مد و فشن

راهکارهای ساده برای شیک و جذاب بودن خانم‌ها

برای این‌که یک خانم شیک و جذاب و آراسته باشید چه ایده‌ای دارید؟ راهکارهای ساده‌ای مانند خوشبویی، پاکیزگی و آراستگی به شما کمک می‌کند متفاوت باشید و در جمع بدرخشید. قبلا در مورد این‌کهآقایان چگونه جذاب باشند؟ مطلبی جالب منتشر کردیم. این بار می‌خواهیم توضیح دهیم که خانم‌ها چگونه شیک و جذاب باشند.

شیک و جذاب باشيد

هر خانم شیک و جذاب که شما در اطراف و يا بین دوستان می‌بینید، مشخصه‌هایی دارد که در تمام خانم‌هاي جذاب مشترك است. مشخصه‌هايي كه اگر شما هم آن‌ها را به كار بگيريد و استفاده كنيد، حتما جذابيت‌‌تان چند برابر مي‌شود. حالا با ما اين نكات را مرور كنيد و با رعايت كردن آن نتايج جذابش را در زندگي‌تان ببينيد.

عطر زنانه-خانومی

1- عطر مخصوص خانم‌های شیک و جذاب

قطعا شما هم خانم‌هايي را مي‌شناسيد كه بوي عطرشان هميشه زودتر از خودشان مي‌آید و آن‌قدر يک عطر را در سال‌هاي مختلف تكرار كردند كه حتي وقتي نيستند و يک نفر ديگر در جمع از عطرشان استفاده مي‌كند همه ياد آن شخص مي‌افتند. اين واقعا جذاب است كه يک نفر را بر اساس عطري كه مي‌زند بشناسند و جالب است كه بدانيد اين جذابيتي كه از آن حرف مي‌زنيم براي خانم‌ها دو چندان است. اگر شما هم مي‌خواهید از اين حيث جذاب باشيد كافي است شروع كنيد به تكرار يک عطر كه خاص شماست و در واقع نماینده‌تان مي‌شود.

پیراهن ساده مشکی زنانه-خانومی

2- پيراهن ساده و مشكي برای خانم‌های شیک و جذاب

اين پيراهن براي همه خانم‌ها كاربرد دارد و جذابيتش با هيچ چيزي برابري نمي‌كند. شايد در نگاه اول با خودتان بگويید يک لباس مشكي ساده خيلي از جذابيت به دور است، اما صبر كنيد تا برایتان توضيح دهیم. اگر در كمد لباستان، يک لباس جذب ساده و مشكي كه آستين حلقه‌اي دارد و يقه‌اش قايقي بسته است داشته باشيد، مي‌توانيد بارها آن را با انواع و اقسام گردنبند، دستبند و كفش‌هاي مختلف ست كنيد و لذت ببريد.

3- كيف دستي جذاب

كيفيت و جنس كيف دستي خيلي مهم است. اين كه شما يک كيف داشته باشيد كه با همه چيز بتوان ست كرد و كيفيت و برند محبوبي داشته باشد، قطعا به جذابيت شما كمک مي‌كند. اگر كيفتان ساده و مشكي باشد شما مي‌توانيد هر بار با نصب گل سينه، سنگ يا مرواريد روي آن ظاهرتان را تغيير دهید و حسابي جلب توجه كنيد.

کیف دستی و عینک زنانه-خانومی

4- مرموز باشيد

 عينک آفتابي به شما كمک مي‌كند كه مرموز، شیک و جذاب باشيد. چه چيزي جذاب‌تر از مرموز بودن وجود دارد كه از شما يک خانم خاص مي‌سازد؟ عينک‌هايي كه قاب‌هاي بزرگ دارند و كل چشم‌های شما را مي‌پوشاند حسابي به جذابيت‌تان كمک مي‌كنند، اگر تا الان به این موضوع توجهي نكرديد حتما يک بار امتحانش كنيد.

زیورآلات زنانه-خانومی

 5- زيور آلات

منظورمان از زيور آلات چند تا ست شيک و جذاب است. نه اين‌كه هر چيزي كه داخل كشوي جواهرات‌تان داريد را به خودتان آويزان كنيد و مانند يك لوستر اين طرف و آن طرف برويد. با توجه به مراسمي كه قرار است در آن شركت كنيد يك ست انتخاب كنيد و به گردن و دست‌تان بيندازيد. البته زيور آلات فقط براي مراسم نيست، شما در محيط كار هم مي‌توانيد با استفاده از انگشتر و ساعت، جذابيت خودتان را در نقطه اوج نگه داريد.

کفش پاشنه بلند-خانومی

6- پاشنه‌هاي بلند برای خانم‌های شیک و جذاب

با توجه به شاغل بودن بيشتر خانم‌ها در اين زمانه، همه ترجيح مي دهند كفش‌هاي كتاني يا كالج‌هاي تخت بپوشند و در محيط كار به خودشان فشار نياورند. به همين دليل است كه وقتي قفسه كفش‌هايشان را نگاه مي‌كنيم خبري از كفش‌هاي پاشنه‌دار نيست. اما جالب است بدانيد يكي از مسائلي كه باعث مي‌شود شما زيباتر به نظر برسيد، قد بلندتان است. در مراسم‌هايي كه برگزار مي‌شود حتما از كفش‌هاي پاشنه بلند كه بين هفت تا ده سانت پاشنه يا لژ دارند استفاده كنيد و براي مواقعي كه قرار است برويد سينما يا رستوران يك كفش پاشنه پنج سانتي در نظر بگيريد.

ساعت زنانه-خانومی

7- ساعتی شیک و جذاب

ساعت از آن دست زيورآلاتي است كه جذابيت شما را چند برابر مي‌كند. اين مشخصه را بيشتر آقايان رعايت مي‌كنند و با انداختن يك ساعت شيک، جذابيت خودشان را كامل مي‌‌كنند. اما خانم‌ها به دلايل مختلف مانند بچه‌داري و ظرف شستن ترجيح مي‌دهند خيلي ساعت به دست نكنند، اما از همين امروز عادت ساعت دست كردن را در خودتان تقويت كنيد. يك ساعت ترجيحا نگين‌دار و براق انتخاب كنيد كه با نگين‌هاي حلقه‌تان كمي همخواني داشته باشد.

روسری ابریشمی-خانومی

8- روسري بهتر از شال

در فرهنگ ما روسري‌هاي ابريشم چهارگوش خيلي رسمي‌تر از شال هستند و در اين مواقع رسمي بودن خيلي با شيک و جذاب بودن هم رديف مي‌شود. براي اين‌كه جذابيت‌تان كامل شود، بهتر است از روسري‌هاي ابريشمي چهارگوش استفاده كنيد و مطابق مدي كه در حال حاضر وجود دارد، آن را دور گردن بپيچانيد و جلوي صورت‌تان گره بزنيد.

زنان خوش پوش-خانومی

9- كليدي‌ترين نكته برای خانم شیک و جذاب

حالا اگر تمام اين چيزهايي كه از آن صحبت كرديم را داريد يا قرار است تهيه كنيد بايد دقت كنيد كه يك چيز مهم را جا نيندازيد؛ اعتماد به نفس و كمي البته فقط کمی خودشيفتگي. اگر همه اين چيزها را داشته باشيد اما اعتماد به نفس‌تان كم باشد و مدام خودتان را دست كم بگيريد، هيچ چيزي نمي‌تواند كمکتان كند تا جذاب باشيد. براي داشتن اعتماد به نفس، خودتان را باور كنيد، با سري بالا و سينه‌اي جلو راه برويد و به اين‌كه بي نظير هستيد ايمان داشته باشيد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا