آرایش لب

بهترین مارک رژ لب مخملی از برندهای ایرانی و خارجی

رژ لب‌ها دنیای وسیع و رنگارنگی دارند و هرروز محصول جدیدی در این حوزه از محصولات آرایشی روانه بازار می‌شود. رژ لب‌های مخملی نوعی از لوازم آرایشی لب‌هاست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این نوع رژ لب به خاطر داشت بافت مات، یکدست و مخملی‌شان شهرت دارند و ظاهری چشمگیر و جذاب به لب‌ها می‌بخشند. البته باید یادتان باشد که در این رژ لب‌ها از برق و درخشندگی خبری نیست و اگر دنبال چنین ویژگی می‌گردید، بهتر است سراغ این رژ لب‌ها نیایید. این دسته از محصولات آرایشی با ظاهر مات خود و رنگ‌های جسورانه و چشمگیرشان در خاطرمان می‌مانند. اگر از رژ لب‌های معمولی‌تان خسته شده‌اید و دنبال تجربه جدیدی هستید، رژ لب مخملی می‌تواند یکی از این انتخاب‌های شما باشد. ما هم در این مطلب کمک‌تان می‌کنیم تا با بهترین مارک رژ لب مخملی از برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت و خوب آشنا شوید.

رژ لب مخملی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

رژ لب آن هم از نوع مخملی، نوعی رژ لب با بافت مات و مخملی است که ظاهری زیبا و جذاب به لب‌ها می‌بخشد. این نوع رژ لب‌ها معمولا از روغن‌های گیاهی، موم‌ها و رنگدانه‌ها ساخته می‌شوند. روغن‌های گیاهی به نرمی و لطافت لب‌ها کمک می‌کنند، موم‌ها به ماندگاری رژ لب کمک می‌کنند و رنگدانه‌ها رنگ رژ لب را تعیین می‌کنند. رژ لب‌های مخملی انواع جامد و مایع دارند. در ادامه ویژگی‌ رژ لب‌های مخملی را بررسی می‌کنیم:

  • بافت: این دسته از رژ لب‌ها باید ظاهری صاف و یکدست به لب‌ها بدهند و مثل رژ لب‌های معمولی براق نباشند. علاوه بر این، رژ لب مخملی خوب باید به راحتی روی لب‌ها پخش شود و احساس سنگینی ایجاد نکند. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که رژ لب نباید باعث خشکی لب‌ها شود، به‌خصوص اگر پوست لب‌های‌تان خشک است.
  • ماندگاری: رژ لب مخملی خوب و باکیفیت باید بدون نیاز به تمدید مداوم، تا چندین ساعت روی لب‌ها باقی بماند. و از طرف دیگر باید در برابر آب مقاوم باشد و حس ماسیدگی و سنگینی هم به لب‌ها ندهد.
  • رنگ: رژ لب باید در طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود باشد تا بتوانید رنگی متناسب با سلیقه خود پیدا کنید. همچنین این محصولات باید رنگ قوی و واضحی داشته باشند و به خوبی روی لب‌ها بنشیند.

نکته: بهترین راه برای پیدا کردن رژ لب مخملی خوب، امتحان کردن برندها و رنگ‌های مختلف است و رژ لبی را انتخاب کنید که با نیازها و سلیقه شما مطابقت داشته باشد. در ضمن مانند هر رژ لب دیگری، هنگام خرید رژ لب‌های مخملی هم توجه داشته باشید که محصول فاقد سرب و مواد حساسیت‌زا باشد. برای انتخاب رژ لب غیرمخملی هم می‌توانید مطلب بهترین مارک رژ لب از برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را مطالعه کنید.

معرفی بهترین رژ لب های مخملی ایرانی

رژ لب مای

رژ لب مایع مات پرفکشن دایموند برند مای

ماندگاری بالا و تقویت لب‌ها مسئله‌ای حائز اهمیت برای انتخاب رژ لب مناسب است. رژ لب‌های مایع می‌توانند خیلی راحت این ویژگی‌ها را در فرمولاسیون خودشان بگنجانند و به رقیبی جدی برای رژ لب‌های جامد تبدیل شوند. رژ لب مایع مات پرفکشن دایموند برند مای هم در چنین دسته‌ای جای می‌گیرد و با داشتن بافت نرم و مخملی و رنگ‌های متنوع بخش زیادی از نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند.

این رژ لب مای پوششی عالی دارد و بدون تغییر رنگ برای مدتی طولانی روی لب باقی می‌ماند. رنگ‌دانه‌ها برای رژ لب‌های مخملی اهمیت زیادی دارند و برند مای سعی کرده است  که در رژ لب پرفکشن دایموند خود از رنگ‌دانه‌های قوی و غنی استفاده کند. این محصول در ۱۲ رنگ جذاب عرضه می‌شود و کاملاً سلیقه و نیاز مشتری‌ها را پوشش می‌دهد.

رژ لب کالیستا

رژ لب کالیستا

خشکی و ترک‌خوردگی لب‌ها از مشکلاتی است که می‌تواند به‌دلیل استفاده از رژ لب‌های حاوی سرب و ترکیبات حساسیت‌زایی همچون پارابن پیش بیاید. یکی از راه‌های از بین برد و جلوگیری از ترک‌خوردن لب‌ها استفاده از محصولاتی است که در ساختارشان ویتامین E دارند. رژ لب جامد مات کالیستا از محصولاتی است که این ویژگی را دارد و به همین دلیل مصرف آن هیچ‌گونه آسیبی به لب‌ها نمی‌زند.

رژ لب جامد مارک کالیست پوشش‌دهی کامل و یک‌دستی دارد و ماندگاری آن هم در حدی است که مجبور نیستید خیلی سریع آن را تجدید کنید. این محصول رنگ‌دانه‌های غنی، بافت نرم و سبک و رایحه‌ای دلپذیر دارد. رژ لب کالیستا در ۱۲ رنگ متنوع عرضه می‌شود و می‌تواند با هر رنگ پوست و هر سنی سازگار باشد. همچنین قیمت مناسب این محصول در مقایسه با کیفیت آن باعث می‌شود که گزینه مناسبی برای مصرف روزانه و قرار گرفتن در سبد محصولات آرایشی باشد.

رژ لب جامد مات با بافت نرم
کالیستا

رژ لب جامد مات با بافت نرم کالیستا

20%
266400 213120
تومان

رژ لب شون

رژ لب شون

رژلب جامد نیمه مات ولوت شون، محصولی با بافت نرم و مخملی است که ظاهری زیبا و طبیعی به لب‌ها می‌بخشد. این رژلب با فرمولاسیون مغذی و حاوی روغن آووکادو و روغن دانه گیاه ریکونیوس کامونیس و روغن کرچک، لب‌ها را نرم و لطیف نگه می‌دارد و از خشکی آن‌ها جلوگیری می‌کند. رژ لب ولوت به‌راحتی روی لب‌ها پخش می‌شود و جلوه‌ای مات روی لب‌ها به‌وجود می‌آورد و بافت سبک سبکی دارد که اصلاً دور لب پخش نمی‌شود. وجود ترکیبات گیاهی در این رژ لب شون کمک می‌کند تا لب‌ها هیچ‌وقت خشک نشوند و ترک نخورند. رژ لب شون  بدون سرب و ترکیبات حساسیت‌زاست. تنوع رنگی زیاد و قیمت مناسب این محصول باعث می‌شود که گزینه خوبی برای مصرف روزانه باشد.

بهترین رژ لب های مخملی خارجی

رژ لب گلدن رز

رژ لب گلدن رز

جلوه زیبا و خوش‌رنگ چیزی نیست که بتوان به‌راحتی از کنارش گذشت و معمولاً در انتخاب رژ لب مناسب اول سراغ این ویژگی می‌رویم. رژ لب مایع مات بادوام گلدن‌ رز با رنگ‌دانه‌های زیبا، حالتی لطیف و مخملی به لب‌ها می‌دهد و جذابیت آن‌ها چندین برابر می‌کند. این محصول بافت سبکی دارد و لب‌ها را کامل و یک‌دست پوشش می‌دهد. رژ لب مایع مات مارک گلدن‌رز در فرمولاسیون خود از ویتامین E و روغن آووکادو بهره گرفته است و سرشار از مواد مغذی برای تغذیه لب‌هاست.

وجود مواد مرطوب‌کننده در این محصول باعث می‌شود با وجود ماندگاری بالایی که رژ لب دارد، لب‌ها خشک و ترک‌خورده نشوند و همیشه لطیف بمانند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم ایجادچسبندگی و سنگینی روی لب‌ها و همچنین پخش نشدن آن اشاره کرد. رژ لب مات بادوام گلدن‌رز رنگ‌های بسیار متنوع و جذابی دارد که می‌توانید خیلی راحت از میان آن‌ها محصولی که به رنگ پوست‌تان می‌آید را انتخاب کنید.

رژ لب مایع مات بادوام
گلدن رز

رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز

5%
339000 322050
تومان

رژ لب میبلین

رژ لب میبلین

حفظ رطوبت و سلامت لب‌ها در کنار داشتن ظاهری زیبا یکی از دغدغه‌های اصلی همه کسانی است که روزانه و دائمی از رژ لب استفاده می‌کنند. یکی از بهترین رژ لب‌های مخملی موجود در بازار رژ لب مات کالر سنسیشنال میبلین است که کار آبرسانی به لب‌ها را خیلی خوب انجام می‌دهد و مانع از خشکی آن‌ها می‌شود. میبلین در ساخت این رژ لب از پارابن استفاده نکرده است و به همین دلیل هیچ‌گونه مشکل حساسیتی با استفاده از این رژ لب برای مصرف‌کننده پیش نمی‌آید. ماندگاری بالا، پوشش‌دهی عالی و بافت کرمی و لطیف از دیگر ویژگی‌های این رژ لب میبلین است. علاوه بر تمامی موارد گفته شده کالر سنسیشنال رنگ‌دانه‌های قوی دارد و تنوع رنگی آن هم در حدی است که همه را راضی نگه می‌دارد.

رژ لب فلورمار

رژ لب فلورمار

یکی از مشکلاتی که معمولاً با رژ لب‌های مایع مات و مخملی داریم این است که بعد از خشک شدن ترک می‌خورند و ظاهر یک‌دست و زیبایشان را از دست می‌دهند. اما رژ لب کیس می مور برند فلورمار این مشکل را ندارد و همیشه لب‌ها را به بهترین شکل ممکن نگه می‌دارد. این محصول رنگ‌دانه‌های غنی دارد و ماندگاری طولانی آن باعث شده که عنوان تتوی لب را هم به خود اختصاص دهد. برند فلورمار این محصول خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده که بافت مخملی و سبکی روی لب ایجاد کند و در کنار زیبایی باعث آبرسانی، حفظ رطوبت و تغذیه پوست شود. در فرمولاسیون رژ لب کیس می مور از موادی همچون ویتامین E‌، روغن مورو مورو، شی باتر و روغن کاکائو استفاده شده است. این محصول ۱۶ رنگ زیبا و جذاب دارد و برای مصرف روزانه و مهمانی‌ها کاملاً مناسب است.

رژ لب لورآل

رژ لب لورآل

همه ما دنبال این هستیم که رژ لبی داشته باشیم که در کنار کیفیت، زیبایی خیره‌کننده‌ای را به لب‌های‌مان بدهد. البته گاهی باید برای رسیدن به محصولی ایده‌آل بیشتر هزینه کنیم. رژ لب مایع مات Rouge Signature برند لورآل محصول با کیفیت و ماندگاری است که می‌تواند ظاهری جذاب و چشمگیر به لب‌های شما بدهد.

در فرمولاسیون رژ لب لورآل از روغن آرگان و مواد مغذی استفاده شده است تا رطوبت لازم به لب‌ها برسد. این رژ لب مایع به راحتی روی لب‌ها کشیده می‌شود و پوششی یک‌دست و صاف ایجاد می‌کند. ماندگار رژ لب لورآل هم بالاست و تا ساعت‌ها بدون نیاز به تجدید روی لب‌ها باقی می‌ماند. رژ لب مات لورآل رنگ‌های متنوع و زیبایی دارد و  اگر بخواهید کمی بیشتر هزینه کنید و محصولی با کیفیت و ایده‌آل برای استفاده در موقعیت‌های خاص داشته باشید، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رژ لب نیوول

رژ لب نیوول

اگر با تجدید دائمی رژ لب‌ها مشکل دارید، باید سراغ محصولاتی با ماندگاری بیشتر بروید. رژ لب جامد نیوول با حالت مات و مخملی‌اش لب‌ها را یک‌دست و زیبا می‌کند. این محصول که بر پایه ترکیبات گیاهی بنا شده و در فرمولاسیون آن از روغن آرگان و ویتامین E استفاده شده است. با وجود چنین موادی در رژ لب نیوول، تغذیه و ترمیم لب‌ها به‌خوبی انجام می‌شود و لب‌ها همیشه شاداب و با طراوت می‌مانند. این محصول در ۶ رنگ جذاب عرضه می‌شود و با استفاده از آن لب‌ها حجیم‌تر به نظر می‌رسند.

علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که ذکر کردیم رژ لب مات نیوول بدون سرب و مواد حساسیت‌زاست و هیچ آسیبی به لب‌ها نمی‌زند. رژ لب نیوول ماندگاری بالایی دارد و حتی در برابر آب هم مقاوم است و می‌توانید با خیال راحت در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. رژ لب نیوول با کیفیت خوب و رنگ‌های زیبا، قیمت نسبتاً قابل‌قبولی هم دارد و می‌توانید برای مصرف روزانه و مهما‌نی‌ها از آن استفاده کنید.  

رژ لب جامد مات
نیوول

رژ لب جامد مات نیوول

25%
331900 248925
تومان

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا