برند ها و محصولاتمو

تفاوت شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی و روش تشخیص فیک آن

انواع شامپو مهم‌ترین محصولات بهداشتی هستند که می‌توانند باعث سلامت و زیبایی موها شوند یا با داشتن مواد مضر، به موهای ما آسیب برسانند. در میان برندهای معتبر، برند هد اند شولدرز با سابقه طولانی و محصولات باکیفیت خود، همیشه توانسته رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کند. همین رضایت و محبوبیت، به تولید انبوه محصولات فیک برند هد اند شولدرز منجر شده است. حالا اگر می‌خواهید یکی از محصولات این برند را بخرید، اما روش تشخیص شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی را نمی‌دانید، همراه ما باشید. در این مطلب قصد داریم با بررسی انواع تفاوت‌های میان شامپو هد اند شولدرز اصل و فیک، خرید یک محصول اورجینال را برای شما ساده‌تر کنیم!

ویژگی های شامپو هد اند شولدرز اصل چیست؟

پیش از بررسی فرق شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی، اجازه دهید که برخی از ویژگی های شامپو هد اند شولدرز را با شما در میان بگذاریم. مهم‌ترین مشخصه‌های شامپوهای این برند شامل موارد زیر هستند:

کاهش شوره و از بین بردن آن

پیریتیون روی یا همان ZNP، یکی از مهم‌ترین ماده‌های موجود در ترکیبات انواع شامپو هد اند شولدرز است. این ماده، خاصیت ضد قارچی دارد. بنابراین استفاده مداوم از محصولات حاوی ZNP، به درمان شوره و از بین بردن آن کمک می‌کند. این ماده، قارچ مالاسازیا را درمان می‌کند که یکی از عوامل اصلی ایجاد شوره موها است. به همین خاطر باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین ویژگی های شامپو هد اند شولدرز اصل، درمان انواع شوره مو است.

تقویت موها و جلوگیری از ریزش

شوره علاوه بر ظاهر نازیبای خود، باعث تضعیف فولیکول‌های مو نیز می‌شود. با استفاده از شامپوهای هد اند شولدرز و درمان شوره، تجمع سلول‌های مرده بر پوست کف سر شما از بین می‌رود. ریزش ناشی از قارچ یا شوره نیز کاهش خواهد یافت. ایجاد حس خنکی و افزایش خون‌رسانی پوست سر پس از تمیزی کامل، باعث افزایش خون‌رسانی به ریشه موها خواهد شد. در نتیجه، فولیکول‌ها شرایط بهتری برای ترمیم و بازسازی خود خواهند داشت و موها ضخیم‌تر و قوی‌تر، رشد می‌کنند.

احیا و آبرسانی عمقی مو

 شامپو مرطوب کننده مناسب موهای خشک و معمولی هد اند شولدرز

خشکی بیش از حد مو، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث موخوره و شکنندگی موها می‌شوند. یکی از ویژگی‌های شامپو هد اند شولدرز اصل، آبرسانی عمیق به موها و احیای موهای خشک و شکننده است. با این‌که همه محصولات این برند، دارای چنین خواصی هستند، اما شامپو هد اند شولدرز برای موهای خشک به‌صورت اختصاصی برای حل این مشکل عرضه شده است. بنابراین اگر موهای شما به دلیل رنگ‌کردن مداوم، شست‌وشو با شامپوهای بسیار قوی، آب‌وهوای نامناسب و رژیم غذایی غیر سالم، خشک و وز است، این محصول مناسب شما خواهد بود.

تنظیم میزان چربی مو

 شامپو پاک کننده قوی و ضد شوره مناسب موهای چرب هد اند شولدرز

چربی بیش از حد موها، ظاهر نازیبایی دارد و علاوه بر آن، به ریزش شدید مو و البته نازک‌شدن تارهای مو نیز منجر می‌شود. اغلب محصولات هد اند شولدرز با داشتن فرمولاسیون اختصاصی، باعث تنظیم چربی موها و کف سر می‌شوند. این شامپوها با کنترل میزان ترشح غدد چربی، از چرب‌شدن بیش از حد کف سر و تارهای مو جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، شامپو هد اند شولدرز برای موهای چرب، به‌صورت اختصاصی برای افرادی که با مشکل موهای بسیار چرب مواجه هستند، عرضه شده است. این شامپو علاوه بر تقویت فولیکول مو و جلوگیری از شوره، به تنظیم میزان ترشح چربی نیز کمک می‌کند.

حالا و پس از بررسی ویژگی‌های اصلی محصولات این برند، زمان تشخیص محصولات اصل از فیک فرا رسیده است. پس با ما به بخش بعدی بیایید.

تفاوت شامپو هد اند شولدرز اصل و فیک را چگونه تشخیص دهیم؟

تشخیص شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی از چندین روش قابل انجام است. برخی از مهم‌ترین نشانه‌ها که با کمک آن‌ها می‌توانید شامپوی اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید، شامل موارد زیر هستند:

تفاوت لوگو و نوشته‌های روی شامپوها

محصولات هد اند شولدرز

اولین و مهم‌ترین نشانه‌ای که با کمک آن می‌توانید تفاوت شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی را تشخیص دهید، طراحی و شکل لوگو است. محصولات تقلبی هیچ‌گاه نمی‌توانند تمام جزئیات لوگو را درست مثل محصول اصلی، کپی کنند. معمولا ضخامت نوشته‌ها، موقعیت درج آن‌ها روی محصول یا حتی رنگ لوگو، با محصولات اصلی تفاوت دارد.

نوشته‌های روی برچسب محصول و علائم تجاری مختلف نیز از دیگر نشانه‌هایی است که با کمک آن‌ها، امکان تشخیص محصولات فیک وجود دارد. بهترین روش برای تشخیص محصولات فیک در چنین شرایطی این است که تصویر محصول مورد نظر خود را از سایت اصلی هد اند شولدرز، ذخیره کنید. سپس با محصول موجود مقایسه نمایید.

هر نوع تفاوت در نوشته‌ها، لوگو، رنگ پس‌زمینه و همه نوشته‌های روی برچسب، نشان‌دهنده یک محصول فیک هستند. البته در این بخش توجه کنید که گاهی اوقات، محصولات تولید شده قدیمی، تفاوت‌های جزئی با محصولات جدید دارند. بنابراین تفاوت ظاهری محصولاتی را که یک الی دو سال قبل تولید شده‌اند، در نظر بگیرید.

کیفیت و ظاهر متفاوت بدنه محصولات

 کیفیت بدنه محصول

دومین موردی که می‌توانید فرق شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی را با کمک آن متوجه شوید، ظاهر متفاوت بدنه محصولات یا کیفیت ساخت آن‌ها است. همه شامپوهای هد اند شولدرز از جنس پلاستیک با کیفیت و ضخیم هستند. معمولا سر محصولات، براق و صیقلی است و بدنه، مات و دارای بافت بسیار ظریف است. رنگ بدنه محصولات، پررنگ بوده و امکان عبور نور از آن وجود ندارد.

از طرف دیگر بدنه محصولات فیک از پلاستیک بی‌کیفیت ساخته می‌شوند. معمولا در کناره‌ها یا زیر هر شامپو، مقداری زائده پلاستیکی به چشم می‌خورد یا رنگ بدنه محصولات رنگی، کم‌رنگ و کدر هستند.

عدم تطابق بارکد

بارکد شامپو هد اند شولدرز

در صورتی که یک محصول فیک با بالاترین میزان دقت ساخته شده باشد و به هیچ عنوان نمی‌توانید از روی ظاهر، فیک یا اصل بودن شامپو را تشخیص دهید، باید به بارکد توجه کنید. بارکد هر محصول، بهترین روش برای شناسایی آن است و با چک‌کردن بارکد، می‌توانید تفاوت شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی را متوجه شوید.

برای چک کردن بارکد محصولات هد اند شولدرز، از سایت Barcodelive.org کمک بگیرید. در صفحه اول، یک کادر وجود دارد. بارکد شامپوی خود را در آن وارد کنید. در صورت فیک بودن، با عبارت Not Found مواجه خواهید شد.

بچ‌کد نامعتبر

علاوه بر بارکد، یک عبارت عددی دیگر نیز روی همه محصولات وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان فیک یا اصل بودن محصولات را تشخیص داد. این عبارت عددی، بچ‌کد است که معمولا در کناره و در اغلب موارد در زیر هر محصول، درج می‌شود. این عبارت را نیز می‌توانید در سایت Checkfresh.com چک کنید.

پس از وارد شدن به سایت، برند هد اند شولدرز را در کادر اول انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن بچ‌کد و فشردن گزینه جست‌وجو، اصالت محصول و تاریخ تولید آن برای شما ظاهر می‌شود. علاوه بر بررسی بچ‌کد، در این سایت می‌توانید تاریخ انقضای محصولات بهداشتی را نیز چک کنید. حتما به تاریخ تولید شامپوی هد اند شولدرز خود توجه کرده و با بررسی مدت زمان انقضا، شامپوی سالم بخرید.

کیفیت محصول

کیفیت محصول

یکی دیگر از روش‌های بررسی اصل و فیک بودن محصولات هد اند شولدرز، کیفیت مواد آن‌ها است. معمولا همه محصولات این برند، بوی بسیار خوب و ماندگاری دارند. در صورتی که محصول در دستان شما، بوی دارو، الکل یا رایحه‌های تیز و قوی دارد، احتمالا آن محصول فیک است.

افزون بر این، هیچ‌کدام از محصولات هد اند شولدرز باعث حساسیت نمی‌شوند. اگر پس از شست‌وشوی موهای خود با محصولات این برند، دچار خارش، سوزش پوست، التهاب و قرمزی شده‌اید و این علائم آزاردهنده با هر بار شست‌وشو دوباره ظاهر شدند، محصول فیک است.

قیمت نامعقول

قیمت محصولات هد اند شولدرز معمولا متوسط رو به بالا است. هزینه واردات این شامپوها نیز به قیمت اصلی افزوده می‌شود. بنابراین قیمت این محصولات در ایران، رقم قابل توجهی خواهد بود. اگر یک فروشگاه، محصولات هد اند شولدرز را با قیمت خیلی کم و غیر معقول به شما عرضه کرد، باید بگوییم که به احتمال خیلی زیاد با محصولات فیک مواجه هستید.

تضمین سلامت و شادابی موها با شامپو هد اند شولدرز اصل

محصولات هد اند شولدرز با استفاده از فرمولاسیون اختصاصی، از برترین محصولات بهداشتی فعلی بازار به‌شمار می‌آیند. جلوگیری از ریزش، تقویت مو، از بین‌بردن شوره، کمک به ضخامت ساقه موها و…، تنها بخشی از فواید محصولات این برند هستند. با وجود همه این مشخصه‌های عالی، محبوبیت این برند نیز افزایش یافته و محصولات فیک هد اند شولدرز هم به شکل گسترده وارد بازار شده‌اند. در این مطلب، 6 روش اصلی برای تشخیص شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی را با هم بررسی کردیم. شما هم با کمک این نکات، می‌توانید محصول اورجینال را از فیک تشخیص دهید و تنها محصولات اصلی این برند را بخرید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا