آرایشمد و فشن

به سبک تیلور سوئیفت آرایش کنید!

تیلور سوئفیت پولدارترین دختر خواننده ی دنیاس. چهره ی زیبایی داره و صداش معرکه اس. همه این ها باعث شده که اون حسابی سر زبون ها بیفته. آرایش تیلور سوئیفت خاصه. خیلی اهل مدل های عجیب و غریب نیست. قبلا در مطلبی بسیار کاربردی، درباره “چطور آرایش کنیم و جوش نزنیم” صحبت کردیم. اگه شما هم جزو طرفداران سادگی و زیبایی هستین، شاید دوست داشته باشین که راز و رمزهای آرایش اون رو بدونین و به سبک اون پیش برین.

آرایش تیلور سوئیفت

آرایش این فرد زیبایی خاصی دارد و خیلی از افراد تمایل دارند مطابق او آرایش کنند. در این مطلب ما به نکاتی که اون در آرایش کردن دقت می کند و تکنیک هایی که بکار می برد را شرح می دهیم.

1- پوست نرم و طبیعی در آرایش سوئیفت تیلور

بارزترین مشخصه ای که این خواننده ی زیبا داره پوست صاف و نرمش هست. این کارش یه دلیل بیشتر نداره، اون همیشه از ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده استفاده می کنه تا از پوستش محافظت کنه. شما هم اگه دل تون می خواد پوست تون مثل تیلور باشه، حتما از این بعد ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده رو فراموش نکنین و اون رو توی کیف لوازم آرایش تون داشته باشین.

ax m

2- موهای بلوند نسکافه ای در آرایش تیلور سوئیفت

مشخصه ی دیگه تیلور سوئیفت موهای براق و نسکافی اش هست که حسابی به رنگ پوست و رنگ چشمش میاد. با هم همخونی دارن. یکی از شگردهای تیلور برای پوشوندن پیشونی بلندش اینه که همیشه موهاش رو یا چتری یا به شکل کج روی پیشونی اش می ریزه. به چهره اش جذابیت دو چندانی می ده.

آرایش تیلور سوئیفت
آرایش تیلور سوئیفت

برای اینکه آرایش تون شبیه اون باشه، حتما باید به رنگ موهاتون توجه کنین. رنگی که پوست این خواننده رو خیلی باز  و بشاش نشون می ده. ضمنا برای باقی موندن شفافیت موهاش همیشه از شامپوها، نرم کننده ها و ماسک موهای مخصوص موی رنگ شده استفاده می کنه.

ax m

3- خط چشم گربه ای سبکی در آرایش تیلور سوئیفت

سایه و خط چشم گربه ای از پایه های اصلی آرایش اون به حساب میاد. اون همیشه با خط چشم مایع کمرنگ، خط چشم گریه ای می کشه و با استفاده از سایه مشکی و طوسی چشماش رو به حالت گربه ای در میاره. این کار جذابیت چشم های رنگی اش رو چند برابر می کنه.

ax m

اگه دوست دارین چشمای شما مثل تیلور باشه، انتهای چشماتون رو با سایه تیره کنین. گوشه داخل چشم و زیر چشم تون رو یه سایه ی صدفی براق بزنین و با خط چشمی که برس خیلی نازکی داره، خط چشم گربه ای برای خودتون بکشین.

آرایش تیلور سوئیفت
آرایش تیلور سوئیفت
مطلب پیشنهادی: آرایش مخصوص برنزه ها

4- رژ گونه ملایم

تیلور از اون دست آدم های مشهوری نیست که تو استقاده از رژ گونه افراط کنه. البته این مسئله مختص به این خواننده نیست و کمتر پیش میاد آدم هالیوودی رو ببینیم که با سبک و سیاق آسیایی – ایرانی و رژ گونه های تیره آرایش کرده باشه.

ax m

این خواننده ی زیبا برای تکمیل کردن آرایش صورتش از رژ گونه ی صورتی کم رنگ استفاده می کنه و معمولا رژ گونه اش مات هست و اثری از برق و اکلیل تو اون نیست.

آرایش تیلور سوئیفت
آرایش تیلور سوئیفت

5- رژ لب قرمز

آخرین وسیله ی آرایشی که این خواننده ی زیبا از اون استفاده می کنه یه رژ لب قرمز یا رنگی با تونالیته ی قرمزه که به صورتش می زنه. خودش بارها تو مصاحبه هاش گرفته وقتی حوصله نداره آرایش کنه، فقط یه رژ قرمز می زنه و می ره بیرون از خونه. این رنگ رژ لب به صورتش و رنگ موهاش خیلی میاد و جذابیت اونو چند برابر می کنه. این خواننده ی زیبا موقعی که رژ لبش رو می زنه، چربی اضافه اش رو با یه دستمال می گیره تا رژ لبش طبیعی تر به نظر برسه.

ax m

البته این خواننده ی زیبا بعضی وقت ها به جای استفاده از رژ لب قرمز از رژ یا برق لب های براق بدون رنگ استفاده می کنه و زمانی که این تصمیم رو می گیره از رنگ رژ لبش کم و سیاهی چشماش رو بیشتر می کنه.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا