آرایش لب

با بهترین مارک تینت لب از برندهای ایرانی و خارجی آشنا شوید

همه ما رژ لب و لیپ گلاس را دوست داریم، اما همیشه لحظاتی وجود دارند که استفاده از آن‌ها کارمان را راه نمی‌اندازد. مثلاً وقتی انتظار داریم و می‌خواهیم رنگی زیبا ساعت‌های روی لب‌های‌مان باقی بماند، باید سراغ تینت لب برویم. اما تینت لب چیست؟ به صورت خیلی خلاصه این محصولات بافت سبکی دارند و اغلب به شکل ژل یا کرمی ساخته می‌شوند که مدت زمان زیادی روی لب باقی می‌مانند و مثل رژ لب و لیپ گلاس، به‌راحتی پخش نمی‌شوند.

تینت لب به دلیل ارائه رنگ طبیعی و ماندگاری بالا به یک محصول ضروری در بسیاری از کیف‌های آرایش تبدیل شده است. بهترین برندهای تولیدکننده تینت این محصولات را با فرمولاسیون‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع عرضه می‌کنند. چه دنبال آبرسانی به لب‌ها باشید، یا فقط بخواهید رنگی زیبا و طبیعی به آن‌ها بدهید، تینتی مناسب برای نیازتان وجود دارد. اما با وجود برندها و گزینه‌های متعدد، انتخاب بهترین تینت لب می‌تواند سخت باشد. برای کمک به شما در این زمینه، به بررسی برخی از برندهای برتر تینت لب و ویژگی‌های متمایز آنها می‌پردازیم.

بهترین مارک تینت لب خارجی

تینت لب اتود

تینت برند اتود هاوس

برند کره‌ای اتود هاوس تولیدکننده یکی از بهترین تینت‌های لب موجود در بازار است. علت شهرت و محبوبیت تینت لب این برند هم به قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای آن برمی‌گردد. تینت‌های اتود هاوس روی لب‌ها حالت چسبندگی ایجاد نمی‌کنند و ماندگاری بالایی هم دارند.

علت شهرت: محصولات جذاب و دوست داشتنی، قیمت‌های مقرون به صرفه، طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زیبا.

محصول شاخص: تینت Dear Darling برند اتود هاوس به دلیل فرمولاسیون آب پایه و بسته‌بندی‌های دوست داشتنی شناخته شده‌ است. این محصول در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود که به خوبی روی لب‌ها می‌نشینند و اصلاً پخش نمی‌شوند. اپلیکاتور این محصول هم به گونه‌ای طراحی شده است که رنگ را روی لب به خوبی پخش کند و اطراف لب خراب‌کاری به بار نیاورد. در فرمولاسیون این تینت از موادی مثل گلیسیرین و عصاره میوه‌ها استفاده شده است که لب‌ها را تغذیه و نرم می‌کنند. این محصول فاقد سرب و پارابن است و با توجه به کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم دارد.

تینت لب پریپرا

تینت برند پریپرا

برند پریپرا یکی دیگر از برندهای کره‌ای شناخته شده و محبوب در زمینه تولید محصولات آرایشی لب و به‌ويژه تینت است. این برند برخلاف دیگر مارک‌ها که اکثراً تینت‌های مات یا براق می‌سازند، بهترین تینت‌ها را برای افرادی که دنبال حالتی مخملی و لطیف می‌گردند، تولید و عرضه می‌کند.

علت شهرت: بافت کرمی و مخملی، حالتی نیمه مات و جذاب، رنگدانه‌های زیاد، تنوع رنگ بالا.

محصول شاخص: پریپرا اینک ولوت می‌تواند لب‌های شما را به زیباترین شکل ممکن در آورد. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که حالتی صاف و مخملی جذابی روی لب‌ها ایجاد می‌کند. بافت این محصول نسبت به تینت‌های دیگر ضخیم‌تر است، اما حس سنگینی روی لب ایجاد نمی‌کند. هرچند مثل رژ لب می‌تواند روی وسایل دیگر لکه ایجاد کند. این محصول ۲۷ رنگ مختلف دارد و می‌توانید بنا بر سلیقه و نیاز، هرکدام را که خواستید تهیه کنید. یک بار استفاده از تینت پریپرا کافی است تا لب‌ها به خوبی رنگ بگیرند و نیاز نیست اپلیکاتور را چندین بار روی لب‌ها بکشید. این محصول از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است و مانند تمام تینت‌های با کیفیت و مرغوب در فرمولاسیون آن از سرب و مواد حساسیت‌زا استفاده نشده است.

تینت لب بنفیت

تینت برند بنفیت

یکی از پرفروش‌ترین و با کیفیت‌ترین تینت‌های لب مایع موجود در بازار تینت لب بنفیت است که در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود. تینت‌های لب بنفیت دارای اپلیکاتور بسیار حرفه‌ای و فرمولاسیون قدرتمند هستند و ماندگار بالایی دارند. تینت‌های بنفیت برای استفاده روی لب و گونه‌ها کاربرد دارند.

علت شهرت: بافت‌های شیک، رنگ‌های جذاب و چشمگیر، پیگمنت بالا.

محصول شاخص: بنتینت یکی از تینت‌های معروف برند بنفیت است که رنگ قرمز ملایمی دارد. این محصول از سال ۱۹۷۰ تولید می‌شود و امروزه یکی از انواع رنگ‌های پرطرفدار تینت لب بنفیت است. این محصول بافت سبک و بوی شبیه گل رز دارد. حالت مایع و آبکی این تینت باعث می‌شود به راحت آن را روی لب‌ها پخش کنید و به حالتی صاف و یک‌دست برسید. از این‌ها گذشته بنتینت را می‌توانید روی بالم لب یا لیپ گلاس مورد علاقه خودتان هم بزنید. و نکته نهایی هم این است که تینت لب بنفیت واقعاً ماندگاری بسیاری طولانی دارد و اصلاً نیازی به تجدید و استفاده دوباره پیدا نمی‌کنید. البته این محصول با کیفیت عالی قیمت بالایی هم دارد و در دسته تینت‌های گران‌قیمت جا می‌گیرد.

تینت لب بیو

تینت برند بیو

برند بیو یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید تینت لب فعالیت دارد و یکی از تینت‌های لب محبوب در بازار ایران را تولید می‌کند. تینت‌های این برند بوی ملایمی دارند و ظرافت و زیبای خاصی به لب‌ها می‌بخشند. تینت‌های لب برند بیو از لب‌های در برابر نور خورشید و آسیب‌های آن هم محافظت می‌کنند و پوشانندگی خوبی دارند.

علت شهرت: عدم استفاده از سرب و مواد شیمایی، محافظت در برابر نور خورشید، آبرسان و مرطوب‌کننده لب.

محصول شاخص: تنیت لب بیو حالت مایع دارد و با استفاده از اپلیکاتور روی در آن می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این تینت رنگی حالتی طبیعی به لب‌ها می‌دهد و برای افرادی که به آرایش طبیعی و ملایم علاقه دارند، بسیار ایده‌آل است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به سبک و رقیق بودن بافت آن اشاره کرد. این محصول فاقد سرب و مواد حساسیت‌زا است و مصرف آن باعث خشکی و ترک خوردن لب‌ها نمی‌شود. در فرمولاسیون این محصول هم از ویتامین‌های مؤثر و آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌هایی برای تغذیه و تقویت لب‌ها استفاده شده است. تینت لب بیو قیمت مناسبی هم دارد و با ماندگاری بالایش می‌تواند گزینه خوبی برای مصرف روزانه باشد.

تینت لب مدل ttnt
بیو

تینت لب مدل ttnt بیو

36%
289000 185500
تومان

تینت لب دیور

تینت برند دیور

برند شناخته شده دیور، در زمینه تولید محصولات آرایشی از آن برندهایی است که نیاز به معرفی ندارد و همین که نامش روی محصولی باشد، نشان‌دهنده کیفیت فوق‌العاده و ويژه آن است. تینت‌های این برند هم مانند سایر محصولات دیور همان اصالت خاص این کمپانی را دارند و همه چیزی که از تینت لبی منحصربه‌فرد انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارند. ماندگاری زیاد، فرمولاسیون مقوی و قدرتمند برای لب و رنگ‌هایی جذاب و خاص تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های تینت‌های لب دیور است.

علت شهرت: رنگدانه‌های ظریف و زیبا، فرمول‌های لوکس، کیفیت عالی.

محصول شاخص: تینت لب Addict برند دیور یکی از بهترین تینت‌های لب موجود در بازار است. این محصول ۱۲ رنگ مختلف دارد. تینت ادیکت دیور، رنگ‌های ظریف و زیبایی دارد و اگر دنبال آرایش طبیعی هستید می‌توانید روی تینت‌های لب این برند حساب ويژه‌ای باز کنید. این محصول ماندگاری بالایی دارد و به‌راحتی از روی لب پاک نمی‌شود. در فرمولاسیون این تینت از روغن گیلاس استفاده شده است و با داشتن آبرسان‌های قدرتمند، به بهترین نحو ممکن کار محافظت و تغذیه لب‌ها را انجام می‌دهد. این محصول نمایی درخشان و نیمه مات روی لب‌ها ایجاد می‌کند که جلوه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد به لب‌ها می‌دهد. این محصول برند دیور هم مانند تمامی لوازم آرایشی این برند قیمت بالایی دارد.

تینت لب ممول

تینت برند ممول

برند ترکیه‌ای ممول یکی دیگر از تینت‌های محبوب میان مصرف‌کنندگان ایرانی را تولید می‌کند. این برند با الهام از برندهای مطرح اروپایی دست به تولید تینت‌های باکیفیت و خوبی زده است. تینت لب این برند ماندگاری طولانی و کیفیت قابل‌قبولی دارد و قیمت مناسب آن هم باعث شده است که برای استفاده روزانه محصولی کاملاً خوب و مفید باشد.

علت شهرت: قیمت و کیفیت مناسب، رنگ‌های متنوع، حاوی ویتامین ای.

محصول شاخص: تینت لب Dear Darling برند ممول پایه آبی دارد و در ساخت آن از رنگ‌های طبیعی استفاده شده است. در فرمولاسیون این محصول از ویتامین ای بهره گرفته شده است تا از لب‌ها محافظت شود. همچنین از این محصول می‌توانید به عنوان رژ گونه هم استفاده کنید و به کمک آن آرایش ملایم و زیبایی روی لب‌ها و گونه‌های خود داشته باشید. تینت ممول از ماندگاری نسبتاً خوبی برخوردار است و با توجه به قیمت خوبی که دارد برای مصارف روزانه گزینه خوبی محسوب می‌شود.

تینت لب مدل Dear Darling Water
ممول

تینت لب مدل Dear Darling Water ممول

27%
130000 95000
تومان

تینت لب شیگلم

برند کره‌ای شیگلم سال‌ها است که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد و تینت‌های این برند هم دقیقاً چیزی که از آرایش و زیبایی کره‌ای انتظار دارید را به بهترین نحو در اختیارتان می‌گذارند.

علت شهرت: پیگمنت بالا، سازگار با پی‌اچ پوست، ماندگاری زیاد، جلوه‌ای طبیعی و زیبا.

محصول شاخص: تینت لب Take A Hint برند شیگلم دنیای عظیمی از رنگ‌های متنوع و جذاب را به روی‌تان باز می‌کند. تینت لب شیگلم محصول جدیدی است که شباهت زیادی به رژ لب دارد اما سبک‌تر، رقیق‌تر و درخشان‌تر است. در این محصول از مواد آبرسان و مرطوب‌کننده‌های مختلفی استفاده شده است تا علاوه‌بر زیبایی و جذابیتی که به لب‌ها می‌دهد، وظیفه تغذیه و تقویت آن‌ها را هم برعهده بگیرد. در این محصول از سرب و موم استفاده نشده است و رنگدانه‌های باکیفیتی هم دارد. تینت لب شیگلم با پی‌اچ پوست افراد سازگار می‌شود و ماندگاری آن هم در حدی است که کل روز می‌توانید بدون استفاده مجدد بگذرانید. قیمت تینت شیگلم هم با توجه به کیفیت بالای آن نسبتاً مناسب است و می‌توانید با خیال راحت به صورت روزانه یا در موقعیت‌های خاص از آن استفاده کنید.

تینت لب کلارنس

تینت برند کلارنس

برند فرانسوی کلارنس یکی از تولیدکنندگان محصولات آرایشی با کیفیت در جهان است. تینت‌های لب این برند به دلیل داشتن رنگ طبیعی، ماندگار بالا و خشک نکردن لب‌ها طرفداران زیادی دارند. تینت‌های لب و گونه برند کلارنس به خاطر داشتن رنگ‌های متنوع و جذاب‌شان شناخته شده‌اند و از پرفروش‌ترین تینت‌های بازار محسوب می‌شوند.

علت شهرت: جایگزین مناسب برای لیپ گلاس، بافت سبک و ماندگاری بالا.

محصول شاخص: تینت Water Lip Stain برند کلارنس برای افرادی که دنبال تینت لب براق می‌گردند، مناسب است. این محصول در فرمولاسیون خود آلوئه‌ورا، تمشک، آبنوس آفریقایی و عصاره برگ کاملیا دارد و بر پایه آب تولید شده است. تینت کلارنس بدون ایجاد حس چسبندگی که معمولاً لیپ گلاس‌ها ایجاد می‌کنند، می‌تواند رنگی ملایم و براق روی لب‌های‌تان ایجاد کند. این محصول به خوبی کار تغذیه، آبرسانی و محافظت از لب‌ها را انجام می‌دهد. از این تینت می‌توانید به عنوان رژ گونه هم استفاده کنید و زیبایی منحصربه‌فرد و جذابی به گونه‌های خود بدهید. این محصول در ۴ رنگ مختلف عرضه می‌شود، و با توجه به کیفیت عالی قیمت بالایی هم دارد.

بهترین مارک تینت لب ایرانی

تینت لب مجیک یور لایف

برند مجیک یور لایف

برند ایرانی مجیک هم چندین سال است که در زمینه تولید محصولات آرایشی، مخصوصاً محصولات آرایشی لب فعالیت می‌کند و تینت‌ها و لیپ گلاس‌هایش در بازار ایران به خوبی جای خود را باز کرده‌اند. اگر تازه می‌خواهید وارد دنیای استفاده از تینت‌ها شوید و تجربه زیادی در این زمینه ندارید، یا دنبال محصولی مقرون‌به‌صرفه می‌گردید، تینت‌های لب مجیک یور لایف می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

علت شهرت: قیمت مقرون به صرفه، تنوع رنگی زیاد، بسته‌بندی‌های فانتزی.

محصول شاخص: تینت لب عروسکی مجیک یور لایف دارای ویتامین ای است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای بالم لب باشد. این تینت ماندگاری بالایی دارد و بافت سبک آن هم به خوبی روی لب‌ها می‌نشیند. از این تینت می‌توانید روی لب‌ها و گونه‌ها استفاده کنید. این محصول حالتی مات دارد و اصلاً روی لب‌ها حس چسبندگی ایجاد نمی‌کند. تینت لب برند مجیک یور لایف اس‌پی‌اف ۱۵ دارد و می‌تواند از لب‌ها در برابر نور آفتاب محافظت کند. این محصول در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود و قیمت مناسبش آن را برای مصرف روزانه کاملاً ایده‌آل می‌کند.

تینت لب ام ان دی

برند ام ان دی

لوازم آرایشی شرکت نفیس که با اسم تجاری ام‌ان‌دی شناخته می‌شوند را می‌توان در میان پرفروش‌ترین محصولات آرایشی ایران جای داد. در فرمولاسیون محصولات این برند از موادی همچون شی باتر و موم زنبور عسل استفاده شده است تا لب‌ها طراوت و زیبایی‌شان را از دست ندهند. پوشش‌دهی مناسب و رنگ‌دانه‌های بسیار قوی استفاده شده در تینت‌های لب ام‌ان‌دی، آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای مصرف بلند مدت و روزانه بسیاری از افراد تبدیل کرد است.

علت شهرت:‌ استفاده از موم زنبور عسل و شی باتر، خشک نکردن لب‌ها و قیمت مناسب.

محصول شاخص: تینت لب ام‌ان‌دی پایه آبی دارد و در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود. در فرمولاسیون این محصول علاوه بر موادی که پیش‌تر گفتیم، از موم کارنابا، اکتیل سالیسیلات، روغن کرچک هیدورژنه، کاپریلیک تری گلیسیرید و فنوکسی اتانول هم استفاده شده است. از این محصول به عنوان رژ گونه هم می‌توانید استفاده کنید و بافت سبک و پوشش‌دهی مناسبی که این محصول دارد حتماً شما را راضی می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا