برند ها و محصولات

با برند هیدرودرم و محصولات آن بیشتر آشنا شویم

برند هیدرودرم یک برند موفق و پرآوازه در حیطه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی است که از دیرباز با رویکردی سلامت محور سعی در ارتقا سلامت جامعه ایرانی دارد. هیدرودرم در تمامی فرمولاسیون‌های خودش سعی دارد تا از مواد اولیه محلی استفاده کند و با نیازهای مصرف‌کننده ایرانی همگام باشد.

ماموریت برند هیدرودرم تولید کردن تمامی محصولات بهداشتی مورد نیاز جامعه ایرانی (خانم‌ها، آقایان و کودکان) با بهترین کیفیت است که رفاه و زیبایی‌های طبیعی افراد را محقق سازد. این شرکت با روشی نوآورانه و سازگار با محیط زیست اقدام به تولید بیش از 190 نوع محصول کرده است که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
معرفی برند هیدرودرم

فهرست مطالب

تاریخچه برند هیدرودرم

برند هیدرودرم یکی از زیر مجموعه‌های شرکت پارس حیان است. پارس حیان در سال 1361 توسط دکتر زهرا گلوبندی و دکتر رقیه گلوبندی تاسیس شد و فعالیت خود را از سال 1386 در حوزه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی آغاز کرد. از جمله برند‌های دیگر پارس حیان بجز هیدرودرم می‌توان به فولیکا، سان سیف و آردن اشاره کرد که هر کدام جزو بهترین‌های آرایشی و بهداشتی داخلی محسوب می‌شود.

هیدرودرم یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات مراقبت پوست و مو است که از نظر کیفیت جزو برندهای در حال رقابت با محصولات مشابه خارجی خود بوده و برای هر سن و سالی با هر نوع پوستی محصولات متنوع ارائه می‌دهد. در ادامه بهترین محصولات مراقبت از پوست و مو هیدرودرم را به‌همراه ویژگی‌هایشان معرفی می‌کنیم.تاریخچه برند هیدرودرم

معرفی محصولات برند هیدرودرم (Hydroderm)

هیدرودرم برای مراقبت بخش‌های مختلف بدن محصولات متنوعی را در کتگوری‌های گسترده به بازار ارائه کرده است که همه آن‌ها در لیست پرفروش‌ها قراردارند. این برند در فرمولاسیون محصولات خود از عصاره گیاهان و ترکیبات موثر بی‌ضرر استفاده می‌کند و کمترین میزان نارضایتی و بیشترین میزان رضایت را در میان مصرف‌کنندگان به دست آورده است.

محصولات برند هیدرودرم نیاز تمامی جامعه را پوشش می‌دهد. در ادامه به بررسی محصولات هیدرودرم به تفکیک کتگوری و دسته‌بندی می‌پردازیم.

محصولات مراقبت از پوست صورت هیدرودرم

کرم ضدلک هیدرودرم، شوینده‌های صورت، ماسک صورت، پاک‌کننده آرایش، میسلار واتر و مرطوب کننده از دسته محصولات مراقبت پوست صورت هیدرودرم هستند که برای پوست‌های خشک و حساس، نرمال، مختلط و چرب با فرمولاسیون گیاهی و مواد اولیه با کیفیت تولید و به بازار ارائه شده‌اند و شما با توجه به نیاز و نوع پوست خود می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

محصولات مراقبت از پوست صورت هیدرودرم

محصولات مراقبت بدن هیدرودرم

مراقبت بدن یکی از جدی‌ترین اهداف برند هیدرودرم است و این برند علاوه بر تمیزی و رطوبت‌رسانی پوست بدن محصولات ازبین برنده موهای زائد هم تولید کرده است. کرم‌های ازبین برنده موهای زائد هیدرودرم فاقد مواد حساسیت‌زا هستند و محصولات مراقبت بدن هیدرودرم از ترکیباتی نظیر تری‌کلوزان، شی‌باتر، گلیسرین، بیزابول، اوره و ژل آلوئه‌ورا بهره می‌برد که پوست را نرم و لطیف می‌کند.

محصولات مراقبت بدن هیدرودرم

محصولات مراقبت از مو هیدرودرم

بعد از تولید محصولات موثر برای مراقبت پوست بدن و صورت، مراقبت مو برای برند هیدرودرم از اهمیت بالایی برخوردار است. هیدرودرم دارای شامپوهای آبرسان و ضد ریزش موثری است که در میان مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در محصولات مراقبت مو هیدرودرم از ترکیباتی نظیر بیوتین، کیوتن (Q10) و گلوکونات روی، سرامید و کراتین استفاده شده است که از خشکی، شکنندگی و نازک شدن موها جلوگیری کرده و ظاهری عالی به آن‌ها می‌بخشد.

محصولات مراقبت از مو هیدرودرم

ضد آفتاب‌ های هیدرودرم

ضد آفتاب یکی از مهمترین محصولات مراقبت پوست صورت است که همه از اهمیت آن آگاه هستند. هیدرودرم با درنظر گرفتن اهمیت استفاده از ضد آفتاب اقدام به تولید ضد آفتاب فیزیکال و غیر فیزیکال (شیمیایی) برای خانم‌ها، آقایان و کودکان کرده است. ضد آفتاب‌های هیدرودرم در انواع رنگی و غیر رنگی قابل خرید و استفاده هستند.

ضد آفتاب‌ های هیدرودرم

محصولات مراقبت از ناخن هیدرودرم

هیدرودرم برای تمام نیازهای مشتریان خود محصولاتی را فرموله کرده است. یکی از این لاین‌ها مراقبت ناخن هیدرودرم است که این برند را از بسیاری از رقبای خود متمایز ساخته است. روغن تقویت ناخن، ترمیم‌کننده ناخن و محلول محرک رشد ناخن از دسته محصولات این بخش است که برای افرادی که سلامت و زیبایی ناخن اهمیت زیادی دارد در نظر گرفته شده است.

محصولات مراقبت از ناخن هیدرودرم

محصولات آقایان هیدرودرم

برند هیدرودرم پس از تحقیقات گسترده و با درنظر گرفتن نیاز آقایان به محصولات تخصصی اقدام به تولید محصولات تخصصی پوست و مو ویژه آقایان نموده و با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده است. برند لاین آقایان برند هیدرودرم دارای حدود 15 محصول تخصصی مراقبت از پوست و مو آقایان بر اساس استانداردهای قانونی و جهانی است.

محصولات آقایان هیدرودرم

محصولات بهداشتی بانوان هیدرودرم

لابراتور تخصصی پارس حیان با تولید محصولات بهداشت و مراقبت زنان سعی در پاسخگویی به نیازهای تخصصی و بهداشتی دوشیزگان، بانوان و زنان در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی دارد. این محصولات در لاین هیدرو لیدی به تولید می‌رسند و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که خیال خانم‌ها را از بابت نداشتن اثرات منفی آسوده خواهد کرد. کرم روشن کننده واژن هیدرودرم بکی از پرفروش‌ترین محصولات این دسته است.

  • فاقد اسانس و جاذب های شیمیایی : تمامی محصولات لاین هیدرولیدی فاقد ترکیبات شیمیایی و اسانس هستند.
  • حاوی کمپلکس های مغذی: محصولات هیدرولیدی حاوی کمپلکس‌های نرم کننده پوست و گیگاوایت (روشن کننده) می‌باشند.
  • حاوی عصاره های طبیعی: بابونه، روغن جوانه گندوم و روغن بادام شیرین از دیگر مواد اولیه پرکاربرد در محصولات هیدرولیدی است.

محصولات بهداشتی بانوان هیدرودرم

محصولات مراقبتی کودک هیدرودرم

لاین هیدروبیبی شرکت پارس حیان با شعار “آغازی سالم” فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات مراقبتی پوست و موی کودکان آغاز کرده است و با توجه به حساسیت بالای پوست نوزادان و کودکان و اهمیت استفاده از محصولات با کیفیت، طبیعی و ضدحساسیت محصولات متنوعی را در این حیطه با فرمولاسیون‌های خاص و فاقد مواد حساسیت‌زا تولید و به بازار عرضه کرده است.

محصولات مراقبتی کودک هیدرودرم

خوشبو کننده‌های هیدرودرم

اسپری‌ها و انواع بادی میست از محصولات خوشبو کننده بدن هیدرودرم هستند که به منظور ازبین رفتن بوی بد و افزایش اعتماد به‌نفس افراد تولید شده است. این بادی اسپلش‌ها با رایحه‌های خاص و پرطرفدار و قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار شده‌اند،ضد حساسیت هستند و نسبت به عطر سبک‌تر هستند.

خوشبو کننده‌های هیدرودرم

پرفروش ترین محصولات هیدرودرم

حال که با برند هیدرودرم آشنا شدیم و فهمیدیم که مصرف‌کننده تا چه حد برای این شرکت حائز اهمیت است وقت آشنایی با محصولات پرفروش و محبوب هیدرودرم است. محصولات هیدرودرم، آبرسان قوی پوست و مو هستند. اگر قصد خرید محصولات هیدرودرم را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و با پرفروش‌ترین محصولات هیدرودرم آشنا شوید و شادابی را به مو و پوست خود هدیه کنید.

1. کرم مرطوب کننده پوست دست و صورت پمپی آکوا ساتین هیدرودرم

کرم مرطوب‌کننده Aqua Satin هیدرودرم یک مرطوب‌کننده قوی با بسته‌بندی پمپی است که با آبرسانی عمیق بافت پوست از ایجاد چین و چروک‌های عمقی جلوگیری کرده و رطوبت پوست را حفظ می‌کند. کرم آکوا ساتین هیدرودرم حاوی روغن جوجوبا و سرشار از ویتامین E است که از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت خواهد کرد و بهترین مرطوب کننده روزانه برای پوست شما خواهد بود.

ویژگی‌ها

  • کرم مرطوب و نرم کننده
  • قابل استفاده برای هر نوع پوستی
  • مناسب برای پوست دست و صورت
  • جلوگیری از ایجاد خشکی بیش از اندازه پوست
  • حجم 500 میل

2. روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم

ناخن‌ها هم مانند پوست دست در تماس با شوینده‌ها و محیط آلوده بیرون دچار آسیب می‌شوند به همین خاطر لازم است برای تضمین سلامت ناخن‌هایتان از محصولات مراقبتی ناخن نظیر روغن‌های تقویت کننده استفاده کنید. روغن تقویت ناخن هیدرودرم یک تقویت کننده و محافظ قوی برای ناخن است که به واسطه داشتن ترکیباتی نظیر گل گاوزبان، روغن جوجوبا، بادام شیرین و دانه انگور سرشار از اسید آمینه، ویتامین‌های ضروری E و A و لیپیدهاست که سلامت و زیبایی ناخن‌های شما را تضمین خواهد کرد.

ویژگی‌ها

  • تقویت کننده
  • مغذی
  • حاوی روغن‌های بادام شیرین، گل گاوزبان، جوجوبا و دانه انگور و ویتامین‌های E و A
  • جلوگیری از ترک خوردن و شکستگی ناخن‌ها
  • ضد قارچ
  • حجم 8 میل

روغن تقویت کننده ناخن
هیدرودرم

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم

16%
151300 127090
تومان

3. کرم موبر صورت و بدن بانوان مناسب پوست معمولی هیدرودرم

هیدرودرم برای خانم‌هایی که به دنبال یک روش بی‌درد اصلاح موهای زائد هستند کرم موبر حاوی روغن بادام شیرین، ژل آلوئه ورا و عصاره چای سبز را تولید کرده است که اصلاحی کامل و بدون درد را برای خانم‌ها به ارمغان خواهد آورد و سبب ایجاد حساسیت و جوش در سطح پوست نخواهد شد. خانم‌ها می‌توانند از کرم موبر صورت هیدرودرم برای صورت و بدن استفاده کنند و پوستی نرم و شاداب داشته باشند.

ویژگی‌ها

  • موزدایی سریع و راحت و رفع موهای ناخواسته و زائد، مقاوم و کوتاه
  • بدون ایجاد خارش و التهابات پوستی
  • طولانی نمودن زمان رشد مجدد مو
  • حاوی ژل آلوئه ورا و روغن بادام شیرین
  • مناسب پوست‌های معمولی
  • حجم 330میل

4. میسلار واتر 3 در 1 مات کننده پوست چرب و جوشدار هیدرودرم

میسلارها یکی از بهترین پاک‌کننده‌های آرایش صورت هستند که به راحتی چربی و آلودگی را از سطح پوست پاک می‌کنند. میسلار Mattifying پوست چرب هیدرودرم آرایش چشم، لب و صورت را به راحتی پاک کرده و با بستن منافذ باز پوست از ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد. این میسلار فاقد هرگونه الکل و پارابن است و  پوست را با عصاره خیار و هیالورنیک اسید تغذیه خواهد کرد.

ویژگی‌ها

  • فاقد الکل، مواد صابونی و پارابن
  • پاک کننده یک مرحله ای مواد آرایشی، چربی اضافی، گرد و غبار و آلودگی ها از سطح پوست
  • حاوی ژل برگ آلوئه ورا، عصاره میوه خیار، اسید هیالورونیک هیدرولیز شده
  • مات کننده و جمع کننده و طراوت دهنده پوست
  • حجم 250 میل

5. ژل شستشو صورت پوست چرب و آکنه ای هیدرودرم

جوش و آکنه در سطح صورت می‌تواند آزار دهنده باشد و اعتماد به نفس افراد را از بین ببرد. یکی از راهکارهای موثر رفع آکنه در پوست‌های چرب شست‌وشوی مداوم پوست صورت با شوینده‌های مخصوص است که با کنترل ترشح چربی و پاکسازی منافذ پوست، جوش و آکنه پوست شما را مهار خواهد کرد.

ژل شستشوی صورت هیدرودرم  با خواص ضد جوش و آکنه یکی از بهترین شوینده‌های پوست چرب است که در فرمولاسیون آن از ترکیبات ضدقارچی نظیر سبومین، پیرکتون اولامین، روغن درخت چای و سالیسیلیک اسید استفاده شده است. در کنار این ژل شستو شو می‌توانید از ماسک خاک رس هیدرودرم هم برای کنترل چربی در روتین پوست خود استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • پاک کننده غیر صابونی
  • ضد آکنه و جوش
  • تنظیم و کنترل ترشح غدد چربی پوست
  • حاوی سبومین، پیریکتون اولامین، روغن درخت چای و اسید سالیسیلسک
  • ضد عفونی‌کننده
  • حجم 150 میل

6. ماسک صورت ژلی مرطوب کننده پوست اسید هیالورونیک و اوره هیدرودرم

دهیدراته بودن پوست صورت باعث عمیق‌تر شدن چروک‌های صورت و پیری زودرس می‌شود اما در صورتی که یک روتین مراقبت پوست صحیح داشته باشید پوست شما دچار چروک زودرس و تیرگی نخواهد شد. ماسک ژلی هیدرودرم حاوی هیالورونیک اسید و اوره است که دو آبرسان و محافظ قوی برای پوست به شمار می‌روند و این ماسک را به بهترین گزینه برای روتین پوست خشک تبدیل کرده است.

ویژگی‌ها

  • مرطوب کننده موثر پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید و اوره
  • ضدآلودگی
  • کاهش خطوط و چین و چروک پوست
  • حجم 100 میل

7. بالم لب ویتامین E هیدرودرم

لب‌های خشک و ترک خورده زیبایی چهره و آرایش لب را زیر سوال می‌برند به خصوص در فصل‌های سرد که بخاطر ترشح کمتر چربی اکثر افراد دچار این عارضه هستند. برای رفع یا جلوگیری از خشکی و ترک لب استفاده از کرم‌‌های مرطوب کننده لب بهترین انتخاب است. بالم لب ویتامین E هیدرودرم یک کرم عالی برای رفع ترک‌های لب است و دارای ترکیبات نرم کننده و ترمیم‌کننده لب نظیر آلوئه‌ورا، روغن کرچک، کالاندولا، جوجوبا و شی باتر می‎‌باشد. این بالم لب هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و از پوست لب در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

ویژگی‌ها

  • مغذی
  • مرطوب کننده
  • ترمیم کننده
  • حاوی ویتامین  Aو E، روغن های کرچک، کالاندولا، جوجوبا و شی باتر
  • حاوی بیزابولول، ژل آلوئه ورا، عصاره شیرین بیان
  • ضد حساسیت
  • حجم 4.5 گرم

8. شامپو تقویت کننده مو زینک و کیو 10 هیدرودرم

شامپو تقویت کننده هیدرودرم یک شامپو آبرسان و مغذی برای موی سر حاوی کیوتن و زینک است که دو ماده مهم برای سلامت مو هستند. این شامپو ساقه‌ی مو را تقویت کرده و سبب کاهش ریزش آن می‌شود. از شامپو هیدرودرم می‌توانید در شست و شوی روزانه مو استفاده کنید و موهایی انعطاف‌پذیر و شاداب داشته باشید.

ویژگی‌ها

  •  تغذیه کننده
  •  تقویت کننده
  •  آبرسان قوی موی سر
  • ضد آلودگی هوا
  • حاوی گلوکونات روی، Q10 و بیوتین
  • حجم 400 میل

9. شامپو بدن کرمی با رایحه ابریشم سفید هیدرودرم

شامپو بدن کرمی هیدرودرم با رایحه ابریشم سفید یک شاور ژل آبرسان و ایده‌آل برای همه نوع پوست به‌ویژه پوست خشک است. فرمولاسیون عاری از مواد صابونی، الکل و PH سازگار با پوست این شوینده بدن و کرمی بودن بافت آن هیچ احساس کشیدگی در سطح پوست شما ایجاد نخواهد کرد و طراوت و شادابی به پوست شما می‌بخشد.

ویژگی‌ها

  • شوینده و پاک‌کننده ملایم و غیرصابونی
  • دارای PH سازگار با پوست
  • کاهش خشکی و زبری پوست
  • حاوی روغن آرگان، ویتامین E و پانتنول
  • حجم 500 میل

10. کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم

لایه برداری پوست صورت و بدن در فواصل منظم به شادابی و سلامت پوست کمک شایانی می‌کند زیرا در این فرایند سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند و در صورتی که لایه برداری پوست در فواصل طولانی انجام شود سلول‌های کهنه به منافذ پوست نفوذ می‌کنند و موجب بسته شدن آن‌ها و ایجاد جوش می‌شوند.

اسکراب کرمی هیدرودرم حاوی ترکیبات ضدقارچ و نرم‌کننده پوست نظیر روغن جوانه گندم، هاماملیس و تری کلوزان است که از پیری پوست و ایجاد جوش جلوگیری می‌کند، التهابات را تسکین می‌دهد و پوست را برای کلاژن سازی تحریک می‌کند.

ویژگی‌ها

  • لایه بردار
  • ضد آکنه
  • تنظیم و کنترل ترشح غدد چربی پوست
  • بر پایه کمپلکس ساینده و پاک‌کننده همراه با آلفا هیدروکسی اسید(AHA)،اسید سالیسیلیک و تری کلوزان
  • حاوی عصاره هاماملیس، روغن جوانه گندم، ویتامین‌های E و B5
  • رفع تدریجی دانه‌های سر سیاه
  • حجم 200 میل

11. کرم ژل آبرسان و ضدعفونی کننده دست و صورت هیدرودرم

ژل آبرسان و ضدعفونی کننده دست و صورت هیدرودرم در بسته بندی تیوپی تولید شده است که حمل آن را در کیف دستی آسان می‌کند. این ژل دارای بنزالکونیوم کلراید 1 درصد و بنزیل الکل 0.5 درصد می‌باشد که ارگانسیم‌های بیماری‌زا را از سطح پوست می‌زداید و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

ویژگی‌ها

  • از بین برنده میکروارگانیسم های بیماری زا
  • مرطوب کننده و نرم کننده
  • تقویت کننده سد دفاعی پوست
  • محافظت کننده از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • حاوی بنزالکونیوم کلراید 1 درصد و بنزیل الکل 0.5 درصد
  • حجم 50 میل

12. کرم ضد آفتاب فیزیکال رنگی Spf60 هیدرودرم

تفاوت ضد آفتاب فیزیکی و ضد آفتاب شیمیایی در نحوه کارکرد آن‌هاست. صد آفتاب‌های شیمیایی مانند اسفنج اشعه‌ها را به خود جذب می‌کنند اما ضد آفتاب‌های فیزیکی مانند یک سپر در برابر این اشعه‌ها عمل می‌کنند. ضد آفتاب فیزیکال رنگی هیدرودرم هم حاوی ترکیبات اکسید روی یا دی‌اکسید تیتانیوم است و اشعه‌ها را منحرف می‌کند.

ضد آفتاب هیدرودرم علاوه‌بر فواید ذکر شده سرشار از ویتامین E و C است که آنتی‌اکسیدان، روشن کننده و نرم کننده قوی برای پوست محسوب می‎‌شوند. رنگ این محصول هماهنگ با رنگ طبیعی پوست و قابل استفاده برای رویدادهای روزمره و محل کار است.

ویژگی‌ها

  • ضد آفتاب SPF60
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • حاوی ویتامین های E، C و عصاره کاکتوس
  • فاقد جاذب های شیمیایی

13. کرم ضدآفتاب آقایان فاقد چربی هیدرودرم

ضد آفتاب آقایان SPF 35 هیدرودرم یک انتخاب خوب برای آقایانی است که پوستشان در معرض اشعه‌های خورشید قرار دارد و جلوه ی براق و روشن ضد آفتاب را دوست ندارند. این ضد آفتاب فاقد چربی و مقاوم در برابر آب و پوست را سفید و براق نمی‌کند. در فرمولاسیون این ضد آفتاب از آلفابیزابولول، آلوئه‌ورا، دکسپانتنول استفاده شده است و سرشار از ویتامین‌های C، E و B5 است که ضمن رطوبت رسانی و نرم کردن بافت پوست، از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید و رادیکال‌های آراد محافظت می‌کند.

ویژگی‌ها

  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • حاوی عصاره آلوئه ورا، آلفا بیزابولول و دکسپانتنول
  • دارای ویتامین E،C و B5
  • حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی
  • ضدجوش و آکنه
  • فاقد چربی
  • غیر کومدون‌زا
  • حجم 50 میل

ضد آفتاب آقایان فاقد چربی
هیدرودرم

ضد آفتاب آقایان فاقد چربی هیدرودرم

30%
145000 101500
تومان

14. کرم ضد آفتاب کودکان Spf30 هیدرودرم

پوست کودکان شدیدا آسیب پذیر و حساس است و بیشتر سایر افراد در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب نیاز به محافظت دارد. کرم ضد آفتاب کودکان هیدرودرم با SPF30 و ترکیباتی نظیر عصاره بابونه و آلوئه‌ورا ارائه شده است که خاصیت ضد التهابی داشته و سرشار از ویتامین A و E است که پوست کودک را رطوبت رسانی هم می‌کند. همچنین وجود ویتامین C در فرمولاسیون این کرم ضد آفتاب باعث ایجاد خاصیت آنتی اکسیدانی شده و اثر مخرب اشعه‌های آفتاب را کاهش می‌دهد.

ویژگی‌ها

  • ضد آفتاب SPF30
  • حاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه و ویتامین های A، E و C
  • مقاوم در برابر شستشو و تعریق
  • ضد حساسیت
  • فاقد مواد اسانس و جاذب های شیمیایی
  • حجم 50 میل

15. کرم ضد آفتاب رنگی لیدی هیدرودرم

ضدآفتاب لاین هیدرولیدی هیدرودرم یک ضد آفتاب مناسب خانم‌هاست که فاکتور محافظتی 30 دارد و حاوی روغن گیاهی جوانه گندم و عصاره لیس پرنیس، ویتامین های E،C،A و فاقد جاذب های شیمیایی است.

کرم ضد آفتاب رنگی لیدی هیدرودرم بدون ایجاد حساسیت و اثر مخرب برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر فرابنفش خورشید بهترین گزینه است و سبب افزایش خاصیت ارجاعی پوست می‌شود و التهابات سطحی را بهبود می‌بخشد. بانوان شیرده و باردار با خیالی آسوده می‌توانند این محصول را استفاده کنند.

ویژگی‌ها

  • ضد آفتاب SPF30
  • بژ طبیعی
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • حاوی روغن گیاهی جوانه گندم و عصاره گیاه بلیس پرنیس
  • حاوی ویتامین های E،C،A
  • خاصیت آنتی اکسیدانی
  • التیام بخش

کرم ضد آفتاب رنگی لیدی Spf30
هیدرودرم

کرم ضد آفتاب رنگی لیدی Spf30 هیدرودرم

30%
129500 90650
تومان

16. بادی اسپلش زنانه Vanilla Blossom هیدرودرم

بادی اسپلش زنانه هیدرودرم با رایحه شیرین و ملایمی که از خود در طول روز به جا می‌گذارد به شما احساس طراوت و شادابی خواهد بخشید. این بادی اسپلش قابلیت استفاده به صورت مستقیم روی پوست بدن و زیر بغل را دارد و به آبرسانی پوست کمک می‌کند. رایحه این بادی اسپلش متشکل از نت‌های وانیل و شکوفه‌هاست که آن را خاص و محبوب کرده است.

ویژگی‌ها

  • مکمل عطر
  •  آبرسان پوست
  •  قابل استفاده بر روی پوست
  •  نرم کننده پوست
  • با رایحه شیرین و بوی شکوفه‌ها
  • طراوت‌بخش
  • حجم 200 میل

17. پک 7 عددی مراقبت پوست و مو آقایان هیدرودرم

پک هفت عددی آقایان هیدرودرم شامل لوسیون افتر شیو مناسب پوست‌های حساس تا نرمال، ژل حالت دهنده قوی مو، شامپوی 3 در 1 مناسب سر و بدن آقایان، دئودورانت اینویزیبل مدل Infinity، فوم اصلاح مناسب پوست‌های حساس، لیپ بالم استیکی ترمیم کننده و محافظ لب آقایان، کرم ژل ضدچروک و مرطوب کننده و ضدآفتاب آقایان است که یک گزینه ایده‌آل برای هدیه دادن است و در بسته بندی شکیل و ویژه هیدرودرم به شما ارائه خواهد شد.

ویژگی‌ها

  • پک مراقبتی کامل
  • ویژه اقایان
  • فاقد پارابن
  • بسته بندی اختصاصی هیدرودرم

18. ژل بهداشتی بانوان یائسه هیدرودرم

اهمیت رعایت بهداشت ناحیه تناسلی بر هیچ کس پوشیده نیست و بانوان یائسه هم مانند دیگر افراد باید PH ناحیه تناسلی خود را متعادل نگه دارند تا از ایجاد هرگونه حساسیت و بیماری جلوگیری کنند. این ژل سرشار از ویتامین‌های مفید و عصاره‌های نرم‌کننده و روشن کننده نظیر B5 و هاماملیس است که در کاهش و تسکین بوی نامطبوع، قرمزی و خارش این ناحیه موثرند.

ویژگی‌ها

  • پاک‌کننده ملایم
  • ضدعفونی کننده
  • کنترل تکثیر باکتری‌های مضر
  • ضدالتهاب و التیام‌بخش
  • آنتی‌باکتریال
  • رفع قرمزی، سوزش و خارش
  • PH= 6.8
  • حفظ PH طبیعی ناحیه زنانه برای بانوان یائسه
  • حجم 150 میل

سوالات متداول معرفی برند هیدرودرم

هیدرودرم ساخت کدام کشور است؟

برند هیدرودرم از زیرمجموعه‌های شرکت پارس حیان است و در ایران تولید می‌شود.

بهترین مرطوب کننده و آبرسان هیدرودرم چیست؟

از بهترین مرطوب کننده و آبرسان هیدرودرم، کرم پمپی آکوا ساتین، کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک، امولسیون مرطوب کننده و مرطوب کننده کاسه‌ای هیدرودرم را می‌توان نام برد.

آیا ضد آفتاب هیدرودرم خوب است؟

هیدرودرم با معرفی ضد آفتاب مخصوص آقایان، کودکان و ضد آفتاب خانم‌ها با تفکیک انواع پوست خشک، چرب، مختلط و همچنین ضد آفتاب‌های کرم پودری جزو بهترین برندهای تولید ضد آفتاب محسوب می‌شود. فقط کافی‌ست نوع پوست خود را بشناسید و ضد آفتاب مناسب پوست خود انتخاب کنید.

محصولات مراقبتی آقایان هیدرودرم شامل چه چیزهایی است؟

افتر شیو، ژل مو، شامپو مو، دئودورانت، فوم اصلاح، بالم لب و ضد آفتاب از جمله محصولات تخصصی آقایان هیدرودرم است.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا