اخبار سلامتی و زیبایی

مهم‌ترین ترندهای دنیای زیبایی؛ از دختر طلایی تا تتوی مو

آیا سایه چشم از مد افتاده و مخصوص افراد سالخورده است؟

به‌تازگی با روند جدیدی در دنیای زیبایی مواجه شده‌ایم و به نظر می‌رسد که با پایان احتمالی سایه چشم مواجه باشیم. دبیر بخش زیبایی وبسایت «nylon.com» می‌نویسد: «در رستورانی اسپانیایی با اولین نشانه‌ها مواجه شدم. عموم مشتریان این رستوران از اعضای جوان‌تر نسل هزاره و نسل زد بودند. آن روز من آرایشی با سایه چشم سبز نعنایی درخشان داشتم که حاصل پالت فوق‌العاده‌ای از برند پت مک‌گراث بود. ولی متوجه شدم هر کجا را که نگاه می‌کنم کسانی را می‌بینم که آرایش چشم بسیار ساده‌ای دارند. کمی بعد، در تیک‌تاک با ویدئوی پربازدیدی از جنیفر لَچ، سازنده محتوا در این پلتفرم، مواجه شدم که در آن می‌گفت: «دخترم تازگی‌ها می‌گوید که سایه چشم چیزی متعلق به نسل ایکس و نسل هزاره است. یعنی مخصوص آدم‌های قدیمی است و جوان‌ها و نوجوان‌ها سراغش نمی‌روند.»

ترند جدید در کی‌بیوتی: رسیدن به ظاهر «Hemeko»

Hemeko

به‌تازگی تغییری جالب و چشمگیر در نحوه آرایش ستاره‌های کره‌ای ایجاد شده‌است. آن‌ها به‌جای سبک‌های جسورانه و رنگارنگی که به آن عادت کرده‌ایم، اکنون شکل‌وظاهری طبیعی‌تر را انتخاب می‌کنند. این روند جدید بر سادگی و تأکید بر زیبایی ذاتی فرد تمرکز دارد. ایده اصلی در این سبک آرایشی این است که با استفاده از رنگ‌های ملایم و خنثی، ویژگی‌های طبیعی فرد برجسته شود. نه اینکه این ویژگی‌ها با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های آرایشی پوشانده شود.

این موج جدید آرایش، «هِمِکو» نامیده می‌شود و به‌دنبال ظاهری جوان و سرزنده است. سبک هِمِکو بر استفاده انبوهی از محصولات زیبایی مختلف تأکید ندارد. بلکه هدف این است که از محصولاتی استفاده شود که با صرف کمترین تلاش و زمان ممکن، درخشش و شادابی پوست به حداکثر برسد. مانند استفاده از کرم‌های بی‌بی سبک که بدون ایجاد احساس سنگینی، پوست صورت را یک‌دست می‌کنند و بالم لبی با رنگ ملایم که لطافت طبیعی لب‌ها را حفظ می‌کند.

دختر طلایی

دختر طلایی

مجموعه لباس‌های فصل گذشته «کریستین سیریانو» سرشار از المان‌های باله بود، اما این طراح لباس در جدیدترین نمایش خود از فیلم «تلماسه» الهام گرفته و به‌سمتِ سرزمین شن‌های روان چرخیده است. در مراسم معرفی کالکشن پاییز و زمستان ۲۰۲۴ کریستین سیریانو، مدل‌هایی روی ران‌وی قدم زدند که موهای گوجه‌ای‌شان را با ورقه‌های کوچک طلایی آراسته بودند. آرایشی که بعید نیست در فصل‌های آتی، بیشتر شاهد آن باشیم.

تتوی مو

تتوی مو

در نمایش پاییز و زمستان ۲۰۲۴ کالین استرادا، ایوانی فراستو، سفیر برند «بامبل اند بامبل»، تتوی موی جالبی را خلق کرد. فراستو با الهام از تم گروه موسیقی متالی که در این نمایش اجرا داشتند، موهای مدل‌ها را با استفاده از محصول «Bb.Gel»، اسپری نگهدارنده و روغن نامرئی آرایشگر مو از برند بامبل اند بامبل، صاف و براق کرد و به کف سرشان چسباند. سپس تتویی به‌شکل ستاره را که از تکه‌های رنگی مو ساخته شده بودند، در دو طرف سر آن‌ها ایجاد کرد. شاید بازسازی دقیق این تتوها در خانه کمی دشوار باشد، ولی مدل موی صاف و براق را بدون رفتن به سالن زیبایی هم می‌توان به دست آورد، ولی شاید روش‌های ساده‌تری هم برای این کار کشف شود!

ایربراش لب

ایربراش لب

در نمایشگاه پاییز و زمستان ۲۰۲۴ نیویورک، رومرو جنینگز، آرایشگری که با برند کیم شویی همکاری می‌کند، سراغ رمانتیسم و حال‌و‌هوای مرموز رفت و با الهام از سبک درخشش ماکسیمالیستی دهه ۱۹۹۰، آرایشی خاص را خلق کرد. جنینگ پس از اینکه پلک مدل‌ها را با سایه مایع برند آرایشی «MAC» درخشان کرد، برای لب‌ها سراغ درخششی براق با جلوه ایربراش رفت. او ابتدا با مداد لبی با رنگ تیره از برند «MAC» دور لب‌ها را خط کشید، سپس بخش داخلی لب‌ها را با رژ لب مات و ابریشمی («Silky Matte Lipstick») پر کرد و در نهایت با برق لب شفاف همین برند جلوه خاص لب‌ها را ایجاد کرد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا