برند ها و محصولاتمراقبت صورت

ضد آفتاب دکتر ژیلا خوب است؟ (نقد و بررسی محصولات این برند)

در میان برندهای ایرانی، اغلب مصرف‌کننده‌ها و بدون شک خود شما، تا به حال چندین بار نام برند «دکتر ژیلا» را در میان انواع محصولات بهداشتی دیده‌اید. این برند ایرانی و قدیمی، با عرضه محصولات متنوع و باکیفیت، توانسته توجه بخش عظیمی از مردم را به خود جذب کند. حالا اگر نمی‌دانید که آیا ضد آفتاب دکتر ژیلا خوب است یا خیر، تنها تا انتهای این مطلب با ما بمانید. ابتدا قصد داریم این برند را به‌اختصار معرفی کنیم، پس از آن نیز با بررسی فواید ضد آفتاب دکتر ژیلا و البته معرفی بهترین و محبوب‌ترین ضد آفتاب‌های این برند، انتخاب یک ضد آفتاب دکتر ژیلا را برای شما تسهیل کنیم. پس همراه ما بمانید!

معرفی کلی برند دکتر ژیلا

برند دکتر ژیلا، یکی از زیربرندهای شرکت آوندفر ایران است که در سال 1365 و با مدیریت جدید، فعالیت جدی خود را در ایران آغاز کرد. این مجموعه ابتدا در ساخت و توزیع شامپوی ایرانی فعالیت می‌کرد، اما کم‌کم و با گسترش فعالیت‌های خود، ساخت دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز در برنامه کار خود قرار داد.

در سال 1385، این مجموعه لاین جدید محصولات خود یعنی برند دکتر ژیلا را معرفی کرد. در کمتر از چند سال، ضد آفتاب‌های این برند به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین ضد آفتاب‌های ایرانی، مشهور شدند. حالا و پس از 15 سال از زمان معرفی این لاین، برند دکتر ژیلا به یکی از باکیفیت‌ترین ضد آفتاب‌های ایرانی تبدیل شده است که طرفداران زیادی را در بین مردم دارد. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که «کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا خوبه یا خیر» و از آن مهم‌تر این‌که این سری از محصولات چه فوایدی دارد، در بخش بعدی همراه ما باشید.

خواص ضد آفتاب دکتر ژیلا

ضد آفتاب

انواع ضد آفتاب برای محافظت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام خواص اختصاصی خود را دارند. برخی از مهم‌ترین خواص ضد آفتاب دکتر ژیلا شامل موارد زیر است:

محافظت کامل از پوست

اولین و مهم‌ترین خاصیت انواع ضد آفتاب دکتر ژیلا، محافظت کامل از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است. انواع محصولات این برند در چندین SPF مختلف، در بازار عرضه شده‌اند که هر کدام از آن‌ها با توجه به SPF تعیین‌شده خود، از جذب‌شدن میزان مشخصی از اشعه‌های UVA  و UVB جلوگیری می‌کنند. عدم ایجاد آفتاب‌سوختگی، التهاب، قرمزی و تورم ناشی از سوختگی با آفتاب، اولین و مهم‌ترین خواص این محصولات هستند.

روشن‌کننده و از بین‌بردن لکه‌های پوستی

ویتامین C یکی از مهم‌ترین ترکیبات مورد استفاده در این ضد آفتاب‌ها است. ویتامین سی خاصیت روشن‌کنندگی و از بین بردن لکه‌های پوستی را دارد. ناگفته پیدا است که این خاصیت فوق‌العاده در انواع ضد آفتاب دکتر ژیلا نیز وجود داشته و می‌تواند به کاهش لکه‌ها منجر شود. استفاده مداوم از محصولات این برند، باعث روشن‌شدن پوست شما شده و از تیره‌تر شدن لکه‌ها یا افزایش تعداد آن‌ها، به‌خوبی جلوگیری می‌کند.

ضد آفتاب اس پی اف 95 رنگی
دکتر ژیلا

ضد آفتاب اس پی اف 95 رنگی

20%
212700 170160
تومان
كرم ضد آفتاب اس پی اف 63  بدون رنگ
دکتر ژیلا

كرم ضد آفتاب اس پی اف 63 بدون رنگ

20%
213560 170850
تومان

متناسب با انواع پوست

دیگر ویژگی محصولات این برند، تنوع محصولات آن است. در واقع شما با هر مدل پوست، حتما کرم ضد آفتاب متناسب با خود را در میان ضد آفتاب‌های گوناگون دکتر ژیلا خواهید یافت. این تنوع فوق‌العاده باعث شده که این برند، یکی از بهترین و کامل‌ترین کاتالوگ‌ها را در اختیار مشتریان خود بگذارد.

عدم ایجاد حساسیت

ارائه محصولات تخصصی و متناسب با پوست‌های بسیار حساس، دیگر ویژگی بی‌نظیر این برند است. دکتر ژیلا برای افراد دارای پوست‌های نازک و حساس، ضد آفتاب‌های اختصاصی عرضه کرده که احتمال بروز هر گونه عارضه جانبی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند.

جلوگیری از ایجاد یا افزایش چین و چروک

دیگر خواص مهم انواع ضد آفتاب‌های دکتر ژیلا، ارائه محصولات اختصاصی برای افراد در معرض پیری پوست است. در برخی از محصولات این برند، ترکیبات کلاژن‌ساز، جوان‌کننده و مغذی وجود دارد. بنابراین افرادی که در آغاز دهه چهارم زندگی خود هستند و افرادی که به دلیل سبک زندگی ناسالم، چین و چروک‌های بیشتری را در نقاط مختلف صورت خود می‌بینند، می‌توانند از این کرم‌های اختصاصی ضد آفتاب استفاده کنند.

آیا استفاده از ضد آفتاب دکتر ژیلا ضرری دارد؟

با وجود همه این مشخصه‌های عالی و خواص خارق‌العاده، برخی افراد هنوز با این سوال مهم روبه‌رو هستند که «آیا ضد آفتاب دکتر ژیلا لک میاره؟» در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده اشتباه از محصولات نامتناسب با پوست خود، همیشه چالش‌هایی را به همراه خواهد داشت. در این میان، اگر همه با توجه به نوع پوست خود و نیازهای پوستی‌شان، ضد آفتاب مناسب خود را برگزینند، به هیچ عنوان با مشکلات پوستی ماندگار هم‌چون لک، خشکی یا واکنش‌های آلرژیک، روبه‌رو نخواهند شد.

از سوی دیگر باید بدانید که اغلب ضد آفتاب‌های دکتر ژیلا حاوی ویتامین سی و دیگر ترکیبات موثر برای روشن‌کنندگی پوست هستند. بنابراین استفاده از آن‌ها نه تنها باعث بروز لک و تیرگی پوست نمی‌شود، بلکه لکه‌های تیره موجود را نیز کم‌کم حذف کرده و به روشن‌سازی پوست منجر خواهد شد.

معرفی چند مورد از پرطرفدارترین ضد آفتاب های دکتر ژیلا

برخی از بهترین و محبوب‌ترین ضد آفتاب‌های دیگر ژیلا شامل موارد زیر هستند:

ضد آفتاب دکتر ژیلا بی رنگ: محافظت سه جانبه از پوست

ضد آفتاب مولتی پروتکشن بدون رنگ دکتر ژیلا

پوست انسان به دلایل مختلفی دچار مشکلات متعدد می‌شود. پیری ناشی از کاهش کلاژن‌سازی، لک و تیرگی ناشی از سوختگی با اشعه‌های آفتاب یا خشکی و دهیدراته‌شدن ناشی از آب و هوای ناسالم، همه بخشی از آسیب‌های روزمره پوستی هستند. کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن دکتر ژیلا، با تمرکز بر حذف و کاهش این مشکلات، طراحی و تولید شده است.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا بی رنگ حاوی ویتامین B5 و E بوده و به افزایش الاستیته و انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند. خاصیت آنتی‌اکسیدان دارد و علاوه بر همه این موارد، یک لایه محافظتی کامل در برابر اشعه‌های UVA و UVB هم می‌سازد. با بهره‌گیری از عصاره‌های طبیعی مثل آلوئه‌ورا، برگ زیتون، بابونه و چای سبز، طراوت و شادابی پوست را تامین کرده و به جوان‌سازی هر چه بیشتر پوست کمک می‌کند.

ضد آفتاب اس پی اف 35: مغذی و محافظ پوست

پوستر کرم ضد آفتاب اس پی اف 35 رنگی

برای پوست‌های نرمال و خشک، یافتن یک کرم مرطوب‌کننده، مغذی، آبرسان و البته ضد آفتاب با رنگدانه‌های طبیعی، یک ترکیب ایده‌آل و کامل به نظر می‌رسد. در این شرایط است که کرم ضد آفتاب اس پی اف 35 رنگی دکتر ژیلا، به انتخاب اصلی اغلب افراد تبدیل خواهد شد. این کرم ضد آفتاب، حاوی شی باتر، روغن زیتون، روغن آووکادو و پروتئین هیدرولیزه شده گندم است.

از ایجاد خشکی و شوره‌های پوستی، جلوگیری می‌کند. یک نرم‌کننده قوی پوست بوده و با داشتن عصاره‌های طبیعی، از عمیق‌شدن چروک‌ها نیز جلوگیری خواهد کرد. بافت سبک و در عین حال مغذی، یکی دیگر از مهم‌ترین خواص این کرم ضد آفتاب است که با وجود همه این مشخصه‌ها، به خوبی پاسخ کاملی برای سوال «ضد آفتاب دکتر ژیلا خوب است؟»، خواهد داد.

ضد آفتاب فاقد چربی: مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌دار

پوستر کرم ضد آفتاب اس پی اف 30 فاقد چربی رنگی دکتر ژیلا

مهم‌ترین مشکل افراد دارای پوست چرب، بروز جوش‌ها و آکنه‌های پایدار پس از استفاده از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است. همین موضوع، انتخاب یک کرم ضد آفتاب رنگی را به یک معضل واقعی برای اغلب افراد دارای پوست چرب تبدیل کرده است. در این میان اما، برند دکتر ژیلا با عرضه یک محصول عالی، این مشکل را نیز به‌راحتی حل کرد.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی رنگی دکتر ژیلا، بدون هیچ گونه روغن و چربی اضافه تولید شده است. بافت بسیار سبکی دارد و پس از استفاده، احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. با داشتن عصاره‌های طبیعی مثل چای سبز و آلوئه‌ورا، التهابات پوستی ناشی از جوش‌ها را از بین می‌برد. یک مکمل عالی برای محصولات آرایشی بوده و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب نیز محافظت می‌کند. با وجود همه این ویژگی‌ها، عجیب نیست که ضد آفتاب فاقد چربی رنگی این برند، یکی از محبوب‌ترین ضد آفتاب‌های دکتر ژیلا لقب گرفته است.

ضد آفتاب سنسوسان: جلوگیری از بروز کک و مک

پوستر ضد آفتاب سنسوسان اس پی اف 50 دکتر ژیلا

پوست‌های بسیار روشن و بسیار حساس، به‌سرعت در مقابل اشعه‌های آفتاب واکنش نشان می‌دهند و دچار سوختگی می‌شوند. قرمزی، سوزش شدید، التهاب و پس از همه این موارد، بروز کک و مک، همه از مشکلات افراد دارای پوست‌های سفید و حساس هستند. خوشبختانه برای این دسته از افراد، کرم ضد آفتاب سنسوسان دکتر ژیلا، یک گزینه عالی به‌شمار می‌رود.

این ضد آفتاب، بافت بسیار سبکی دارد و به‌سرعت جذب می‌شود. یک لایه محافظ قوی برای پوست ایجاد می‌کند و از بروز حساسیت، قرمزی و التهاب، جلوگیری خواهد کرد. با توجه به گروه هدف تعیین شده برای این محصول، کرم ضد آفتاب سنسوسان دارای کمترین میزان مواد شیمیایی آلرژی‌زا است و احتمال بروز حساسیت‌های پوستی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. امکان استفاده به‌عنوان زیرساز آرایش یا به‌عنوان ضد آفتاب همیشگی برای استفاده روزمره آقایان، همه از ویژگی‌های اصلی این ضد آفتاب هستند.

ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF 95 : حداکثر محافظت از پوست در برابر آفتاب

پوستر ضد آفتاب اس پی اف 95 بدون رنگ دکتر ژیلا

حضور طولانی‌مدت در برابر اشعه‌های آفتاب، همان چیزی است که باعث پیری زودرس شده و لکه‌های تیره و چین‌وچروک‌های متعدد را پدید می‌آورد. در این شرایط است که استفاده از یک ضد آفتاب قوی با محافظت کامل، می‌تواند یکی از گام‌های مهم برای تضمین سلامتی پوست باشد.

خوشبختانه برند دکتر ژیلا با عرضه ضد آفتاب با SPF 95، انتخاب یک گزینه عالی برای محافظت کامل از پوست را به‌شدت تسهیل کرده است. این کرم ضد آفتاب، بدون رنگ بوده و هیچ‌گونه اثری از خود بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. قیمت کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا 95، از دیگر مزیت‌های این محصول است. قیمت متناسب با کیفیت بسیار خوب، همان چیزی است که باعث شده این ضد آفتاب به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند تبدیل شود.

محافظت کامل از پوست با ضد آفتاب دکتر ژیلا

دکتر ژیلا با عرضه ده‌ها محصول متنوع و کاربردی، توانست در مدت زمان کمی توجه خیل عظیمی از افراد جامعه را به خود جلب کند. در میان محصولات پرکاربرد و محبوب این برند، انواع ضد آفتاب دکتر ژیلا با توجه به مشخصه‌های جذاب خود، به‌خوبی توانستند جایگاه خود را در بازار بیابند. حالا شما هم می‌دانید که ضد آفتاب دکتر ژیلا خوب است یا خیر و از آن مهم‌تر این‌که چه ویژگی‌هایی دارد. با برترین محصولات و پرطرفدارترین ضد آفتاب‌های این برند نیز آشنا شده و الان به‌راحتی می‌توانید یک محصول متناسب با خود را بیابید. این بار شما به ما بگویید: تا به حال از کدام محصولات دکتر ژیلا استفاده کرده‌اید؟ کدام ویژگی این محصولات از نظر شما عالی بوده است؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 2.5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا