برند ها و محصولاتمو

تفاوت شامپو ترزمه اصل و تقلبی و نحوه تشخیص فیک آن

سلامت و ظاهر زیبای موها، تاثیر شگفت‌انگیزی بر اعتماد به‌نفس انسان‌ها می‌گذارد و اگر شما هم می‌خواهید که موهایی سالم، زیبا، پرپشت و درخشان داشته باشید، باید از بهترین شامپو و محصولات مراقبت از مو کمک بگیرید. یکی از بهترین برندهای باکیفیت در حوزه محصولات مو، برند ترزمه است. این برند قدیمی با بیش از 70 سال سابقه، بهترین محصولات مراقبت از مو مثل شامپو، انواع ماسک‌ها، نرم‌کننده، موس مو، شامپوی خشک و… را تولید می‌کند و درست مثل همه برندهای باکیفیت و محبوب، با مشکل تولید محصولات فیک و تقلبی برند خود نیز مواجه شده است. حالا اگر می‌خواهید یکی از شامپوهای این برند را بخرید، اما تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی برای شما سخت است، همراه ما باشید. ما بعد از بررسی ویژگی‌های شامپو ترزمه اصل، مهم‌ترین روش‌های تشخیص شامپو ترزمه اصل و فیک را به شما بگوییم.

ویژگی‌های شامپو ترزمه اصل

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو ترزمه شامل موارد زیر است:

کمک به تقویت موها

یکی از اولین مشخصه‌هایی که اغلب محصولات این برند دارند، فرمولاسیون اختصاصی برای تقویت موها است. در صورتی که موهای نازک و کم حجم دارید یا ریزش شدید موها، شما را عاصی کرده است، بهتر است با توجه به مدل موی خود، یکی از محصولات این برند را بخرید. تفویت فولیکول‌های مو، جلوگیری از نازک‌شدن موها، ضد ریزش، آبرسانی و احیای عمقی و تقویت ساختار مو، همه از مهم‌ترین ویژگی‌های شامپوهای ترزمه هستند.

احیا و آبرسانی عمیق موها

شامپو سبز ترزمه

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه می‌شوند، خشکی بیش از حد موها است. خشکی مو به دلایل مختلفی مثل رنگ‌کردن مو، در معرض آلودگی بودن موها، رژیم غذایی نامناسب و البته استفاده از شامپوها و محصولات بی‌کیفیت، ایجاد می‌شود. موهای خشک به‌سرعت دچار موخوره شده، رشد نمی‌کنند و از همه مهم‌تر این‌که ظاهری بد و کدر دارند. بهترین شامپو برای موهای خشک کمکی است برای این موقعیت‌های سخت.

خوشبختانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو ترزمه، احیا و آبرسانی عمیق موها است. در میان محصولات این برند، شامپو سبز ترزمه به‌صورت اختصاصی برای از بین بردن همین مشکل، به بازار عرضه شده است. این شامپو با داشتن عصاره‌های طبیعی مثل آلوئه‌ورا، روغن نارگیل و شیر نارگیل، موهای خشک و شکننده را به‌صورت عمقی، احیا و بازسازی می‌کند.

از بین‌بردن وز و پف موها

شامپو کراتین ترزمه

یکی دیگر از ویژگی‌های اغلب شامپوهای ترزمه، داشتن کراتین کافی برای از بین‌بردن ظاهر پف‌کرده و کدر موها است. موهای سالم دارای میزان مشخصی کراتین هستند که این کراتین به دلیل شست‌وشو، کم‌کم از بین می‌رود. برای کسانی که به‌صورت خاص با مشکل وز، پف و کدری بیش از حد موها مواجه شده‌اند، استفاده از شامپو ترزمه قرمز، پیشنهاد می‌شود.

این شامپو فاقد سولفات است، دارای پروتئین و کراتین و روغن مارولا بوده و با داشتن ویتامین E، از موها در مقابل رادیکال‌های آزاد نیز محافظت می‌کند. بازکردن گره موها، ایجاد بافت ابریشمی، افزایش درخشندگی و ترمیم‌کردن موها، از دیگر فواید این محصول ترزمه هستند.

حاوی ویتامین‌های ضروری برای مو

شامپو حاوی بیوتین

بیوتین یکی از مهم‌ترین مواد مغذی است که به سلامت موها، ناخن‌ها و بدن ما کمک می‌کند. این ماده در مواد غذایی مختلف وجود دارد و بدن با کمک آن می‌تواند رشد بهتر و سریع‌تر موها و ناخن‌ها را تضمین کند. علاوه بر مواد غذایی، استفاده از این ماده مغذی در محصولات مراقبت پوست و مو هم برای بدن مفید خواهد بود. یکی از ویژگی‌های اصلی شامپو ترزمه، عرضه محصولات حاوی بیوتین است.

شامپو ترزمه مشکی، به‌صورت اختصاصی دارای میزان کافی بیوتین بوده و از اولین دفعه استفاده، اثرات آن را احساس خواهید کرد. این شامپو در طولانی‌مدت به ضخیم‌شدن تار موها کمک کرده و با تقویت ریشه موها، از ریزش آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. شامپو حاوی بیوتین ترزمه برای مردان و زنان با هر نوع مو و هر میزان ریزش، کاملا مناسب است و می‌توان به‌عنوان اولین گام مراقبت از مو، از آن استفاده کرد.

نحوه تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی

شاید در نگاه اول، تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی، سخت به نظر برسد؛ اما با توجه به چند نکته خیلی ساده، شما هم به‌راحتی می‌توانید شامپو فیک و اورجینال را از هم تشخیص دهید. مهم‌ترین تفاوت شامپو ترزمه اصل و تقلبی شامل موارد زیر است:

بارکد محصول

بارکد شامپو

اولین و مهم‌ترین موردی که فرق شامپو ترزمه اصل و تقلبی را می‌توانید با آن تشخیص دهید، بارکد محصول است. همه محصولات اصلی دارای بارکد هستند و با کمک بارکدها، می‌توانید اصل یا فیک بودن محصول را متوجه شوید. برای چک‌کردن این کد، وارد سایت checkcosmentic.net شوید. بارکد را در این سایت وارد نمایید. در صورتی که محصول شما اصلی باشد، بارکد تایید شده و شما تصویر محصول خود را خواهید دید.

بررسی بچ‌کد

یکی دیگر از راه‌های مهم برای تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی، بررسی بچ کد است. این کد به‌صورت چند رقم در پایین محصول، حک می‌شود. برای چک‌کردن بچ‌کد، باید وارد سایت checkfresh.com شوید و بچ‌کد محصول را در آن‌جا وارد نمایید. این سایت به شما می‌گوید که هر محصول در چه تاریخی و در چه کشوری تولید شده است. با کمک اطلاعات این سایت، می‌توانید تاریخ انقضای شامپوی خریداری شده را نیز بررسی کنید.

کیفیت بدنه و شکل طراحی آن

کیفیت بدنه شامپو ترزمه

یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌های بررسی شامپو ترزمه اصل و فیک، بررسی کیفیت بدنه محصول و البته شکل ظاهری هر شامپو است. اغلب محصولات فیک، بدنه بسیار بی‌کیفیتی دارند و با کمی بررسی جنس پلاستیک بدنه، کاملا می‌توانید فیک بودن این محصولات را متوجه شوید. پلاستیک نازک، بد رنگ، بدون بافت و صیقلی یا همراه با زائده‌های پلاستیکی در کناره‌های محصول یا زیر آن، به‌خوبی نشان می‌دهد که با یک محصول فیک روبه‌رو هستید.

برای کسب اطمینان بیشتر، می‌توانید شامپو ترزمه مورد نظرتان را در سایت اصلی ترزمه، بررسی کنید. شکل ظاهری آن را ببینید و شامپوی موجود را با آن مقایسه کنید. البته توجه کنید که اگر شامپویی که قصد خرید آن را دارید، بیش از یک یا دو سال از زمان تولید آن رد شده باشد، احتمال تغییر جزئی در طراحی یا رنگ بدنه آن وجود دارد.

فونت و لوگوی شامپو

 فونت و اندازه لوگو برند ترزمه

با وجود این‌که احتمال تغییر طراحی بدنه یا رنگ‌های محصولات وجود دارد، اما فونت و لوگوی ترزمه همیشه ثابت است. پس فقط باید وارد سایت شوید و با بررسی محصولات مختلف سایت، فونت برند ترزمه را به‌دقت بررسی کنید. سپس آن را با فونت محصول موجود هم مقایسه نمایید. تفاوت در ضخامت یا ظرافت، تغییر نوع نوشته یا حتی متفاوت‌بودن چیدمان نوشته‌ها، مهم‌ترین نشانه‌ها برای تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی هستند.

علاوه بر این باید لوگوی ترزمه را نیز بررسی کنید. شامپوهای تقلبی دارای لوگوی متفاوتی هستند یا لوگوی آن‌ها در مکان متفاوتی درج شده است.

اشتباهات نوشتاری در برچسب‌های روی محصول

برچسب‌های روی محصول

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید شامپو ترزمه اصل را از شامپو فیک تشخیص دهید، اشتباهات نوشتاری روی برچسب‌ها است. اغلب تولیدکنندگان محصولات فیک، تنها به نوشتار صحیح لوگو و برند دقت می‌کنند. به همین دلیل معمولا در دیگر بخش‌های برچسب روی محصول، حتما چند اشتباه نوشتاری وجود دارد که با توجه به آن‌ها، می‌توانید شامپو فیک و اصل را از هم تشخیص دهید.

قیمت محصولات

برند ترزمه، آمریکایی است و با هزینه باربری، گمرک و…، قیمت آن تقریبا متوسط رو به بالا است. در صورتی که شامپو ترزمه با قیمت بسیار پایین یا با تخفیف‌های عجیب و غیر قابل باور به شما عرضه شد، بهتر است به اصالت محصول شک کنید.

کیفیت مواد شامپو

دیگر نکته‌ای که با توجه به آن می‌توانید شامپو ترزمه اصل یا فیک را تشخیص دهید، کیفیت مواد شامپو است. همه شامپوهای ترزمه دارای رایحه‌ای خنک و ملایم هستند. در صورتی که شامپو ترزمه خریداری شده، دارای رایحه‌ای بسیار تند است، احتمالا یک شامپوی فیک خریده‌اید.

از طرف دیگر، اغلب محصولات ترزمه سولفات فری هستند. محصولات فاقد سولفات، کف بسیار کمتری نسبت به شامپوهای معمولی دارند. اگر شامپو ترزمه سولفات فری تهیه کرده‌اید، اما شامپوی شما مثل دیگر شامپوهای عادی کف می‌کند، احتمال تقلبی‌بودن آن بسیار زیاد است.

خرید شامپو ترزمه اصل با توجه به نشانه‌های اصلی

استفاده از شامپوهای فیک، باعث آسیب‌زدن به موهای شما خواهند شد. استفاده از شامپوهای تقلبی ممکن است به ریزش مو، شوره، خارش، التهاب یا حتی ایجاد آلرژی نیز منجر شوند. بنابراین برای خرید یک شامپو اصل، دقت کنید و با استفاده از نشانه‌های گفته شده، شامپو ترزمه اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید. بوی ملایم، کف نسبتا کم، کیفیت بالای بدنه شامپو، فونت و نوشتار مطابق با محصولات موجود در سایت اصلی ترزمه، همه از نشانه‌های مهمی هستند که می‌توانید با کمک آن‌ها، فرق شامپو ترزمه اصل و تقلبی را متوجه شوید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا