برند ها و محصولاتمو

تفاوت شامپو آلپسین اصل و تقلبی و روش تشخیص فیک آن

ریزش مو، یکی از مشکلات ناراحت‌کننده‌ای است که اغلب انسان‌ها در بخشی از زندگی خود با آن مواجه می‌شوند. در این میان، مردان بیش از زنان، با مشکلات ناشی از ریزش و البته طاسی و کچلی روبه‌رو هستند و به همین خاطر، برندهای مختلفی به‌صورت اختصاصی برای حل این مشکل اقدام کرده‌اند. یکی از برندها، آلپسین است. شامپو آلپسین، یک محصول آلمانی است و پزشکان به‌عنوان یکی از اولین اقدام‌های درمانی، استفاده از این شامپو را پیشنهاد می‌دهند. البته با افزایش محبوبیت این برند، ساخت محصولات تقلبی آن نیز افزایش یافت. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید یکی از محصولات این برند، حتما تفاوت شامپو آلپسین اصل و تقلبی را بدانید. سپس با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها، شامپوی اصل را بخرید!

ویژگی‌های شامپو آلپسین اصل چیست؟

قبل از بررسی فرق شامپو آلپسین اصل و تقلبی، ابتدا اجازه دهید که مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند را با هم بررسی کنیم. برخی از مهم‌ترین مشخصه‌های شامپو آلپسین اصل شامل موارد زیر است:

جلوگیری از ریزش و تحریک رشد موها

شامپو C1

ریزش شدید و بی‌وقفه، همان چیزی است که به کچلی و تاسی منجر می‌شود و اغلب افراد با این موضوع مواجه هستند. شامپو آلپسین به‌صورت تخصصی، محصولاتی را ارائه کرده است که از ریزش شدید موها جلوگیری کنند. شامپو آلپسینC1 با داشتن کافئین در ترکیبات خود، باعث افزایش خونرسانی و گردش خون در کف سر می‌شود. به همین خاطر، ریزش موها نیز کاهش یافته و موهای موجود نیز با سرعت بسیار بیشتری رشد خواهند کرد. در نتیجه حجم موها افزایش پیدا کرده و ظاهر کم‌پشت موها نیز از بین می‌رود. اما این شامپوی آلپسین تنها گزینه شما برای جلوگیری از ریزش مو نیست. با مراجعه به مطلب معرفی بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش مو می‌توانید با گزینه‌های بیشتری در این زمینه آشنا شوید.

تقویت و محافظت از ریشه مو

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، استفاده از ترکیبات تخصصی و درمانی برای تقویت ریشه است. محصولات این برند معمولا علاوه بر کافئین دارای دیگر مواد مفید مثل بیوتین، زینک و نیاسینامید نیز هستند. این ماده‌های موثر باعث تقویت فولیکول‌های مو خواهند شد و ریزش هورمونی یا حتی ارثی را کاهش داده و در برخی موارد کاملا از بین می‌برند.

افزایش سلامتی پوست کف سر

شامپو آلپسین A2

پوست کف سر بسیار خشک یا بسیار چرب، در هر دو حالت باعث ایجاد مشکلات و بیماری‌های مختلف می‌شود و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو آلپسین اصل، رفع چنین مشکلاتی است. در میان محصولات این برند، شامپوهای اختصاصی برای تنظیم چربی کف سر وجود دارد که می‌تواند از خشکی شدید یا چربی بیش از حد، جلوگیری کند.

یکی از این محصولات، شامپو آلپسین A2 است. این محصول علاوه بر تنظیم میزان چربی کف سر، از تجمع چربی بر ساقه مو نیز جلوگیری کرده و موهایی تمیز، براق و درخشان در اختیار شما می‌گذارد. از بین‌بردن شوره چرب، جلوگیری از ریزش ناشی از چربی موها و خوش‌حالت‌شدن مو پس از شست‌وشو، از دیگر فواید این محصول است.

نحوه تشخیص شامپو آلپسین اصل و تقلبی

حالا و پس از بررسی ویژگی‌های مهم شامپوهای این برند، باید به شما بگوییم که همه این فواید تنها با خرید یک شامپوی اورجینال در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به همین دلیل، شناخت نشانه‌های شامپوی اصل آلپسین، بسیار مهم است؛ همانطور که نشانه‌های تفاوت شامپو ترزمه اصل و تقلبی و نحوه تشخیص فیک آن مهم است. مهم‌ترین نکاتی که با کمک آن‌ها امکان تشخیص شامپو آلپسین اصل و تقلبی وجود دارد، شامل این موارد هستند:

طراحی بدنه

بدنه شامپو آلپسین

اولین و مهم‌ترین نشانه‌ای که بر اساس آن می‌توانید فرق شامپو آلپسین اصل و فیک را متوجه شوید، ظاهر شامپو است. شامپو آلپسین طراحی منحصر به‌فردی دارد. دو طرف آن کمی ظریف‌تر بوده و بخش میانی آن، حالت گردتری دارد. علاوه بر آن، در بخش میانی و در پشت شامپو، یک تو رفتگی چند سانتی‌متری وجود دارد که با نقاط ریز برآمده، امکان در دست گرفتن شامپو را راحت‌تر می‌کند. این جزئیات طراحی معمولا در شامپوهای فیک وجود ندارند.

لوگو و فونت نوشته‌ها

فونت برند آلپسین

یکی دیگر از مواردی که با کمک آن می‌توانید شامپو اصل و فیک را از هم تشخیص دهید، توجه به فونت نوشته‌های روی برچسب محصول و از آن مهم‌تر، لوگوی شامپو است. همه محصولات آلپسین، لوگوی سفید رنگی دارند و پس‌زمینه آن‌ها در اغلب موارد قرمز و تنها در یک محصول، مشکی است. حتما این موضوع را پیش از هر چیز بررسی کنید و در صورت مشاهده هر گونه تفاوت، از خرید آن محصول صرف نظر نمایید.

بارکد محصول

بارکد شامپو آلپسین

در صورتی که یک شامپوی فیک، ظاهری دقیقا منطبق با شامپو آلپسین اصلی داشته باشد، با توجه به دیگر نشانه‌ها می‌توانید آن را از محصولات اورجینال تشخیص دهید. برای این کار، تنها کافی است که بارکد محصول را در سایت Barcodespider.com چک کنید.

در این سایت ابتدا باید نام برند محصول مورد نظرتان را وارد کنید. با فشردن گزینه جست‌وجو، لیستی از محصولات آلپسین و شماره بارکد آن‌ها همراه با تصویر هر محصول، ظاهر می‌شود. پس از آن به‌راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را بررسی کرده، شماره بارکد آن را با شماره موجود در سایت، مقایسه کنید.

بچ‌کد شامپوها

علاوه بر بارکد، همه محصولات اصلی بچ‌کد نیز دارند. این کد بر روی بخش پایینی محصولات درج می‌شود و با استفاده از آن، می‌توانید اصل یا فیک بودن محصول مورد نظر خود را تشخیص دهید. برای این کار تنها باید وارد سایت Checkfresh.net شوید. با انتخاب برند مورد نظر خود و سپس وارد کردن کد چهار رقمی درج شده در زیر محصول، از اصالت شامپو و البته تاریخ انقضای آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت محصولات

شامپوهای آلپسین

یکی دیگر از نشانه‌های واضح که بر اساس آن می‌توانید فرق شامپو آلپسین اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید، قیمت آن است. حداقل قیمت هر کدام از محصولات اصلی این برند در سایت آن، 6.5 یورو است. با یک حساب و کتاب خیلی سریع، می‌توانید بازه حدودی قیمت این محصولات به ریال را متوجه شوید. قیمت بسیار پایین‌تر حتی در قالب تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز، به‌خوبی نشان می‌دهد که با یک محصول تقلبی روبه‌رو هستید.

رایحه محصول

اغلب شامپوهای برند آلپسین، رایحه‌های ملایم و طبیعی دارند. اگر محصولی که در دست دارید، رایحه بسیار تند و عطری دارد، احتمالا یک شامپوی تقلبی به دست شما رسیده است.

خرید شامپو آلپسین اصل با کمک نشانه‌های شامپو اصل آلپسین

ظاهر زیبای مو به دلایل مختلفی ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد که ریزش و کاهش حجم، از مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود. برند آلپسین با عرضه شامپوهای متنوع، برای هر کدام از بیماری‌ها و مشکلات مو، یک راه حل عالی دارد. درست مانند تفاوت شامپو OGX اصل و تقلبی، با خرید یک شامپو اصل از برند آلپسین، می‌توانید سلامت و زیبایی موهای خود را تضمین کنید.

در این مطلب برخی از مهم‌ترین روش‌های تشخیص شامپو آلپسین اصل و تقلبی را با هم مرور کردیم. با توجه به این نشانه‌ها، می‌توانید شامپو آلپسین اصل و فیک را از هم تشخیص داده و یک محصول اصلی را بخرید. حالا و پس از این توضیحات، این بار شما به ما بگویید: فرق شامپو آلپسین اصل و تقلبی از نظر شما چیست؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.4 / 5. مجموع آرا: 9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا