آرایشآرایش صورتبرند ها و محصولاتمراقبت از پوست

کرم ضد آفتاب سینره با کیفیت جهانی و مقرون به صرفه

وقتی افراد به دنبال محصولات مراقبت از پوست و موی با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، استفاده از محصولات سینره پیشنهاد به آنها پیشنهاد می‌شود. سینره برند شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده است که در سال 1376 تاسیس شده است. هدف برند سینره از ابتدا تا به امروز تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بوده است.

این برند نسبتاً قدیمی ایرانی در جلب رضایت مشتری عملکرد خوبی داشته است و توانسته رضایت درصد بالایی از مصرف‌کنندگان را به دست آورد. تمامی مواد اولیه محصولات سینره از اروپا تهیه می‌شود و فرمولاسیون آنها نیز حاصل تلاش و تحقیق متخصصان در لابراتورهای سوئیس، فرانسه و ایران است. یکی از محصولاتی که این برند برای مراقبت پوست تولید کرده و درصد بالایی از مصرف‌کنندگان از استفادۀ آن رضایت دارند، انواع کرم ضد آفتاب سینره است. در این مطلب قرار است انواع ضد آفتاب سینره شامل: ضد آفتاب رنگی و بی‌رنگ سینره و ضد آفتاب آقایان را با هم بررسی کنیم. اگر از طرفداران برند سینره و ضدآفتاب سینره هستید در انتهای مطلب نظر خود را در مورد ضد آفتاب‌های سینره با مخاطبان مجله خانومی در میان بگذارید. اگر تا به امروز از انواع ضد آفتاب سینره استفاده نکرده‌اید، این مطلب می‌تواند به شما برای انتخاب و خرید یکی از انواع ضد آفتاب سینره کمک کند.

هر نوع پوست یک ضد آفتاب سینره

در مطالب گذشته فاکتورهای مهم در انتخاب یک ضد آفتاب مناسب را بررسی کردیم. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک ضد آفتاب باید در نظر گرفت توجه به نوع پوست است. هرنوع پوست، استفاده از یک نوع خاصی از ضد آفتاب را می‌طلبد. به عنوان مثال پوست چرب ضد آفتاب فاقد چربی می‌پسندد و برعکس ضدآفتاب پوست خشک مرطوب‌کننده قوی می‌خواهد.

سینره با مطالعه در زمینه پوست و ارتباط موثر برای متخصصان این حوزه نیازهای هر پوست را به طور کامل می‌شناسد و برای هر نوع پوست یک ضد آفتاب با کیفیت دارد. سینره طی تحقیقاتی که در این سال‌ها در زمینه مراقبت پوست در برابر خورشید داشته به این نتیجه رسیده است که تفاوت نوع پوست آقایان با بانوان مانند میزان ضخامت یک نیاز متفاوت از ضد آفتاب را ایجاد می‌کند و به همین دلیل ضد آفتاب مخصوص آقایان را تولید و عرضه کرده است.

از دیگر فاکتورهای مهمی که برای خرید یک ضد آفتاب باید در نظر گرفت SPF مناسب است، SPF مخفف (Sun protection factor) به معنای فاکتور حفاظتی در برابر نور خورشید است. گفتیم SPF یک کرم ضد آفتاب مناسب بین 30 تا 50 است و در این حالت تا حدود 98 درصد از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

اما علاوه‌بر SPFیکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ضد آفتاب محافظت پوست در برابر اشعه فرابنفش است. در مطالب گذشته از مضرات اشعه فرابنفش خورشید بر روی پوست صحبت کردیم. اشعه فرابنفش عامل موثر سرطان در ایجاد پوست و پیرپوستی است و بهترین کرم ضد آفتاب، کرمی است که از پوست در برابر نفوذ این اشعه محافظت کند.

مراقبت پوست

[bvtextbox]

[/bvtextbox]

 

SPF مدت زمان مقاومت پوست با کرم ضد آفتاب در برابر آفتاب‌سوختگی را تعیین می‌کند. مثلاً یک فرد معمولاً بدون ضد آفتاب حدود 15 دقیقه می‌تواند در مقابل اشعه خورشید قرار بگیرد بدون آنکه دچار آفتاب‌سوختگی شود اما این زمان با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 30 30 برابر خواهد شد.

SPF در واقع معیاری است برای تعیین مدت زمان حضور در مقابل خورشید بدون آفتاب‌سوختگی. قبل‌تر به طور مفصل در مورد اشعه فرابنفش توضیح دادیم، اشعه فرابنفش یا UV که به زمین می‌رسد شامل 2 اشعه با طول موج کوتاه UVB و طول موج بلند UVA است. اشعه UVB عامل آفتاب‌سوختگی و ضعف موقت پوست است و اشعه UVA عامل سرطان پوست، پیرپوستی و لکه‌های سنی است. در نتیجه باید از پوست در برابر هر دو طیف اشعه UV محافظت کند، بنابراین بهترین کرم ضد آفتابBroad Spectrum یا طیف گسترده است. کرم ضد آفتاب طیف گسترده از پوست در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB محافظت می‌کند. یعنی ضد آفتاب رنگی و بی‌رنگ و ضدآفتاب مخصوص آقایان سینره، طیف گسترده است و از پوست در برابر هر دو اشعه UV محافظت می‌کند.

طیف گسترده بودن کرم ضد آفتاب به چند روش روی تیوب کرم ضد آفتاب مشخص می‌شود، کلمه Broad Spectrum روی آن درج می‌شود و با روش‌های مختلف میزان محافظت کرم ضد آفتاب از پوست در برابر نفوذ اشعه UVA به عمق پوست تعیین می‌شود.

یکی از روش‌های مرسوم که توسط ژاپن ابداع شده است، استفاده از علامت PA که مخفف کلمه Protection Grade of UVA است؛ میزان محافظت کرم در برابر اشعه UVA نیز با علامت + (پلاس) مشخص می‌شود.

رتبه‌بندی روش PA به صورت زیر است:

  • +PA: محافظت کم در برابر اشعه UVA
  • ++ PA: محافظت متوسط در برابر UVA
  • +++PA: محافظت بالا در برابر UVA
  • ++++PA: محافظت بسیار بالا در برابر UVA

انواع ضد آفتاب‌های برند سینره شامل: کرم ضد آفتاب بی‌رنگ و رنگی سینره و ضد آفتاب آقایان سینره همگی دارای محافظت بالا در برابر اشعه UVA هستند با علامت +++ PA مشخص شده است.

مراقبت پوست

[bvtextbox]

کرم ضد آفتاب طیف گسترده از پوست در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB محافظت می‌کند. انواع ضد آفتاب سینره یعنی ضد آفتاب رنگی و بی‌رنگ و ضدآفتاب مخصوص آقایان سینره، طیف گسترده است و از پوست در برابر هر دو اشعه UV محافظت می‌کند.

[/bvtextbox]

 

چرا ضد آفتاب سینره استفاده کنیم؟

محصولات برند سینره باعث شد نگاه اکثر افراد جامعه به استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی تغییر کند، سینره تحول بزرگی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایرانی ایجاد کرد و اعتماد درصد بالایی از جامعه را با تولید محصولات باکیفیت در زمینه مراقبت از پوست و مو را جلب کرد.

انواع ضد آفتاب‌های سینره نیز مانند سایر محصولات سینره از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در وب‌سایت فروشگاه خانومی درصد قابل توجهی از افراد از خرید و استفاده ضد آفتاب سینره راضی بودند. رضایت مصرف‌کنندگان از استفاده ار یک محصول معیار خوب و منطقی است برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر و سینره در نیز در جلب رضایت درصد قابل توجهی از مصرف‌کنندگان موفق بوده است.

قیمت مناسب انواع کرم‌های ضد آفتاب سینره در کنار کیفیت بالای آنها از دلایل دیگر تشویق به استفاده از کرم ضد آفتاب سینره است. کیفیت ضد آفتاب‎‌های سینره بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارج است. وقتی یک کرم ضد آفتاب ارزان و  قیمت مناسبی داشته باشد، افراد در استفاده از آن اقتصادی عمل نمی‌کنند. در یکی از مطالب مجله خانومی از نحوه استفاده ضد آفتاب گفتیم که پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید. در این مطلب توضیح دادیم که مقدار مناسب ضد آفتاب برای کل بدن به اندزه 6 قاشق چای‌خوری است، این مقدار به تفکیک برای هر قسمت بدن متفاوت است و سهم صورت و گردن از این میزان نصف قاشق چای‌خوری است. کرم‌های ضد آفتاب خارجی به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند معمولاً افراد هنگام استفاده کمتر از مقدار استاندارد استفاده می‌کنند. بیش از آنکه برند ضد آفتاب و ایرانی و خارجی بودن آن مهم باشد، نحوه استفاده مهم است، کرم ضد آفتاب زمانی عملکرد خوبی می‌تواند در برابر نفوذ اشعه UV داشته باشد که به روش صحیح از آن استفاده شود. بنابراین عدم استفاده از ضد آفتاب به مقدار استاندارد و مناسب باعث می‌شود که ضدآفتاب عملکرد خوبی در برابر اشعه UV نداشته باشد.

انواع کرم‌های ضد آفتاب سینره علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند که باعث می‌شود افراد از ضد آفتاب به مقدار مناسب استفاده کنند. یکی دیگر از مشکلات استفاده از کرم‌های ضد آفتاب خارجی عدم دسترسی راحت به آنها است، تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار باعث شده است که دسترسی به ضد آفتاب‌های خارجی راحت نباشد و بعضی از ضد آفتاب‌ها نیز دیگر وارد نشوند. به همین دلیل بهتر است یک ضد آفتاب ایرانی باکیفیت مانند ضد آفتاب سینره را جایگزین ضد آفتاب خارجی شود.

کرم ضد آفتاب سینره

[bvtextbox]

[/bvtextbox]

 

انواع کرم‌های ضد آفتاب سینره

کرم‌های ضد آفتاب سینره را می‌توان از لحاظ میزان SPF، نوع پوست، رنگ دسته بندی کرد. در ادامه انواع کرم‌های ضد آفتاب سینره را براساس رنگ دسته‌بندی و هر محصول را توضیح می‌دهیم.

انواع کرم‌های ضد آفتاب سینره براساس رنگ:

  • ضد آفتاب بدون رنگ سینره
  • ضد آفتاب رنگی سینره
  • ضد آفتاب مخصوص آقایان سینره

انواع کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ سینره

سینره در تولید ضد آفتاب بی‌رنگ نیازهای سه طیف پوست چرب و جوش‌‌دار، حساس و نازک، نرمال و خشک را در نظر گرفته است و با توجه به نیازهای هر کدام یک کرم ضد آفتاب متفاوت تولید کرده است.

انواع ضد آفتاب بی‌رنگ سینره شامل:

  • کرم ضد آفتاب بی‌رنگ سینره با +SPF 50
  • مناسب پوست‌های چرب و جوش دار
  • کرم ضد آفتاب بی‌رنگ سینره با +30 SP
  • مناسب پوست‌های حساس، نازک و کودکان
  • کرم ضد آفتاب بی‌رنگ سینره با +SPF 60
  • مناسب پوست‌های نرمال وخشک

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مناسب پوست‌های چرب

افرادی که پوست چرب، جوش‌دار و مستعد آکنه دارند، به دنبال محصولانت بهداشتی هستند که بعد از استفاده پوست آنها را چرب نکند و به ظاهر پوست جلوه‌ای براق ندهد. سینره با در نظرگرفتن فاکتورهای اصلی پوست چرب، کرم ضد آفتاب با SPF 50 را تولید کرده است.

ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مخصوص پوست‌های چرب بافت نرمی دارد و بعد از استفاده ظاهری مات به پوست می‌دهد که برای افراد با پوست چرب خوشایند است.

ویژگی‌های ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مخصوص پوست‌های چرب و جوش‌دار

  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • پیشگیری از پیری زودرس و لکه‌های پوستی
  • ایجاد جلوه‌ای مات بر روی پوست
  • فاقد چربی
  • ساختار سبک و جذب سریع
  • فاقد پارابن
  • +++ PA، محافظت بالا در برابر UVA
محصولات مراقبت پوست | کرم ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب SPF50+ بدون رنگ سینره

قیمت بگیرم 

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مناسب پوست‌های حساس، نازک و کودکان

افراد داری پوست حساس و شکننده و کودکان نیاز به محصولات مراقبت پوستی دارند که باعث عدم التهاب و واکنش روی پوست آنها شود. به افراد پوست حساس و کودکان توصیه می‌شود که از کرم ضد آفتاب مینرال استفاده کنند. سینره نیز با مطالعه دقیق بر روی پوست‌های حساس و کودکان، ضد آفتاب بی‌رنگ با SPF 30 را تولید کرده است.

مکانیسم دفاع ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مخصوص پوست‌های حساس در برابر نفوذ اشعه‌های UVA و UVB، انعکاس و پراکنش پرتوهاست که عملکرد کرم‌های مینرال به این صورت است. در فرمولاسیون ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مخصوص پوست‌های حساس و کودکان فیلترهای تیتانیوم دی اکسید و زینک اکسید که باعث پایداری ضد آفتاب در برابر خورشید و زینک اکسید که خاصیت ضد التهابی دار، به کار رفته است.

ویژگی‌های ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مخصوص پوست‌های حساس، نازک و کودکان

  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • دارای فیلترهای مورد تایید FDA
  • بدون احساس سنگینی بر روی پوست
  • حاوی ویتامین E جهت پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال‌های آزاد
  • دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • فاقد پارابن
  • +++ PA، محافظت بالا در برابر UVA

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مناسب پوست‌های خشک و نرمال

هر دو طیف پوست نرمال خشک مستعد چین و چروک، تیرگی، لک، کک و مک هستند و نیاز به یک کرم با رطوب‌رسانی مناسب دارند. کرم ضد آفتاب سینره تمام نیازهای این دو طیف پوست را برطرف می‌کند. اگر پوست نرمال یا خشکی دارید، ضد آفتاب بی‌رنگ سینره با SPF 60 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

ویژگی‌های ضد آفتاب بی‌رنگ سینره مخصوص پوست‌های خشک و نرمال

  • حفاظت کامل از پوسـت در برابر پرتوهای مضـر UVB و UVA
  • بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی بر روی سطح پوسـت
  • دارای فیلتر های فیزیکی و شـیمیایی مورد تایید FDA
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • دارای ویتامین E جهت پیشگیری از ایجاد چین و چروک
  • فاقد پارابن
  • +++ PA، محافظت بالا در برابر UVA
محصولات مراقبت پوست | کرم ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب SPF60+ بدون رنگ سینره

قیمت بگیرم

انواع کرم‌های ضد آفتاب رنگی سینره

خانم‌هایی که روزانه آرایش می‌کنند ترجیح می‌دهند که کرم ضد آفتابی استفاده کنند که رنگ داشته باشد، یعنی کرم‌پودر و ضد آفتاب هر دو در یک محصول باشد. سینره برای پاسخ به نیازهای این افراد سه نوع ضد آفتاب رنگی تولید کرده است. خرید هر یک از کرم‌های ضدآفتاب رنگی سینره یک تیر و دو نشان است، در واقع شما یک کرم ضد آفتاب با کیفیت به همراه یک کرم‌پودر مناسب خریداری کرده‌اید.

انواع ضد آفتاب رنگی سینره شامل:

  • کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 60
  • در دو رنگ مختلف مناسب پوست‌های چرب، با جلوه مات
  • کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 30
  • دارای پوشانندگی بالا مانند BB کرم‌ها
  • کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 50
  • در دو رنگ مختلف مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب رنگی سینره مناسب پوست‌های چرب با +SPF 60

کرم ضد آفتاب رنگی سینره با SPF 60 برای پوست‌های چرب یک انتخاب مناسب است، آنها را از استفاده کرم‌پودر جدا بی‌نیاز می‌کند و در عین حال محافظ خوبی در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB است. در فرمولاسیون ضد آفتاب رنگی سینره مواد جاذب چربی به کار رفته است که جلوه‌ای مات و مورد پسند افراد دارای پوست چرب می‌دهد.

ویژگی‌های ضد آفتاب رنگی سینره مخصوص پوست‌های چرب با +SPF 60

  • حفاظت کامل از پوست در برابر پرتوهای UVB و UVA
  • دارای ساختار سبک با جـذب سریع
  • دارای پوشانندگی مناسب و طبیعی
  • ایجاد جلوه مات بر روی پوسـت با ماندگاری طولانی مدت
  • فاقد پارابن
  • +++ PA، محافظت بالا در برابر UVA

 

محصولات مراقبت پوست | کرم ضد آفتاب
کرم ضدآفتاب رنگی اس پی اف 60 سینره

قیمت بگیرم

 

کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 30

اگر به دنبال یک ضد آفتاب رنگی با قدرت پوشانندگی بالا هستید، کرم ضد آفتاب رنگی سینره با SPF 30 انتخاب و خرید خوبی می‌تواند باشد. در فرمولاسیون ضد آفتاب  سینره با SPF 30 عصاره گیاه نت گرس(ELIX-IR)  به کار رفته است که اثرات مخرب مادون قرمز روی پوست را خنثی و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب رنگی سینره با SPF 30 دو طیف رنگی بژ روشن و بژ طبیعی دارد که برای آرایش روزانه رنگ‌های مناسبی هستند.

ویژگی‌های ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 30

  • حفاظت از پوسـت در برابر پرتوهای مضـر UVB و UVA
  • دارای پوشـش مشابه کرم پودر
  • حاوی عصاره نت گرس جهت محافظت از پوست در برابر اشعه مادون قرمز
  • دارای فیلتر های مورد تایید FDA
  • بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست
  • حاوی ویتامین E جهت پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال های آزاد
  • دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • فاقد پارابن
  • دارای فاکتور محافظتی +++PA

 

محصولات مراقبت پوست | سینره
کرم ضد آفتاب رنگی SPF30+ سینره

قیمت بگیرم

 

کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 50

ضد آفتاب رنگی سینره با SPF 50 مناسب انواع پوست است. در فرمولاسیون ضد آفتاب رنگی سینره فیلترهای فیزیکی و شیمیایی به کار رفته که با مکانیسم‌های انعکاس و جذب از پوست در برابر نفوذ اشعه‌های UVA و UVB دفاع می‌کند. همچنین مواد جاذب چربی که در فرمولاسیون آن به کار رفته است باعث جذب چربی اضافی پوست می‌شود و جلوه‌ای مات روی پوست ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های ضد آفتاب رنگی سینره با +SPF 50

  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • پیشگیری از پیری زودرس و لکه های پوستی
  • ایجاد جلوه مات بر روی پوست
  • فاقد چربی
  • دارای ساختار سبک و جذب سریع
  • فاقد پارابن
  • دارای فاکتور محافظتی +++ PA

 

محصولات مراقبت پوست | کرم ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب رنگی SPF50+ سینره

قیمت بگیرم

 

کرم ضد آفتاب آقایان سینره

بخش تحقیق و توسعه سینره به روز است و با تحقیق و پژوهش در زمینه پوست و مو و به واسطه شرکت در سمینارهای مختلف و ارتباط موثر با متخصصان این حوزه سعی کرده است که نیازهای هر پوست را شناسایی کند. تحقیقات این برند در زمینه انواع پوست نشان می‌دهد که نیاز پوست آقایان به ضد آفتاب تا حدودی با نیاز خانم‌ها متفاوت است. به همین دلیل این برند با تکیه بر دادهای تحقیقی خود در زمینه پوست کرم ضد آفتاب مخصوص آقایان سینره را تولید کرده است.

کرم ضد آفتاب آقایان سینره با SPF 45 یک محافظ خوب برای پوست آقایان در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB است. پوست آقایان به واسطه ساعات بیشتری را که بیرون از خانه می‌گذرانند، بیشتر در معرض آلودگی هوا و محیط است، به همین دلیل در

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا