برند ها و محصولاتمراقبت از پوست

نقد و بررسی کامل ضد آفتاب لاروش پوزای

در حال حاضر، برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار، صدها برند وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ادعا می‌کنند بهترین ضد آفتاب‌ها را تولید می‌کنند. در این میان اما، برخی برندها با محبوبیت و شهرت خود در تمام دنیا، به‌خوبی توانسته‌اند این ادعا را اثبات کنند. یکی از این برندها، لاروش پوزای است. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید «ضد آفتاب لاروش پوزای خوبه یا نه»، همراه ما باشید تا در این مطلب، به بررسی و نقد کامل انواع ضد آفتاب این برند بپردازیم!

ضد آفتاب لاروش پوزای خوب است؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید درباره انواع ضد آفتاب لاروش پوزای بدانید این است که ضد آفتاب‌های این برند در سراسر دنیا به دلیل کیفیت فوق‌العاده خود، شناخته شده هستند. بافت سبک و جذب سریع و راحت این محصول به پوست، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که باید راجع به این ضد آفتاب بدانید. بوی ملایم، بدون باقی‌ماندن رد سفید بر پوست و البته ترکیبات موثر و کارآمد، همه از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند هستند.

برند لاروش پوزای با در نظر گرفتن انواع پوست و نیازهای هر کدام، انواع محصولات مناسب با آن‌ها را به بازار عرضه کرده است. بنابراین با هر نوع پوستی، به‌راحتی می‌توانید ضد آفتاب مناسب خود را در میان محصولات برند لاروش پوزای بیابید.

حالا و با این معرفی اولیه، همراه ما باشید تا قبل از بررسی دقیق این‌که ضد آفتاب لاروش پوزای خوبه یا نه، نیم‌نگاهی به تاریخچه آن بیندازیم!

ضد آفتاب لاروش پوزای ساخت کجاست؟

داستان آغاز کار برند لاروش پوزای به قرن 14 میلادی باز می‌گردد که یکی از اشراف‌زادگان سلطنتی، یک چشمه آب معدنی در شهر لاروش پوزای فرانسه را پیدا می‌کند. این چشمه آب معدنی، خواص درمانی برای پوست داشت و باعث درمان مشکلات پوستی مثل اگزما می‌شد. آوازه این چشمه آب معدنی شفابخش، سه قرن بعد و در قرن 17 میلادی به دربار فرانسه رسید و برای بررسی این موضوع، پزشک سلطنتی برای انجام آزمایش‌های بیشتر به این شهر فرستاده شد.

پس از تحقیق بیشتر، خواص درمانی چشمه اثبات شد. در آب این چشمه، سلینیوم، املاح معدنی و دیگر ترکیبات اثرگذاری یافت شد که قدرت تسکین التهاب‌ها را داشته و خواص آنتی‌اکسیدانی نیز دارند. در طی سال‌های بعد، مردم از سراسر جهان برای تسکین دردها و رفع بیماری‌های پوستی خود به این چشمه در شهر لاروش پوزای مراجعه می‌کردند. تا این‌که در سال 1975، مجموعه لاروش پوزای با هدف استفاده از این آب معدنی در محصولات خود، تاسیس شد.

اغلب محصولات این برند به‌صورت اختصاصی برای افراد دارای پوست‌های حساس، تهیه می‌شدند. در سال 2008، این برند فوق‌العاده خط تولید ضد آفتاب‌های منحصر به‌فرد خود را آغاز کرد. این محصولات علاوه بر ترکیبات محافظت‌کننده از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب، ترکیبات آنتی‌اکسیدان نیز دارند.

به همین خاطر استفاده مداوم از این ضد آفتاب‌ها علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های اشعه‌های UVA و UVB، از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محیط نیز محافظت می‌کند. با این توضیحات و بررسی یکی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در ضد آفتاب‌های این برند، بدون شک شما هم الان به‌خوبی می‌دانید که ضد آفتاب لاروش پوزای خوبه یا خیر.

ضد آفتاب لاروش پوزای اصل و تقلبی

+ ضد آفتاب لاروش پوزای

با وجود اثرات درمانی و فوق‌العاده کارآمد ضد آفتاب‌های برند لاروش پوزای، در مدت زمان کوتاهی انواع ضد آفتاب‌های تقلبی آن نیز وارد بازار شدند. در این شرایط، خرید یک ضد آفتاب اصل، کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد. هر چند در این بخش قصد داریم با بررسی چند نکته مهم، روش تشخیص ضد آفتاب لاروش پوزای اصل و تقلبی را به شما بگوییم. مهم‌ترین نکاتی که با استفاده از آن می‌توانید ضد آفتاب اصلی لاروش پوزای را شناسایی کنید، شامل این موارد است:

نوع بسته‌بندی

اولین نکته‌ای که در زمان خرید حضوری محصولات لاروش پوزای به چشم می‌خورد، نوع بسته‌بندی و کیفیت مواد استفاده شده برای بسته‌بندی محصولات است. به کیفیت پلاستیک جعبه ضد آفتاب‌ها دقت کنید.

علاوه بر آن، به فونت نام محصول، لوگو و لیست ترکیبات آن نیز توجه نمایید. در اغلب موارد، ضد آفتاب‌های تقلبی با فونت اشتباه، لوگوی متفاوت و ترکیبات نادرست، به بازار عرضه می‌شوند. اگر برای اولین بار قصد خرید یکی از محصولات لاروش پوزای را دارید، از تصاویر موجود در سایت اصلی این برند کمک بگیرید. تصویر محصول موجود در بازار و نمونه اصلی آن در سایت را با هم مقایسه نمایید.

برچسب‌های روی محصول

دیگر مشخصه مهمی که بر اساس آن می‌توانید ضد آفتاب اصل و تقلبی لاروش پوزای را با کمک آن شناسایی کنید، اطلاعات درج شده روی برچسب‌ها است. به دستورالعمل استفاده، بچ‌کد، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنید. این اطلاعات و نحوه درج‌شدن آن‌ها را با محصولات اصلی مقایسه نمایید و در صورت مشاهده هر گونه تفاوت، ترجیحا از خرید آن محصول اجتناب کنید.

بررسی QR کد و هولوگرام روی محصول

یکی از قطعی‌ترین روش‌ها برای اطمینان از اصل یا تقلبی بودن محصولات لاروش پوزای، بررسی QR کد درج شده روی آن‌ها است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اصلی یا اپلیکیشن اختصاصی برند، این کد را چک کنید. معمولا محصولات تقلبی، هولوگرام و QR کد ندارند یا کد درج شده روی آن‌ها معتبر نیست.

کیفیت مواد ضد آفتاب

در صورتی که ضد آفتاب را خریده‌اید و حالا پس از خرید خود می‌خواهید از اصالت محصول اطمینان بیابید، فقط کافی است که کیفیت ضد آفتاب را بسنجید. بوی ضد آفتاب، بافت آن و کیفیت پخش محصول خود را به‌دقت بررسی کنید. ضد آفتاب لاروش پوزای بافت سبک، پیوسته و بسیار نرمی دارد. رایحه آن بسیار ملایم و مطبوع بوده و به‌راحتی روی پوست پخش و جذب می‌شود.

قیمت محصول

به خاطر داشته باشید که ضد آفتاب‌های لاروش پوزای به دلیل خواص درمانی خود، قیمت متوسط رو به بالایی دارند. بنابراین اگر در زمان خرید، با قیمت‌های عجیب و بسیار کم روبه‌رو شدید، محصول عرضه شده قطعا تقلبی است یا تاریخ انقضای آن فرا رسیده است.

ضد آفتاب لاروش پوزای پوست چرب

همه ما می‌دانیم که ضد آفتاب چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم. در این میان اما، پوست‌های چرب، مشکلات خاص خودشان را دارند و استفاده از ضد آفتاب خاص برای آن‌ها، ضروری‌تر است. درخشندگی پوست پس از مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی، آکنه و جوش ناشی از ترشح چربی زیاد و ماسیدن انواع محصولات پوستی، تنها بخشی از این مشکلات است. برند لاروش پوزای، با عرضه برخی از بهترین ضد آفتاب های پوست چرب، مشکلات پوستی این دسته از افراد را به شکل قابل توجهی کاهش داده است. اگر شما هم پوست چرب دارید، محصولات زیر برای شما ایده‌آل خواهند بود:

ضد آفتاب پوست چرب فلوئیدی آنتی شاین

+ ضد آفتاب پوست چرب فلوئیدیSPF 30 آنتی شاین

یکی از بهترین ضد آفتاب‌های لاروش پوزای مناسب افراد دارای پوست چرب، ضد آفتاب فلوئیدی آنتی شاین است. اولین و مهم‌ترین مشخصه این محصول، قابلیت مات‌کنندگی پوست بوده که از درخشندگی و برق‌افتادگی پوست بر اثر ترشح چربی، جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب حاوی زینک گلوکنات بوده و میزان ترشح چربی پوست را کنترل خواهد کرد. بنابراین خاصیت جلوگیری از بروز آکنه‌های جدید را نیز دارد.

این ضد آفتاب اختصاصی پوست چرب حاوی ویتامین E بوده و از همه مهم‌تر این‌که در برابر تعریق و آب نیز مقاوم است. بنابراین با خیال راحت برای روزهای گرم تابستان و فعالیت‌های شدید، می‌توانید از این محصول استفاده کرده و بدون از بین رفتن اثر آن، ساعت‌ها از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

ضد آفتاب رنگی لاروش پوزای مناسب پوست چرب

+ کرم ژل ضد آفتاب آنتی شاین رنگی لاروش پوزای

یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد دارای پوست چرب، یافتن یک ضد آفتاب رنگی با کاور کامل است که بدون ماسیده‌شدن و براق‌بودن، پوشش خوبی روی پوست داشته باشد. اگر شما هم با این چالش مواجه هستید، یک خبر خوب برای شما داریم: کرم ژل ضد آفتاب آنتی شاین لاروش پوزای، دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

این کرم ژل، بافت بسیار سبک و نرمی دارد. به‌خوبی جذب پوست شده و برای پوست‌های حساس و آلرژیک هم فوق‌العاده است. میزان ترشح چربی پوست شما را کنترل خواهد کرد و بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست، ساعت‌ها همان ظاهر شیک و مات خود را حفظ می‌کند. بنابراین اگر برای روزهای گرم آفتابی، به دنبال یک محصول ماندگار و سبک و البته با کاور بسیار خوب هستید، این ضد آفتاب کرم ژل لاروش پوزای بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در صورتی که پوست شما چرب است، به جز این محصولات، انواع ضد آفتاب‌های پوست چرب نیز در بازار وجود دارند که در مطلب انواع ضد آفتاب پوست چرب، می‌توانید با برخی از آن‌ها آشنا شوید. حالا اگر پوست خشک دارید، حتما دل‌تان می‌خواهد با بهترین ضد آفتاب‌های پوست خشک لاروش پوزای نیز آشنا شوید. در این صورت، بخش بعدی مناسب شما است!

ضد آفتاب لاروش پوزای پوست خشک

پوست‌های خشک با مشکلات متعددی مثل چین و چروک زودرس، خشکی و کشیدگی بیش از حد پوست، مواجه هستند. برای چنین افرادی، استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب آبرسان می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. البته باید به شما بگوییم که خوشبختانه برند مشهور و معتبر لاروش پوزای، انواع محصولات متناسب با این مدل پوست را هم در بازار عرضه کرده است که در ادامه، به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

لوسیون ضد آفتاب لاروش پوزای

لوسیون ضد آفتاب صورت و بدن لاروش پوزای

معمولا اغلب کسانی که پوست حساس و بسیار خشک دارند، نمی‌توانند از همه محصولات پوستی به‌راحتی استفاده کرده و پوست آن‌ها به‌سرعت واکنش‌های آلرژیک نشان می‌دهد. در این میان برند لاروش پوزای با در نظر گرفتن نیازهای پوستی این بخش از مصرف کنندگان، لوسیون ضد آفتاب لاروش پوزای را عرضه کرده است. این محصول با ترکیبات خاص خود، هیچ‌گونه واکنش آلرژیکی را ایجاد نمی‌کند و بهترین گزینه برای پوست‌های خیلی حساس خواهد بود.

بافت بسیار سبک، جذب سریع و عدم برجای ماندن رد چربی و سنگینی، همه از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند. اگر پوست بسیار خشکی دارید که به‌سرعت در برابر آفتاب واکنش نشان داده و ملتهب می‌شود، با خیال راحت می‌توانید از این ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب کامفورت بی رنگ و بی عطر لاروش پوزای

کرم ضد آفتاب کامفورت لاروش پوزای

برای کسانی که پوست نرمال تا خشک دارند و ترجیح می‌دهند از محصولات کاملا بی‌بو و بی‌رنگ استفاده کنند، باید کرم ضد آفتاب کامفورت لاروش پوزای را معرفی کنیم. این کرم ضد آفتاب با SPF 50، از پوست شما در مقابل آفتاب کاملا محافظت می‌کند. بافت مخملی و ماتی برای شما ایجاد خواهد کرد و به‌صورت عمقی، باعث آبرسانی پوست شما خواهد شد.

افراد دارای پوست حساس و آلرژیک هم به‌راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کرده و از بافت سبک و نرم آن، لذت ببرند. عدم استفاده از اسانس‌های مختلف، احتمال وقوع حساسیت‌های گوناگون را به کمترین میزان ممکن رسانده و این ضد آفتاب را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل کرده است.

علاوه بر این محصولات، برندهای دیگری نیز با عرضه بهترین ضد آفتاب‌های پوست خشک، گزینه‌های خیلی خوبی را در اختیار شما قرار داده‌اند. تنها کافی است نیم‌نگاهی به مطلب بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی مناسب پوست خشک بیندازید و با دیگر محصولات مناسب پوست خود، آشنا شوید.

نظرات واقعی در مورد ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب‌های لاروش پوزای

حالا و پس از معرفی این محصولات، اجازه دهید که نظر برخی از مصرف کنندگان ایرانی ضد آفتاب‌های لاروش پوزای را با هم بررسی کنیم:

کنترل چربی پوست

یکی از مهم‌ترین فواید ضد آفتاب‌های فلوئیدی این برند، کنترل چربی پوست و عدم تحریک آن به ایجاد جوش‌ و آکنه جدید است. در صورتی که شما هم با مشکل جوش‌های پوستی مواجه هستید، خرید یک ضد آفتاب فلویید لاروش پوزای می‌تواند بخش زیادی از مشکلات پوستی شما را از بین ببرد.

بافت سبک و نرم

نکته مهم دیگری که مصرف کنندگان ضد آفتاب این برند از آن رضایت کامل دارند، سبک بودن این ضد آفتاب است. اگر شما هم در روزهای گرم تابستان، پس از استفاده از ضد آفتاب‌های چرب و سنگین احساس کلافگی می‌کنید، بدون شک خرید یک ضد آفتاب لاروش پوزای گزینه خوبی برای شما خواهد بود. ضد آفتاب‌های برند لاروش پوزای بافت بسیار سبک و نرمی دارند. به‌راحتی روی پوست پخش شده و به‌سرعت جذب می‌شوند.

بدون اسانس و عدم ایجاد واکنش‌های آلرژیک

بوی محصولات پوستی معمولا با اسانس‌های طبیعی و استاندارد تامین می‌شوند. با وجود این، برای کسانی که پوست‌های حساس دارند، همین اسانس‌های طبیعی و تایید شده هم می‌توانند باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک شوند. اگر شما هم پوست حساسی دارید و به انواع محصولات پوستی دارای اسانس و رایحه، حساسیت دارید، خرید ضد آفتاب بدون رنگ و بدون عطر لاروش پوزای را پیشنهاد می‌کنیم.

ظاهر مات و فاقد چربی

دیگر مشخصه مهم این ضد آفتاب‌ها، جلوگیری از براق‌شدن پوست پس از گذر مدت زمان مشخص است. این مسئله که یکی از معضل‌های افراد دارای پوست چرب است، با استفاده از ضد آفتاب آنتی شاین لاروش پوزای به‌کلی رفع می‌شود.

ضد آفتاب لاروش پوزای بهتر است یا ایزدین؟

ضد آفتاب لاروش پوزای بهتره یا ایزدین

در جواب سوال «ضد آفتاب لاروش پوزای بهتره یا ایزدین؟» باید بگوییم هر دو برند با عرضه بهترین و کارآمدترین ضد آفتاب‌ها، توانسته‌اند کیفیت خود را به مصرف‌کنندگان اثبات کنند. برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو برند در لاین تخصصی ضد آفتاب‌ها شامل موارد زیر هستند:

 ایزدین

برخی از مشخصه‌های کلیدی ضد آفتاب ایزدین شامل این موارد است:

  • تمرکز بیشتر بر فتوایجینگ و محافظت از پوست در برابر آن
  • ارائه طیف خاصی از ضد آفتاب‌های ضد پیری پوست
  • تهیه شده با کمک گروهی از پزشکان متخصص پوست و جراحان زیبایی

لاروش پوزای

مهم‌ترین ویژگی‌های کلیدی ضد آفتاب‌های لاروش پوزای شامل این موارد است:

  • ارائه طیف وسیع‌تری از محصولات پوستی مثل آبرسان، پاک‌کننده و محصولات درمانی
  • تخصص در ارائه محصولات بدون رایحه و اسانس مناسب پوست‌های آلرژیک
  • ترکیبات حاوی چشمه‌های آب معدنی و استفاده از ترکیبات منحصر به‌فرد آن

با وجود این مشخصه‌ها و ویژگی‌ها، باید بگوییم که استفاده از انواع ضد آفتاب لاروش پوزای برای افراد دارای پوست حساس، عالی است. به‌صورت کلی هر دو برند ایزدین و لاروش پوزای، دارای طیف گسترده‌ای از انواع محصولات پوستی هستند. تنها کافی است که نیازهای پوستی خود را در نظر بگیرید. سپس با انتخاب بهترین محصول متناسب پوست‌تان، به شکل موثرتری از پوست خود در برابر عوامل مخرب محیطی، محافظت نمایید.

برندتمرکزویژگیمناسب برای
ایزدینمحافظت در برابر فتوایجینگضد پیری پوستپوست حساس
لاروش پوزایطیف وسیع‌ محصولات پوستیبدون عطر و ضد حساسیتپوست حساس و با نیازهای پوستی گسترده‌تر

محافظت کامل و ایده‌آل از پوست با ضد آفتاب لاروش پوزای

برند لاروش پوزای یک برند درمانی و باکیفیت فرانسوی است که با عرضه بهترین و کارآمدترین محصولات پوستی، به یکی از اولین انتخاب‌های اغلب افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است. این برند برای پوست‌های چرب، خشک، نرمال و البته حساس، انواع ضد آفتاب اختصاصی عرضه کرده است. تنها باید پوست خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن، بهترین ضد آفتاب لاروش پوزای مناسب پوست‌تان را تهیه کنید. حالا و پس از بررسی همه این جنبه‌ها در این مطلب مجله خانومی، این بار شما به ما بگویید: از نظر شما ضد آفتاب لاروش پوزای خوبه یا خیر؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 4.3 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا