آرایش صورتبرند ها و محصولات

تفاوت کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی و روش تشخیص فیک آن

خرید یک کرم پودر باکیفیت، اولین گام برای داشتن ظاهری ایده‌آل و زیبا است. در حال حاضر، انواع برندهای ایرانی و خارجی، محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده‌اند که یکی از آن‌ها، برند گابرینی است. این برند از سال 2011 کار خود را آغاز کرد. با ارائه محصولاتی با کیفیت، با قیمت مناسب و بدون تست حیوانی، گابرینی در مدت زمان کمی به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی تبدیل شد. در این میان، انواع محصولات فیک این برند نیز ساخته شدند. حالا اگر قصد دارید که کرم پودر گابرینی را بخرید، اما نحوه تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی را نمی‌دانید، همراه ما باشید. در این مطلب ابتدا قصد داریم ویژگی‌های اصلی این محصول را با هم بررسی کرده و سپس فرق کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی را به شما بگوییم!

ویژگی‌های کرم پودر گابرینی اصل

برخی از مهم‌ترین ویژگی های کرم پودر گابرینی اصل شامل موارد زیر هستند:

ضد آب

 یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های کرم پودر گابرینی، قابلیت ضد آب آن است. کرم پودرهای برند گابرینی، همه ضد آب و ضد تعریق هستند، تا چندین ساعت ماندگاری دارند و به‌راحتی نمی‌ماسند. بنابراین اگر پوست چرب دارید، تعرق پوست‌تان زیاد است و می‌خواهید کرم پودر شما تا چندین ساعت همان حالت اولیه خود را حفظ کند، کرم پودر گابرینی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

کاور عالی

کاور کرم پودر

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های کرم پودر گابرینی، کاور و پوشش عالی است. تنها نکته مهم این است که حتما کرم مناسب رنگ پوست‌تان بخرید تا بیشترین میزان پوشش را به‌دست آورید.

بافت سبک و نرم

بافت کرم پودر

یکی از مهم‌ترین مشخصات کرم پودر گابرینی که به محبوبیت و شهرت بسیار زیاد این محصول انجامید، بافت بسیار سبک کرم است. پس از استفاده از این کرم پودر، به هیچ عنوان احساس سنگینی روی پوست نخواهید داشت. بافت کرم اصلا چرب و سنگین نیست و کرم، چسبنده و سفت نخواهد بود. این مشخصه عالی باعث شده که کرم پودر گابرینی برای استفاده روزمره هم عالی باشد. علاوه بر این، به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود و کاور کاملی هم خواهد داشت.

کرم پودر مات 24 ساعته درما 40 میل
گابرینی

کرم پودر مات 24 ساعته درما 40 میل

18%
195000 160400
تومان
کرم پودر HD مات
گابرینی

کرم پودر HD مات

36%
348000 221900
تومان

دارای طیف رنگی کامل

یکی از مهم‌ترین ویژگی های کرم پودر گابرینی اصل، تنوع طیف رنگی آن است. این برند با عرضه طیف کامل رنگی برای کرم پودرها، خرید و استفاده از محصولات خود را برای تمام افراد از نژادهای مختلف با رنگ پوست‌های متنوع، امکان‌پذیر کرده است.

تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی

برخی از مهم‌ترین مواردی که با کمک آن می‌توانید تفاوت کرم پودر اصل و تقلبی را تشخیص دهید، موارد زیر هستند:

نوع بسته‌بندی

بدنه کرم پودر

اولین نشانه‌ای که با استفاده از آن می‌توانید کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید، نوع بسته‌بندی محصول است. هیچ‌کدام از کرم پودرهای گابرینی دارای بسته‌بندی کاغذی و جعبه‌ای نیستند. بنابراین اگر کرم پودر گابرینی با جعبه عرضه شده بود، به احتمال خیلی زیاد با یک محصول تقلبی مواجه هستید.

کیفیت بسته‌بندی محصول

کرم پودر مات 24 ساعته درما گابرینی

دومین نکته‌ای که با کمک آن می‌توانید کرم پودرگابرینی اصل و فیک را از هم تشخیص دهید، کیفیت بدنه کرم پودر است. برای مثال، کرم پودرهای تیوپی گابرینی، از پلاستیک باکیفیت ساخته شده‌اند. در تیوپ به‌راحتی چفت می‌شود و کاملا با حالت پیچی شکل، سفت می‌شود. این موضوع در محصول فیک وجود ندارد. کیفیت پلاستیک بدنه بسیار پایین است، ظاهر کدری دارند و به‌خوبی باز و بسته نمی‌شوند و انگار همیشه بین در کرم و بدنه آن، کمی فاصله وجود دارد.

فونت و کیفیت چاپ لوگو گابرینی

فونت گابرینی

یکی دیگر از واضح‌ترین تفاوت کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی، فونت نوشته‌های لوگو و ظاهر لوگو است. لوگوی گابرینی همراه با علامت تجاری این برند، به‌صورت هولوگرامی چاپ می‌شوند. تنها با کمی دقت و حرکت دادن کرم پودر در نور، می‌توانید متوجه شوید که محصول در دستان شما فیک یا اصل است.

بررسی بارکد

همه این موارد گفته شده برای بررسی فرق کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی، به یک چشم تیزبین و دقیق نیاز دارد. اگر می‌خواهید که بدون بررسی این موارد، به‌صورت دقیق و اصولی از اصل یا فیک‌بودن محصول مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید، تنها به بارکد توجه کنید.

بارکد محصول را پیدا کنید و با وارد کردن آن در سایت Barcodelookup.com، از اصالت کرم پودر خود اطمینان حاصل نمایید.

بررسی بچ کد

بچ کد انتهای تیوپ کرم پودر

یکی دیگر از عبارت‌های عددی که با استفاده از آن می‌توانید تفاوت کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی را تشخیص دهید، بچ کد محصول است. بچ کد، یک کد 4 الی 6 رقمی است که بر روی بخش کوچکی از بدنه، حک یا چاپ می‌شود. این کد معمولا در انتهای قسمت تیوپ کرم پودر و به‌صورت برجسته، حک می‌شود. با وارد کردن کد در سایت Checkfresh.net می‌توانید از اصالت محصول و البته تاریخ تولید و تاریخ انقضای آن مطلع شوید.

قیمت محصول

علاوه بر همه موارد گفته شده، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تشخیص کرم پودر اصل و تقلبی، بررسی قیمت آن است. برای این کار، به سایت اصلی گابرینی مراجعه کنید. قیمت کرم پودرها را بررسی کرده و سپس با یک مقایسه ساده، از اصل یا فیک بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. قیمت بسیار کم، یکی از واضح‌ترین نشانه‌هایی است که فیک بودن محصول را تایید می‌کند.

کیفیت مواد کرم پودر

پوستر کرم پودر HD مات گابرینی

تا این‌جا تمام نشانه‌ها به شکلی بود که تنها با نگاه کردن ظاهر محصول می‌توانستید کرم پودر اصل و فیک را تشخیص دهید. حالا اگر همه این موارد را پشت سر گذاشتید و کار به تست‌کردن رسید، این نکته بسیار مهم را به خاطر بسپارید: کرم پودر گابرینی بر پایه آب است، چربی زیادی ندارد و به‌خوبی روی پوست پخش می‌شود. کاور آن نسبتا عالی است و اصلا حس چسبندگی، چربی یا سنگینی ایجاد نمی‌کند.

در صورتی که کرم پودر شما به‌سختی روی پوست پخش شده و بافت سفت و سنگینی دارد، به احتمال خیلی زیاد یک محصول فیک در دستان خود دارید. این نکته برای تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی شیشه‌ای هم کاربرد دارد. مقداری از کرم پودر گابرینی شیشه‌ای را روی دست پخش کنید. بافت آن را بررسی کرده و بر اساس میزان نرمی، سبکی یا چسبندگی و سفتی کرم، اصل یا فیک بودن آن را تشخیص دهید.

کرم پودر HD مات
گابرینی

کرم پودر HD مات گابرینی

36%
348000 221900
تومان

رایحه کرم پودر

کرم پودر گابرینی رایحه‌ای ملایم و خوشبو دارد. رایحه آن در اغلب موارد شبیه عطر یا ادکلن است. اگر کرم پودر خریداری شده، رایحه‌ای تند و تیز دارد یا بوی الکل یا مواد صنعتی از آن استشمام می‌شود، احتمالا این کرم پودر فیک است.

خرید کرم پودر اصل گابرینی با توجه به نشانه‌ها

کرم پودرهای گابرینی یکی از بهترین محصولاتی هستند که بدون تست حیوانی و با کیفیت بسیار خوب، ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. برای تشخیص کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی، تنها باید به موارد گفته شده در این مطلب توجه کنید. نشانه‌های کوچک را جدی بگیرید و به هیچ عنوان از محصولات فیک استفاده نکنید! حالا شما به ما بگویید: به جز موارد ذکر شده، آیا شما نشانه خاصی دارید که با استفاده از آن، تفاوت کرم پودر گابرینی اصل و تقلبی را تشخیص دهید؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.9 / 5. مجموع آرا: 10

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا