آرایشآرایش ابرو

با ابرو هاتون نجنگید

ابرو سایه بان چشم به حساب میاد . آرایش ابرو تاثیر زیادی در زیبایی چهره داره. همیشه ابروهایی پرپشت و خوش فرم چهره رو زیباتر میکنه. قبلا در مقاله ای توضیح دادیم که برای تقویت مژه و ابرو چه محصولی واقعا خوب است؟. برای این که متوجه بشین زیبایی ابرو چقدر توی صورت مهمه کافیه یه بار با کرم ابروهاتون رو بپوشونین و خودتون رو توی آینه نگاه کنین. قطعا اونقدر جا می خورین که دوست ندارین یه بار دیگه تو ِآینه نگاه کنین.

چگونه آرایش ابرو انجام دهیم؟

ابرو یکی از مهم ترین اجزای صورت به حساب میاد که می شه با تغییر دادن رنگ و مدلش حسابی فرم صورت تون رو تغییر بدین. در این مطلب نکته هایی که ابروهای شما رو زیباتر نشون میده را بیان میکنیم.

آرایش ابرو دکلره و رنگ

یکی از مدهای آرایشی که مدتی هست مد شده اینه که خانم ها ابروهاشون رو دکلره می کنن اون رو به پایه ی 9 می رسونن و بعد دورش هاشور می زنن و قاب می کشن. شاید این مدل خیلی به نظرتون ایده آل و خوب بیاد اما چند ماه دیگه که این مدل از مد بیفته شما می مونین و ابروهایی که کاملا از بین رفتن و دیگه نمی تونین کاری براشون انجام بدین به جز این که برین سراغ تتو و پیگمنت که اون ها هم مضرات خودشون رو دارن.

 

آرایش ابرو با دکلره و رنگ
آرایش ابرو با دکلره و رنگ

برای آرایش ابرو مداد  بهتره یا ریمل ؟ 

اگه ابروهاتون کم پشت هست یا اون مدلی نیست که شما دوست دارین، قطعا مداد ابرو یکی از پر استفاده ترین وسایلی هست که شما ازش استفاده می کنین. برای خرید مداد ابرو سعی کنین بی ضررترینش رو انتخاب کنین و حتما حواس تون به این مسئله باشه که مداد رو داخل موهای ابرو نکشین و سعی کنین با کشیدن قاب دور ابروهاتون این مشکل رو حل کنین.

 

ax m

 

روش جایگزین بهتر برای استفاده از ابرو ، استفاده از ریمل های ابرو که حالت پرپشت و زیباتری  به ابروهاتون میده . طیف رنگی ریمل ابرو نسبت به مداد هم از تنوع بیشتری برخورداره .

 

ax m

رنگ مخصوص برای آرایش ابرو

خانم ها زمانی که موهای خودشون رو رنگ می کنن ، قلموی رنگ سرشان را روی ابروها می کشند تا ابروهای شان هم رنگ بگیرد. اما این کار باعث بروز مشکلاتی در پیاز موهای ابروی تان می شود. مدت هاست برای ابرو رنگ های مخصوص به بازار آمده که با استفاده از آن ها می توانید ابروهای تان را به رنگی که دوست دارید در بیاورید.

 

موچین به دست نباشید.

خیلی از خانم ها عادت دارن هر روز صبح که خودشان را در آینه می بینند با تیزبینی موچین به دست بگیرن و شروع کنن به تمیز کردن ابروها شون. این کار باعث می شه ریشه و پیاز ابروهاتون آسیب ببینه. بهترین روش برای تمیز کردن ابروها دو هفته یکبار هست و اگاه خیلی زود موهاتون رشد می کنه می تونین هفته ای یک بار زیر ابروهاتون رو تمیز کنین.

آرایش ابرو
آرایش ابرو

ابروهاتون رو به سمت پایین نکشین

بعضی از خانم ها عادت دارن ابروهاشون رو به سمت پایین بکشن. این کار باعث می شه ابروهاتون فرم افتاده بگیره و علاوه بر اون پلک هاتون هم به سمت پایین بیفته و این عادت کلا باعث خمودگی چهره ی شما می شه و ممکنه به سختی بتونین این حالت رو از بین ببرین. برای این که ابروهای خوش فرمی داشته باشین یک برس مخصوص روی میز آرایش تون بذارین و هر روز موهای ابروتو رو به سمت بالا شانه کنین.

از ريشه نكنيد

ابرو خيلي سريع رشد مي كنه و به قول معروف هنوز ابرو رو برنداشته سريع نيش مي زنه و مياد بيرون. بعضي از خانم ها براي اين كه از شر اين مسئله راحت بشه ابروهاشون رو با موم، وكس يا بند تميز مي كنن و اين باعث مي شه ريشه ي ابروهاشون روز به روز بي جون تر بشه و در نهايت از بين بره. اين مسئله باعث مي شه ديگه شما نتونين به ابروهاتون مدل خاصي بدين و همين مسئله براتون ايجاد مشكل مي كنه.

 

پیشگیری از ریزش ابرو، اولین گام آرایش ابرو

زماني كه در بدن شما تغييرات هورموني اتفاق مي افته يا درگير مشكلات عصبي مي شين ممكنه ابروهاتون ريزش پيدا كنه و همين مسئله شما رو با مشكل رو به رو كنه. بهتره توي اين برهه از زمان به جاي اين كه شروع كنين به استفاده از مداد ابرو و سايه و … اجازه بدين ابروتون كمي استراحت كنه. خيال تون راحت باشه كه بعد از مدت كوتاهي همه چيز به شكل اوليه ي خودش در مياد و مشكل شما حل مي شه.

مهمترین گام در جلوگیری از ریزش ابرو اینه که از محصولات تقویت ابرو استفاده کنین.

 

ax m

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا