آرایش صورتبرند ها و محصولات

تشخیص کرم پودر ایزادورا اصل از تقلبی و تفاوت آن با فیک

برند ایزادورا از جمله بهترین شرکت‌های سازنده لوازم آرایشی است که با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد. محصولی نظیر کرم پودر ایزادورا با مواد مرغوب و استاندارد ساخته می‌شوند و تولید آن‌ها در آزمایشگاه‌ها معتبر است. کرم‌ پودر ایزادورا، محصولی محبوب و شناخته‌شده در دنیای لوازم آرایشی است که به دلیل کیفیت بالا، تنوع رنگی و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. اما متأسفانه، مانند بسیاری از محصولات محبوب دیگر، کرم‌ پودر ایزادورا نیز نسخه‌های تقلبی‌ و فیک زیادی در بازار دارد. تشخیص کرم‌ پودر ایزادورا اصل و تقلبی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، مخصوصاً اگر بخواهید برای اولین بار این محصول را تهیه کنید. اما نگران نباشید با کمی دقت و توجه به جزئیات، می‌توانید از خرید محصول تقلبی جلوگیری کنید. در این مطلب از مجله خانومی سراغ این جزئیات و تفاوت‌ها رفته‌ایم.

نحوه تشخیص کرم‌ پودر ایزادورا اصل از تقلبی

نحوه تشخیص کرم‌پودر ایزادورا اصل از تقلبی

مدل‌های تقلبی این کرم پودر خیلی به اصل آن شباهت دارند، در حدی که باید کاملاً روی جزئیات آن دقیق شوید. ویژگی‌های کرم‌ پودر ایزادورا اصل باعث می‌شود که بتوانید با کمک آن‌ها محصول درست را خریداری کنید. در واقع خصوصیات خاص این محصولات مهم‌ترین راهنمای شما در تشخیص محصول اصل از تقلبی است. در ادامه شیوه شناسایی کرم‌ پودر ایزادورا اصل از فیک را توضیح می‌دهیم.

کرم پودر مات 24 ساعته درما 40 میل
گابرینی

کرم پودر مات 24 ساعته درما 40 میل

7%
189000 175000
تومان
کرم پودر بادوام  مات
کالیستا

کرم پودر بادوام مات

20%
326100 260880
تومان
کرم پودر HD مات
گابرینی

کرم پودر HD مات

2%
348000 342000
تومان
‫کرم پودر پمپی پروتکت
نوت

‫کرم پودر پمپی پروتکت

20%
607100 485680
تومان
کرم پودر Natural Matt حجم 35میل
ایزادورا

کرم پودر Natural Matt حجم 35میل

3%
270000 263000
تومان

تفاوت‌های ظاهری

  • جعبه: جعبه کرم‌ پودر ایزادورا اصل، از جنس مقوای ضخیم و باکیفیت است و چاپ روی آن واضح و دقیق است. در واقع شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر روی جعبه و بسته‌بندی محصولات‌شان هزینه می‌کنند و ظاهری شکیل و زیبا تولید می‌کنند. اما در مورد کرم‌ پودر تقلبی این اتفاق نمی‌افتد و بسته‌بندی این محصولات معمولاً از جنس مقوای نازک و بی‌کیفیت است و چاپ روی آن هم ممکن است تار یا ناقص باشد.
  • فونت: فونت نوشته‌ها روی جعبه کرم‌ پودر اصل، واضح و خوانا است ولی فونت نوشته‌ها روی جعبه کرم‌ پودر فیک، ممکن است تار یا کج باشد و با نسخه اصلی تفاوت داشته باشد.
  • اطلاعات: اطلاعات روی جعبه کرم‌ پودر اصل، مانند نام محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، و کد اصالت، به طور کامل و دقیق درج شده است. اما در کر‌م‌ پودر تقلبی اطلاعات روی جعبه کرم‌ پودر تقلبی ممکن است ناقص و پرایراد باشد.
  • ظرف: ظرف کرم‌ پودر ایزادورا اصل، از جنس پلاستیک ضخیم و باکیفیت است و نام برند ایزادورا به طور واضح روی آن حک شده است. ظرف کرم‌ پودر تقلبی، ممکن است از جنس پلاستیک بی‌کیفیت و نامناسبی باشد و نام برند ایزادورا به‌طور واضح روی آن حک نشده باشد.
  • رنگ کرم‌ پودر: رنگ کرم‌ پودر ایزادورا اصل، یکدست و بدون ناخالصی است. ولی رنگ کرم‌ پودر تقلبی، ممکن است ناهموار و دارای ناخالصی باشد و حالت خوش‌رنگ و کرم‌ پودر اصل را نداشته باشد.
  • ابعاد کرم پودر: کرم پودر تقلبی ایزادورا می‌تواند ابعاد بزرگ‌تر و یا خیلی کوچک‌تر از نمونه اصل داشته باشد. در صورت دیدن این مورد می‌توانید محصول تقلبی را تشخیص دهید. هنگامی که کارتن کرم‌پودر اصل و غیر اصل را با هم مقایسه کنید به‌خوبی فرق حجم و مقدار مواد و مدل بسته‌بندی را متوجه خواهید شد. البته برای اینکه این مورد را تشخیص دهید حتماً باید قبلاً جنس اصل ایزادورا را دیده باشید.

تفاوت‌های کیفی

راه‌های تشخیص اصالت کرم‌پودر ایزادورا
  • بو: کرم‌ پودر ایزادورا اصل، بوی ملایم و مطبوعی دارد تا برای پوست‌های حساس ایجاد حساسیت نکند. از طرف دیگر بسیاری از کرم‌ پودرهای تقلبی، بوی تند یا نامطبوعی دارند و روی پوست‌های حساس ممکن است باعث قرمزی و خارش شوند.
  • بافت: کرم‌ پودر ایزادورا اصل، بافتی نرم و لطیف دارد و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. اما کرم‌ پودر تقلبی، ممکن است بافتی زبر و خشن داشته باشد و به سختی روی پوست پخش شود.
  • پوشش دهی: کرم‌ پودر ایزادورا اصل، پوششی مناسب و یکدست به پوست می‌دهد. برای مثال کرم نچرال مات ایزادورا پوشش‌دهی مناسبی دارد و بافت سبک آن هم به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و جلوه‌ای مخملی ایجاد می‌کند. از طرف دیگر کرم‌ پودر تقلبی، ممکن است پوششی ضعیف و ناهموار داشته باشد و بافت آن صاف و یکدست نباشد.
کرم پودر Natural Matt حجم 35میل
ایزادورا

کرم پودر Natural Matt حجم 35میل ایزادورا

3%
270000 263000
تومان
  • ماندگاری: کرم‌ پودر ایزادورا اصل، ماندگاری بالایی دارد و تا چندین ساعت بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند. کرم‌ پودر تقلبی، ماندگاری پایینی دارد و به سرعت از روی پوست پاک می‌شود. مثلاً کرم پودر ۲۴ ساعته اکتیو ایزادورا ماندگاری فوق‌‌العاده‌ای دارد و بدون هیچ مشکلی تمام روز روی صورت‌تان می‌ماند.

راه‌های تشخیص اصالت کرم‌ پودر ایزادورا

راه‌های تشخیص اصالت کرم‌پودر ایزادورا

کد اصالت

تمامی کرم‌ پودرهای ایزادورا اصل، دارای یک کد اصالت منحصر‌به‌فرد هستند که می‌توانید آن‌ها را با اسکن کردن بارکد روی جعبه محصول، در وب‌سایت ایزادورا بررسی کنید و از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

خرید از فروشگاه‌های معتبر

برای اطمینان از اصالت کرم‌ پودر ایزادورا، آن را از فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده لوازم آرایشی مانند سایت خانومی خریداری کنید تا خیال‌تان از این بابت کاملاً راحت باشد.

قیمت

قیمت کرم‌ پودر ایزادورا اصل، به دلیل کیفیت خوب، کمی بالا است. اگر کرم‌ پودری با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت معمول به شما پیشنهاد شد، احتمال تقلبی بودن آن بسیار زیاد است.

نکات کلی

  • قبل از خرید کرم‌ پودر ایزادورا، حتماً جعبه و بطری محصول را به دقت بررسی و به جزئیات ظاهری آن توجه کنید.
  • کرم‌ پودر ایزادورا را از فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در ظاهر یا کیفیت کرم‌ پودر، از خرید آن خودداری کنید.

جمع‌بندی

تشخیص کرم‌ پودر ایزادورا اصل و تقلبی، با کمی دقت و توجه به جزئیات، امکان‌پذیر است. با استفاده از راه‌کارهای ارائه شده در این مطلب، می‌توانید از خرید کرم‌ پودر تقلبی جلوگیری کنید و از کیفیت و کارایی کرم‌ پودر ایزادورا اصل بهره‌مند شوید. به‌خاطر داشته باشید که هنگام خرید به چیزهای ظاهری مثل جنس جعبه، فونت و کد اصالت توجه کنید. حتی اگر به این موارد توجه نکردید از روی بو و نحوه پوشش‌دهی و بافت محصول هم می‌توانید تفاوت کرم‌ پودر ایزادورا اصل و تقلبی را تشخیص دهید و محصول تقلبی نخرید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا