عطر و ادکلن

بهترین عطرهای زنانه برای تابستان و فصل گرم

تابستان بهترین فصل برای رایحه‌های زنانه‌ای است که به عطر گل‌ها آمیخته‌اند و حس دلنشین خنکی و تازگی را منتقل می‌کنند. بهترین عطرهای زنانه تابستانه عطر و ادکلن‌هایی هستند که بوی بد عرق بدن را می‌پوشانند و ماندگاری بالایی دارند. در این مقاله قصد داریم آن دسته از عطرهای زنانه برای تابستان و فصل گرما را به شما معرفی کنیم که هم جنبه‌های زنانگی را در رایحه‌های خنک و شیرین خود آشکارتر می‌کنند و هم در این هوای گرم ماندگاری بسیار خوبی دارند.

بهترین عطر زنانه برای تابستان و فصل گرم

انتخاب بهترین عطر و ادکلن به‌طورکلی امری ذهنی است و نمی‌توان نسخه مشخصی برای آن ارائه داد. اما بعضی نکات، هنگام خرید عطر زنانه به شما کمک می‌کند رایحه بهتری انتخاب کنید و استفاده از بعضی نت‌های بویایی در بعضی فصول سال، دلچسب‌تر است. به‌عنوان‌مثال اگر در فصل زمستان از عطرهای گرم و کمی شیرین استفاده می‌کردید، بهتر است در فصل گرم تابستان، رویه خود را تغییر دهید و از عطرهای خنک زنانه یا عطرهای شیرین اما خنک استفاده کنید.

بهترین عطر زنانه تابستانی نباید رایحه قوی و تندی داشته باشد، زیرا هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان آزاردهنده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای تابستان از یک عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا استفاده کنید. البته یک نکته مهم وجود دارد که بهتر است بدانید، اگر دوست دارید با رد عطرتان بیشتر برانگیزاننده احساسات باشید و با طبیعتی زنانه‌تر درک شوید، حتماً از عطرهایی استفاده کنید که نت شیرین دارند.

عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا

نکاتی درباره خرید عطر خنک زنانه

هنگام خرید عطر، به دمای فصل و حالت خلق و خویتان توجه کنید. رایحه در ماه‌های گرم ماندگاری بیشتر از ماه‌های سرد دارد زیرا پوست معمولاً آبرسانی شده و رطوبت عطر را حفظ می‌کند.

هنگام خرید عطر سعی کنید نت‌ها را بشناسید. برای مثال یک عطر ممکن است ابتدا بوی مرکبات بدهد ولی نت‌های میانی آن ادویه تند باشد. پس برای خرید عطر خنک زنانه مناسب خود حتماً به نت‌های آن توجه کنید. برای آشنایی کامل با نت‌های مختلف و تشخیص عطر مناسب، پیشنهاد می‌کنیم مروری بر مقاله راهنمای انتخاب و خرید عطر و ادکلن خوشبو داشته باشید.

ادکلن زنانه برای تابستان

دانستنی‌های ضروری درباره انواع عطر

به‌طورکلی در عطرسازی، عطر سازان ۸ دسته از طیف‌های بویایی را برای ساخت رایحه عطرها در اختیار دارند. این ۸ دسته به‌طور دلخواه، مطابق فرمول‌ خاصی و باسلیقه عطرساز باهم ترکیب می‌شوند و در هر نت عطر به‌کار می‌روند. طیف نت‌های تشکیل‌دهنده عطرها شامل موارد زیر است:

  1. عطر مرکبات
  2. عطر دانه‌های خوراکی
  3. عطر گل‌ها
  4. عطر گل‌های سفید
  5. عطر سبزه، گیاهان علفی و سرخس‌ها
  6. عطر ادویه‌جات
  7. عطر شیرینی و خوراکی‌های خوش طعم
  8. عطر چوب و خزه

عطرسازان با ترکیب این طیف‌های بویایی اقدام به ساخت عطرهایی با رایحه‌های گرم، تلخ، سرد، شیرین، تند و خنک می‌کنند و رایحه عطرهای زنانه معروف ترکیبی از این نت‌ها است.

بهترین عطرهای زنانه ایرانی و خارجی مناسب تابستان

تا اینجا از چندوچون انتخاب عطر در تابستان برای شما حرف زدیم. اکنون می‌خواهیم ۱۰ نمونه از خوشبوترین عطرهای زنانه برای تابستان را که جزو پرفروش‌ ترین‌ها هم هستند، به شما معرفی کنیم.

1. ادوپرفیوم زنانه اویدنس – فراگرنس ورد

اویدنس (Evidence) محصولی از کمپانی معروف «فراگرنس ورد» است که در کشور امارات ساخته شده و یک عطر شیرین و خنک زنانه است که برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است.

ساختار این عطر شامل رایحه‌های خوراکی و میوه‌ای است و ماندگاری نسبتاً بالایی دارد. پس از اولین اسپری این عطر، نت آغازین آن پخش می‌شود که ترکیبی از بوی گیاه ریواس و برگ بنفشه است. نت میانی از گل زنبق و گل رز تشکیل شده و نت‌های پایانی بوی گیاه پاتچولی، ‌مشک و خزه اوک موس هستند.

عطر تابستانه زنانه اویدنس

خرید عطر زنانه اویدنس

2. ادوپرفیوم زنانه میراکل – لانکوم

عطر لانکوم مدل میراکل (Miracle lancom)، عطری است که رایحه خنک، شیرین و گلی دارد. روزهای گرم فصل بهار و تابستان می‌توانید از این عطر استفاده کنید؛ چراکه بوی آن ترکیبی از گل، میوه، اقیانوس و گیاهان معطر است.

ماندگاری و پخش بوی عطر متوسط است و با اسپری اولین پاف بوی سرخالو و گل فریزیا شما را مدهوش خواهد کرد. بعد از گذشت اندکی زمان نت‌ها میانی شامل گل ماگنولیا، یاسمین، ‌زنجبیل، فلفل، پرتقال و ماندارین خودشان را نشان می‌دهند و در نهایت هم رایحه دلپذیر مشک، عنبر و گل یاسمین از این عطر به‌جا می‌ماند.

عطر زنانه تابستانه میراکل لانکوم

خرید عطر زنانه میراکل

3. ادو تویلت زنانه شنل

ادوتویلت زنانه شنل مدل Chance Eau Fraiche یک عطر ملایم زنانه و جذاب با رایحه خنک و گلی است که حسی از طراوت و شادابی به شما می‌بخشد. اولین پاف عطر ترکیبی از رایحه چوب سدر و لیمو است و پس از گذشت زمان نت‌های گل شمعدانی، گل یاس و سنبل آبی پخش خواهد شد. در انتها پایه مشک، کهربا و زنبق در کنار نت‌های چوبی درخت ساج و وتیور ترکیبی خوش به جا می‌گذارد.

عطر زنانه شنل برای تابستان

خرید عطر زنانه شنل

4. ادوپرفیوم زنانه فمینیتی – فراگرنس ورد

فمینیتی (Feminity) عطر شگفت‌انگیزی است که ساختار چوبی و میوه‌ای دارد. بوی خنک و شیرین این عطر یادآور حس طراوت و سرزندگی در فصل گرما است. پاف اول عطر نت برگ درخت انجیر است و در ادامه رایحه انجیر سیاه خود را نمایان می‌کند. نت پایانی عطر از درخت انجیر و خاویار ساخته شده که برای مدت طولانی همراه شما باقی خواهد ماند.

عطر زنانه فمینیتی برای تابستان

خرید عطر زنانه فمینیتی

5. ادوپرفیوم زنانه پریمر جور – نینا ریچی

پریمرجور (Premier Jour) یک رایحه شیرین و ملایم است و برای فصل‌های گرم سال بسیار محبوب. بعد از اسپری‌کردن اولین پاف این عطر خاص بوی نخود شیرین و ماندارین در فضا پخش می‌شود. ترکیب بوی یاسمن و ارکیده نت‌های میانی این عطر هستند و چوب صندل، مشک و وانیل نت‌های انتهایی ادوپرفیوم پریمرجور هستند که برجا می‌مانند.

عطر زنانه پریمر جور نینا ریچی

خرید عطر زنانه پریمر جور

6. ادوپرفیوم زنانه گوچی بلوم – گوچی

گوچی بلوم (Gucci Bloom) عطری منحصربه‌فرد است که از ترکیب رایحه گل یاسمن و گل مریم با گل‌های قرمزی که تنها در هند می‌رویند، احساس حضور در باغی پر گل را به شما القا می‌کند. نت آغازین آن، عطر پرتقال و نت‌های سبز است و در نت‌های میانی گل مریم، یاس رازقی و پیچ امین‌الدوله را حس می‌کنید. در پایان ترکیبی از رایحه چوب صندل، وانیل و ریشه زنبق زرد به‌جا می‌ماند.

ادکلن گوچی بلوم

خرید عطر زنانه گوچی بلوم

7. ادو تویلت زنانه کلوین کلین – این تو یو

ادو تویلت این تو یو (In 2 You) از سال ۲۰۰۷ وارد بازار عطر و ادکلن شد و از نظر حسی، شور و شوق دنیای مرموز جوانی را تداعی می‌کند. رایحه این عطر خنک و شیرین است و نت‌های اولیه آن شامل ترنج، گریپ‌فروت و برگ توت می‌شود. نت‌های میانی کاکتوس و ارکیده هستند و در پایان نت سدر، عنبر و وانیل باقی می‌ماند.

ادکلن زنانه این تو یو کلوین کلین

8. ادو تویلت زنانه هالووین – خسوس دل پوزو

رایحه خوش هالووین (Halloween) با بوی خوش نت‌های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج آغاز شده و در فضا می‌پیچد. بعد از مدتی رایحه‌های فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا به مشام می‌رسد و در نهایت بوی وانیل، صمغ مر، چوب صندل و بخور در نت‌ها پایانی ظاهر می‌شود.

عطر زنانه تابستانه هالووین

خرید عطر زنانه هالووین

9. ادوپرفیوم زنانه بامب شل – ویکتوریا سکرت

ادوپرفیوم بامب شل (Bombshell) یک عطر اغواگر و فریبنده است که هر زنی با یک‌بار بو کردن احتمالاً شیفته آن خواهد شد. رایحه این عطر شیرین و ملایم آن را بسیار خاص و برانگیزاننده احساسات ساخته است. نت‌های غالب این محصول پشن‌فروت، گریپ‌فروت، گل صدتومانی، آناناس و نارنگی است.

عطر زنانه بامب شل ویکتوریا سیکرت

خرید عطر زنانه بامب شل

10. ادوپرفیوم زنانه اکلت لانوین – حارث

این ادوپرفیوم زنانه، عطری همه پسند با ماندگاری بالا است. رایحه این عطر شامل گل و میوه است که مصرف آن باعث ایجاد حس نشاط و شادابی در شما می‌شود. اولین پاف از اسپری این عطر نت برگ چای و شکوفه هلو دارد. بعد از چند دقیقه نت چای، عطر یاس و عنبر و مشک را حس خواهید کرد. نت‌های پایانی این عطر  هم دانه پتی، سدر و ویستریا هستند.

نکته: بسیاری از عطرهای تابستانه را به‌دلیل نوع رایحه خنکی که دارند، می‌توان در میان فهرست عطرهای بهاری هم پیدا کرد.

عطر زنانه اکلت لانوین حارث

خرید عطر زنانه اکلت لانوین

عطرهای ارزان زنانه تابستانی

در ابتدای مقاله سعی کردیم عطرهای تابستانی خنک و شیرینی را که ممکن است با سلیقه مشکل‌پسند شما جور در بیاید، معرفی کنیم. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، شرایط اقتصادی برای بسیاری از ما به شکلی است که هزینه‌کردن برای محصولاتی مثل عطر و ادکلن، گران به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین تصمیم داریم چند عطر جیبی زنانه برای تابستان را هم معرفی کنیم تا دستتان برای انتخاب بازتر باشد.

عطرهای جیبی نمونه کوچکی از عطرهای تولیدشده معروف هستند که به‌دلیل ابعاد کوچک و قیمت مناسبی که دارند، بسیار مورد توجه‌اند. حجم کم این عطرها موجب شده به‌راحتی قابل‌حمل باشند. علاوه‌برآن قیمت مناسب این عطرها سبب شده در بین خریداران محبوب شوند.

برای خرید عطرهای جیبی زنانه می‌توانید به سایت آرایشی بهداشتی خانومی و دسته عطر و ادکلن زنانه مراجعه کنید. انواع عطرهای جیبی را که جزو عطرهای اقتصادی زنانه محسوب می‌شوند، می‌توانید در میان برندهای حارث، برند کالکشن و برندینی مشاهده کنید. با 3 نمونه از این عطرهای زنانه خنک و ماندگار با قیمت مناسب آشنا شویم.

– عطر زنانه جیبی لالیک لامور – برند کالکشن

این عطر جیبی معروف و خوشبو متعلق به برند کالکشن و دارای رایحه خنک و شیرینی است. رایحه‌های اصلی این عطر ترکیبی از گروه بویایی چوب، مشک و گل، دارای ماندگاری بالا و بسیار خوب است. با انتخاب این گزینه می‌توانید با هزینه بسیار کمی عطر لالیک لامور را تهیه کنید.

عطر زنانه جیبی لالیک لامور

خرید عطر جیبی لالیک آمور

– عطر جیبی زنانه ویکتوریا سیکرت – حارث

عطر ویکتوریا سیکرت که رایحه‌ای شیرین، خنک و گلی دارد، نت بویایی گل و میوه را در ذهن تداعی می‌کند. برند حارث این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید با قیمت بسیار مناسب، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های بازار را تهیه کنید.

عطر جیبی زنانه ویکتوریا سیکرت برای تابستان

خرید عطر جیبی ویکتوریا سیکرت

– ادکلن زنانه سی رز سیگنیچر – برندینی

نت ابتدایی این عطر ترنج، پرتقال، ماندارین، فریزیا و انگور فرنگی سیاه است و به همین خاطر یکی از معروف ترین ادکلن های خنک زنانه به‌شمار می‌آید. این ترکیب احساس انرژی و شادابی به شما می‌دهد.

ت‌های میانی عطر شامل رایحه زنبق، اسمانتوس و رز است. نت پایانی عطر سی رز سیگنیچر از رایحه وانیل، پچولی و آمبرت تشکیل شده و اثر نت‌های قبلی را چندین برابر می‌کند. رایحه این عطر جیبی گرم و شیرین است و حس اعتماد به نفس را به شما القا می‌کند.

ادکلن زنانه سی برندینی

خرید عطر جیبی سی رز سیگنیچر

کلام آخر

بعضی از افراد بسیار اهل خرید عطر و ادکلن هستند و شناختن عطرهای مختلف جزو علایق‌شان به‌شمار می‌رود یا حتی کلکسیونی از گرانترین عطرهای زنانه دنیا دارند که بسیار جذاب است. در این مقاله فهرستی از خوشبوترین عطرهای زنانه برای تابستان را معرفی کردیم که انتخاب را در میان هزاران گزینه برایتان آسانتر می‌کند. در کنار این فهرست جذاب، چند نمونه از عطرهای جیبی که اقتصادی‌تر هستند را آوردیم. هم‌چنین اشاره کردیم که در هنگام خرید عطر برای تابستان و فصل گرم بهتر است به چه نکاتی دقت کنید.

با خواندن این مقاله می‌توانید رایحه‌های هیجان‌‌انگیز و جادویی مناسب خود را پیدا کنید. تجربیات خود را درباره خرید عطر تابستانه در بخش نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا