند که تنوع زیادی در بازار دارند و هر روز برند جدیدی به چشم‌مان می‌خورد و خودنمایی می‌کند. اما پیدا کردن محصولی با کیفیت و مناسب کار چندان راحتی هم نیست. برند درماتیپیک یکی از برندهای محبوب ایرانی است که در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو فعالیت می‌کند. اگر دنبال محصولات ضدآفتاب باشید، حتماً در میان آن‌ها اسم درماتیپیک هم به گوش‌تان می‌خورد. این برند نه‌تنها به کیفیت محصولات اهمیت می‌دهد، بلکه ضدآفتاب‌های درماتیپیک قیمت ایده‌آلی هم دارند. در واقع ضد آفتاب‌های درماتیپیک از جمله محبوب‌ترین محصولات این برند هستند که تمامی انواع پوست را به‌خوبی پوشش می‌دهند. برای همین در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی محصولات ضدآفتاب برند درماتیپیک بپردازیم و به این سوال پاسخ بدهیم که آیا ضد آفتاب درماتییپیک خوب است؟

معرفی کلی برند درماتیپیک

درماتیپیک برندی ایرانی است که در سال ۱۳۹۹ با هدف تولید محصولات تخصصی پوست و مو با استفاده از مواد اولیه با کیفیت اروپایی تأسیس شد. این برند در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و آرایشی را برای انواع مختلف پوست و مو ارائه می‌دهد و تحت لیسانس فرانسه است. برند درماتیپیک با تکیه بر چهار اصل اساسی استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای علمی، رعایت استانداردهای جهانی، شناخت نیازهای پوست و برآورده کردن خواسته‌های متخصصین بنا شده است. محصولات درماتیپیک براساس به‌روزترین فرمولاسیون مورد تأیید متخصصان و زیر نظر بهترین کمپانی‌های اروپایی در ایران تولید می‌شوند. درماتیپیک محصولات مختلفی مثل مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، پاک‌کننده، ضدلک، ضدجوش و ترمیم‌کننده تولید می‌کند.

خواص ضد آفتاب درماتییپیک

خواص ضد آفتاب درماتییپیک

ضد آفتاب‌های برند درماتیپیک دارای خواص متعددی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت کامل از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV: ضد آفتاب‌های درماتیپیک دارای SPF 50 هستند که به طور کامل از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می‌کنند.
  • مقاوم در برابر آب و تعریق: ضد آفتاب‌های درماتیپیک تا 80 دقیقه در برابر آب و تعریق مقاوم هستند و برای استفاده در استخر و ساحل مناسب هستند.
  • دارای فرمولاسیون ضد حساسیت: ضد آفتاب‌های درماتیپیک برای پوست‌های حساس مناسب هستند و باعث ایجاد حساسیت و التهاب نمی‌شوند.
  • فاقد چربی: ضد آفتاب‌های درماتیپیک فاقد چربی هستند و برای پوست‌های چرب و جوش‌دار مناسب‌اند.
  • ضد پیری و ضد چروک: برخی از ضد آفتاب‌های درماتیپیک حاوی ترکیبات ضد پیری و ضد چروک هستند که به حفظ جوانی و شادابی پوست کمک می‌کنند.
  • مرطوب کننده: برخی از ضد آفتاب‌های درماتیپیک حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده هستند که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند.
  • روشن کننده: برخی از ضد آفتاب‌های درماتیپیک حاوی ترکیبات روشن کننده هستند که به روشن شدن پوست و کاهش لک‌های تیره کمک می‌کنند.
  • مناسب برای انواع پوست: ضد آفتاب‌های درماتیپیک در انواع مختلف برای انواع پوست ارائه می‌شوند.
  • طیف رنگی گسترده: ضدآفتاب‌های این برند تمامی رنگ پوست‌ها را پوشش می‌دهند و انواع رنگی و بی‌رنگ دارند.
  • قیمت مناسب: ضد آفتاب‌های درماتیپیک در مقایسه با ضد آفتاب‌های مشابه خارجی قیمت مناسب‌تری دارند.

آیا استفاده از ضد آفتاب درماتییپیک ضرری دارد؟

به طور کلی، ضد آفتاب‌های درماتیپیک از نظر پزشکان و متخصصان پوست مورد تأیید هستند و عوارض جانبی خاصی برای آنها گزارش نشده است. با این حال، ممکن است برخی افراد به بعضی از مواد تشکیل‌دهنده این ضد آفتاب‌ها حساسیت داشته باشند. علائم حساسیت به ضد آفتاب‌های درماتیپیک می‌تواند شامل قرمزی، خارش و سوزش پوست باشد. همچنین بیشتر ضدآفتاب‌های این برند برای دور چشم مناسب نیستند و در صورت خرید آن‌ها، بهتر است یک ضد آفتاب جداگانه برای دور چشم نیز تهیه کنید.

معرفی 6 تا از پر طرفدارترین ضد آفتاب های درماتییپیک

ضدآفتاب دراماتیپیک پوست چرب

ضدآفتاب دراماتیپیک پوست چرب

ضد آفتاب فلوئیدی درماتیپیک پوست چرب یک ضد آفتاب با اس‌پی‌اف ۵۰ و طیف اثر گسترده است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می‌کند. این ضد آفتاب فاقد چربی و مات کننده است و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب خواهد بود. این محصول بافت سبکی دارد و بعد از استفاده، حالت براق پوست را از بین می‌برد و با پوشش‌دهی یک‌دست خود حالتی طبیعی و زیبا به صورت می‌دهد. ضدآفتاب درماتیپیک روی کاهش جوش اثرگذار است و منافذ باز پوست را هم کم می‌کند.

ضدآفتاب فلوئیدی درماتیپیک مقاومت خوبی در برابر آب و تعریق دارد و تا ۸۰ دقیقه روی پوست صورت‌تان باقی می‌ماند و بعد از آن باید مانند تمامی ضدآفتاب‌ها دوباره آن را تجدید کنید تا از اشعه‌های مضر آفتاب در امان بمانید. از مواد سازنده این محصول می‌توان به آلومینیوم هیدروکساید، نیاسینامید، عصاره پورفیراآمبیلیکالیس و دایمیتیکون اشاره کرد. این ضدآفتاب با حجم ۴۰ میلی‌لیتری‌‌اش محصول مناسبی برای استفاده روزانه و افرادی با پوست چرب و جوش‌دار است.

ضدآفتاب درماتیپیک پوست خشک

ضدآفتاب درماتیپیک پوست خشک

این ضدآفتاب درماتیپیک محصولی است که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که از معضلات پوست خشک رنج می‌برند. این کرم با داشتن مواد همچون روغن جوجوبا، عصاره آلوئه‌ورا و عصاره جلبک، جانی دوباره به پوست‌های خشک می‌بخشد. کرم فلوئیدی درماتیپیک با اس‌پی‌اف ۵۰ سد محکمی در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تنوع رنگ، جذب سریع، جلوگیری از خشکی پوست و محافظت سطحی و عمقی پوست در برابر اشعه‌های خورشید اشاره کرد.

علاوه بر تمامی موارد که گفتیم این محصول خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی هم دارد و رطوبت از دست رفته پوست را دوباره به آن باز می‌گرداند و به این ترتیب نقش مهمی هم در پیشگیری از خطوط ریز و سایر علائم پیری ایفا می‌کند. ضدآفتاب فلوئیدی درماتیپیک پوست خشک مدل هیدرا، حجم ۵۰ میلی‌لیتری و قیمت مناسبی دارد و می‌توانید با خیال راحت آن را در روتین مراقبت از پوست خود جای دهید.

ضدآفتاب درماتیپیک ضدلک

ضدآفتاب درماتیپیک ضدلک

اگر به دنبال ضدآفتابی ضدلک و روشن‌کنند پوست هستید، می‌توانید روی درماتیپیک حساب ویژه‌ای باز کنید. محصول ضدلک و روشن‌کننده این برند با اس‌پی‌اف ۵۰ نه‌تنها از پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند بلکه لک‌هایی که از قبل و بر اثر آفتاب، لیزر و بالا رفتن سن روی پوست ایجاد شده را هم کاهش می‌دهد. این محصول بی‌رنگ است و برای مصرف روزانه خانم‌ها و آقایون و همچنین به‌عنوان پایه آرایش گزینه مناسبی است.

این ضد آفتاب حاوی ترکیبات ضد لک و روشن کننده مانند ویتامین سی و نیاسینامید است که به کاهش لک‌های تیره و روشن شدن پوست کمک می‌کند. علاوه‌بر ویژگی‌هایی که گفتم کرم ضدلک درماتیپیک اثر سفیدی روی پوست به‌جا نمی‌گذارد و بافتی سبک و فاقد چربی دارد. این محصول برای همه انواع پوست مناسب است و مانند همه محصولات درماتیپیک در برابر تعریق و آب مقاومت خوبی دارد. این محصول درماتیپیک با حجم ۴۰ میلی‌لیتری برای افرادی با پوست کدر و مستعد لک کاملاً ایده‌آل است.

ضدآفتاب درماتیپیک پوست چرب و جوش‌دار

ضدآفتاب درماتیپیک پوست چرب و جوش‌دار

اگر پوست چربی دارید و از افزایش چربی و ایجاد جوش و آکنه نگران هستید، ضد آفتاب درماتیپیک برای پوست چرب و جوش‌دار یکی از انتخاب‌های خوب پیش‌روی شماست. این محصول با دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، به شما در داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می‌کند. ضد آفتاب درماتیپیک با اس‌پی‌اف ۵۰، از پوست شما در برابر هر دو نوع اشعه‌ مضر UVA و UVB به صورت کامل محافظت می‌کند و جلوی آفتاب‌سوختگی، تیرگی، لک و آسیب‌های ناشی از تابش آفتاب را می‌گیرد.

این محصول با ترکیبات موثر خود، به درمان انواع جوش و آکنه کمک کرده و از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب پوست چرب و جوش‌دار با جمع کردن منافذ باز پوست، به صاف و یکدست شدن آن کمک می‌کند. این محصول با ساختار سبک و فاقد چربی‌اش، منافذ پوست را مسدود نکرده و به تنظیم ترشح چربی پوست کمک می‌کند. علاوه‌بر تمامی ویژگی‌هایی که گفتیم این ضدآفتاب درماتیپیک پوست صورت‌تان را مات می‌کند و ظاهر طبیعی و زیبا به آن می‌بخشد. همچنین بدون ایجاد اثر سفیدی روی پوست، به عنوان پایه آرایش نیز قابل استفاده است.

ضدآفتاب درماتیپیک پوست قرمز و حساس

ضدآفتاب درماتیپیک پوست قرمز و حساس

پوست‌های قرمز و حساس در برابر اشعه‌های خورشید نسبت به سایر پوست‌ها به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارند، چرا که با کوچک‌ترین بی‌توجهی دچار التهاب و قرمزی می‌شوند. کرم ضدآفتاب پوست قرمز و حساس درماتیپیک با اس‌پی‌اف ۵۰ به‌خوبی از پوست‌تان در برابر اشعه‌های خطرناک UVA و UVB محافظت می‌کند. مهم‌ترین اثر این محصول کاهش قرمزی، التهاب و خارش پوست است. همچنین فرمولاسیون این محصول به‌گونه‌ای است که نقش تسکین‌دهندگی و التیام‌بخشی هم دارد. این محصول درماتیپیک ویژگی‌های خوب سایر ضدآفتاب‌های این برند از جمله رفع براقیت، تنظیم ترشح چربی، بافت سبک، جذب سریع و مقاومت در برابر تعریق و آب را هم داراست. این محصول درماتیپیک بدون رنگ است و با حجم ۴۰ میلی‌لیتری برای مصرف روزانه خانم‌ها و آقایانی که پوست قرمز و حساس دارند کاملاً ایده‌آل است.

ضدآفتاب درماتیپیک بی‌رنگ پوست چرب  

ضدآفتاب درماتیپیک بی‌رنگ پوست چرب

ضدآفتاب‌های بی‌رنگ می‌توانند برای آقایان و خانم‌هایی که علاقه به ضدآفتاب‌های رنگی ندارند انتخاب مناسبی باشد. ضدآفتاب بی‌رنگ پوست‌های چرب و مختلط درماتیپیک محصولی است که با اس‌پی‌اف ۵۰ تا دو ساعت  از شما در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند. ترکیبات استفاده شده در فرمولاسیون این محصول ترشحات پوست را کنترل می‌کنند و مانع از تولید چربی بیش از حد و در نتیجه برق افتادن روی سطح صورت می‌شوند. از آن‌جایی‌که کرم بی‌رنگ درماتیپیک فاقد چربی است حس سنگینی نمی‌دهد و با بافتی سبک به سرعت جذب پوست می‌شود و اثر سفیدی هم روی آن برجا نمی‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به جمع کردن منافذ باز، کمک به درمان انواع جوش و مقاومت در برابر آب و تعریق اشاره کرد. این محصول با حجم ۵۰ میلی‌لیتری و قیمتی مناسب گزینه خوبی برای مصرف دائمی و روزانه است.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.8 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا